Partyflock

Forumonderwerp · 662289
Heb jij een horloge, zo ja: is het dan een sierraad of alleen een praktisch ding? Hoe belangrijk is een horloge voor jou?
En deze wil ik hebben :kwijl:

ik heb heel veel horloges...bij elke outfit moet n bijpassende horloge voor mij dus ...:D
Ik heb er 2 van Esprit en 1 van Guess!
Vind het fijn om de tijd te weten, maar vind het ook zeker n sieraad!

Heb m alleen doordeweeks niet om, werk in de horeca...
Ik draag eigenlijk nooit een horloge, ik heb er wel eentje maar telkens als ik hem wel wil dragen zijn de batterijen weer op......
:(

Toch vind ik er wel veel mooi maar zou dus voor mij geld verspilling zijn.

mijne lijkt hier op, alleen zonder die diamantjes.. ik heb m van mijn vriendje gekregen en draag hem als een armband, dus lekker los.. ik vind t een functioneel sieraad en ben er erg zuinig op

dit ongeveer ...

Artiest {SHOWLIST artist 15447, 56716}
ik gebruik meestal mn telefoon om te kijken hoe laat het is

ik gebruik al een paar jaar geen horloge meer,ik raakte ze altijd kwijt:( maar nu heb ik me mobieltje om te kijken hoelaat het is.
seiko chronograph
dit is mijn horloge.. Hij is van mn ma gweest.. En ik heb hem om speciale redenen gekregen.. Ik vind hem ook ontzettend mooi, dus voor mij is t ook een sieraad! Alleen in de zomer op vakantie neem ik hem niet mee.. Te grote kans dat ie gejat word..
laatste aanpassing
Ik kan echt niet meer zonder een horloge!! Echt no way!!
Het is dus praktisch, maar ik vind het belangrijk dat ik het wel een mooitje vind, en dat ik ermee rond durf te lopen! Dus niet zo'n kermisding! Dus het is ook een sieraad! :)
Ik kan ook echt niet zonder!! En het moet ook iets speciaals zijn, wat ik om heb. Iets wat niemand anders heeft..:D

En tja.. Als ie weg is, dan komt er wel weer een nieuwe.. Ben tenslotte goed verzekerd!! :D
ik heb een ringhorloge..
omdat ik m mooi vind en het is handig :)
Zeker een sieraad, maar zonder horloge zit ik steeds naar m´n pols te staren..

Deze heb ik, maar ben ´m al een beetje zat, vind de diamantjes een beetje truttig..
Seiko Kinetic:yes:

Een stijlvol horloge!

Breitling crosswind :D

Ooit.....
Dat is idd een vd mooiere types van Breitling nick!!
Ik heb een gouden horloge...
Een zilveren...
En eentje van Armani...

Maar draag ze nog amper...
Gebruik meestal mijn telefoon....

heb een citizen draag em elke dag...
dus k denk dat t wel een sieraad is als ik em nie om heb zit ik de hele tijd op mn pols te kijken!!!
Heb wel een horloge alleen nooit om vind het eigenlijk best kut zitten en als ik wil weten hoe laat het is dan kijk ik altijd effe op me telefoon!

heb pas een nieuwe gekocht en moet zeggen draag hem nu wel, zie het wel meer als een sieraad

Ik vind het zeker wel een sieraad en een praktisch ding!

Heb er zelf nu eentje van fossil en daar ben ik erg blij mee, is net een armband :)

Ik heb al jaren geen horloges meer.

Heb een telefoon waar ik de tijd prima op kan zien, dus mis het ook niet!

Ik vind horloges super! Qua sieraden zijn dit de enige die ik draag en daardoor best leuk. Voor mij superbelangrijk, aangezien ik vaak de tijd moet weten etc. (telefoon gebruik ik amper en zit toch vaak in m'n tas).
Heb er best veel; één van m'n favoriete merken was Swatch (nu niet echt meer) en had dus een paar Swatches. Diesel heeft ook erg leuke horloges net als Fossil. Ik houd voornamelijk van aparte modellen
Nu draag ik voornamelijk deze:

(Fossil by Philippe Starck)
laatste aanpassing
ik heb een kleine horloge van guess. bijna alle horloge's zijn te groot omdat mijn polsen zo dun zijn. maar eindelijk heb ik er 1 gevonden waar je het bandje kunt verkleinen.
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Zeker een sieraad (Y)

Kan er ook niet zonder...

*denkt nu alweer aan een nieuwe kopen*

Ik heb een horloge van de markt voor 5 euries, en hij doet het al een jaar perfect, en als tie kapot gaat koop ik gewoon weer een andere goedkope ;)

ik draag um eigenlijk meer als een sierraad....en jah het is wel makkelijk om bij de tijd te zijn...
Ja ik heb een horloge en het is puur een praktisch ding voor op het werk! ik zie het niet als sierraad

Op feesten doe ik hem (als ik het niet vergeet)altijd af, super irritant schiet hij constant los.

ik moet gewoon tijd bij me hebben

Ik heb een zilveren van DKNY, hij was aardig duur, dus ik zie hem meer als een sierraad :)
Ik voel me wel heel leeg als ik hem niet om op.

eh heb een goedkope, gebruik m toch alleen op mn werk

Dit is de mijne [edit: ongeveer de mijne, de mijne is zo oud dat ik hem niet meer kan vinden op i'net], gekregen van m'n ouders voor m'n 18e verjaardag, hij gaat dus alweer 8 jaar mee :) Het is voor mij zowel een sieraad (vind hem erg mooi, en bovendien simpel zodat hij overal bij past) als een gebruiksvoorwerp (hij is ook nog eens waterdicht), zonder tijdsaanduiding bij de hand word ik erg ongelukkig.
laatste aanpassing
heb r ook een stuk of 10 :S vroeger veel neppers en zo van rolex en breitling, later wat meer kwaliteitsklokjes gekocht. heb nu meestal een diesel om met zo'n leren band erachter (vond ff geen pic.) als 't financieel beter gaat hoop ik me nog eens een mooie omega seamaster aan te schaffen :yes:

Ik heb dr 1 van DKNY maaruh denk dat het meer een sierraad is.
Klokkijken gaat er namelijk niet zow goed op...
Maar hij is wel super mooi:)

ik heb nog maar 1 keer een horloge gehad.

toen ik net kon kloklezen een flik flak horloge ,die waren toen kei in...

hoef dr nu geen meer,vind het verschrikkelijk irritante dingen

Het is gewoon een praktisch ding.. Heb er maar één, dat geeft al aan dat ik het niet combineer met kleding enz...

ik vind het persoonlijk mooi en handig
en ik heb wat gehoort wat ik eigenlijk niet mag horen dat ik voor me verjaardag me broers breitling krijg omdat hij een nieuwe wilt kopen
(en kben al een armani kloky kwijtgeraakt die ik van hem gehad had :( )

dus als ik m krijg spring ik een gat in lucht hiaaaaaaaaaa :D

Heb zelf een Guess horloge en vind dat die samen met Swarovski mooie dingen heeft. Verder heb ik laatst een horloge gezien die had een doorzichtige wijzerplaat ofzo. Weet niet precies meer hoe die heet maar is maar heel zelden leverbaar, alleen bij de betere juweliers, beginprijs iets van 1500euro ofzo :D.

Verder vind ik Breitling en Rolex nep.. te commercieel als je iets wilt wat mooi en duur is, koop dan juist geen van die 2 omdat 90procent nep is of gestolen. En als je het ook al niet kan betalen waarom patsen met iets waar je geen recht op hebt.

Mijne heeft trouwens t bandje als horloge 2e van rechts op t plaatje maar met andere wijzerplaat.
Heb m 3 jaar geleden gehad van mn vader en heb m nog steeds elke dag om :D.

2 Gupcore : En bedankt ! Nu moet en zal ik dat Fossil horloge hebben :/

Geen dank ;P

Fossil :respect:

Ik heb heb een telefoon om de tijd op te zien horloges raak k kwijt of gaan kapot :)

ik heb geen horloge :)

amnesia wat een kwats zeg....

Maarja Doe mij maar zo'n Audemars & Piquet :D (Y)
Heb ook geen horloge... Raak die dingen meestal kwijt :S
Ik zie een horloge niet als sieraad. Wel leuk als ze apart zijn ofzo maar ik moet er gewoon een hebben omdat ik constant uit automatisme op me pols kijk als ik hem niet om heb hehe zeer vervelend. daarrom toch maar horloge.
Heb een Seiko Titanium horloge.. Zijn mooie horloges voor een redelijke prijs..
laatste aanpassing

ik wil een alain silberstein (Y) ff sparen nog..