Partyflock

Forumonderwerp · 661624
Mensen die daar last van hebben??

Het is niet zo dat ik niet een vliegtuig in durf,maar als het niet hoeft zou ik er echt niet instappen. Als ik op vakantie ga ben ik ook altijd vet gespannen,onrustig en dat gaat dan ook weer gepaard met lichte koppijn.

Ben gewoon bang dat dat fucking ding neerstort ofzo :S
Vooral als dat ding begint te trillen %-)
laatste aanpassing
Vliegen vind ik juist saai, alleen de veiligsheid-demostratie ken ik nu wel uit kop. dus vaak voor we al opstegen lig ik te slapen.
Opstijgen is VET! Maar de rest is niet boeiend!
Heb nog nooit turbulentie meegemaakt, maar dat lijkt me wel freaky!! :S

Ik heb ongeveer hetzelfde als jou. Ik hou er ook helemaal niet van, maar het is niet zo dat ik nooit meer een vliegtuig instap. Ik vertrouw het gewoon niet. Turbulentie vind ik zwaar eng en het is gewoon het idee dat ik zo ver van de grond af ben met niks ertussen ofzo. Ik kan het niet goed uitleggen.
Van de zomer ga ik ook weer vliegen en kzie er best wel tegenop maarja, anders kom je ook nergens meer.

Alsof je in de auto niet kan verongelukken...
Volgens mij de kans zelfs vele malen groter.
Turbelentie en onweer erbij.....

ben 2 keer naar aussie geweest,ben je zo van je vliegangst af:yes:

je zit zolang in dat pokke-vliegtuig, dat je op een gegeven moment vergeet dat je er in 1 zit:yes:

alleen als je je verkrampte benen voelt weet je het weer:S
Vliegen is (Y)

Een beetje turbulentie hier en daar maakt het juist wat leuker 8)

Ik had eerst ook vliegangst... totdat ik bij de luchtmacht kwam werken en toen MOEST ik wel mee....

Het is veiliger in een vliegtuig te zitten dan dat je in je auto zit op de snelweg;)
ik heb ook vliegangst :$
terwijl ik in de grote vakantie naar de canarische eilande ga.. met het vliegtuig..
ben me er nu al op aan het voorbereide..

ik durf niet :S

gewoon hard met je armen flapperen voor de zekerheid:yes:

Maar k vind t juist wel wat hebben.. lekker vanaf de bovenkant op de wolken kijken.
Een dikke joint roken voor de ingang van schiphol :yes:
Heb in indonesie weleens in zo'n klein propellor vliegtuigje gezeten voor 30 personen. We kwamen toen in een luchtzak en maakten een vrije val van enkele tientallen meters. Iedereen in het vliegtuig was aan het bidden of kotsen :)
*Een dikke joint roken voor de ingang van schiphol *

Wij ook steenvast
laatste aanpassing

Vliegen is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! :yes:
En dan al uitblazend naar binnen lopen :)

En inhalerend weer uitstappe!!

Heb 1x gevlogen maar toen was ik pas 3
Heb een beetje angst, maar vind het "erger" wanneer mn ouders of vrienden gaan vliegen ofzo