Ik kan ook echt niet zonder!! En het moet ook iets speciaals zijn, wat ik om heb. Iets wat niemand anders heeft..
En tja.. Als ie weg is, dan komt er wel weer een nieuwe.. Ben tenslotte goed verzekerd!!
En tja.. Als ie weg is, dan komt er wel weer een nieuwe.. Ben tenslotte goed verzekerd!!
Dat is idd een vd mooiere types van Breitling nick!!
Ik vind horloges super! Qua sieraden zijn dit de enige die ik draag en daardoor best leuk. Voor mij superbelangrijk, aangezien ik vaak de tijd moet weten etc. (telefoon gebruik ik amper en zit toch vaak in m'n tas).
Heb er best veel; één van m'n favoriete merken was Swatch (nu niet echt meer) en had dus een paar Swatches. Diesel heeft ook erg leuke horloges net als Fossil. Ik houd voornamelijk van aparte modellen
Nu draag ik voornamelijk deze:

(Fossil by Philippe Starck)
Heb er best veel; één van m'n favoriete merken was Swatch (nu niet echt meer) en had dus een paar Swatches. Diesel heeft ook erg leuke horloges net als Fossil. Ik houd voornamelijk van aparte modellen
Nu draag ik voornamelijk deze:

(Fossil by Philippe Starck)
laatste aanpassing
Dit is de mijne [edit: ongeveer de mijne, de mijne is zo oud dat ik hem niet meer kan vinden op i'net], gekregen van m'n ouders voor m'n 18e verjaardag, hij gaat dus alweer 8 jaar mee
laatste aanpassing
ik vind het persoonlijk mooi en handig
en ik heb wat gehoort wat ik eigenlijk niet mag horen dat ik voor me verjaardag me broers breitling krijg omdat hij een nieuwe wilt kopen
(en kben al een armani kloky kwijtgeraakt die ik van hem gehad had
)
dus als ik m krijg spring ik een gat in lucht hiaaaaaaaaaa
en ik heb wat gehoort wat ik eigenlijk niet mag horen dat ik voor me verjaardag me broers breitling krijg omdat hij een nieuwe wilt kopen
(en kben al een armani kloky kwijtgeraakt die ik van hem gehad had
dus als ik m krijg spring ik een gat in lucht hiaaaaaaaaaa
Heb zelf een Guess horloge en vind dat die samen met Swarovski mooie dingen heeft. Verder heb ik laatst een horloge gezien die had een doorzichtige wijzerplaat ofzo. Weet niet precies meer hoe die heet maar is maar heel zelden leverbaar, alleen bij de betere juweliers, beginprijs iets van 1500euro ofzo
.
Verder vind ik Breitling en Rolex nep.. te commercieel als je iets wilt wat mooi en duur is, koop dan juist geen van die 2 omdat 90procent nep is of gestolen. En als je het ook al niet kan betalen waarom patsen met iets waar je geen recht op hebt.
Mijne heeft trouwens t bandje als horloge 2e van rechts op t plaatje maar met andere wijzerplaat.
Heb m 3 jaar geleden gehad van mn vader en heb m nog steeds elke dag om
.

Verder vind ik Breitling en Rolex nep.. te commercieel als je iets wilt wat mooi en duur is, koop dan juist geen van die 2 omdat 90procent nep is of gestolen. En als je het ook al niet kan betalen waarom patsen met iets waar je geen recht op hebt.
Mijne heeft trouwens t bandje als horloge 2e van rechts op t plaatje maar met andere wijzerplaat.
Heb m 3 jaar geleden gehad van mn vader en heb m nog steeds elke dag om

Ik zie een horloge niet als sieraad. Wel leuk als ze apart zijn ofzo maar ik moet er gewoon een hebben omdat ik constant uit automatisme op me pols kijk als ik hem niet om heb hehe zeer vervelend. daarrom toch maar horloge.

dit is mijn horloge.. Hij is van mn ma gweest.. En ik heb hem om speciale redenen gekregen.. Ik vind hem ook ontzettend mooi, dus voor mij is t ook een sieraad! Alleen in de zomer op vakantie neem ik hem niet mee.. Te grote kans dat ie gejat word..