Partyflock

Forumonderwerp · 662206

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik persoonlijk: in seizoen 94/95 f-noord-ajax 0-5

:p
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
Heerenveen - Ajax vorige week :P:P:P
Toppertje :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ajax - Jif op de huishoudbeurs !! :-p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hej wel int voordeel van ajax bedoel ik stelletje mafkezen!
Waarschuw beheerder
Ajax - Milan
24 mei 1995 Wenen

1-0 84ste minuut kluivert

:respect:
Waarschuw beheerder
Champions League in 1996

Real Madrid - Ajax 0-2
Real helemaal van de mat getikt in eigen huis. :respect:

In datzelfde seizoen volgens mij:

Feyenoord - Ajax 2-4.

Met een B-Elftal helemaal opgerold.
Musampa,Wooter,Kanu,Bogarde.

Van der sar was al een lange tijd niet gepasseerd maar binnen no time stond ajax met 2-0 achter. Daarna gewoon rustig gebleven en uiteindelijk makkelijk met 2-4 gewonnen. Het had zelfs 2-5 kunnen zijn als die goal van Ronald de Boer niet was afgekeurd :D

Champions League 1995

Ajax - Bayern München 5-2
Uit had ajax 0-0 gespeeld en thuis moest dus gewonnen worden. In een geweldige wedstrijd werden die duitsers helemaal opgerold. Prachtig (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
seizoen 2000/2001 Neuzen 3 Feyenoord 4!
Toen hebben wij jullie een lesje supporteren gegeven

Dat was inderdaad een van ajax mooiste wedstrijden ooit, is zeker de meest sfeervolle wedstrijd ooit in de arena geweest.

We love you Feyenoord- we do
Oh Feyenoord we love you :jaja:

Toen hebben we volgens mij een week niet meer kunnen praten na die wedstrijd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heejjj verdine bel! :-) mooi zo! ja ik heb die wedstrijden wat je opnoemt allemaal op video staan! :p die tegen real was in principe 0-4 want er waren 2 doelpunten onterecht afgekeurd!
Waarschuw beheerder
hej wel int voordeel van ajax bedoel ik stelletje mafkezen!

Dan moet je dat vermelden (en dan trekken wij ons er toch niks vanaan!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedere wedstrijd van AJAX heeft wel weer iets apart dan welnietop maar buiten het veld...

dus teveel om op te noemen....
Waarschuw beheerder
2 lejmann: zijn idd echt mooie wedstrijden! Ik wil dat filmpje wel hebben van die 2-4 op feyenoord. die heb ik niet :(.

Die wedstrijd tegen real was echt "out of this world". Zo goed hebben ze echt nooit meer gespeeld. Zelfs de supporters van Real waren aan het klappen.

Er waren idd nog 2 goals afgekeurd. Was ik even vergeten. En die gruwelijk volley van Kluivert op de lat! :|
Waarschuw beheerder
Van de laatste CL wedstrijd tegen Brugge heb ik ook genoten!
Oh ja, en dat afgelopen week een van de plaatselijke amateurverenigingen (het als op een na laatste geplaatse SHO) met 0-3 wint in het olympies (met de nadruk op pies) stadion.
Waarschuw beheerder
in het seizoen 92/93

Feyenoord - Ajax 0-3 met die schaar van Bergkamp! :D
Waarschuw beheerder
99-00 in het philips stadion toen het binnen 15 minuten 3-0 voor psv was. Wat een wedstrijd was dat zeg :D
Waarschuw beheerder
Champions League 1995

Uit had ajax 0-0 gespeeld en thuis moest dus gewonnen worden. In een geweldige wedstrijd werden die duitsers helemaal opgerold. Prachtig

Dat was een goed jaar voor jullie ja, maar in dat seizoen was er een nog mooiere wedstrijd, die om de kwartfinale van de beker met die Golden-Goal van Mike "king of the gasstation "Obiku. :jaja:
Waarschuw beheerder
die 1-4 bij PSV in '95 was ook heerlijk.

helaas was dat ook meteen de laatste overwinning daar %-)
Waarschuw beheerder
Dat was een goed jaar voor jullie ja, maar in dat seizoen was er een nog mooiere wedstrijd, die om de kwartfinale van de beker met die Golden-Goal van Mike "king of the gasstation "Obiku.

Ik zat toen ook in het olympisch stadion :cry:

Maja dat seizoen wel:

ongeslagen landskampioen, ongeslagen de champions league gewonnen en de wereldbeker voor clubteams gewonnen. Daar kan een (toen nog) KNVB beker niet tegen op ;p.

Echt een gouden seizoen was dat! Daar kunnen feyenoord en psv niet over meepraten iig.hehe :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ajax vs Torino, Olympisch stadion (Was erbij)
Ajax vs Milan '95, zowel poule als de andere :yes:

Tja zoveel 8)
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Verdine (Y) :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
elke wedstrijd die we winnen tegen die kakkerlakken vind ik mooi die vernedering in die Rotterdamse ogen

Waarschuw beheerder
mooiste wedstrijd 6-0 thuis tegen ????:( met wesley :kwijl: een moord voor die gozer
Waarschuw beheerder
-Ajax - PSV (96, 97, 98, 99, 00, 01, 02)

-Volgens mij de wed. ter ere van het 100 jarig bestaan tegen Twente. (In 2000)

-Brugge - Ajax

-Kopenhage - Ajax (De echte liefhebbers kennen hem wel)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 verdine bel: ik heb die wedstrijd van f-noord-ajax 2-4 ook op video staan, die band is echt geweldig.. is van 95/96 het seizoen EN! championsleague..alleen de finale tegen juventus dan druk ik m altijd uit! haha

Waarschuw beheerder
ajax feyenoord, weet niet meer welk seizoen dat Witsche hele veld hooghoudend over ging :d De wedstrijden uit tegen feyenoord zijn niet eens bijzonder meer, staat van tevoren toch wel vast dat ajax wint.
Ook mooie wedstrijd die ik bewust heb meegemaakt was natuurlijk ajax-ac milan finale cl 94-95, 86ste minuut Kluivert op een assist van Rijkaard :D

Waarschuw beheerder
van tomasson? die kakkerlak staat op de lijn van het doel en kakkerlak dat die is gunt hij het doelpunt niet aan die reservekakkerlak inzaghi die hem dus eigenlijk maakt maar geeft hij er zelf nog ff een nutteloos tikje tegenaan. Is toch wel een echte feyenoorder, alleen zal hij daar nooit in staat zijn om zo'n bal erin te tikken want die bal komt uberhaubt nooit bij het goal van de tegenstander.

Waarschuw beheerder
De laatste wedstrijd in de Meer..
Waarschuw beheerder
herinner me ook nog een andere 0-3 in de Kuip :D
Met een wereldgoal van petterson (links in de verre hoek) Op die zelfde dag verloor ook concurrent psv in de galgenwaard door pieter bijl :yes:
Waarschuw beheerder
FC Brugge - Ajax vond ik persoonlijk een hele mooie wedstrijd! FCB OLE OLEEEEEE! :D
Waarschuw beheerder
laten we anders een topic openen met de mooiste wedstrijden van feyenoord en psv dan weet ik er ook nog een paar. Ik noem een psv Arsenal ik noem een teplice o:)
Waarschuw beheerder
stuttgart geloof ik ook nog...
Waarschuw beheerder
Fnoord - Stuttgart 3-0, na eerst een 3-1 voorsprong te hebben genomen in Duitsland :bounce:
Waarschuw beheerder
nee bedoelde potje tegen p$v...
Waarschuw beheerder
jij bedoelt kaiserslautern :d

Feyenoord Az ook erg mooi
Waarschuw beheerder
Jah Kaisers!

Wat een drama die wedstrijd(en)

Niet stuttgart, ik dacht al....
Waarschuw beheerder
dank je willems;)

Ben niet zo goed in het onthouden van moffenclubs;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Real Madrid - Ajax 0-2
Real helemaal van de mat getikt in eigen huis.

Feyenoord - Ajax 2-4.

Van der sar was al een lange tijd niet gepasseerd maar binnen no time stond ajax met 2-0 achter. Daarna gewoon rustig gebleven en uiteindelijk makkelijk met 2-4 gewonnen. Het had zelfs 2-5 kunnen zijn als die goal van Ronald de Boer niet was afgekeurd

Champions League 1995

Uit had ajax 0-0 gespeeld en thuis moest dus gewonnen worden. In een geweldige wedstrijd werden die duitsers helemaal opgerold. Prachtig

helemaal mee eens! :respect:!!!!!
Werkzaam bij Boom events
Artiest Mixem
Waarschuw beheerder
sc heerenveen 4 - 1 ajax
vayrynen (45,74) - hansson (87/ed)
knopper (59) -
hakansson (83) -

dit was echt de beste en de mooiste :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
spuit elf
Waarschuw beheerder
To Alias Green...-> Zijn jullie kakkerlakken nou egt zow dom, jullie wonnen uit bij Vfb Stuttgart met 1-3 jaa, maar wat gebeurde er 2 weken later in de kuip, hahahah: Kakkerlakken- Stuttgart 0-3 met een doelpunt van Herr Fredi Bobic in de 91'minuurt :) , was volgens mij in 1999 (of iets eerder)
Waarschuw beheerder
alias green is een lampje :)

Waarschuw beheerder
Fredi Bobic.. :jaja: (y)
Waarschuw beheerder
ajax- aa gent
na eerst 3x duitsland weer terug in het olympisch

en wat lejmann zegt was ook een topper
feyenooit-ajax 0-5
Waarschuw beheerder
gent idd, uit 0-0 en thuis 3-0
Ouderwetse cup avond in olympisch, eerste doelpunt van kreek
Waarschuw beheerder
To Alias Green...-> Zijn jullie kakkerlakken nou egt zow dom

Ik geloof dat jij nog vele malen dommer bent als alle kakkerlakken en joden bij elkaar.

Stumpert (y)

Waarschuw beheerder
Als ieder1 die niet voor ajax is een eigen topic gaan aanmaken,en hier lekker oprotten zo blijft de stoerdoenerij weg en wie de gekste is ook,want sommige mensen word je wel erg moe van.
want sommige mensen zijn meer met ajax bezig dan met hun eigen club
:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat kan je natuurlijk verwachten, Bas! ;-)

Als ik een topic zou maken dat heette 'Mooiste wedstrijd ooit, van PSV' zouden ook de gekste mensen ineens reageren. Niet hebbende enig wezenlijk verstand, inzicht of echte liefde voor voetbal maar gewoon omdat ze zich vervelen ofzo. Net als die wannabe-nazi's krijg je ook steeds meer wannabe internet-hoolies ofzo.. :dood: (n)

Waarschuw beheerder
begin een topic dan over pisvee danny.
weg wezen nu snel :jaja:
mij zal je daar niet zien.
weg wezen en topic over utrecht hebben ze ook van niemand last

Waarschuw beheerder
Ja, maar jij post tenminste nog een beetje normaal dus jij zou juist wel wélkom zijn! :flower:

Maar ik heb het PSV forum sowieso waar ik op niveau kan posten, dit is puur ter vermaak! :D

Waarschuw beheerder
weg wezen danny :jaja:

Waarschuw beheerder
Oké.. :D

Mijn posting was trouwens wél serieus, het was toch een prachtige wedstrijd die laatste pot aan de Middenweg..?? ;-) :respect:
Waarschuw beheerder
nah....omdat iedereen een Ajax-feyonoord -wedstrijd noemt, doe ik er ook ff lekker aan mee.

1984: Ajax-Feyenoord 8-2. In drijfnat Olympisch Stadion...V Basten..Jesper Olsen...ultieme vernedering...klaar !

Ajax-Atlethic Bilbao 3-0 (ook in de 80-er jaren). In Bilbao won Bilbao met 2-0, zonder zelf te scoren :-S
De eerste "goal" ging tegen de buitenkant staander en sprong weer terug in t veld. Scheids gaf gewoon een doelpunt, die mafkees. Tweede goal was een eigen goal.
In de terugwedstrijd werd voor een dolgek De Meer met 3-0 gewonnen. Geweldige wedstrijd was dat !

1980: Ajax-Haarlem , terugkeer van Cruyff ! En hij scoorde op sublieme wijze.

En dan wat recenter:
1995/96: Real Madrid-Ajax 0-2. Was hier al genoemd. Real kreeg voetballes van Ajax.
1995/96: halve finale: Panathinaikos-Ajax 0-3 (na eerst thuis met 0-1 verloren te hebben). Ganz Geil war das !!! :jaja:

Waarschuw beheerder
jode nr 1 ole ole

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond Heerenveen-Ajax van afgelopen week wel wat hebben 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar heb ik idd ook van genoten!! Vooral die goal van Ajax was prachtig :D

Waarschuw beheerder
donateur
:D

Waarschuw beheerder
De afscheidswedstrijd van Cruiff tegen Bayern München!

:o :bier: lol

Waarschuw beheerder
Champions League 1995

kippenvel... Finidi George met die bal in de kruising...

Waarschuw beheerder
De match Fc Brugge - Ajax :p

Waarschuw beheerder
Hela zenne, zal ik oe seffes es een goei klap op oew bakkus geve? ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de laatse wedstrijd tegen heerenveen!!!!! 4-1 ha ha ooooh wat heb ik genoten!!! feyenoord forever!!!!!!!!!1

Waarschuw beheerder
oh ja Feyenoord, die voetballen ook nog... :D

Waarschuw beheerder
hehehe Loekie spreekt vlaams haha :p

Waarschuw beheerder
woeha ik heb er 3 jaar gewoond.
in 't Stad!

Waarschuw beheerder
hehehe 't Stad van Aintweirpe precies.

Waarschuw beheerder
ik vond die van laatst heerenveen - ajax ook wel erg goed.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vond die van laatst heerenveen - ajax ook wel erg goed.

:P

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk er zijn er meer met mij eens!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Real Madrid - Ajax 0-2
Is denk ik een van de beste wedstrijden van Ajax ooit.

Feyenoord - Ajax 0-5
5 daagjes voor de CL finale feyenoord nog even oprollen in eigen huis met oa een prachtige goal van Kanu die na 4 man uitgedold te hebben de bal even over de doellijn liep

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fc Utrecht--ajax !! ha ha ha geweldig!!!!0-1
Waarschuw beheerder
donateur
AJAX-pisvee in de kuip 5-0. ik meen 1998. samba op de tribunes, JODEN JODEN JODEN :bounce: dat was echt machtig!
Waarschuw beheerder
ik vond utrecht-ajax vandaag wel genieten :-)

Waarschuw beheerder
mmm volgens mij ging dit forum over de mooiste wedstrijd van Ajax. En als je dus eerlijk bent was dat NIET afgelopen Utrecht-Ajax toch?
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben geen ajax fan maar ik vond die wedstrijd voor de wereld beker wel aardig die wedstrijd die smorgens ned tijd begon >>
Waarschuw beheerder
De winst bij Milan (toen nog in de poule) en de finale in '94 - '95

:yes:

Waarschuw beheerder
- Al die vernederende partijtjes in de kuip. 0-5, 0-5, 0-3, maar vooral die 2-4. Van der Sar was een groot aantal minuten ongepaseerd in de eredivisie en binnen korte tijd stond het 2-0 voor Kakkerlak FC. De kuip trilde op haar grondvesten. Ajax herstelde echter knap en won met 2-4. En toen was het stil, behalve rechts, achter de goal.

:D

- Milan - Ajax: 0-1, Kluivert. Uitleg overbodig.

- Avondje NAC, 0-3 ofzo. NAC was toen thuis geweldig en Ajax overklaste hun die avond volledig. Het thuispubliek was muisstil en Ajax grosierde met prachtig spel. Op de radio noemden ze het spel van Ajax 'utopisch'.

- Real - Ajax, 0-2. Iedereen op de banken om Ajax hun respect te tonen. Wat een wedstrijd, wat een spel. 0-5 had niet mistaan die avond.

Waarschuw beheerder
met mike obiku in dat wrak van een stadion, ik heb nog nooit een stadion zo snel zien leeg lopen.......hahaha
Waarschuw beheerder
Ajax - PSV 1-3
3x Ruud..;)
hier de mooiste :
tnor.no-ip.com/dennis/PSVMovies/Ajax-van%20Nistelrooy%201999.WMV

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mwah :gaap:

Waarschuw beheerder
Haha, zelfs als ajacied moet je toch kunnen toegeven dat dat allerminst iets met :gaap: te maken heeft... ;P

Het standaard verweer van de ajacieden hier is sowieso écht het :gaap: smilietje, respect! :respect:
Waarschuw beheerder
AFC AJAX AMSTERDAM - 1. FC Lokomotive Leipzig 1:0
van Basten 21 h

Geweldige wedstrijd!!!!!

13.05.1987 (21.15) Athens, Olympiako Stadion (35017 aanwezigen)

Scheids: Luigi Agnolin ITA

Ajax: Stanley Menzo - Stanley Silooy, Frank Verlaat, Frank Rijkaard, Peter Boeve - Aron Winter, Jan Wouters, Arnold Mühren (c, 83 Arnold Schölten), Robbie Witschge (66 Dennis Bergkamp) - John van't Schip, Marco van
Basten

Coach: Johan Cruijff

Lokomotive: R.Müller (c) - Kreer, Baum, Lindner, Zötzsche - Bredow, Scholz, Liebers (76 Kühn), Edmond (55 Leitzke) - Richter, Marschall

Coach: Hans-Ulrich Thomale
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In een ander topic ooit ns mn top drie gepost:

*Ajax- Torino (Uefacupfinale '92)
enorme sfeer (uren voor de wedstrijd zat het stadion al vol), enorme spanning (Torino 3 x op paal/ lat) en die intense vreugde toen Ajax uiteindelijk toch de beker won

*Borussia Dortmund- Ajax (Champions Leaque '96)
dit was compleet. Fijne reis (bus met gekken), behoorlijke rellen in de stad, ruim 5000 Ajacieden die de sfeer in het stadion bepaalden en een Ajax dat die Duitsers wegspeelde.

*psv- Ajax (1994)
tja beetje tragisch... maar dit is de enige keer dat ik in eindhoven was en dat Ajax won (1-4). De sfeer was geweldig met "koop er nog maar 1", Kluivert kostte niks" "Van Gaal is niet te koop" enzo. Mooiste was dat Stanley Menzo als keeper van psv werd toegezongen door de Ajax-supporters.
Waarschuw beheerder
Torino uit, europacup finale, das mijn echte nr 1
alleen al de manier waarop je dat kaartje moest bemachtigen was een topper :D

feyenoord kampioen, maar Ajax dat jaar 3x winnen van die havenarbeiders met dikke cijfers... jaren 93 94 ofzo

feyenoord kampioen, komen ze met toeters en feestmutsjes op naar de arena en dan 6-0 verliezen, nepkampioenen !!!

liever winnen van feyenoord dan kampioen worden.
zelfs dat jaar dat het zwaar kut ging met Ajax, we stonden 6e ofzo en nog won feye niet, hahaha helemaal ziek

en die wedstrijd dat we niet mochten voetbal verziek t niet, toch in vak KK en Ronald de boer scoort, wat waren ze toen ziek daar ... (nee ik heb niet staan juichen :P)

ok eerlijk = eerlijk, ben nog nooit zo ziek geweest als in het olympisch met obikoe die zn shirt uittrok en voor ons vak stond, bah! die golden goal hebben ze ook snel weer afgeschaft :)
Waarschuw beheerder
15 december 2002 ajax - PSV 2 - 4 vind ik de mooiste wedstrijd van ajax. :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pecies alle anti-ajax gaste opkutte hierr!! daar had ik niet naar gevraagd! oja 95/96 ajax-utrecht 4-0 met een magistraal doelpunt van kluivert!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Feyenoord!!!!v feyenoord!!!! feyenoord!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
afgelopen zondag tegen FC-UTREG toen verloeren de joden met 1-o goed voor de neuzen

Waarschuw beheerder
knap dat je toch nog een beetje kunt typen (y)

Waarschuw beheerder
hebben die dan ook mooie wedstrijds ofwat alleen maar joden FEYENOORD ROTTERDAM maak daar eens iets over
Waarschuw beheerder
donateur
ajax en goed voetballen da gaat niet samen :P

:jaja: PSV KAMPIOENEN :jaja:

Waarschuw beheerder
utrecht en heereveen horen er zeker bij...

:respect: FEYENOORD :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect:!pannenkoeken!:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ajax - Milan
24 mei 1995 Wenen

Hier ben ik het helemaal mee eens>

Waarschuw beheerder
10-05-1998
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ajax - Milan 1 - 0
24 mei 1995 Wenen

Die prachtgoal van Kluivert in de 84e minuut en ac milan voor de 3e keer dat seizoen opgerold. En natuurlijk dat feest na afloop in Amsterdam ( Leidseplein, grachten, museumplein ) Ja dat kan natuurlijk alleen bij Ajax

Joden kampioen 2003-2004
Waarschuw beheerder
wat zie je weer een jaloezie bij die andere supporters.dat blijft er altijd in,want ajax heb de mooiste historie en dat zal altijd zo blijven,opmerkingen als;mooiste wedstrijd van ajax was tegen brugge,kopenhagen,heerenveen of ac milan vorig seizoen.ja ajax verliest ook wedstrijden,wees er blij mee,ajax blijft altijd de beste club van nederland hoe slecht ze ook presteren.
real madrid-ajax 0-2 in 1995.nooit meer heb ik ajax zo superieur zien voetballen,alles klopte gewoon,dat was de mooiste AJAX wedstrijd
Waarschuw beheerder
22/08/1993

FC Utrecht - Ajax 1-4

Utrecht helemaal zoek gespeeld op eigen veld.

2x Litmanen, 2x Rijkaard :respect:

en een eretreffer voor utrecht van Smolarek
Waarschuw beheerder
uhh genoa-ajax?? uefacup??
ajax-hadjuk??
Waarschuw beheerder
Ajax - bayern munchen 5-2 in 1995
de sfeer tijdens die wedstrijd heb ik daarna bij geen 1 wedstrijd meer terug gezien, gevoeld

Waarschuw beheerder
in 2001 ajax - FEYENOORD 3 -4 naar een 2-0 voorsprong voor ajax.

Waarschuw beheerder
champions league 1995

AJAX-bayern munchen 5-2

blijft toch DE wedstrijd voor me (was erbij):respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
amstelcup finale:
1997/98
Ajax - PSV 5 - 0
:respect:
Waarschuw beheerder
Kennen ze voetballen dan :bah:
Schoonmaken cker
Waarschuw beheerder
de wedstrijden die ze verloren hebben :P:P:P

nee mooiste wedstrijd was tegen gremio toen ze wereld kampioen werden
Waarschuw beheerder
nee mooiste wedstrijd was tegen gremio toen ze wereld kampioen werden

Nou geweldig. 6 kansen in de hele wedstrijd. De mooiste kans notabene van Jardel....

Kluivert mist een Pingel...
ja jaloers man :S

kijk maar naar de laaste paar jaar , ik denk toch echt dat PSV vaker kampioen is geworden dan ajax ( ik praat hier over de 10 jaar)

en als je praat over historie
ben je dus voor ajax geworden vanwege de succeseen van vroegah , dus in zwart-wit TV zijn opgenomen en ben je gewoon een meeloper :jaja:
Waarschuw beheerder
Ajax - Milan
24 mei 1995 Wenen

this was the game
Waarschuw beheerder
meeloper

hebben ze in eindhoven geen last van!

*proest*
Waarschuw beheerder
komt ie praten met ze afgelopen 10 jaar ben je pas 10 jaar supporter ofzo ajax bestaat al meer dan 100 jaar en jij komt praten over 10 de afgelopen 10 jaar ooooh ja 95 ja is nog geen tien jaar geleden hebben wij iets bereikt wat de rest nog niet heeft laten zien en wat we ook niet van ze zullen zien

wij zijn ajax de beste

Waarschuw beheerder
1994, 1995, 1996, 1998, 2002 nederland kampioen

1998, 1999, 2002 Amstel cup

1995 wereld beker

1995 Europese Supercup

1994, 1995, 2003 Nederlandse Supercup / Johan Cruijffschaal

kijk maar naar de laaste paar jaar , ik denk toch echt dat PSV vaker kampioen is geworden dan ajax ( ik praat hier over de 10 jaar)

als je de statastieken bekijkt loop jij dom te lullen pannenkoek

Waarschuw beheerder
maar om weer ontopic te komen
wereld beker blijft me bijstaan,was gewoon spannend,toen de penalty's de laatste van me grote held Danny Blind.

Waarschuw beheerder
ajax-bayern munchen...5-2... :D :D
uit gelijk gespeeld en thuis wedstrijd was iedereen vrij gespannen...maar ze rolden die duitsers toch mooi even op... :D :D nog met prachtige goals van finidi en dani...

idd...die statistieken van vroeger,steek ze allemaal maar in je reet,want als we zo gaan lullen is het wel duidelijk welke club het beste is...ajax... :D :D all time statistieken staan zij ruim bovenaan...
Waarschuw beheerder
donateur
in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst :P

Waarschuw beheerder
:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zwitsalhuidje, Dani zat nog niet bij Ajax tegen Bayern Munchen. :)
Waarschuw beheerder
ajax-bayern munchen (5-2) seizoen 94/95
halve finale champions leauge... uit 0-0 en thuis over ze heen gewalst. schitterend doelpunt van finidi george..

Waarschuw beheerder
De 8-2 overwinning op de kakkerlakken! :D
Waarschuw beheerder
FC Twente - Ajax 2-0 21-12-2003 :respect:

Waarschuw beheerder
badmuts ik geef antwoord op je vraag

maar als mensen aan jouw verantwoording moeten afleggen zijn ze stom.
ga je lekker druk maken over je eigen club in plaats van onze club.
is een teken van jaloesie.
en dat is een ziekte.
Waarschuw beheerder
die moet nog komen:d
Waarschuw beheerder
wanneer dan Galbak :p
Waarschuw beheerder
ajax - Feyenoord 1-3 (y)
Waarschuw beheerder
Real Madrid - Ajax 0-2
Real helemaal van de mat getikt in eigen huis.

Feyenoord - Ajax 2-4.

Van der sar was al een lange tijd niet gepasseerd maar binnen no time stond ajax met 2-0 achter. Daarna gewoon rustig gebleven en uiteindelijk makkelijk met 2-4 gewonnen. Het had zelfs 2-5 kunnen zijn als die goal van Ronald de Boer niet was afgekeurd

Champions League 1995

niks aan toe te voegen :respect:

*Ajax- Torino (Uefacupfinale '92)
enorme sfeer (uren voor de wedstrijd zat het stadion al vol), enorme spanning (Torino 3 x op paal/ lat) en die intense vreugde toen Ajax uiteindelijk toch de beker won

Dat radio verslag van die thuis wedstrijd staat op zo'n Ajax cd... Echt kippenvel zoals de commentatoren die wedstrijd beleven!! (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ajax roeleerd gewoon ook al gaat het de laatste jaartjes wat minder! ik zal altijd 8er ajax blijve staan! o ja nog ff voor de duidelijkheid dat doelpunt van kluivert tegen milan was in de 86e minuut voor degene die steeds zegge dat het de 84e minuut was :p ''litmanen wooohhooo!!''
Waarschuw beheerder
De mooiste wedstrijd van Ajax vind ik toch
Ajax-Bayern munchen 5-2.
Prachtige wedstrijd.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd H-liefhebber! die tegen bayern halve finale europacup 1 ..doelpunt van finidi echt meesterlijk!!! bammm een streep in de rechter kruising!! en dat gebaar wat ie erbij maakte!

Waarschuw beheerder
Whehhehehehehe.......

De mooiste wedstrijd/rel van ajax????
Toen de leider van ajax een hamer in zijn kop kreeg....:yes: Dat was pas een mooie actie....
Waarschuw beheerder
hoe triest kun je zijn :frusty:

Waarschuw beheerder
Whehehehehehehe........:D

Het is gewoon de harde waarheid....:yes:
Jullie komen toch ook op mijn forum klote?
Dan pak ik jullie ook lekker terug...:p:p
LEKKER PUH UH:p:p

Waarschuw beheerder
Muil dicht bitch
respect voor de doden 22 jarige internethooligan-kutkneus
Waarschuw beheerder
Kaaskop moet lekker dat soort uitspraken doen.

laat ik toevallig veel mensen uit IJmuiden kenne

Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0005b330000ef4dfc9d4d0681a00409d58]http://members.lycos.nl/lazovickuyt/hpbimg/voorp1.gif[/img]
:yes:WEG ERMEE:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weg met jou, pannenkoek!

Waarschuw beheerder
Geef maar hier die pannekoek:p
Jammie Jammie.....

Waarschuw beheerder
Ben ut helemaal met KAASKOP eens weg met die ufo!!!! FEYENOORD 4-EVER

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ha ha ha feyenoord!!!!!!!!!!!!!!!!! feyenoord!!!!!!
Waarschuw beheerder
yo yo whats up D Shady? Moet je niet een ander forum opzoeken, verrekte hiphop slet? Eminem is voor HOMO'S
Waarschuw beheerder
...en ja is ben :frusty: idd...

kut wedstrijd
Waarschuw beheerder
kampioenen kampioenen niemand die ons nog kan inhalen
Waarschuw beheerder
De 2-0 overwinning uit bij Real Madrid waar real werd overklast, dat was super
En natuurlijk de finale tegen Milan, met het puntertje van Kluivert, 24 mei 1995

En kunnen jullie het moment nog herinneren dat Richard Witsche de bal 10 keer hoog houdt tegen Feyenoord... :):)hahahah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch wel mooi, al die gasten van die andere clubs weten gewoon precies welke wedstrijden wij verloren hebben, toppunt van frustratie denk ik??? en dat van witschge tegen kakkerlakken was echt super:D
Waarschuw beheerder
De kansloze 0-1 nederlaag van ajax bij utrecht dit seizoen.

Vind ik persoonlijk de beste wedstrijd van ajax dit seizoen (alhoewel heerenveen ook lekker was)

En die wedstrijd waarin ze de championsleague verneukte tegen Brugge, was ook een toppertje :devil:
Waarschuw beheerder
[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0UwDVAsYa!Zf17U51LhwLuwaffQTBg6GqUFSoW!Lf20wMEnLSM4erWw5fE82OOtc5B*hpcJsF!3DxjuxrrRIrZAh8x42p1s1FhRLQGkqy90LwqFQGziSRq*JowZj9KecR/UtregJodenkillers.jpg?dc=4675463819367320866[/IMG]

:O wat is ie mooi.... :P
Waarschuw beheerder
tjaaa vond je dat mooi ik vond vorig jaar wel leuk 3-2 amstelcup in de kuip
in 95 de champions league en de wereldbeker nu 9 punten los aan kop ook heel mooi volgend jaar weer champions league spelen dit jaar nemen we de johan cruijf schaal nog mee die spelen we vast tegen utrecht de 1e van de competitie tegen de winnaar van de Acup als Utrecht niet van sparta verliest laten we zien dat wij de beste zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjaaa vond je dat mooi ik vond vorig jaar wel leuk 3-2 amstelcup in de kuip

Dat was het jaar daarvoor, mooie nep supporter :D

Waarschuw beheerder
Wenen 1995!!!

en Ajax-bayern munchen 5-2

A.F.C.A. Can,t Be Stopped!!!!

kaaskop moet op z,n uitspraakjes letten!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nogmaals ajax roeleerd! en degene die niet voor ajax zijn moeten maar lekker gras gaan eten in de wei ofzo :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja toch!!! ''Kluiverrrrtt... ja dus toch!!!
tegen dortmund uit in maart 96 :respect:
Waarschuw beheerder
De jubileum wedstrijd ter ere van 100 jaar Ajax ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
De jubileum wedstrijd ter ere van 100 jaar Ajax

1998-1999:

KPN Telecompetitie - Ajax-FC Twente 5-0

nee pik, deze had dan eerder wat (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha prince polley je kut das wel een ouwe! ken je geert brusselers van NAC ook nog? of boerenbach? whahahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
haha laat m maar lejmann, twente heeft niet zo vaak een 'ster', AJAX daarentegen.....(y)

Waarschuw beheerder
Is er niet! Geen club, dus geen mooie wedstrijd!
Waarschuw beheerder
tjaa ik was er tenminste me kaartje hangt nog hier
Waarschuw beheerder
tering, die kaaskop kan van mij echt de bloedtyfus krijgen, kankerventje

grote bek op internet

Waarschuw beheerder
jef :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Ajax - Fc Twente

toen ajax precies 100 jaar bestond, hebben ze verloren van de tukkers haha mooiste wedstrijd, losers :P

Waarschuw beheerder
lukt het met het huissie?

Waarschuw beheerder
daar weet ik alles van af ;)
*hint hint*
:bier:

Waarschuw beheerder
hahahaha :knuffel:
zondag t-time?

Waarschuw beheerder
:(
Waarschuw beheerder
tjaa ik was er tenminste me kaartje hangt nog hier

was toen vreselijk hondeweer en wij moesten bij de ingang onze parapluutjes inleveren, tot op het bot nat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laag in de rechter hoek bij menzo :/ Twente in blauwe SNS shirts :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ajax-Feyenoord 4-0 voor de supercup was in het olympisch stadion omdat dat gierige stadion in r'dam vernieuwd werd ofzo
1-0 Oulida
2-0 Kluivert
3-0 Litmanen
4-0 oulida :D