Regel wel een handtekening voor je van Danny Guyt.
Heb ik al, staat op een t-shirt van de promotietour geloof ik.. Ik wil m eigenlijk met het werk aandoen bij RBC, maar dat mag niet, omdat er Grolsch op dat t-shirt staat en ik moet een shirt van Pepsi dragen, ook omdat het bier van Oranjeboom is.. Dus helaas.
Maar verder wil ik het niet meer over voetbal hebben vandaag.. Heb de wedstrijd gemist, wegens onverklaarbare redenen, maar heb het zo'n beetje half via internet kunnen zien.. En 5-2 voor Utrecht, het zal ze wel gegund zijn neem ik aan.. Wil wel weten wie er namens RBC hebben gescoord trouwens..
Allemaal leuk en aardig, maar volgende week zondag niet wéér 2-5 tegen hoor!! Ik snap het wel, ze werken nu in een ander systeem, zijn nog niet helemaal op elkaar ingespeeld, maar ik hoop dat Jan daar snel extra aandacht aan geeft, want zo kan je de rest van het seizoen ook niet verder gaan.. Ik heb er nog wel hoop in, vorig jaar waren we voor de winterstop ook een keer 5e..
En daarbij: Maaskant krijgt nu ook flinke klappen met Willem II, dat gaat ook niet al te best.