Partyflock
 
Forumonderwerp · 662907
 
Aangezien er op de home pagina een enquete is over waar je belt wil ik wel eens weten je je hoogste rekening ooit is geweest!! en wat je normaal gemiddeld in een maand verbeld

mijn hoogste ooit is 450 euries
en gemiddeld iets van 200

nu jullie!! en kijken wie er echt uitblinkt :D
 
Ik blink niet uit, maar had er vorige maand eentje van 256 pleuries, vond ik al een hele hoop!
Mobiel... hoogst 750 euro gemiddeld 75 euro nu

Vaste lijn gemiddeld 275 euro de 2 maanden...
Rond de 100 euro elke maand:(
800 euro

nooit weer!!!!!!!!
 
Mijn hoogste ooit was iets van 650 gulden.
 
kijk 800 euro dat gaat al lekker!!!!

volgens mij kan het nog wel hoger... en uhm die 450 euro had ik vanuit aruba bellen voor 2 euro pm... wat heb jij dan wel niet gebeld:D sexlijnen voor dames zijn gratis toch?
 
1600 dollar? :| wtf ehh 130 euro ofzo :)
 
woooe gelukkig dat de koers van de dollar laag staat ;) dat scheelt weer..
 
Ja idd :D haha
 
Vroeger eens 1 gehad van 1300 gulden, ook meteen uitgezet toen, was voor mij toen een heel maandloon beetje zonde!

Nu zit ik steeds zo rond de 90 euro :)
 
Romy75 2 maart 2004 10:31
Mobiel... hoogst 750 euro gemiddeld 75 euro nu
Vaste lijn gemiddeld 275 euro de 2 maanden...


+- 212 Pleuro per maand :vaag:

ik kom rond de 70
 
ik heb er weleens 1 gehad van 700,- gulden...!! Mn vaste aansluiting zijn alleen de vaste kosten abonnement en kosten ADSL!!! Mobiele telo heb ik van de zaak!! En die gebruik ik dus ook prive thuis!!!
 
hoogste ooit 600 gulden!
gemiddelde 120 euro!
 
nou ik denk dat de echte uitschieters nog moeten komen....
Die van mij van afgelopen maand was 468 E-tjes....

Heb gemiddeld 100
 
Ik ken iemand die had een rekening van 3000 euro

bellen naar buitenland enzo...
 
Ow kijk dat is dan al wel een redelijk hoog bedrag.... maar dan moet je wel een duur land hebben..welk land was het.... want dan bel ik daar in ieder geval nooit heen :D
Moet vaak naar italie bellen.. maar dat doe ik met mn vaste lijn, en heb adsl van KPN, tikt ook lekker aan... word schijtziek van die telefoon kosten... heb mn abbonement eruit gegooit en ingeruild voor prepaid want van die 750 euro was ik toch wel geschrokken...
 
198 euro val mee toch:P
laatste aanpassing
 
ja hallo 198....pfff dat is onder het startbod :D
ik had eerst kpn abonoment meestal 500gulden in de maand
en nu ben meestal 60euro in de maand:P
dat scheelt nog wel kpn zijn oplichters
 
Ik weet niet meer welk land :bloos:

Je moet ook niet naar het buitenland bellen, gewoon je vrienden in nederland zien te houden (6)
 
Mijn hoogste was 325 euro en mijn gemiddelde is nu 90 euro (vind ik nog veel)en onze vaste lijn is maar 35 euro
ja ook zoiets zo rond de 800 euro.. maar dat was 1 keer en ook nooit weer.. normaal is zo rond de 50 euro..
 
915 euro! 1 x nooit meer!

zit meestal tussen de 20 en 30 euro!
 
pff dan doe ik t nog netjes...300 pleurie :-/
1600 gulden 1x nooit meer me telefoon mee op vakantie en als ik hem mee heb staat hij mooi uit.

standaard nu rond 75 eurie :D
 
wooo wenne gek zeg...bel ik nu te weinig of jullie te veel..ik heb maximaal 200 gebeld..nu gewoon rond de 40
 
nou tot nu toe vind ik het nog erg meevallen wat er totaal is verbeld!!! als jullie ook ff zeggen bij welke provider jullie zitten, dan ga ik ff aandelen daar van halen :D
November-december.. 489 Euri
Maand erop 257 Euri

Afgelopen maand 78 :D

Gaat de goeie kant op.. Maar deze maand zal wel weer torenhoog zijn.. want heb op de wintersport te veel gebeld..:S (N)
is alweer n tijdje trug, maar ik had abbo en kreeg 3 maanden achter mekaar rekeningen van zo'n 600 gulden ( tijdje trug duss..)
264 euro

en gemiddeld nu 65 euro p/maand
 
180 euroos in een maand
ong. 550 gulden

gem. 80 euro ofzo.
 
toen we nog guldens hadden (goeie ouwe tijd)
voor de jongere onder ons,dat was voor de euro.

3147.35
geen grap
 
hoogste gelukkig maar 240euro...gemiddeld zit het op 75euro.... :D :D
Heb een abo van 40 euro in de maand en bij Orange mag je onbeperkt je niet gebruikte belminuten meenemen. Heb nu een tegoed van 120 euro ofzo.

Verder heb ik ook nog een vaste telefoonlijn met tele2, en dat kost ook bijna niets.
 
kijk cebas.... dat zijn nog eens bedragen :D
650 Gulden
Mijn hoogste ooit was 509 pleurootjes
Ben daarna maar weer overgegaan op prepaid
 
Hoogste was ooit 110 guldens ofzo. Ik ben niet zo'n beller. Hoogste komt altijd door SMS'en.
Heb weleens een telefoon rekeking gehad van 173 euro :vaag:
1x en nooit meer, heb me lesje er wel van geleerd :-$
laatste aanpassing
ehmmm met abbo iets van 26 euro meen ik

en me hoogste per maand met beltegoed kaarten... dat zal wel hoger geweest zijn dan 26 euro :)
Euro'tje of 400 :)
40 euro is denk ik me hoogste geweest :P
 
2200 gulden
Iets van 650 euro ofzo. Afgelopen zomervakantie. Normaal (met 700 belminuten) alsnog iets van 150/175.
 
Ik heb altijd rekeningen van ong 50 euro.
Ik had 1x iets van 100 euro en dat was voor mij doen heel veel.Ik had toen vanaf Spanje paar lange telefoongesprekken gehad.
 
geen geld hebben om op vakantie te gaan.. maar toen wel even 800 pieken op moeten hoesten... :S niet zo slim bekeken dus.. :/