Partyflock

Forumonderwerp · 662756
5124x bekeken
Waarschuw beheerder
wie honkbalt er nog meer en wat vind je ervan.. k vind het echt vetste sport die er is :[
Waarschuw beheerder
mmm... zolang je t ma probeert laat je wel weer zien dat je t ook wilt he :)
Waarschuw beheerder
ja ik ben iig aanwezig bij de training toon je nog beetje inzet.

en bij de thuiswedstrijden kom ik ook wel kijken

maar ja maandag weer naar fysio. die man gaat een heel schema voor me samenstellen met oefeningen. zodat me onderlichaam en me buikspieren sterker worden. zodat ik in de toekomst geen last meer heb, omdat de kracht van je onderlichaam dan weer de kracht voor je armen compenseert ofzo:S

heel verhaal had ie weinig van onthouden:)
Waarschuw beheerder
(Y) goede zaak haha... ik heb ut geleze, ma onthoude doe ik ook nie hoor :$
Waarschuw beheerder
uhhhhh vnaaf wordt me haar ingevlochten :P nadati k v training terugkom! en morge is nog nie zeker :)... jij da!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, honkbal, hiero :D

Ik speel als midfielder, beetje vangen en gooien. Speel dit jaar voor het eerst en moet duidelijk nog werken aan mijn arm.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beetje vangen gooien? :S Ik klink nog simpeler dan ik al ben.

Ik moet zeggen dat Midfielder een actievere positie is als ik had verwacht, maar dat ligt volgens mij meer aan onze pitcher.

Team: Blue Devils 2 (Meppel)
Klasse: 4 Oost ????
Waarschuw beheerder
ey hallo jij duz ook honkballer :)... (Y) en uhhhhh 1ste jaar duz... komt allemaal vanzelf wel toch :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1e jaars ja :) maar wel jaren ervaring met Horeca-softbal toernooi :P

Sport bevalt me prima, lekker op zondagmiddag met een kater op het veld staan. Mijn handschoen mag trouwens wel eens wat soepeler worden, maar dat komt vanzelf wel.
Waarschuw beheerder
vanavond hellbound:D

morgen amsterdam

en zaterdag een wedstrijd maar gelukkig pas om half6 dus kan uitslapen:)
Waarschuw beheerder
ik heb gelukkig pas weer zondag een wedstrijd, hoop dat ik tegen die tijd weer een beetje op deze wereld ben :) ga morgen naar mayday! duurt tot zaterdag 10:00 :bounce:
Waarschuw beheerder
haha....half 6 's avonds???? keb deze wknd muh wedstrijd afgezegd :P moet nl eerst werke en keb al heel lang gelede met iemand wat afgesproken! anderz zou ik pas om half 11 un keer thuis zijn! das muh te laat en dan mis ik alle lol :(.... had anderz na voorschoten gemoeten :P

allemaal veel plezier he :)...ik ga zaterdag na osm :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
OSM is wel koel ja

ben er in september keer geweest wel relaxt locatie

ik heb nog geen plannen voor het weekend net hellbound gehad nu inmiddels 33 uur wakker:)
Waarschuw beheerder
Ben ik weer! Ben 29e terug gekomen van Bosnie en daarna continue gefeest! Morgen me eerste wedstrijd!! :bounce: Heb er zwaar veel zin in!!

:D
Waarschuw beheerder
zo he wat een wedstrijd hahah

wat een ongeinspireerd team zeg waar ik moest meespelen:S

maar wel 2 honkslagen geslagen waarvan 1 RBI:D

heb ik iig wel een "leuke" wedstrijd gehad
Waarschuw beheerder
haha welkom terug :P:P... suc6 met de wedstrijd..

ik was gister nie bij mijn eigen wedstrijd ma we hebbe wel gewonne met 8-5 :D
Waarschuw beheerder
stel je voor, je moet op zondag middag om 14:00 spelen tegen biënto. Je hebt je warming up & BP gedaan..en je tegenstander komt gewoon niet, zonder af te bellen!! daar gaat je zondag :S
Waarschuw beheerder
of dat je onderweg bent naar je tegenstander en terwijl je ergens bij een tankstation stopt en belt (i.v.m. het weer) en dat de wedstrijd nie doorgaat... ook al zoiets lulligs :$
Waarschuw beheerder
ja dat heb ik elk jaar wel een paar keer volgens mij:S

moest ik helemaal naar oosterhout vanuit Purmerend word je vlak voor de afslag die we moesten hebben gebeld dat het niet doorgaat:S
Waarschuw beheerder
haha das wel zuur ja! keb ook 1 x meegemaakt dat we ergens heen gingen en dat het ene team nie eens wist dat we un wedstrijd hadden! naja we zijn toen ma gaan trainen :P... ma da hadde we ook wel op onze eigen veld kunnen doen :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo, eerste wedstrijd van het seizoen gehad. Compleet nieuw team.

We speelden tegen Tex Town Tigers 2, ons eerste had vorige week nog met 30-0 verloren van TTT1. Wij kregen vandaag met maar 19-0 aan de broek. Het ergste was nog dat we in 7 innigs 1 man op de honken hebben gehad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar 19-0

:x

nee even serieus, wij begonnen ons vorig seizoen ook zo..en is later allemaal goed gekomen, we werden 2de!

maar gvd wat was dat balen vanmiddag zeg, ken dr nog steeds niet over uit! gewoon niet komen zonder ook maar eventjes af te bellen..
de volgende wedstrijd tegen hun zijn we nu verplicht ze helemaal zoek te slaan!! :yes:
Waarschuw beheerder
Nog een honkballer hier! Speel voornamelijk op 9 of 5.
Gisteren heerlijke wedstrijd; 2 uit 4 (waarvan een driehonkslag) en 4 rbi's!
Wedstrijd was in 7 innings gespeeld (19-8 ).
Volgende week om 10.00 spelen, pfff.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgende week om 10.00 spelen, pfff.

tja ik moet volgende week zaterdag om half 10! in Bussum spelen bij HCAW we moeten half 8 verzamelen:S:S
Waarschuw beheerder
Heb met 14-8 verloren!! :( Maar speelde een degelijke eerste wedstrijd. Nummer 5 zat pot dicht!! Nog 2 pick-offs of 3 kunnen maken en een steal 2-3 ongedaan gemaakt! Slaan ging minder... 2x 4 wijd en 1x vang 3!! Volgende week beter!

Speel dan gelukkig weer om 1430u! Lekker uitslapen!!:P

Ook zzo vervelend is dat als je belt naar de tegenstander hoe het weer is, en zij roepen heerlijk weer! En je komt daar aan en je kan op het veld zwemmen! That Pisses me Off!! :@
Artiest Naffie
Waarschuw beheerder
Hmmm.. begonnen bij de peanuts bij Laakwartier, Den Haag... daarna naar ADO gegaan, door naar de aspirantjes en daarna naar de junioren... natuurlijk begonnen ergens in het outfield, en sinds de aspiranten was third base m'n plekje..

Nu al meer dan 10 jaar geen bal meer aangeraakt, denk dat ik als ik later nog wat ouder ben, ga softballen, lekker rustig aan, waarschijnlijk bij een bierbuikjes-team...
Waarschuw beheerder
Ghehe... das op latere leeftijd altijd leuk! Maar zolang ik op een redelijk niveau kan mee ballen doe ik dat graag!
Waarschuw beheerder
ben blij dat ik nu weet hoe jullie wedstrijd verlopen was :P haha..... tis zuur om te verlieze he :[

Waarschuw beheerder
donateur
Speel al 11 jaar bie de Tex Town Tigers, Enschede

t houdt je van de straat hè
Waarschuw beheerder
euy woody :D... eindelijk xtje bericht van jou hier haha... was wel gezellig he zaterdag!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk er komen steeds meer mensen bij hier (Y)
morgen maar weer even de frustraties van gisteren eruit trainen :)

verliezen is idd zuur! na afloop kan ik dr ook echt goed sjago van zijn, kan echt niet tegen mijn verlies..en dan is er nog maar 1 oplossing: met heel je team aan het :bier: heerlijk :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha.... doe da ma is :P.... keb morge ook training ma ik hoop dat het droog blijft!!! anderz kank nie warm worde :$... haha...
als je verliest omdat alles niet goed ging omdat er teveel foute werde gemaakt in t team is nie zow leuk, en jullie wete hoe meide kunnen zijn :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tex Town Tigers Woody? Eerste neem ik aan?
Waarschuw beheerder
ik kan er nog steeds niet over uit dat we verloren hebben!! Echt te gek voor woorden! Helaas het zij zo... volgende week weer een kans!!
Waarschuw beheerder
WK Honkbal 2005 mogelijk met Major League-spelers
Nieuwe datum: 3 tot en met 17 september 2005

De kans is groot dat tijdens het Wereldkampioenschap Honkbal volgend jaar in Nederland, profspelers van de Amerikaanse Major League Baseballorganisatie (MLB) zullen uitkomen voor de deelnemende landenteams. Het overleg dat reeds enige maanden gaande is tussen de internationale honkbalbond IBAF en de MLB is weliswaar nog niet afgerond, maar een akkoord lijkt dichterbij dan ooit.
De schriftelijke toezegging door Major League Baseball is uniek in de internationale honkbalgeschiedenis. Met MLB-deelname zou het WK 2005 het sterkste wereldkampioenschap zijn dat ooit in Europa is gehouden.
Om de deelname van de MLB-profs mogelijk te maken verschuift de datum van het WK van augustus naar 3 tot en met 17 september 2005.

Tijdens een bijeenkomst gisterenavond op het Rotterdamse Stadhuis tussen een afvaardiging van de WK-organisatiestichting (SIBEN), de KNBSB en de WK-speelsteden, is de voortgang van de WK-organisatie en de situatie met betrekking tot de Major League uitgebreid besproken. De WK-organisatie heeft de afgelopen maanden enige vertraging opgelopen in verband met een verschil van inzicht in de organisatieaanpak tussen de KNBSB en SIBEN. Inmiddels zitten alle partijen weer op één lijn en wordt de WK-organisatie voortvarend ter hand genomen.

De toenadering tussen IBAF en MLB maakt de weg vrij voor de eventuele organisatie van een internationaal MLB-landentoernooi in maart 2005. Deze periode, ruim voor aanvang van het speelseizoen en de aard en omvang van het toernooi (twee speelweekenden), biedt de IBAF de mogelijkheid om de bij de IBAF aangesloten landen toestemming te verlenen aan het MLB-toernooi deel te nemen. Doorgang van het MLB-toernooi in 2005 staat overigens nog niet vast. Als het toernooi doorgang vindt, is deelname van een Nederlands team een serieuze optie.

De MLB heeft zowel de IBAF als Nederland als organiserend land, geadviseerd om het WK 2005 te verschuiven naar het einde van het MLB-seizoen in september, zodat zoveel mogelijk profspelers aan het WK kunnen deelnemen. Het gaat om MLB-spelers van het zgn. ‘40-man-rooster' en spelers uitkomend in de Minor League. Gelet op de daarmee te realiseren unieke kwaliteit van het toernooi en de sportieve belangen van het Nederlands team is, na overleg met de speelsteden en de NOS, door SIBEN en de KNBSB besloten dit advies op te volgen.

Het WK 2005 zal plaatsvinden van zaterdag 3 september tot en met zaterdag 17 september. Voor het WK is Rotterdam de centrale organisatiestad, met onder meer de openingswedstrijd en de finale. De overige speelsteden zijn Haarlem, Eindhoven, Amsterdam en Almere. De sportwethouders van de speelsteden hebben zich unaniem en met bijzonder veel enthousiasme uitgesproken om het WK Honkbal volop te benutten ten behoeve van de honkbalsport in hun stad, onder andere door middel van schoolclinics en sportstimuleringsacties.

Naast de inhoudelijke en financiële participatie van de vijf speelsteden wordt het WK Honkbal 2005 mede mogelijk gemaakt door de financiële support van het Ministerie van VWS en NOC*NSF.
Waarschuw beheerder
zoo das goed nieuws :yes:

maakt het allemaal weer een beetje aantrekkelijker, ook voor het publiek van buitenaf om eens te gaan kijken!
en voor ons is het natuurlijk een mooie kans om de echte mannen eens aan het werk te zien!!
hoop dat het doorgaat :)
Waarschuw beheerder
Dit isidd erg goed nieuws!! Kunnen ze het niet een jaartje dichterbij halen? :P
Zou echt een mooie kans zijn om de echte spelers te zien knalle!! :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik las ergens (Metro geloof ik) dat de ML-clubs er niet echt op zitten te wachten hun toppers uit te zenden. De spelers zelf zien het ook niet echt zitten, bang dat wanneer ze geblesseerd raken tijdens zo'n toernooi dat hun loon niet doorbetaald gaat worden.
Waarschuw beheerder
Ze moeten niet zeuren!! :P Ze verdienen in een jaar meer dan genoeg!! Verdiende ik dat maar met honkballen, dan zou je mij niet horen hoor! :no:
Waarschuw beheerder
wou net zeggen, alsof ze al niet genoeg hebben :S
die gasten hoeven nooit meer te werken man, als ze klaar zijn met honkbal..
Waarschuw beheerder
Voor dat geld zou ik 24 uur per dag honkballen! :jaja:
Waarschuw beheerder
als jullie nog meer konden verdienen (zoals zij dat ook doen) zoude jullie da ook doen... haha 24 pd? je hebt ook nog wa slaap nodig!! en uhh als je 24 uur per dag zou honkballe he! hoe moet je t dan uitgeve! en na feestjes gaan??? O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Honkballen op feestjes?
Waarschuw beheerder
neej slecht idee.... dan loopt er continu iemand door t veld heen te stampuh... :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Und? Gewoon doorbeuken :) Doe je ook bij catchers :P
Waarschuw beheerder
haha... over catchen gesproke!! moet zondag nog catchuhhh ma keb ut al un half jaar nie meer gedaan!!! wish me good luck :P haha... voorheen wel 4 jaar maja.... :S
Waarschuw beheerder
Catchen is net als fietsen... je verleert het nooit!!:P
Waarschuw beheerder
Doe je ook bij catchers

:@

haha nee hoor, laat ze maar komen :P bescherming genoeg! en ik probeer ook altijd zo hard mogelijk iemand te raken hoor O:)

en mistress: good luck :) en geniet ervan!! (mooiste plaats van het veld he)
Waarschuw beheerder
Ghehe... bescherming genoeg ja, maar een pijnlijke nek krijg je al snel!

Maar goed mistress, Succes!! (F)

Aankomend weekend weer op de heuvel, wel als reliever, maar dat vind ik het leukste!! :[
laatste aanpassing