Partyflock

Forumonderwerp · 661789

Waarschuw beheerder
Ik moet waarscheinlijk vandaag of morgen mijn lieve kat in laten slapen :'( omdat hij vermoedelijk kanker heeft....

Wat zou jij doen, wil jij erbij zijn als het moet inslapen of niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja het kost ten 1e super veel geld en idd waar ga je hem neer zetten:S
Ik denk ook niet dat als mijn hond dood gaat ik hem nog bij me zou willen hebben of een van m'n ratten:S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik laat mijn hond cremeren als het zo ver is.
En als het ooit mijn tijd is wil ik dat de urn(s)
meegaat-n) met mij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn vorige hond moesten we ook laten inslapen :cry:
Ik wou er niet bij zijn, dus mn moeder ging met dr mee.
Was heel zielig :(

Toen kwam ze terug met dr en lag mn hondje in de tuin.
Was echt niet leuk om te zien, ze zag er zo lief uit en je weet dat je dr nog maar even mag zien omdat ze daarna weg moet.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand zn hond wil laten opzetten, dan zie je je hond toch de hele tijd en wordt je eraan herinnert dat ie nu dood is, en dat je m niet meer bij je kan roepen en m even aaien :no:
Ik kan t me niet voorstellen, wel knap dat andere mensen dat dan wel kunnen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja je kunt hem wel aaien,
alleen hij reageert niet :(

Waarschuw beheerder
donateur
vmiddag de hond van mn opa laten inslapen om 4 uur... hondje heb een hersenbloeding gehad en loopt nu scheef en valt om enzo.. hij doet echt niks meer :/

dus die gaat vmiddag naar de honden hemel, maar hij is ook al 16!

maar kga niet mee de kamer in.. dat mag mn pa doen

Waarschuw beheerder
donateur
nou dat was t dan, k heb van afstandje gekeken.. ze is heel lief gaan slapen :)

alleen opa :'(
Waarschuw beheerder
Onze kat moet binnenkort denk ik ook een spuitje :( Echt niet leuk maar wil er eigenlijk wel bij zijn. Ik weet niet.. Lijkt me wel scary..

Waarschuw beheerder
Ja ik zou er zeker bij blijven. In ons geval zijn de honden een deel van het gezin en dan zou ik zeker er bij willen blijven.
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf nooit een hond gehad!
maar ik denk dat ik er wel bij zou blijven!

Waarschuw beheerder
erbij blijven echt!!anders krijg je later spijt!!je kunt ook wel spijt krijgen dat je erbij bent gebleven okey,maar dat denk ik niet!!duzz 200% erbij lbijven!!:yes:

Waarschuw beheerder
Ik raad je aan om erbij te blijven. Een paar jaar geleden moest ik een pony van mij in laten slapen. Ik twijfelde heel erg of ik zou blijven ja of nee, maar achteraf is het maar goed dat ik het wel heb gedaan. Je hebt dan met een heel goed gevoel afscheid kunnen nemen en voor het dier zelf is het ook fijner. Die heeft dan gewoon een vertrouwd mens om zich heen. Ik had het er op het moment zelf heel veel moeite mee, maar achteraf be je blij dat je het gedaan hebt. Je bent dan echt tot het laatste moment bij je dier gebleven en dat voelen ze echt wel aan!

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou er bij blijven :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik heb mijn kat een paar maanden terug laten inslapen.
Die kon de laatste week niet meer lopen en niet meer zelfstandig eten of drinken. Hij was al 18 maar ging dus maar niet uit zichzelf dood. We wilden het liefste dat hij thuis dood zou gaan, maar na een week 24 uur per dag ervoor zorgen en dat beest continu zien lijden, hebben we hem weggebracht. Ik ben er bijgebleven. Die kat heeft niks gemerkt, hij verloor toen al telkens het bewustzijn en reageerde al nergens meer op. Alleen zijn lijf wilde niet dood, dus na het fatale spuitje in het hart bleef zijn lichaam vechten tegen de dood. En dat is echt horror om naar te kijken. Toch ben ik blij dat ik er bij was, ik wist toen zeker dat hij niet meer leed en ik wist dat zn hersens al dood waren dus hij merkte er niets meer van.

Ik heb ook pony's, daarbij zou ik er ook zeker bij willen blijven, ik ben verantwoordelijk voor hun leven dus ik vind dat ik dan ook bij het einde moet zijn.
Waarschuw beheerder
ja ik wil dr bij zijn echwel 200 punten dat ik bij mn kat wil blijven tot dat hij echt helemaal weg is...zo ben ik bij hem zn laatste minuten..ik zou hem niet achter kunnen laten en dat hij dan pas heengaat..no way..

het id alleen al :'(

sterkte :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben bij mn vorige hondje gebleven toen hij in ging slapen en als het ooit nodig zal zijn dat de hond die ik nu heb, moet inslapen, wil ik er ook bij zijn. Nog afscheid nemen enzo.

Waarschuw beheerder
Nou die kat van mij leeft gelukkig nog, maar nu heeft mijn nichtje haar hond moeten laten inslapen, die is er dus niet bij gebleven, die kon dat niet aan...maar ze hebben zelfde de groete brenner senner hond in de tuin begraven, dus dat mag weer wel...

Of je kunt besluiten dat je bij het eerste prikje zodat hij in slaap gaat, en dan weggaan zodat hij zijn uiteindelijke prik krijgt.....

Het blijft verrekte moeilijk vind ik...

Waarschuw beheerder
ja moeilijk
ik moet misschien mijn paard laten inslapen, als ik geen keus heb.
Of ik erbij wil zijn? nee, want ze gaat misschien naar de slager.. is beter, dan wordt er een pin in haar hoofd geschoten.

Tegen een spuit gaan paarden vechten en 9 van de 10 uuur lijden ze dan heel lang
Waarschuw beheerder
ik zou er bij willen zijn, hoe moeilijk het ook is.maar dat diertje voelt de angst ook en dan is het een kleine moeite om er bij te zijn voor hem/haar. ik ben met mijn hond naar de dierenarts geweest en ik was er niet eens voor inslapen,maar voor een kleine ingreep, toen hij uit de narcose kwam en mij zag je gewoon hoe blij hij was...maar hij was nog zwak...en toen ik hem aaide viel hij in slaap en vervolgens overleed hij.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou er ech wel bij willen zijn!
Is toch zielig als ze alleen moet dood gaan!
Waarschuw beheerder
er bij blijven...
dieren (honden) weten wel wat er gaat gebeuren , en ze vinden het wel fijn als je erbij bent... voor steun enzo ..denk ik :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
erbij blijven! :jaja:

mijn hond is in mijn arme ingeslapen ben ik blij om... voor het beestje is het wel zo prettig en voor je zelf denk ik ook.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou er ook voor kiezen
om er bij te blijven