Omdat je in de topics geen antwoorden meer kan plaatsen over hoe jij emigreren vind, start ik een nieuw onderwerp 
Waarom willen mensen zo graag emigreren ? Zijn jullie hier niet gelukkig ? of is het enkel maar een droom die geen werkelijkheid word?
Waarom zou jij zo graag willen emigreren en waarom denk je dat andere landen leuker en beter zijn dan emigreren?
Zelf zie ik het nut er niet van in
Misschien als je rijk bent een huisje ergens in Frankrijk ofzo, okee, maar ik zou zelf niet gewoon mijn verleden en mijn vrienden en familie zomaar even kunnen vergeten en even lekker in een ander landje gaan wonen 
Wat vind jij zelf? Zou je het willen en zou je er geen moeite mee hebben om het verleden achter je te laten en een heel nieuw leven te beginnen?
Waarom willen mensen zo graag emigreren ? Zijn jullie hier niet gelukkig ? of is het enkel maar een droom die geen werkelijkheid word?
Waarom zou jij zo graag willen emigreren en waarom denk je dat andere landen leuker en beter zijn dan emigreren?
Zelf zie ik het nut er niet van in
Wat vind jij zelf? Zou je het willen en zou je er geen moeite mee hebben om het verleden achter je te laten en een heel nieuw leven te beginnen?