Partyflock

Forumonderwerp · 660725
1287x bekeken

Waarschuw beheerder
Hoe denken jullie dat het uit zal pakken hoop zelf op een vette overwinning van ajax maarja schrok toch wel even in het arke stadion vorig jaar uit
Waarschuw beheerder
o ja joh :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer gezellig in het home en het vak.
Mooi doek weer op 410.
Voor de rest had ik het alleen maar koud eigenlijk toen Twente vlak voor tijd op de paal schoot.
Fijn weekend, lekker weer twee punten uitgelopen op psv.
A.D.H.D. en Noeschka bedankt voor het rijden vandaag.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ajax kampioenen
dat maakt het seizoen toch nog een beetje goed
het zou helemaal mooi zijn als we ook nog es in de kuip kampioen worden
Dan is het een geslaagd seizoen
Waarschuw beheerder
Was weer gezellig:)

Beetje jammere wedstrijd maar kampioen word je als je ook de slechte wedstrijden wint:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
het zou helemaal mooi zijn als we ook nog es in de kuip kampioen worden

:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je voorspelling is helaas uitgekomen P@radox. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Respect voor Twente dat het ons vandaag knap moeiljk heeft gemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Het was zeker koud..:s

Maar weer 3 punten voor..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en rood met wit word kampioen AJAX

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zag er weer goed uit op 410 stokertje (Y)

verder ook wel lkkr sfeertje, en weer 3 punten!

[img]http://www.ajaxfotoside.nl/thuis/twente/IMG_0012.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
het was wel gezellig in de arena

vond de wedstrijd alleen een beetje saai
maar heb me uiteraard prima vermaakt :D :D :D
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Respect voor Twente dat het ons vandaag knap moeiljk heeft gemaakt.

Schappelijke opmerking :respect:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4456, 2124}
Artiest {SHOWLIST artist 68299, 89019}
Waarschuw beheerder
De naam zegt al genoeg
A J A X
Waarschuw beheerder
2 JpE2004:[ >

Thanx,we doen ons best ouwe!
Altijd leuk om te horen dat het er goed uit zag!

Vond de sfeer persoonlijk iets minder!
Mensen waren beetje lamlendig:/

Waarschuw beheerder
Echt wel maarja wij hebben ook best mooie kanzen gehad wat dacht je van die kans van de ridder in het begin of die van anastasiou op de lat als woensdag winnen zijn we een heel eind op weg :yes: we love you ajax we do ow ajax we love you
Waarschuw beheerder
Ja oke,maar vergeet je de kansen niet die chiommer(correct me iv'e im wrong) heeft gehad?
Had ook 1-1 kunnen worden!

Maar dat is gelukkig niet gebeurt...:D

woensdag weer naar heereveen!

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
9 punten los vanaf woensdag :yes:
Dag pisvee :D
Waarschuw beheerder
Het europeese bal komt er weer aan

Waarschuw beheerder
Het begint er langzaam aan naar uit te zien dat er inderdaad dit jaar gefeest gaat worden in Amsterdam. Nou ja, so be it. :-)

Als voetnoot wil ik wel even kwijt dat het me toch wel erg begint te irriteren dat het voetbalniveau in Nederland echt beneden peil begint te raken. Als ik onze topploegen dit seizoen zien klooien, zwoegen en sputteren dan krijg ik bijna de neiging om m'n heil echt in een ander voetballand te gaan zoeken..
Hopelijk zijn de ploegen zich hier van bewust en gaat de boel komend seizoen eens een keer aangepakt worden. Wie er ook kampioen wordt, Ajax...Feyenoord...PSV...it ain't shit!

Waarschuw beheerder
:gaap:

Duw jij weer ff die vinger in je aars terug.

Waarschuw beheerder
Hou jij eens even lekker je bek als de meester aan het woord is! :[
Waarschuw beheerder
:o

Gelijk heb je Danny ;)
Maarja, dat soort dingen kun je nooit hard roepen, zonder dat je er commentaar op krijgt!

Nederland gaat achterlopen als ze zo doorgaan :s

Buiten het feit dat er uit de AJAX-school veel goede voetballers voortkomen vind ik bijv. dat er best weleens wat vers vlees uit bijv. engeland of frankrijk mag komen voetballen in nederland en andersom, zou ook wel's goed zijn voor de leerlingen ;)

Een beetje andere kijk op bepaalde zaken zou ook goed zijn, om over het economische gedeelte maar niet eens te spreken :/

Waarschuw beheerder
saaie kut wedstrijd was het :gaap:
maar wel altijd gezellig bij ons in het vak :)
Waarschuw beheerder
hopen dat het spel binnenkort ook weer beetj beter wordt!
kampioen worden ze wel! komt goed...

Waarschuw beheerder
Precies, Esther!
het verloedert hier als de pest en met het geld dat er voor talentvolle spelers wordt gevangen die voor veel geld naar grote clubs gaan, lijkt ook niet echt zuinig omgesprongen te worden.

Werf je één supertalent, koopt men er drie nietsnutten voor terug (en in R'dams geval gaat de voorzitter er ook nog eens een aantal maal van op vakantie, of heeft 'ie die bruine kop van nature..?? ;P ).

het leuke is dat alle afdankertjes uit het buitenland, het hier in Nederland nog vér boven niveau doen ten opzichte van onze ploeterende nederlandse jongens. Zelfs een kneus als Paulo Rink begint voor Vitesse nog belangrijk te worden..!! :D
Waarschuw beheerder
iedereen zou op dit moment belangrijk kunnen worden bij vitesse...
ze lopen daar nu gwoon te kutten!!
Waarschuw beheerder
wie is rink :bloos: heb zeker weer alleen op die stomme N'kufo zitten letten :s

Trouwens ik heb iets gezien bij hem ;)
Als hij de bal heeft, houdt hij hem heel vaak rollend tussen zijn benen op steeds dezelfde manier :[ nou hopen dat die gasten op het veld dat ook gauw doorkrijgen, want hij kan helemaal niet zo goed voetballen als ik dacht, ja scoren kan die wel maar, mooie passies geven en goede voorzetten zitten er niet in :(

In RotteDan is het een zooitje momenteel volgend jaar wordt het helemaal niks :bah:
volgens mij moet je Roda en AZ in de gaten houden ;) die hebben geen centen en wel veel wilskracht :)

Waarschuw beheerder
Rink is een uitgerangeerde duitse (ex-international) voetballer. Net als N'Kufo en vele andere buitenlandse spelers vind ik dat zij toch veel meer opvallen ten opzichte van nederlandse spelers. Daarom zijn ze vaak ook zo weer weg (mooi voorbeeld uiteraard Colins John ;-) ).

Of de nederlandse competitie gaat eens een keer professioneel (en dus helaas ook commercieel) denken of we gaan gewoon lekker met belgié en Luxemburg samen een competitie starten.. :jaja: :devil:
Waarschuw beheerder
az was al duidelijk natuurlijk!
hebben dit jaar gwoon een goed team staan en met de aanvullingen van willem II volgend jaar, misschien nog wat anderen, zal het niet veel slechter worden....

en uhh rink is die braziliaanse duitser (dacht ik tenminste) aanvaller bij vitesse, gehuurd deze winter...
Waarschuw beheerder
Goh, krijg gewoon 2 antwoorden :bloos:

Danny :@ Nooit he, maffie Luxemburg en Belgie met Nederland in een competitie :[

gaat nooit goed, lijkt mij!

Dat Commerciele gebeuren is natuurlijk ook lastig behappen, als die fucking economie zo omlaag tieft door de Pleuro :@ maarja, dat moeten ze wel die achterlijk hoge bedragen eens een keer wat omlaag gooien, vind ik :)
Waarschuw beheerder
was tegelijk dus sorry :S :D

Dat benelux idee lijkt me ook niet waarschijnlijk om te gebeuren..
net als dat ze een tijd geleden met de clubs uit de zeg maar 'B' landen een competitie wilden opzetten...

die lonen zijn ze wel mee bezig, maar dan moet wel iedereen het doen... anders word je weer weg geconcurreerd door andere clubs!
Waarschuw beheerder
het was saai en koud in het stadion, had beter in me bed kunnen blijven achteraf

maar goed, 6 punten los
Waarschuw beheerder
3 puntjes zijn weer binnen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als t zo door gaat worden we net als in 2002 weer op 5 mei kampioen, zwolle uit.

Waarschuw beheerder
*hoop mode ON*

Hup Heerenveen..! :o :/
Waarschuw beheerder
Was wel gezellig..................... toch?

Heb alleen meer moeten letten op ene J. die weer even de stuntman opnieuw wilde uithangen. :S

Waarschuw beheerder
Was wel gezellig..................... toch?

Daar gaat het toch om..?! :D
Waarschuw beheerder
kom we gaan een hakkenummer maken, twente is geweest zindag utreg
UTREG UTREG HAHAHA UTREG UTREG HAHAHA

Ok met ze allen op de beat
BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM
UTREG UTREG HAHAHA UTREG UTREG HAHAHA