Partyflock

Forumonderwerp · 661805
Waarschuw beheerder
Ik ga naar TeQnology iedereen zegt dat Awakenings veel en veel beter is. wat heeft Awakenings dan wel wat TeQnology niet heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
DE Awakenings sfeer (Y)

Waarschuw beheerder
ik heb geen idee, maar ik vind dit een hele goede vraag, dit is namelijk iets wat ik me ook al afvroeg.

Waarschuw beheerder
Aranka :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb nog geen Teq meegemaakt, maar ik denk dat Awake idd een ultieme technosfeer heeft.
Waarschuw beheerder
Awake komen meer liefhebbers.... Het TeQ publiek komt meer om te beuken en zullen een rustige technoset veel minder waarderen dan het merendeel van de mensen die op awake komen....

:)

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Lijkt me een kwestie van uitproberen :yes:

Proberen te onthouden hoe de sfeer op 20 maart is en daarna een keer naar een Awake toegaan
Waarschuw beheerder
donateur
Verdine heeft gesproken :respect:

ik sluit me daar dan ook bij aan :)
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Well, Ik ga ook mee met verdine met zijn mening.

Bedoel, Het is een Q-dance feest, daar zullen beduidend meer "beuQers" naar toe gaan dan naar een awakenings...

Waarschuw beheerder
Ik sluit me er ook bij aan.....

Toch komen er ook heel erg veel Awakies naar Teq, ik denk eerder dat het gewoon twee verschillende environments zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kan toch ut beste naar I love Techno gaan in belgie!!
Waarschuw beheerder
Ik denk dat Awake zich iets beter concentreert op de echte techno liefhebber en dan bedoel ik kwa line-up en kwa locatie en de omgang met mensen (bv dat je zonder gezeur je digi mag meenemem,toilet gratis)want techno is underground,dus zo relax en industrieel mogelijk(monumentale locaties)en een beetje lowprofile dus ze proberen de echte technoliefhebber te trekken,Wat je bij Qdance teqnology ziet is dat ze toch meer gaan voor de mainstream en het ze geen fuck uitmaakt wat er binnenkomt,alhoewel dit denk ik weer ligt aan dat ze meerdere soorten feesten organiseren en awake alleen de awkeningsfeesten,maar dat alles zorgt voor een sfeer die je bij awake minder snel zult vinden teqnology is gewoon in mijn ogen een beukfeest(dj's word gevraagd om een HARDE set neer te zetten) en awakenings gewoon een openminded echt technofeest,ikzelf ben ook op teq te vinden.3 redenen
1 GAYLE SAN :respect: (L)
2 BILLY NASTY :respect:
3 GELUID
wil je het gaan vergelijken ga naar deze teq en het eerst volgende feestje van Awake in de westergas ,ik denk dat je er dan snel achter bent waarom Awake gewoon beter is!
Ikzelf ben niet van plan om een Awake te missen!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Veel Freaks:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Awakenings is uniek, maar ik vind I Love Techno en ook zeker Integrate niet onderdoen. Techno is gewoon een kleinere stroming, met minder feesten en daarom lijkt Awakenings zo speciaal!

Awakenings timmert al wel lang aan de weg en heeft zo een goed concept (in alle opzichten) weten te ontwikkelen. Rocco denkt ook vanuit de bezoeker, de liefhebber, wat andere organisatie minder doen. Als de bezoeker tevreden is op Awakenings, dan is Monumental dat ook; het gaat niet alleen om de centen bedoel ik hiermee te zeggen.

(Teq is bovendien niet alleen maar pure techno, maar met name de harde stylen)

Maar wie afgelopen weekend in het Paard was, heeft kunnen zien dat ook Integrate, welliswaar kleiner, maar zeker niet minder is, zoniet beter (= is een mening, mijn mening)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
to D@niel,

(Teq is bovendien niet alleen maar pure techno, maar met name de harde stylen)

hoe bedoel je?
Waarschuw beheerder
Teqnology is inderdaad eigelijk niks meer als
bruut beuken!!!
De mensen die er lopen kom je op alle feesten van
Q-dance tegen... Het is overgens wel een vet feest hoor!!
Awakenings is meer diepgaand, en de sfeer is puur
awakenings, de mensen puur "techno minded"!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn genoeg andere goede techno feesten hoor :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AWAKENINGS is juist vet kut het geluid is altijd klote behalve ou en nieuw 2002 was kanlluhhhh beter andere techno feesten (TEQNOLoGY ) bijv

Waarschuw beheerder
donateur
goede techno feesten

:X

Waarschuw beheerder
*sniff* *sniff* *sniff* *sniff*
Lamaschijt????;P

Waarschuw beheerder
awakenings is awakenings al niet meer sinds ze weg zijn uit de gashouder maar alsnog is awakenings op en top puur techno feest voor de technominded people maar zal nooit meer zo worden als eerst ookal gaan ze terug naar de gas
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
To zwork>

Ik heb net een big mac op *trots*

was er maar in gestikt :)!
Waarschuw beheerder
awakenings is relaxed ja maar de indoor edities van laatste paar jaar niet zo kut geluid!! wel brute sfeer teqnology aardig feest maar wel minder iest meer standaart publiek geen echt techno publiek
i love techno indoor is ook zekers vet vooral geluid ook...
Waarschuw beheerder
Vind Awakenings helemaal niet beter dan andere techno feesten. De sfeer vind ik wel altijd goed, daar kan ik blind vanuit gaan, maar ik vind bijvoorbeeld de avonden in Doornroosje veel beter dan Awakenings hoor... Vind Awake voor wat betreft de muziek nog steeds te voorzichtig! Ze kunnen zich veel meer veroorloven maar om een of andere reden wordt er toch steeds weer op safe gespeeld terwijl er misschien wel meer techno liefhebbers komen als er een keer een gewaagde lineup wordt neergezet...

Vind het qua sfeer dus 1 van de leukere feesten en qua locatie ook (afgezien van het geluid wat af en toe wat teleurstellend is) maar qua muziek gaat mijn voorkeur toch uit naar een Doornroosje in Nijmegen...

Waarschuw beheerder
Dom topic, Awake is echt zooooo passé!!! Sowieso heel die hele technoscene, sinds zowat elke Partyflocker weleens op een technofeest is geweest!!!

:kots:

Duitse Schlagerhouse is pas hip!

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
To zwork>

Ik heb net een big mac op *trots*

was er maar in gestikt

:frusty:

Kom jij uit een ei?
Waarschuw beheerder
ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect: ROOSJE :respect:..:respect:
Waarschuw beheerder
Kom jij uit een ei?

Bij ons noemen ze dat een Moeder,ik irriteer me gewoon aan je :)

Waarschuw beheerder
donateur
:$ je vleit me :$
Waarschuw beheerder
En heb ik er niet eens veel voor hoeve doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
je (waarschijnlijk) gemeen bedoelde maar niet geheel zo overgekomen opmerking was enorm goed geplaatst ja
Waarschuw beheerder
rox je hebt niet eens verstand van muziek;)
Dat terror was lekker in je auto toen:bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat was speedcore mau :9
Waarschuw beheerder
Dan maar techno ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Awake is helemaal niet beter dan de overige technofeesten.. Enige waar je van uit kan gaan bij Awake is dat de locatie (en dan alleen de plek zelf, niet het geluid), de sfeer en de lasers sowieso in orde zijn... Awakenings is gewoon een opzichzelf staand begrip wat altijd, wat er ook gebeurt, leuk is...

Maar zoals Spilly al zei, er zijn echt wel betere feesten te vinden op dit moment, met gewaagdere lineups, neem een traffic of voltt.

Misschien dat reactor een serieuze concurrent wordt voor awake, de locatie schijnt vet te zijn, en de lineup is redelijk vernieuwend, nu nog de mensen en de aankleding enzo... we zien wel!

Teqnology... tsja, das gewoon een (leuk) commercieel concept wat inspeelt op de vraag van tegenwoordig, hard, harder hardst...

btw. Awakeningsfestival is een opzichzelf losstaand iets, met een superlineup en echt gewoon het gezelligst van alle festivals!
Waarschuw beheerder
Awakenings is marktleider op het gebied van techno feesten voor 1500 tm 5000 man. Elke andere organisatie die in deze grote een technofeest organiseert zal zich met Awakenings willen meten.

Waarom AWS zo succesvol is met dit soort feesten?

Dat komt omdat ze rekening houden met alle ingredienten die nodig zijn. En behalve dat weten ze deze ingredienten op de juiste manier en te mixen. Net als een goed gerecht.

Elke flapdrol kan bij de AH de juiste ingredienten kopen, alleen een topkok maakt er een 3 michelin sterren gerecht van. Doe dit ook nog eens met liefde voor het gerecht (lees: voor de muziek) dan is het altijd een groter succes dan wanneer het als een "fastfood" hap uit de fabriek komt rollen. Teq mist meerdere ingredienten, te weten; Industriele lokatie, publiek en het voor elke dienst betaald willen worden.

Er is in principe niets mis met Teq. Ik bedoel, bij een weg restaurant kan je soms ook lekkere steak eten. Maar het zal nooit zo smaken als je hem bij het Parkheuvel restaurant besteld.

Waarschuw beheerder
Leuke metafoor, Afterdark, maar vind hem niet opgaan voor Awakenings, vind Awake net zo Burger King of Mac Dondalds geworden, als TeQnology...

Elke keer weer die loze beloftes over vet goed geluid en een vernieuwende line up en elke keer na afloop is het weer hetzelfde liedje, dj's die safe draaien, beroerd geluid, te veel wegwerkersjassies in het publiek en ga zo maar door...
Artiest TYP
Waarschuw beheerder
Techno feesten zijn liefhebbers feesten. Techno publiek is kritisch publiek, veelal zijn ze zelf Techno DJ. Het kort door de bocht om te stellen dat Awakenings "HET" Techno feest zal zijn, dat kan je pas beoordelen als je bij alle Techno feesten bent geweest, met name de kleinere "underground" Techno feesten, waar de sfeer veel intiemer per vierkante meter is, dan op grote festivals.
Grote DJ Namen geeft geen garanties voor vette sets. Euro's hebben daar invloed op, ze moeten draaien wat de organisatie van hen verlangt (op uitzonderingen na). Kleine Techno feesten in Clubs zijn de DJ's meer met hun eigen ding bezig, het perfectioneren van de Techno. Kwaliteit ligt naar mijn mening hoger bij de kleine Techno feesten dan de kwantiteit van de grote festivals.
Maar goed, ieder zo zijn ding. Iedereen mag gelukkig zelf beslissen waar hij of zij heen wil, en zo lang we kunnen kiezen en het niet opgelegd wordt door een monopoly-organisatie, geniet ik nog steeds van festivals én de intiemie van de kleine Club feesten.
Waarschuw beheerder
Klopt, Misschien moeten ze een michelin ster of 2 van Rocco afpakken maar ik heb wel het idee dat ze het bij AWS ook anders zouden zien.

Bij andere organisaties kan het ze geen hol schelen. Geld speelt daar de hoofdrol. Hoewel Rocco natuurlijk ook geen vrijwilligers werk staat te doen...

Die NDSM is gewoon kut. Vind maar wat anders en wat doe je tegen het publiek? Misschien moet Monumental met een ander concept komen. Andere naam, meer underground.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Awakenings kan echt nog veel beter. Ben nog niet naar zoveel awa's geweest, en vind ze geweldig. Maar het is toch niet zo perfect als het zou moeten zijn. Ben benieuwd hoe het word als ze weer een goeie locatie hebben.
Waarschuw beheerder
Awakenings was ooit beter....
Waarschuw beheerder
Oude liefde roest niet.... Awake... come back to us!!!
*gesmoorde snik*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
na t festival als t goed is weer terug naar huis: Gasfabriek!! :bounce:

en dát is Awakenings...

Waarschuw beheerder
donateur
Alsof het in de vernieuwde westergas weer wordt zoals vroeger. Het kan wel eens een behoorlijke tegenvaller worden. De ranzige sfeer met de aarde/blubberdruppels die van het plafond vielen, de scheeefliggen tegels, de geur van een oude fabriek, zullen er misschien niet meer zijn. De gave ronde ruimte hoop ik wel, dus dat is wel weer oke!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben alleen echt bang dat het gerucht dat het plafond is dicht gemaakt/rechtgetrokken echt waar is.... de scheefliggende tegels zal ik niet echt heel erg missen, de rest idd wel...

Maar vooralsnog ga ik er wel vanuit dat het weer net zo wordt als vroeger, niet zo pessimistisch! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 tinkelbell,

Dat lijkt me niet, omdat het gebouw in originele staat behouden moest blijven. Het pand staat namelijk op de monumentenlijst.
Waarschuw beheerder
[qoute] Alsof het in de vernieuwde westergas weer wordt zoals vroeger. Het kan wel eens een behoorlijke tegenvaller worden. De ranzige sfeer met de aarde/blubberdruppels die van het plafond vielen, de scheeefliggen tegels, de geur van een oude fabriek, zullen er misschien niet meer zijn. De gave ronde ruimte hoop ik wel, dus dat is wel weer oke! [/quote]

Ze hebben een airco geplaatst. De gif grond eronder is weggegraven en de vloer is recht getrokken. Verder hebben ze de hele zooi geisoleerd. Dus naar binnen sneaken is er niet meer bij.

Alleen de aanvraag van vergunningen bij de stadsdeelraad kan nog erg lang gaan duren. Dus voorlopig nog geen house op het gashouder terrein.

Waarschuw beheerder
ga naar Reactor & Technologie en soms excess! beter geluid en betere locaties! HMH altijd top Reactor ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
er zijn veel kleinere party's die veel beter zijn als awakenings, je moet alleen weten waar die worden gehouden

Waarschuw beheerder
Awake is voor mij de sfeer gewoon. Qua geluid absoluut niet.

Ben ontezettend benieuwd naar Reactor!!
Waarschuw beheerder
donateur
Elke flapdrol kan bij de AH de juiste ingredienten kopen, alleen een topkok maakt er een 3 michelin sterren gerecht van. Doe dit ook nog eens met liefde voor het gerecht (lees: voor de muziek) dan is het altijd een groter succes dan wanneer het als een "fastfood" hap uit de fabriek komt rollen. Teq mist meerdere ingredienten, te weten; Industriele lokatie, publiek en het voor elke dienst betaald willen worden.

behalve dan dat Teq voor elke dienst betaald willen worden en Awakenings juist niet ;) *applaus*

Master, daarom had ik het ook over 'gerucht' :)
Waarschuw beheerder
ik denk dat je pas kunt zeggen dat Awakenings het vetst is als je op alleen technofeesten/concepten bent geweest,

maar Awakenings heeft gewoon een grote staat van dienst in de techno scene omdat het al zo lang bestaat. Dat is iets wat zeker is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik wel mag zeggen dat Awakenings het vetste Technofeest is, ik heb er sinds t begin maar 3 gemist en heb dus de indruk dat ik daar wel over kan oordelen :)

Waarschuw beheerder
donateur
het verschil is.... Monumental... of Q-dance... :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Wij, de echte Awakeningsliefhebbers, houden niet zo van kijkers. Je kan in een oogopslag zien aan iemand die op Awakenings loopt, of ie daar thuishoort of niet. Want Awakenings, dat ben je gewoon, of dat ben je niet, al ben je maar 1 keer geweest, of alle keren. Je kunt dat ook niet worden.

Als je het bent, dan houden we van je, en dat zullen we allemaal aan je laten zien. Dan krijg je een likje van ons ijsje, een slokje van ons water en dan wapperen we de overtollige hitte met alle plezier bij je weg.

En als je het niet bent, dan moet je gewoon naar Teqnology gaan. Daar doe je alle Awakeningsharten een groot plezier mee.

En Tinkerbell is lief.
Waarschuw beheerder
Toeter: allemaal leuk en aardig maar dit is echt een lulverhaal!

Iedereen is altijd overal welkom maar wat daar niet leuk aan is is dat er vaak mensen komen die normaal nooit naar technofeesten gaan en dan nu opeens komen omdat Remus of Rush o.i.d. daar staat. Die lui staan dan de hele avond een beetje sjaggo voor zich uit te loeren totdat het gebeuKQ begint en dan gaan ze los. DAT is niet echt bevorderlijk voor de sfeer.

Maakt mij geen flikker uit wie er op Awake loopt, als je het maar met een smile doet en gezellig bent, want dat is Awakenings: gezellig!

Waarschuw beheerder
Idd Awakenings WAS een van de betere en brutere technofeesten.. Vond laatste drie edities redelijk zuigen :frusty:

Vooral t geluid is kut, terwijl je na TeQnology zkrs weten met een piep in je oren de HMH verlaat.. (Y)

Tis maar waar je van houdt, maar iig geen NDSM meer voor mij..

Waarschuw beheerder
Toeter begrijpt het volgens mij niet helemaal maar goed ''wij awakenings liefhebbers'' kruip nog meer in de hol van rocco.

dat Awakenings "HET" Techno feest zal zijn, dat kan je pas beoordelen als je bij alle Techno feesten bent geweest, met name de kleinere "underground" Techno feesten, waar de sfeer veel intiemer per vierkante meter is, dan op grote festivals.
Grote DJ Namen geeft geen garanties voor vette sets. Euro's hebben daar invloed op, ze moeten draaien wat de organisatie van hen verlangt (op uitzonderingen na). Kleine Techno feesten in Clubs zijn de DJ's meer met hun eigen ding bezig, het perfectioneren van de Techno. Kwaliteit ligt naar mijn mening hoger bij de kleine Techno feesten dan de kwantiteit van de grote festivals.
Maar goed, ieder zo zijn ding. Iedereen mag gelukkig zelf beslissen waar hij of zij heen wil, en zo lang we kunnen kiezen en het niet opgelegd wordt door een monopoly-organisatie, geniet ik nog steeds van festivals én de intiemie van de kleine Club feesten.

Hier ben ik het mee eens

Maar voor mij is Awakenings zeker niet het beste techno feest mensen praten wel leuk en aardig awakenings underground denkt aan wat het publiek wil bla bla bullshit maar aan de line ups en entree die ze vragen is het iedergeval niet te zien. Behalve het festival die vind ik gewoon goed.

Q-Dance daar begin ik niet eens over:X.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vooral t geluid is kut, terwijl je na TeQnology zkrs weten met een piep in je oren de HMH verlaat..

Ik wil gewoon zuiver geluid en ik hoef niet altijd met een piep een feest te verlaten wil later nog wel genieten van mij oren die piep komt doordat het beuQgehalte erg hoog ligt bij Q.

Waarschuw beheerder
Een hoop gelul allemaal, waar het om gaat is dat de mensen uiteindelijk de sfeer maken op het feest. Ik vond de sfeer vroeger op Awake vele malen beter als nu. Een vernieuwende line-up is leuk maar geeft ook geen garantie voor vette muziek. Ik vind Teqnology gewoon vet door het geluid, ga d'r samen met m'n maten heen en hebben gewoon een leuke avond, geen gezeik gewoon beuken. Om te gaan zeiken van dat het door Q-dance georganiseerd wordt vind ik simpele kritiek, zij weten ook onderhand ook heus wat de mensen willen. Awake blijft ook altijd gezellig en ben er altijd te vinden, maar er zijn gewoon mer goede spelers op de markt gekomen, gelukkig maar !!

Waarschuw beheerder
zij weten ook onderhand ook heus wat de mensen willen.

Dus mensen willen alleen maar beuQen :X
Waarschuw beheerder
2 drexciya:

Amen about de piep! :respect:

Snap niet dat mensen een piep in de oren willen kweken!

Kikke, lekker je oren naar de knoppen helpen! :bounce: :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ach awakenings is voor mij gewoon nostalgie, vooral de sfeer was altijd geweldig..maar dat was VROEGER!!

En al dat gezeur (sorry Tink) dat als de gashouder weer open is, alles weer wordt zoals vroeger...ik geloof er niks van. Mensen zijn veel kritischer dan pak em beet 8 jaar geleden en terecht. Je betaalt immers veel geld voor zo'n feest en dan mag je ook wat meer verwachten dan kutgeluid, slechte garderobe etc.

Verder ben ik blij dat ik het heb mogen meemaken en nog steeds petje af voor Monumental alleen al voor het feit dat ze echt luisteren naar hun publiek en daarom een trouwe aanhangers hebben, technofans van het eerste uur (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een hoop gelul allemaal, waar het om gaat is dat de mensen uiteindelijk de sfeer maken op het feest. Ik vond de sfeer vroeger op Awake vele malen beter als nu. Een vernieuwende line-up is leuk maar geeft ook geen garantie voor vette muziek. Ik vind Teqnology gewoon vet door het geluid, ga d'r samen met m'n maten heen en hebben gewoon een leuke avond, geen gezeik gewoon beuken. Om te gaan zeiken van dat het door Q-dance georganiseerd wordt vind ik simpele kritiek, zij weten ook onderhand ook heus wat de mensen willen. Awake blijft ook altijd gezellig en ben er altijd te vinden, maar er zijn gewoon mer goede spelers op de markt gekomen, gelukkig maar !!
(y) :yes:

Waarschuw beheerder
Mensen kruipen een beetje te diep erin:X

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ik ben benieuwd.. Ben naar Awake geweest met oud en nieuw, was m'n eerste Techno feest en echt super geweldig :d :d :jaja:
Teqnology wordt m'n tweede.. Ik kom er niet echt om te beuQen.. Meer om te genieten en te zweven :p Maar we zien het wel.. heb in elk geval veel zin in Teqnology :d :jaja:

Waarschuw beheerder
Techno is passeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

:jaja:

lalalalalalalalaalala

Zondag lekker naar Salsalounge, dat is pas een vet feest...

O:)

Waarschuw beheerder
Moonshine,

Toch denk ik dat je 20 maart wel staat te beuqen :D
Waarschuw beheerder
Als moonshine wil zweven, dan komt ze maar naar de PB lounge.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!! WAAR zeg ik in godsnaam dat het weer als vroeger wordt als we weer de Gas in mogen??? :frusty:

Ik zei:
Gasfabriek!! :bounce:

en dát is Awakenings...

Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe :bloos:
Nah ja we zien wel.. Op Awake stond ik wel lekker te zweven ;)
Maar beuqen is ook wel ok.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Purpose Maker ik zie je vanavond bij Ken Ishii (y)
gaan we even lekker de merenque doen

;-)
Waarschuw beheerder
donateur
sorry Tink I luv you :-)
Waarschuw beheerder
Het was zeker het dopste technofeest.....laatste tijd denk ik hier wel anders over.......kutgeluid!

Waarschuw beheerder
Wordt geen HQ tonight, mensen met wie ik zou gaan hebben afgezegd, vanavond misschien naar een Turks feest in VakZuid :S

Morgen wel 020!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er toch O:)

maar ik ga zaterdag wel even dirty dancen met je :9
Waarschuw beheerder
donateur
Toeter: allemaal leuk en aardig maar dit is echt een lulverhaal!

Iedereen is altijd overal welkom maar wat daar niet leuk aan is is dat er vaak mensen komen die normaal nooit naar technofeesten gaan en dan nu opeens komen omdat Remus of Rush o.i.d. daar staat. Die lui staan dan de hele avond een beetje sjaggo voor zich uit te loeren totdat het gebeuKQ begint en dan gaan ze los. DAT is niet echt bevorderlijk voor de sfeer.

Maakt mij geen flikker uit wie er op Awake loopt, als je het maar met een smile doet en gezellig bent, want dat is Awakenings: gezellig!

Jij zegt nu toch in feite hetzelfde? Ik probeerde alleen een beetje mijn poetische kant te laten zien. :D
Waarschuw beheerder
ah, misschien snapte ik het daarom niet.. ben niet zo'n fan van poëtische hoogstandjes...

maar goed, ik geef alleen maar aan dat het niet bevorderlijk is voor de sfeer als die luitjes komen omdat ze meestal voor de afsluitende dj komen die hard beuKt...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Precies wat ik bedoel. Je hebt mensen die voor Awakenings in zijn geheel komen, en hangjongeren die je er liever niet bij hebt.
Waarschuw beheerder
Vindt Awakenings en TeQnology absoluut niet vergelijkbaar.

Waarom het dan wel willen vergelijken met elkaar ?
Waarschuw beheerder
donateur
da luv is mutual :)

Waarschuw beheerder
donateur
het is gewoon een top feest!!!

Waarschuw beheerder
techno is niet leuk
Waarschuw beheerder
Ach die lulverhalen over kritisch publiek. Dat was een aantal jaren geleden zo, maar nu niet meer echt. Grotendeels standaard mensen of beukers die er nu veel te vinden zijn. En Awakenings is meegegaan in die ontwikkeling.

Ik ga liever naar Duitsland, niet altijd even onvoorspelbare line-up, maar wel altijd kwaliteit! (l)
Waarschuw beheerder
Vind de sfeer en locatie super, maar voor beste geluid sta ik liever in de HMH.

2 Fuchser: Duitse techno feesten zijn idd wel effe iets anders! U60311 met oudjaar was (y) !!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
U-Move als je techno niet leuk vindt, wat doe je dan op deze topic. :bah:

Waarschuw beheerder
Ik ben elke keer nog erbij geweest in de ndsm en ik vond het geluid maar 1 keer echt kut.
Geweldig is anders, maar goed genoeg om lekker te feesten.
Iedereen loopt altijd maar te zeiken op alles en daarom is het niet meer zoals vroeger.
Toen boeide dat allemaal niet zo.
In de westergas ben ik 't laatste weekend ook geweest en toen was 't geluid ook niet fantastisch, maar daar hoorde ik toen niemand over zeiken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensen zeiken, omdat je steeds meer geld moet betalen voor je ticket, dus mag je ook verwachten dat het allemaal (y) is.
Waarschuw beheerder
Ruhr In Love komt er binnenkort bijvoorbeeld weer aan..

Al is de line-up hetzelfde als vorig jaar, de sfeer en de locatie zijn zo über, echt "Gemüdlich"!

Zal daar absoluut weer bij zijn..

Waarschuw beheerder
AWFS 2002 line-up was heilig, feest zelf helemaal.
Beste sfeer die ik ooit heb meegemaakt
Waarschuw beheerder
2 TPF Events: zal je altijd blijven houden..

2 Fuchser: Is ergens in Juni he? Is hier wel heel dichtbij. Zal het eens overwegen dit jaar.. Vorig jaar wilde ik ook maar toen was er iets anders in NL waar ik graag bij wilde zijn...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
inderdaad, er is altijd wel wat te zeiken, ook als je veel bier hebt gedronken :)
Waarschuw beheerder
Ja absoluut doen.

Niet altijd even vette namen, Beyer, Tomcraft etc. op de main, maar er staan allemaal kleine standjes (bijna marktkraampjes) en echt super leuke mensen, vette uitstraling enzo.

Waarschuw beheerder
Als ik zo naar de plannen van Reactor kijk voor de komende 2 partijtjes (13-3 en 15-5) vind ik hun echt een waardige concurrent van Awakie, veel vernieuwing. Ik ben benieuwd de 13e

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ga maar eens naar ilove techno daar maak je techno mee als je het nog nooit meegemaakt heb
solid grooves is ook wel redelijk techno fx is saai techno lab was ook altijd goed
ga maar binnenkort naar carl cox & friends in de ahoy
Waarschuw beheerder
TECHNO NEVER DIES :RESPECT: 2 TPF events
die geven leuke betaalbare feesten net als "Volt" of "Artifical Techno"
en Teqnology is niet alleen techno en Awakenings wel (dat was de vraag toch?) + het publiek van Awakenings is wat gevarieerder qua leeftijd.
wat ik zelf ook alijd wel prettig vind.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4429, 2792}
Artiest {SHOWLIST artist 28683, 2511, 2274}
Waarschuw beheerder
Awakenings en Teqnology hebben 1 ding gemeen:

Ze hebben hun beste tijd gehad...
Waarschuw beheerder
awakenings heeft 'techno' groot gemaakt in Nederland! daarom voor altijd respect!

het verschil tussen awake en teq... sfeer en lokatie is beter als op teq, verder zie ik geen verschil. ja teq staat voor hardere techno, ach ja
Waarschuw beheerder
donateur
2bobski: heeft teq ooit een goede tijd gehad? vind die hmh alleen qua geluid relaxed, verder veelste glad en TL-verlichting in de gangen :s
En verder.. teq is gewoon zinloos beuQen, maar das op z'n tijd wel grappig.. :)

Waarschuw beheerder
word mn eerste teQ...dus kan ik nog geen oordeel over geven!!
ben nu 4 keer naar awake geweest en vooral na AWFS was er voor mij geen twijfel meer mogelijk.....dit is voor altijd ...awake blijft erin...
vond O&N alleen te teleurstellend...ik ben gewoon helemaal uitgekeken op die NDSM......de sfeer mwoahhh...geluid mwoahh....ben nu veel kleine technofeessies afgestruint en vermaak me daar stiekum vele malen beter op..gewoon intiemer en gezelliger!:yes: aangezien ik weer helemaal de awake feeling wil krijgen...ga ik drom niet naar de volgende editie van awake...en wacht ik met smart het festival weer af :yes: vanaf dan westergas....en word ik weer een 100% awake-junkie:D.....en kan het awake t-shirtje in de zomer weer aan ;) .....gaat helemaal goedkomen dus :bounce:

Waarschuw beheerder
wat geijkel altijd over dat westergasgedoe echt allemaal controversiele mongolen en wanna-be'z die hebben t dr hele tijd over..ik heb t niet meegemaakt en daar heb ik schijt aan dus kweet nie wat ik mis en zowiezo het hele techno-gebeuren in NL zuigt de laatste tijd niet alleen Awakie..commerciëel poepsfeertje in Holland..alleen Reactor en feestjes van Bart zorgen ervoor dat er wat gebeurt..Volgende traffic Exium LIVE 2 gasten uit Madrid smerig offbieten en Dash&Dry Tresor helden die voor de diepte gaan zorgen 14 mei

Waarschuw beheerder
En de volgende Reactor 15 mei damnz:P
Waarschuw beheerder
donateur
is dat zo,ben er met o&n geweest maar vond t nog best tegenvallen,ben trouwens toch meer voor de buitenlandse feesten.

Waarschuw beheerder
NDSM valt ook zwaar tegen heb ook het gevoel dat ik me 6 x aan dezelfde steen heb gestoten..11 april ga k alleen omdat k Lenk en Hardcell&Grindvik wil tsjekken Lekebusch is ook altijd goed..
Waarschuw beheerder
donateur
wat geijkel altijd over dat westergasgedoe echt allemaal controversiele mongolen en wanna-be'z die hebben t dr hele tijd over..ik heb t niet meegemaakt en daar heb ik schijt aan dus kweet nie wat ik mis en zowiezo het hele techno-gebeuren in NL zuigt de laatste tijd niet alleen Awakie..

Rustig maar hoor..je weet je mening wel leuk te verkondigen ;-)

ik heb het wel meegemaakt en alles wordt schromelijk overdreven..maar het is verleden tijd, lekker laten dus.

Waarschuw beheerder
ok sorry maar t begint me de strot uit te hangen "jah vroegah toen was t beter" laat t ik bedoel in de now&wow was t ook beter maar ik blijf van die fijne herinneringen af want dat komt toch niet terug net als de westergas t wordt tog nooit meer zoals '98 we moeten naar de toekomst kijken en niet keer op keer terugvallen op het verleden
Waarschuw beheerder
awakeningss meer techno omdat hun alleen techno organiseren en q-dance niet

toch zal komende teqnology alles overtreffen trust me :P

Waarschuw beheerder
Mr. Tjong snapt er helemaal nix van
Waarschuw beheerder
:o

wittekind
viper xxl
kruse
billy nasty
denham
gayl san
miss djaxx

meer niet nodig toch ?? :P

Waarschuw beheerder
zoals ik al zei je snapt er nix van
Waarschuw beheerder
donateur
ok sorry maar t begint me de strot uit te hangen "jah vroegah toen was t beter"

Je hebt helemaal gelijk, het is allemaal alleen maar nostalgie..

En mensen die zeggen dat de komende TeQ alles gaat overtreffen begrijpen de essentie van techno niet helemaal..het zal gerust een supergezellig feest in een gelikte zaal, met lekkere beuktechno..maar...

geef mij maar een oude fabriekshal, met een vette lasershow en veel technoliefhebbers :jaja: zoals awakenings waar het voor mij allemaal is begonnen.

Mensen tot techno!

Waarschuw beheerder
2 loeszie: jij begrijpt t

Kbedoel wat voor vernieuwing brengt TeQ nou? Al die dj's behalve Burkat, Wittekind en Viper zijn bekend. En diegene die niet bekend zijn draaien oud hollandsch koekhappentechno,iedereen kan hard draaien dat is geen kunst mensen begrijp dat nou, en daar zit ik niet op te wachten in een sfeerloze HMH nee voor mij geen TeQ meer en vooral ze nu de "harde" weg inslaan. Dag dr voor met king Mulero in Tivoli is vele malen beter
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom voor Verdine Bel!

;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah techno moet underground blijven...........
techno zou het in de jaarbeurs goed doen
da's lekker industrieel thunderdome was der ook vette party alleen stond de muziek wat zacht
Waarschuw beheerder
donateur
2yendetta: je kan jezelf niet nog meer in 3 regels tegenspreken!!!! :) :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
euhm.....vertel?!
Waarschuw beheerder
donateur
techno moet underground blijven, (wtf is underground nowadays btw, maar dat terzijde) en vervolgens heb je het over de jaarbeurs :s
Noem ik niet echt underground, en industrieel? neej, ook niet, jaarbeurs is steriel... een oude fabriek op een afgelegen haventje, das industrieel...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik was toen bij thunderdome was echt wel industrieel aangekleed
maar de jaarbeurs zelf ook kijk maar eens omhoog langs de zijkanten
owkee underground niet nee tis wel commercieel jah
maar toch zou het goed doen daarzo mee eens????
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan m'n huiskamer ook zo aankleden dat ie er industrieel uitziet.. maar daar gaat het niet om... de sfeer moet er al hangen.. en dat mis je dus echt wel in de jaarbeurs... En techno in de jaarbeurs, ach.. what's the difference met de RAI, het beursgebouw en al die andere steriele locaties....
Waarschuw beheerder
donateur
jah techno moet underground blijven...........
techno zou het in de jaarbeurs goed doen

:vaag:

Dit meen je toch niet serieus he?? Ik stel voor: de lichtfabriek in Haarlem of de inmiddels platgegooide entrepotdok in Amsterdam :-(

Waarschuw beheerder
bekende namen is niet goed ...groot is niet goed, harde techno is niet goed, tegenwoordig techno commercieel (alleen maar meer aanbod :D),

pff als ik het hier lees kunnen sommige mensen beter samen met 20 man die ook zo denken onder een tunneltje gaan staan met een aggregraatje...

pff kritiek en nog es kritiek......
word steeds moeilijker er allemaal de zonnige kant van in te zien.....zijn misschien wel al die mensen die altijd langs de kant de techno-kenner uithangen, en als je tegen ze vraagt of ze ook zo naar hun zin hebben dat ze zeggen mwoaaah..kweenie...dit kan beter dat kan beter.....gewoon opboeren is mijn mening....voor niemand persoonlijk bedoeld hoor...:flower: gheghe

iedereen moet gewoon naar de feestjes gaan waar hij/zij zich het best voelt!! heeft niemand wat te zeiken...perfect toch??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja Lichtfabriek ben ik wel eens met Loeszie..

Geeft al een vet sfeertje als je snachts aan komt rijden en dat pand ziet.

Vind het wel een van de betere locaties van Nederland.
Pas geleden met Life-Act was het er ook erg vet. Kreeg je vette locatie met Paul Brtschitsch, Terence Fixmer en Joris Voorn..

Erg lekkere avond..
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
dat is het niet

Waarschuw beheerder
Dit meen je toch niet serieus he?? Ik stel voor: de lichtfabriek in Haarlem of de inmiddels platgegooide entrepotdok in Amsterdam

Lichtfabriek :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wordt ook minder.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*Milos-Partystilos jah daar heb je wel gelijk in
maar als het commercieel wordt krijg je dat blije
en dat is niet goed......
kijk ik ga naar die feesten,draai techno harduit me dak gaan en luisteren waar ik me goed bij voel
da's technooo.....