Partyflock

Forumonderwerp · 661638

Wie heeft het gedaan?/ Ik denk Morris :jaja:

;d
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
who the fuck is Robin???
Klinkt als een trouwe kijker;)

Robin dat niet helemaal normale broertje van bejamin??
ooooww die!!!

en ja.. vind het eigenlijk gewoon een kutserie, maar soms moet ik wel meekijken:S
Onder dwang kijken joh?? das niet best :P

Ik kijk ok alleen omdat ik dan beetje contact heb met mams ;)
Het irritante is alleen...leuk is het met mams daarom zie ik der ok nog is.....maar ut is best verslafend dat programma.....
gtst zuigt hard..

Mensen hou maar op met speculeren!!! Helen Helmink heeft het samen met Wil de Smet gedaan!!:[
Ze waren jaloers op haar "geweldige lichaam" :S

Jef, kan niet anders

ik weet het maar ik zeg het lekker niet!

ik zeg de vriend van janine , zou bij god niet weten hoe die heet maar hij heheheh
Zie wel, toch Robin!! ik riep het al vanaf het begin....eens kijken wat Morris nog meer weet (die is vast geruige geweest ofzo :[ )
ik zeg de vriend van janine , zou bij god niet weten hoe die heet maar hij heheheh

het is Ray!!!

tis robin,dat zeiden ze op radio 538 alvast :/
omdat paskwal niet bij benjamin wiilde blijven ofzo?

het waren Linda, Roos en Jessica, hebbik van goede bronnen vernomen...!

toch Ray, om haar levensverzekering whahaha!

ja inderdaad :/ ... MAAAAAR gtst kennende > het wordt weer helemaal uitgemolken dus volgende week kan het zo weer helemaaaaal anders zijn!
t zal nog wel ff duren voordat dat uitkomt idd,maar ik denk ook dat t robin is!
Ray !!!!!!!!!
Samen Met Rik Jaja Kweet tZeker
Laura kan t niet gedaan hebben want die heeft al een keer iemand vermoord en dat zou betekenen dat ze de serie helemaal uit moet en zover ik heb vernomen gaat ze er niet uit..
Ik denk dat of Benjamin of Morris het heeft gedaan..
Ray zal wel niet vanwege zijn reputatie denk je ook snel dat hij het heeft gedaan..
Ik heb gehoord van mevrouw Daniel, de moeder van Daniel Daniel, dat Rosa en Herman Hogendoorn de moord hebben gepleegd. Hun motief is nog onbekend maar het schijnt iets te maken hebben met een geheime affaire tussen Wil de Smet en Pascalle.

arnie
Het is de butler!! :vaag:
met de loden pijp in de keuken??? :P
De Tuinman is ook heel goed mogenlijk :vaag:

Artiest K-Libra
Ze moeten gewoon inspecteur Netjes uit de Veronica gids d'r op af sturen, die heeft het antwoord altijd in 12 plaatjes gevonden :D
WEET JIJ HET OOK !? :D:D

Ik denk ook Laura!
Niet Morres, wat is zijn motief dan?
Morres was zondagnacht in onze discotheek :P

met de loden pijp in de keuken???
door Peacock :yes:
laatste aanpassing
het is robin!!!!!!! ckr weten!! heb ik uit zeeer betrouwbare bron gehoord ;)

nou, volgens mij is het ROBERT!!!!
Dat is uitgelekt tijdens een radio programma :-p Iemand heeft zich versproken 2 weken geleden :-p Of ik moet het verkeerd verstaan hebben!
het is toch echt wel meneer harmsen :S:S

ze rekken het zolang uit, dat het nog wel tot
aan de zomer duurt voordat het bekend is :S:S

Koert Jan de Bruijn komt volgend theaterseizoen bij ons optreden, dus denk dat hij eruit gaat.
Weet alleen niet wie hij speelt, want ik kijk het nooit :/
benjamin

ik hoop die lelijke dalton kop dennis

Robin heeft het gedaan! gehoord van iemand die er werkt, dus neem aan dat het waar is..
Nou mar afwachten.. Vind het wel tijd worden dat ze het even laten zien!!
Ja inderdaad Robin heeft het gedaan..... en nu maar afwachten o:)
Weet zeker dat het Ludo is want die is onder druk gezet door Robin die stiekum met Helen Helmink heeft om z'n gevoelens voor Mr. Harmsen te verbergen. Morris is daarachter gekomen, heeft Jeanine ingelicht die tegen Jeff heeft gezegt de moord te plegen maar hij kon het Rik niet aandoen omdat die nog steeds Ray leuk vind.

(alle namen copy pasten en je hebt gelijk een prachtverhaal voor nog 10 van die kut seizoenen)

Werkzaam bij Partyflock
Het was Arthur!
Zal ik jullie maar uit de droom helpen????
Het was Robin. Iemand die ik ken heeft dat via via (werkt in de studio bij Joop van den Ende etc.).
Mijn theorie:

Het was Stephano Sanders.

Zijn beste vriend benjamin was gedumpd door pascale en vond dit heel erg voor hem, daarnaast moest hij het nog goed maken met hem over de verkochte schilderijen. En als vergoeding hebben stephano en ray afgesproken die levensverzekering aan benjamin te doneren.

Dat er geen inbraaksporen waren komt omdat stephano de eigenaar van scala is.

i rest my case
laatste aanpassing

Nee het was duidelijk Robin want die is retardet en dus kon hij ontoerekeningsvatbaar ( scrabblewoord) worden verklaard..
was het echt robin :no:

wat fout!!!! die gozer zie je helemaal niet meer!!! Vind ik wel heel erg fout maar dan klopt het wel met de brief die Benjamin vond in de la van de Koning.... En waar hij niks van af wist....

nou sorry ik ben weleens zo buis geweest dat ik een kater had van 4 dagen maar ik weet altijd wat ik gedaan heb.

Ja ik stem ook op Robin

De boodschappentas van Harmsen (Y)

Ik denk Robin (broertje van Benjamin), maar denk dat Benjamin de schuld op zich neemt..