Partyflock

Forumonderwerp · 662766
1 volger · 19240x bekeken
Waarschuw beheerder
Er wordt in een ander topic al over gepraat, maar ik heb tips nodig. Ik woon in een flat, onder mijn flat lopen elke nacht 3 katten te krijsen en te schreeuwen. Krols schijnt dat te heten.

Nu is mijn vraag, zou wat rattengif in een lekker stukje vis mij mijn nachtrust terug bezorgen? Of is er een sterker middel nodig? :-D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kan je ze niet vangen en thuis aftrappe:yes:
heb je nog lol ook;)
Waarschuw beheerder
Politie opbellen dat er hangkatten onder je raam zitten

Ha ha ha :-D
Waarschuw beheerder
Dus ik moet toch nog ff langskomen Chrizz?

Met auto uiteraard :[
Waarschuw beheerder
pot met chloor naar beneden pleuren...geen last meer dan
Waarschuw beheerder
Hey Spakenburg, ja kom maar langs! Het is erger geworden. Dat ongedierte vermenigvuldigt zich als konijnen!!!

Chloor? Hmmmm, Amonia schijnt ook top te zijn. (y)
Waarschuw beheerder
Heb je wel goede shampoo, zodat ik wel de bloedsporen van mijn lak kan halen ;)
Waarschuw beheerder
Carwash on me!!!! (y)
Waarschuw beheerder
Oke, deal!!

Wat doen we??

Leggen we al die katten achter elkaar zodat ik er dan met slippende banden overheen kan, of gaan we ze met de auto achteraan en dan aanrijden en dan een keer of 3 erover heen zodat we zeker weten dat ze geen overlast meer veroorzaken?

Zeg het maar......
Waarschuw beheerder
Nu je dat zo zegt. Zal ik je nog een verhaal vertellen. Te bizar gewoon.

Een vriend van mij reed door een wijk heen. Niks aan de hand, gewoon netjes 50. Steekt er ineens een kat over. FLATS FLATS. Zo onder de voor- en achterband. Verderop gestopt. Geen schade.

Staan we iets later bij de ijssalon. Komt er een vrouw naar ons toe, kokend van woede 'van wie die rode auto wel niet was'. Dus vrienden als wij zijn de eigenaar aangewezen. :-D Begon ze een partijtje te schelden dat hij die kat had overreden en we moesten ons gaan melden bij de eigenaars van die kat. :-S

Maar ja, vriendelijk als wij zijn, wij naar die eigenaars. Excuses aanbieden. Waarvoor snapten we eigenlijk niet, maar als we die mensen daar een lol mee doen... we zijn de rotsten niet.
Komen we daaraan, beginnen zij ook te schelden en te roepen dat het ook wel een kind had kunnen zijn en meer van dat soort onzin. Alsof wij het konden helpen dat die haarbal onder zijn auto liep!
We hebben toen ook heel rustig gezegd: "U mag wel wat normaler reageren. Wij kunnen niet helpen dat dat rotbeest zomaar oversteekt zonder te kijken. Ondanks dat die kat ons geen reet kan schelen nemen wij de moeite om langs te komen, wat absoluut niet had gehoeven."
Toen zijn we maar weg gegaan. Die mensen bleven boos.

Rare mensen die kattenliefhebbers.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hé Chris,

Ik ben een kattenliefhebber. Als jij mijn kat dood rijdt zou ik niet boos worden.

Maar als ik erachter zou komen dat jij ze hebt vergiftigd...................

Zou ik je echt iets aandoen
Waarschuw beheerder
Heb al gezegd dat ik dat heus niet echt zou doen! :flower:

Waarschuw beheerder
Oh Gelukig maar.

Mijn katten vinden het ook leuk om lekker buiten te spelen i.p.v. de hele dag voor het raam te liggen.

Maar ik ben vaak ongerust als er weer een katten hater in de buurt bezig is.
gelukkig komt bij ons niet vaak voor.

Maar als die domme kat over de weg rent, ja das pech hebben.
Waarschuw beheerder
Inderdaad, moeten ze maar eerst naar links, dan naar rechts en nog een keer naar links kijken!!!

Jammergenoeg zijn die katten die zo'n pleurisherrie maken onder mijn raam wel zo slim! :-(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is zo hamertje van hamertje tik niks:D
doe je lekker lang met die schedeltjes:P
Waarschuw beheerder
Katten kunnen overgereden worden als ze buiten rondkatteren .. Dan vind ik dan die eigenaren de katten OF binnen moeten houden of niet pissig moeten gaan reageren als je er per ongeluk overheen sjeest ..
Waarschuw beheerder
!00% geetha is volgensm mij benieuwd naar de uitkomst van mijn experiment. Ook last van katten? :-D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk ieder1 wel CHIRIZZA
vissekoppe in un stuk pvc of gebakke spons
das een beetjer ouwe wets

ik zelf begogel ze wel eens met nat wc papier;)
blijf lekker aan hun huid zitten.
worden ze helemaal gek:P

suc6

Waarschuw beheerder
Als je maar genoeg op een schaaltje legt he!!
Waarschuw beheerder
ik zelf begogel ze wel eens met nat wc papier
blijf lekker aan hun huid zitten.
worden ze helemaal gek

(y)

Ook een klassieker: Blaaspijp met pijltjes met daarin een speld. Zie je kat rondrennen met 2o pijltjes in zijn kont. Dat waren nog eens mooie tijden.

*zucht*

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgCJAvAWoWpiBgQ3Hokz!nIdGcC4r3i1VzJduAVAartNcFqgIMwW22CBbVHS8BMEgBXKY8GnPHfWPBWIgbo7lTQjNY9GSlfHBhXht1v7VnBC2W77f*L9Hg/poesie.JPG?dc=4675473791403913997[/img]

Dit is mijn liefe schatje :lief:

Wie zou hem iets aan kunnen doen?? :/

Waarschuw beheerder
mijn hond :/

Waarschuw beheerder
:o

:no:

Waarschuw beheerder
[img cacheid=001316120003fe0a3ec80ed71a004e59d7]http://www.funpower.nl/fotos/images/chattons.jpg[/img]

lief!!!
Waarschuw beheerder
Wie zou hem iets aan kunnen doen??

Mensen niet allemaal tegelijk :devil:

Maarre... ikke :bounce: ikke :bounce: ikke

Waarschuw beheerder
:cry: :cry:

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VACJAoMZiFhiBgQ3Hokz!p9S3xqTxBFRg9pYk*RZbebZUHZZm0l0OSbSM9v2oJnvUwfObdJLpkHmgtrIrRvDQMd95jL6zJPoWfa50M42wTR*DPbGORceMIg!2WsosRGo/poesie%20bel.JPG?dc=4675473794595838247[/img]

:lief:
Waarschuw beheerder
Hey! Andere foto? ;-)

Die foto van die katten bezorgen mij alleen maar rillingen op mijn rug en gesprongen adertjes in mijn oogballen hoor. Nergens kan ik een spoortje van liefde ontdekken als ik zo'n beest zie. Vindt ze maar lastige overlastveroorzakers! :yes:

Waarschuw beheerder
Deze is heel lief en grappig :yes:

En heel goed in het bekeren van kattenhaters
Waarschuw beheerder
En heel goed in het bekeren van kattenhaters

Ongetwijfeld, maar dan heb je weer zo'n groep hangjongpoezen bij mijn huis die het voor die paar lieve poesjes verpesten. Jammer.

Ik ben niet te bekeren :no:

Waarschuw beheerder
Ongetwijfeld, maar dan heb je weer zo'n groep hangjongpoezen bij mijn huis die het voor die paar lieve poesjes verpesten. Jammer.

Whahahahaha van marokaanse afkomst toevallig? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Turks :yes:

maar ook de Chineze naaktkat is er vervelend.
Waarschuw beheerder
maar ook de Chineze naaktkat is er vervelend.

Ja, die wil je uiteraard niet in huis houden!!

Lelijke krengen zijn dat, lijken wel een beetje op :x You know who I mean ;)

Waarschuw beheerder
Op wat??? :/

Waarschuw beheerder
Maar ze haren niet uit, hoef je ook nie elke dag te stofzuigen [img cacheid=0000186c000e2a473828d3291a004e6577]http://vrolijkekerst.web1000.com/minislmiles/00122.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Hang een grote speaker installatie op en als die beestend an weer beginnen gewoon terug brullen.

miauw?:/... :OMIIIIIIIIIHAUWWWWW!!! :O

Weg katten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Blanc0 (y)

Alleen, ik heb zo'n idee dat ik dat niet helemaal van de herrie af ben. :-D
Waarschuw beheerder
rattengif is zeer goed voor katten :yes:

Waarschuw beheerder
2 Marieke-22: Marieke, in dit forum ben ik redelijk uitgevaren tegen die gezellige katten.
Zoals je misschien gemerkt heb ben ik niet echt een "liefhebber"
Inderdaad de adertjes in mijn oogballen, zwaar opgezette aders in mijn hals, en een zwaar belaste aorta zijn bij het zien van zo een kat is dan ook eerder regelmaat, dan incident.

Maar: ik ben bereid om naar jou poes te kijken.
Hij/zij/het moet mij maar eens van mijn kattenhaat verlossen.
Normaal gesproken doe ik dit soort openbaringen niet, maar voor Marieke-22 doe ik een stapje extra...
Marieke: het heeft te maken met die gezellige piercing.....ik wil m zo graag zien :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo, ben ik ook weer ff!!

Chrizz, het had weinig gescheeld of ik had je 2 katten minder bezorgd!! Toen ik wegreed zag ik ze lopen
adertjes in mijn oogballen, zwaar opgezette aders in mijn hals, en een zwaar belaste aorta

Hier kreeg ik toen ook acuut last van. Ik heb ze nog geprobeerd te raken maar die krengen zijn wel vreselijk snel, ze zijn in ieder geval wel enorm geschrokken toen ik mijn gas open gooide :x

Waarschuw beheerder
Ik heb ze nog geprobeerd te raken maar die krengen zijn wel vreselijk snel, ze zijn in ieder geval wel enorm geschrokken toen ik mijn gas open gooide

hadden ze zich verstopt in je uitlaat?

In het forum: "ik heb af en toe zin om hem er keihard achterin te rammen" vertelde een gozer dat hij fantastisch met zijn scooter door de bosjes kon toeren.
Misschien moet je ook zo een scooter aanschaffen, kun je de achtervolging langer voortzetten.

Wil je liever een auto?
- Hyundai "bush bush"
- Volkswagen Katz uberfahren "sport"
Waarschuw beheerder
Hmmmmm, misschien dat ik mijn crx maar inruil tegen een scooter ja!!

- Volkswagen Katz uberfahren "sport"

Alles behalve Volkswagen!!

hadden ze zich verstopt in je uitlaat?

Het zou wel gekund hebben maar toen ik achteruit reed zag ik ze en mijn spiegels en heb ze geprobeerd te raken!!
Waarschuw beheerder
Chrizz, het had weinig gescheeld of ik had je 2 katten minder bezorgd!! Toen ik wegreed zag ik ze lopen

Had het maar gedaan!!! (y)
DIe vieze rotbeesten slenteren een beetje over de galerij. ALs ze bij mij voor de deur zitten, gaan ze zonder pardon 2-hoog naar beneden!!!

Maar: ik ben bereid om naar jou poes te kijken.
Hij/zij/het moet mij maar eens van mijn kattenhaat verlossen.

:O Wat is dit? Heulen met de vijand???

Waarschuw beheerder
Hier kreeg ik toen ook acuut last van. Ik heb ze nog geprobeerd te raken maar die krengen zijn wel vreselijk snel, ze zijn in ieder geval wel enorm geschrokken toen ik mijn gas open gooide

2 Spakenburg[img cacheid=00002c2b0010d10b5cd78c361a004e93ea]http://vrolijkekerst.web1000.com/minislmiles/00004.gif[/img]

[img]http://vrolijkekerst.web1000.com/minislmiles/00018.gif[/img]

[img]http://vrolijkekerst.web1000.com/minislmiles/00074.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Marieke -22: Houd je kat vanaf zaterdag maar binnen aangezien ik dat weekend wel heel dicht bij je in de buurt zit!!!

Je bent gewaarschuwd!

Waarschuw beheerder
Waar slaat die opmerking op,
probeer je me nu gewoon een beetje op de kast te jagen?

Ik hoop het voor je

*vind dit geen leuke grapjes*
Waarschuw beheerder
Die opmerking :S

Het is meer een mededeling :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou eerst zelf even proeven of het gif wel sterk genoeg is