Partyflock

Forumonderwerp · 662107

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.bar1.nl/bridge/bridge98x98.gif[/img]
Welkom in het algemene bridge topic, discussies, lof, kritiek en overige zaken kunt u hier kwijt!

Roept u maar! ;)

*aangepast op verzoek Dummy*
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
jahhh was weer leuk, alleen het begin iets minder werd pas laat druk en gezellie met goeie muziek :) Geluid was ook hard heb nog steeds piep in m'n oren... ene kant al vanaf Hardventure 2003 maar andere kant nu ook, alleen die wordt wel weer beter :P

Waarschuw beheerder
was weer helemaal super!! (Y) net als anders......:D
Waarschuw beheerder
geluid was wel extreem hard in het begin... :P
(niet dat ik het erg vind)
Waarschuw beheerder
donateur
eryz beters, een bridge topic!!, alleen raar dat ik hem nu pas zie, maar goed....is er aankomend weekend daar nog wat te doen?? al me vrienden gaan naar sensation, en ik dus niet..
dus weet nie echt wat k moet...

grtz..
Waarschuw beheerder
donateur
www.the-bridge.de

;)
Waarschuw beheerder
donateur
hardtraxx the battle, klinkt goed, waarschijnlijk tot zaterdag, mensen

(and thnx medicman)
Waarschuw beheerder
*zucht* was het maar zaterdag.. :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 27375, 62069}
Waarschuw beheerder
al weer een tijd niet naar de bridge geweest, binnenkort maar weer heen (wanneer er niet zo'n softy draait)
Waarschuw beheerder
softy?

er zijn naar mijn mate weinig avonden geweest wanneer ze echt softy draaiden. het wil nog wel es met tijdstip verschillen wanneer ze echt hard gaan draaien. ene keer wat vroeger dan de andere.

ze mogen wel meerdere avonden zoals met bijv. Bass D & King Matthew organiseren, een paar maanden geleden. :bounce: zon avond maakt echt alles goed!

morgenavond weer present.! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mogen wel eens weer een technision geven maar ik heb mijn twijfels of dat nog wel gebeurt...
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mogen ze wel een paar x per jaar een tent erbij doen zoals bij het 3 jarig bestaan! :Bounce:

Waarschuw beheerder
klopt dat 30 juli deepack?

kan het namelijk op de site niet vinden....
Waarschuw beheerder
t'is ook niet dat ze altijd soft draaien, bobby v heeft wel een goede opbouwende platen keuze. Alleen is het soms erg jammer dat het op een gegeven moment lekker hard gaat, tot een uurtje of 5/6 en daarna weer erg soft gaat.

hopelijk wordt het het 4 jarig bestaan net zo vet als met de tent bij 2 en 3 jarig bestaan.

ellepel ==> deepack komt dan wel ja

909 ==> techno slaat meestal niet echt aan in the bridge

Waarschuw beheerder
foutje moet de 31e zijn!

:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
909 ==> techno slaat meestal niet echt aan in the bridge

Vertel mij wat. Een deel van het publiek beging al te zeiken als ze maar een plaat horen wat op techno lijkt...:S
Jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
Als we een hardstyle plaat draaien van 2 jaar terug vragen ze wanneer we ophouden met trance en wanneer er weer gestampt word :|

En daar 100 variaties op..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
... dan stamp ik vrolijk mee ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Dat nivo ligt nog verder onder je hoor danny ;)

Dat soort mensen komen niet verder dan het rijtje
Dana, Tiesto, Special D.
Waarschuw beheerder
donateur
:bloos:

Mijn ego is weer gestreeld ;p

En na dit weekend Promo uiteraard ;)

Na Nightmare in Rotterdam kon hij bij niemand meer wat goed doen. Het lulletje van de avond en nu wordt ie weer de hemel in geprezen... Wel iets anders publiek, maar ach ja, zo werkt het nou eenmaal...
Waarschuw beheerder
met 3 years bridge begon promo zijn dj-set ook met "hardcore/hard techno" wat spul van manu le malin, z'n r_AW platen etc... Dat sloeg ook al niet aan, iedereen stond stil. Publiek ging pas los op de bekende file platen/korsakoff/etc...(de partycore).

dummy ==> zo zie je maar weer dat hardstylers snel meeloop gedrag vertonen, weinig verstand hebben van de muziek, artiesten en tracks.
Waarschuw beheerder
helemaal mee eens RE1N!ER...MAAR WIL HIER DAN TOCH MAAR FF KWIJT..

HEB FUCKING ZIN IN DE 31STE...

so moes ik ff kwijt
Massol.

Wie nemen er dan eigenlijk cam mee? ik iig Want een Goed feessie zonder DPACK is als een frikadel speciaal zonder uitjes.
en een Feessie met DPACK=gewoon een avond compleet uit je malluh dakkie gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
dummy ==> zo zie je maar weer dat hardstylers snel meeloop gedrag vertonen, weinig verstand hebben van de muziek, artiesten en tracks.

Heeft niks met hardstyle te maken, is een discocultuur :)

Er zijn namelijk genoeg mensen die het wel allemaal waarderen en zeer grote liefhebbers zijn van hardstyle maar op een avond heb je altijd een paar van die "breezer-figuren" er tussen die er de ballen van snappen..
Waarschuw beheerder
Heeft niks met hardstyle te maken, is een discocultuur :)

The Bridge was, is en blijft natuurlijk ook een discotheek.

En in een discotheek komen vele mensen met vele muzieksmaken.

Hou je alleen van Trance ga je niet naar "Nightmare in Rotterdam" en hou je alleen van Hardcore ga je niet naar "Sensation White"

In The Bridge komen al die liefhebbers samen en hopen / verwachten daar hun favoriete muziek te horen, wat natuurlijk nooit de hele avond kan en zal gebeuren.

Waarschuw beheerder
donateur
Werd er gisternacht toch even een van de mooiste platen van underworld gruwelijk verkracht!! Echt jammer! :S
Waarschuw beheerder
The Bridge was, is en blijft natuurlijk ook een discotheek.

En in een discotheek komen vele mensen met vele muzieksmaken.

in de bridge komen vooral mensen met die ene muzieksmaak (hardstyle) omdat die weten dat het daar gedraaid word. Als je andere verwachting hebt kom je bedrogen uit.

En het blijkt gewoon dat je mainstream moet blijven anders stel je je publiek teleur... wel jammer maarja.. :)
Waarschuw beheerder
Was weer een top feesie gister! :bounce:
Waarschuw beheerder
in de bridge komen vooral mensen met die ene muzieksmaak (hardstyle) omdat die weten dat het daar gedraaid word.

Natuurlijk wordt er in TB voornamelijk Hardstyle gedraait, daar zijn ze ook bekend om. Plus dat je met Hardstyle (blijkbaar) het meeste publiek trekt. Hardstyle zit een beetje tussen Hardtrance en Hardcore in dus zo trek je ook mensen met deze muziekvoorkeuren aan.

Maar in een discotheek lopen natuurlijk heel veel mensen met een veel bredere voorkeur voor muziek dan ALLEEN Hardstyle.

Er zijn zeker weten mensen die van Hardstyle, Oldschool EN Hardcore houden bijvoorbeeld.
En ook al weten ze dat er normaal voornamelijk Hardstyle gedraaid wordt, hopen ze toch soms ook Hardcore of Oldschool in TB te horen.

Daarom zijn avonden zoals toen met Bass D en King Matthew bijvoorbeeld, af en toe voor die groep geweldig. (y) :jaja:

Nou heeft TB ook regelmatig zeer uiteenlopende gast DJ's die verschillende stijlen draaien dus daarmee proberen ze volgens mij toch regelmatig ook anderen te plezieren.

Maar daar hangt natuurlijk wel een risico aan.

Zoals ik al zei blijkt wel dat je met Hardstyle veel publiek trekt. Deze muziek is dus aardig toegankelijk.

Hardcore, Terror, Techno, en Oldschool bijvoorbeeld zijn echt voor de liefhebber en dus voor een select groepje.

Zou TB een Terror avond hebben trek je een bepaald publiek en loop je het risico dat je de tent niet vol krijgt.

Wat dat betreft kan ik me voorstellen dat er voornamelijk Hardstyle gedraaid wordt.

(al zou een avondje DJ PAUL en MC RUFFIAN niet verkeerd zijn ;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb ik het voordeel dat ik dus heel veel muziek mooi vind...

en a.s. zaterdag bij Deepack zeker van de partij!!

:bounce:
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb de agenda er eens bij gepakt en 14 augustus heb ik nog niets staan.

Dus dan wordt het kiezen tussen 4 DJ's in TB (met wel 1 hele lekkere :kwijl: ), of naar FFWD met 47 DJ's.

Versen of Rotterdam
20 min. rijden of 2 uur.
€5,- entee p/p of gratis.
binnen of buiten.

Hmmmmmmmm, lastig. ;)

Waarschuw beheerder
a.s zat: Deepack :jaja: :bounce: :D
C u then :P

Waarschuw beheerder
Deepack!!!.....cker van de partij!!

Artiest Fred-D
Waarschuw beheerder
Eindelijk weer eens een OLDSCHOOL party in de Bridge en ik ben nog vrij ook :bier:

Dus 27 aug. ben ik zeker aanwezig met DANO, VINCE, CHAMP-E-ON, VOX & JORDENS.

Dit kan bij voorbaat al niet tegenvallen, dus bedankt Bobby & Co. :kusje:

Waarschuw beheerder
Dat wist ik geen eens!!! 27 AUG. wordt idd. vast toppie (y)
Ben dan zeker present!:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Super :yes:

Ga ik ook weer eens naar bridge! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Al lang niet geweest :O

27aug. :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, dat is wel interessant. Nu nog techno, hehehe..;p
Waarschuw beheerder
donateur
:no:

Hou daar nou eens mee op :[ ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Moet er een monopolie op hardstyle zijn?;P
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik zeur ook niet om HC :[ ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Dat aanbod is alleen wel groter, ook in de Bridge.;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en?
Heeft niks met aanbod te maken ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag en aanbod. De vraag naar techno is idd minder, maar ook minder dan datgene wat de Bridge tegenwoordig op vrijdagavond aanbied?