Partyflock

Forumonderwerp · 662671
Waarschuw beheerder
Ik stap uit de bus en ik loop naar het fietsenhok. M'n ijzeren ros is gewoon weg, foetsie, pleite, gone oftewel

Gejat!!!

en nu?

- een nieuwe kopen in de winkel?
- een nieuwe kopen van een junk?
- een nieuwe terug jatten?

Roept u maar!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat dat betreft heb ik vorig jaar een zwaar rampjaar meegemaakt.....Feb. mijn fiets gejat....Mei. leren jas en tel gejat.....en in dec. Playstation 2 met 10 dvd's en mp3 spelertjuh in weekendtas uit de auto gejat.....
KWas gvd 15 min. weg halen ze de auto leeg....Motherf*ckers

Ps2, dvd's en mp3 speler gelukkig nog 250 euro voor gekregen van verzekering.....

Waarschuw beheerder
"mijn" fietsen gaan altijd eerder kapot dan dat ze gejat worden..
toch maar eens naar een betere fiets kijken :)

flinke tijd terug hak hele mooie fiest :yes:
zwart geverft! jah verven wordt mooier!!
benk um kwijt geraakt toen ik knetters bezoopm van een kamaraad terug naar huis ging..
Schijnbaar onderuit gegaan ?had mn lip kapot :vaag:
Enigste wak me nog kan herinneren dat ik bij iemand, geen id wie :vaag: in de auto zat, was aan het liften ofso en liep te skeffen dat ik naar deventer moest, waar ik al was :P

en toen moest ik weer een "nieuwe" fiests :P

en heb nu een lekke band :S

Waarschuw beheerder
Ja dat had ik ook, zette m altijd bij t station neer, s'ochtends op de fiets naar de trein.. Kom ik uit de trein staat ie dr niet meer!! Nou had ik weleens vaker dat ik m over het hoofd zag, en 10 rondjes liep, nu kon ik er 100 lopen, maar hij stond er echt niet meer! Ja dat is zuur, gewoon t feit dat andere mensen aan JOUW spullen zitten...

Waarschuw beheerder
donateur
die van mij is laatst ook weer gejat, bij mn werk nog wel.
ok hij was gejat :p maar hij was zo mooi! nieuwe gazelle :lief:
hoor ik een week later dat mn collega's m hebben meegegeven aan het grof vuil, omdat ze niet wist van wie hij was. alsof ik nie 100 keer heb gevraagd of iemand mijn fiets heb gezien..
bedankt nog :@
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff ik ken het....

Er zijn inmiddels al 4 fietsen van mij gestolen...beetje jammer allemaam :-(

Ik zou gewoon zo'n relaxte "Oma-fiets" kopen....
Waarschuw beheerder
En nu?

Stoppen met janken en verder gaan met je leven? (6)
Waarschuw beheerder
Ja pcies!
en gewoon een nieuwe kopen van een junk of uit de winkel en anders ga je tog lekker lopen?
Waarschuw beheerder
donateur
Mijne is een tijdje geleden ook gejat bij het fietsenrek van de bushalte...vond hem 3 dagen naderhand terug!

PRECIES op dezelfde plek in het fietsenrek, en nog netjes op slot...snap er nog steeds niks van maar ben wel blij dat ik mn fietsje weer terug heb :P