Partyflock

Forumonderwerp · 662756
5092x bekeken
Waarschuw beheerder
wie honkbalt er nog meer en wat vind je ervan.. k vind het echt vetste sport die er is :[
Waarschuw beheerder
catchen ruleert :)... was t vorige jaren ook ma dit jaar verder niet meer voor getraind omdat ik moest werke... speel nu 3de honk :D vind ik ook mooi!
ma blauwe plekken hoort er ook bij he.. en gaat vanzelf wel over :) gelukkig heb ik geen last van 'blauwe noten' haha
Waarschuw beheerder
Zou niet goed zijn als je dat wel had!!:P Speel dit jaar ook 3e honk.. en pitcher als nodig is! :D
Waarschuw beheerder
catchen ruleert

:yes:

mooiste plaats van het veld :)

en ja pilootje, je speelt idd beter dan!! :D
Waarschuw beheerder
ik vind zowel 3 als catcher hartstikke (Y) haha... ma wa spelen jullie nou :$
Waarschuw beheerder
3 is idd erg leuke pos... maakt me weinig uit welke pos ik speel, als ik maar speel! :P

Ik speel bij de Panters in Tiel!! WERELDCLUB!!:P
Waarschuw beheerder
haha... ik vind outfield niet echt veel aan!!!! maja... wereldclub haha... tis ook errug bekend he :vaag:... bender nooit geweest volgens mij...!
Waarschuw beheerder
Ghehe... wie is er nou nog nooit in Tiel geweest!! :P
Waarschuw beheerder
Geraakt werper heb ok ook zo vaak, vooral tussen me schouderbladen. Heerlijk plekje. Maar der is iemand waarmee ik vroeger in team zat die kreeg serieus elke wedstrijd een bal op zijn flikker. Die gast trok die bal gewoon als een magneet aan. Kut voor hem maar lache voor ons, hij kreeg ze ook altijd op de raarste plekken.
Waarschuw beheerder
flying petrels ken ik wel! ken je ook un ene roy dan die heeft da ook gespeeld of speelt er nog steeds! ben trouwens nog nooit geraakt :P.. spring wel aan de kant want dan kan ik voor un honkslag gaan :D

O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maakt me weinig uit welke pos ik speel, als ik maar speel!

mij dus echt wel he, als ik geen catcher ben zet me dan maar op de bank hoor! dan hoef ik echt niet te spelen..
Waarschuw beheerder
nou dan speel ik toch liever wel :P... haha.. heb strax een wedstrijd :D... ga duz eg nie op de bank zitte want dan had ik beter thuis kunnen blijven :$... ook nare ervaringen met scheidsrechters??
Waarschuw beheerder
flying petrels ken ik wel! ken je ook un ene roy dan die heeft da ook gespeeld of speelt er nog steeds

ken meerdere Roy's er zit er nu 1tje in me team

Nare ervaringen in overvloed met scheidsrechters door de reputatie die onze club heeft opgebouwd worden we vrij vaak genaaid door die scheidsen:S

Zo naar Den Haag toe met de Landelijke junioren meedoen tegen Storks:)
Waarschuw beheerder
Pfff... scheidsen kunnen een wedstrijd verneuken!! Echt misselijkmakend! Maar hebook respect voor die lui! Heb zelf ook me licensie A gehaald... en het is af en toe echt moeilijk!!
Waarschuw beheerder
uhhhh wee nie... keb um paar jaar gelede ontmoet op vakantie :P... roy slont ofzoiets????
haha vorige week had ik pas un scheids :kots: wist nie eens de regels, stond ook nog un scheids in t veld zelf.. ma da mokkel was zich volgens mij gewoon aan het vervele!! k werd gehinderd ma da werd nietz van gezegd!!!

keb vdaag verlore :'(... we hebbe ma 1,5 uur gespeeld als we 7 innings hadde gespeeld dan hadde we waarschijnlijk wel gewonne... 8-11 :(...

grrr ik had muh dag nie vandaag!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb heel veel dingen meegemaakt met scheidsrechters...Vorig jaar nog....We stonden met 6-3 achter in de 9de inning. We hadden 3 man op de honken en 2 uit.
Onze beste slagman was aan slag,2 slag 3 wijd,echt ultieme spanning dus. De pitcher gooit een bal recht door het midden....BOEM!Grandslam over de hekken,ongeveer 3 meter van de foutbalpaal.Zelfs een schele mongool kon nog zien dat het gewoon een grandslam was.Geeft de scheidsrechter een foutbal....We hadden het niet meer....Mn coach is er uiteindelijk uitgestuurd en de laatste nul werd gemaakt,verloren dus.Na de wedstrijd de scheids nog ff opgezocht:D
Helaas dreigde onze coach met schorsingen als we iets zouden flikken....
Waarschuw beheerder
er zijn altijd scheidsrechters die er alles aan doen om te zorgen dat je verliest! meestal is dat zo met club-scheidsrechters..

1 x gevochten :S met een scheidsrechter..toen onze dames nog hoofdklasse speelde. deze man naaide ons overal waar die kon, en gaf daarna mn oom een elleboog omdat hij het commentaar zat was! toen ging het wel los..
Waarschuw beheerder
Ja dan zou ik m ook gepakt hebben!

Meeste scheidsen die we hebben, doen het zonder toc, dus daar kunnen we ze ook goed mee pakken!:P
Waarschuw beheerder
uhhhh wee nie... keb um paar jaar gelede ontmoet op vakantie ... roy slont ofzoiets????

Roy SlonD ja:d die zit bij mij in het team ja
Waarschuw beheerder
Maar dat was niet eens een clubscheidsrechter,maar gewoon eentje van de bond(die overigens eens wat aan hun scheidsrechters beleid moeten gaan doen,want minstens 1/3 deugt voor geen ene meter).
Waarschuw beheerder
okay roy slonD dan doe um ma de groete van tess (als die nog weet wie k ben he :P)
er zitte idd zeer slechte tussen, ma tis v t gekke dat als we un scheids hebbe ma die de regels niet eens kent!!! triest gewoon

nog gespeeld?
Waarschuw beheerder
Mijn team heeft zaterdag avond met 14-4 gewonnen... Volgende week zondag mijn eerste wedstrijd!!:D Eindelijk los gaan!!
Waarschuw beheerder
Thuis verloren met 17-7 tegen Ban Topa:s
Tot de zevende inning stond het 7-7,daarna in de 8ste inning tien punten tegen gekregen:S
Waarschuw beheerder
Hoofddorp Pioniers ... tralalalalala 8)
Waarschuw beheerder
Altijd zuur om in de laatste innings de punten te verliezen!

Volgende keer beter!! :D
Waarschuw beheerder
daarom :D.. wij hadde juist extra punten gehaald in de laatste inning die we speelde!! stond eerst 11-1 en toen 11-8 :D ma we speelde helaas om tijd! want de scheids moest weg anderz hadde we vast wel gewonnuh :(...

Waarschuw beheerder
Hoofddorp 4 - Kinheim 4 19-22

Egwaar, zeer bizarre wedstrijd. Na 3 innings stond het al 14-9 ofzo. En in de laatste inning hadden wij een 2-out rally die 9 punten opleverde :D Zuur om in de laatste inning de wedstrijd te verliezen ja. Maar o zo lekker om in de laatste inning een verloren achterstand om te zetten in een degelijke voorsprong. haha, wat waren die gasten zuur met hun grote muilen :D. Goed dat wij onze knuppeltjes lieten spreken om hun mondjes te snoeren.
Ook lekker om in een wedstrijd 3x aan slag te komen met alle honken bezet. Mede daardoor kwam ik tot toch best wel een bizar aantal van 9 rbi`s (waaronder een grandslam :D)
Waarschuw beheerder
Dit weekend weer gewonnen. 6-3 van Birds. Irritante gasten lopen daar rond. Alleen kut dat ik geblesseerd uit moest vallen, heb waarschijnlijk mijn enkel verkloot. Kan er namelijk niet meer op lopen. Maar ach alles vor het team toch.
Waarschuw beheerder
juist (Y) zo mag ik ut hore :P... take it 4 the team...
keb me eigenlijk nog nooit geblesseerd, keb wel es last van blauw plekke en spierpijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Op me 12de begonnen bij Tex Town Tigers, later in selectie van Jong Oranje gezeten, als pitcher/korte stop.

Nu al enige jaren coach/trainer bij HCAW.
Laatste 3 jaar van Aspiranten 2, 2002 en 2003 kampioen. Dit seizoen de eerste 4 wedstrijden gewonnen, respectievelijk: 37-6; 22-6; 11-5; 21-3.

Dus we gaan dit jaar in een hogere klasse weer voor de eerste plaats.
Waarschuw beheerder
Daar is natuurlijk niets mis mee!!:D

Van t weekend 14-4 gewonnen... Hopen dat de rest van t seizoen net zo gaat!!:P
Waarschuw beheerder
zo ben eindelijk weer in staat om even een berichtje te schrijven :)
zaterdag na ghosttown gelijk doorgegaan naar het veld, en een super wedstrijd gespeeld :D 17-8 gewonnen van blue birds! heerlijk om zo het seizoen te beginnen!!!
3 lopers van de honken afgegooid, en goed geslagen (eindelijk weer eens)

heb al weer zin in zondag :yes:
Waarschuw beheerder
eyzzz (Y) gedaan hoor :).. hoe heb je t bij ghosttown gehad dan?
Waarschuw beheerder
ja was echt super :D staan hakkuh voor mijn leven daar :bounce: was wel zwaar hoor, na zo'n nacht! maar het was het allemaal waard :D
Waarschuw beheerder
Ghehe... heerlijk, spelen na een feest!!:P Allemaal van die vragen, zo van "WAT ZIE JIJ ERUIT!!" Ghehe...
Waarschuw beheerder
meestal als ze naar me kijken, weten ze al genoeg natuurlijk..speel ook 9 van de 10 x een goeie wedstrijd :)
Waarschuw beheerder
Hehe... bij mij hetzelfde, maar meestal zijn we mety een man of 4 uit t team naar feesten... Dus valt het minder op!!:P
Waarschuw beheerder
haha... nou mijn team hoeft me eg nie zow brak te zijn :$... das geen goed idee!!! ma vind ut nog steeds goed daje gewonne hebt hoor (Y) dikke duim ;)g
Waarschuw beheerder
Ghehehe... je maakt de leukste dingen mee alsje :vaag: speelt!!:P

Nog 4 dagen!!!
Waarschuw beheerder
haha... ma ook zure dingen he!!! grrr keb nieuwe handschoen!! ma wil nie eg mee werken :( iemand tips?
Waarschuw beheerder
insmeren met speciaal spulletje waardoor die soepeler word

te koop bij honkbalwinkels

of bal erin met elastiek eromheen

Vanmiddag weer fysio hopelijk weten ze nu eindelijk wat er nou met me aan de hand is.. Wil nou wel weer een keertje zonder pijn kunnen gooien:S
Waarschuw beheerder
keb um al is ingevet!!! en keb er altijd bal in! ma zal er voortaan wel un elastiekje omheen doen!!!!

:( ik hoop voor juh da ze er achter komen!!
Waarschuw beheerder
das wel jammer!! ma t seizoen is nog ma net begonne he ;)... speel je nou sowiezo nog wel dan?
Waarschuw beheerder
Heb ook een keer lasty van mijn arm gehad, is toen verholpen met sonische geluidstherapie ofzo... sindsdien nergens meer last van!!! :D
Waarschuw beheerder
speel nu tijdelijk met de landelijke junioren mee
daar speel ik 1e honk en waag pogingen om te slaan:P

wel beter want in me eigen team (senioren 1) zou ik alleen maar op de bank zitten nu en das helemaal niks
Waarschuw beheerder
Ja dat is cker beter... spelen is altijd beter!!
Waarschuw beheerder
nou met trainen doe ik ook niet veel meer als
rennen:S

en poging tot slaan:)