Partyflock

Forumonderwerp · 660471
2041x bekeken
Waarschuw beheerder
RbC Roosendaal Roosendaal blablablablabla
Tissssss Saaaaaaaiiii Op InTernEt
Waarschuw beheerder
donateur
RBC in de top 5 dit jaar :jaja:
Vind je dat gek met Jan van Dijk als trainer ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De RBC promopresentatie was 10 keer niets.. 3 van die wijven van 40+ die er uit probeerden te zien als net 20+.

Maar ik heb wel lekker gebabbeld met enkele spelers die bij mij aan het tafeltje stonden :) En handtekeningen gescoord op een T-shirt.. En het t-shirt gedoneerd aan een goed doel (mn broertje)

En Jan van Dijk gaat er wat van maken!! Ook al zitten er nog wat probleempjes qua spitsen (Geen centrale spits > Youssouf geblesseerd, maar we hebben Smolders ofzoiets aangenomen en dan samen met Daelemans als de 2 spitsen)

En ik?
Ik sta vanaf 14 augustus weer achter de bar/tap bij vakkie Zuid, want dan is de eerste wedstrijd tegen PSV.. En ik verwacht dat PSV het heel slecht gaat doen dit seizoen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Leuk provincie clubje, heb er een paar keer gespeeld, aardige mensen alleen jammer van dat kleine stadion en dat veld is ook een drama

Waarschuw beheerder
haha veel succes met Smolders ben blij dat hij eindelijk weg is bij Brugge :)

Waarschuw beheerder
donateur
:(

Alles beter dan Youssouf.. Ook al heeft hij volgens de statistieken van VI de meeste vrije trappen mee gekregen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kom mee naar Polen jij met mij Chicka, daar is voor jou de goeie leven weg gelegd
Waarschuw beheerder
beter leven in Polen? :D wat doe je hier dan? ze hebben geen cent te bakken daar de meesten :S

en cursus nederlands misschien? ;)

Waarschuw beheerder
ik verwacht dat PSV het heel slecht gaat doen dit seizoen!

Als je Landskampioen wordt doe je het toch niet slecht??

zo meteen 1e wedstrijd een pak slaag voor jullie :jaja:

Da dacht ik ook.. 0-5 ofzo :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
landskampioen? Hoeveel jaar geleden? :S

Beter leven in Polen..... Jij vast wel! :P

Maar een beetje trots voor je thuisclub mag schijnbaar ook al niet? En ook al niet omdat RBC mijn werkgever is..

Pfff..
Ajax voor landskampioen 2004-2005 :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Cindy heeft helemaal gelijk :jaja: qua Ajax :-)

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=000004b000038ab9ff2813161a005b2c7a]http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/27.gif[/img]

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Verloren van Helmond:frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
rbc is niks,2-1 verloren van ons gister maarja die degraderen rechtstreeks had 3-1 moete zijn of 4-1 door die kutscheids stinga is de man

Waarschuw beheerder
donateur
:vaag: RBC degraderen?

RBC heeft altijd in een één of andere opstelling gespeelt in de tijd dat Maaskant trainer was.. Aangezien de centrale spits Sammy Youssouf geblesseerd is en aangezien we een nieuwe trainer hebben die in een nieuw systeem wilt gaan spelen, is het niet zo makkelijk om daar aan te wennen. De spelers zijn immers nog de oude opstelling gewend..

Het is gewoon een kwestie van geduld, maar we gaan zeker niet degraderen dit seizoen! :yes: En dat ze verloren hebben van Den Bosch, dat is weer een wijze les dat ze nog meer op dat nieuwe systeem moeten hameren..

Maar ja, Paul van de Kraan wilt Rob Meppelink ook meenemen naar Vitesse.. Het botert allemaal nog in het bestuur.

Waarschuw beheerder
ook al verloren van den bosch/ nou wat ze gister lieten zien was dus niks tegen helmond,maare razic van rbc is naar helmond sport weer een goeie voor ons erbij

Waarschuw beheerder
donateur
Razic van RBC naar Helmond Sport?

Waar haal je die onzin nu weer vandaan?

Waarschuw beheerder
donateur
geen onzin, word verhuurd ofzo iets:)

Waarschuw beheerder
donateur
:o

Waarom weet ik daar niets vanaf :@
Het staat nergens aangegeven op de website van RBC, mn broertje zei dat het niet waar was..

Ik zie het 14 augustus wel, ik ga morgen op vakantie, dus ik wil ff niet aan RBC denken :)

Waarschuw beheerder
omdat ik voor helmond ben mischien en jan v dijk onze trainer was en beetje contacten met het bestuur heb :P,op de open dag zaterdag gehoord,neej rbc is egt matig komend seizoen mischien komen we ze wel tegen in de NC. Oja Jochen Jansen wordt hoogstwaarschijnlijk ook gehuurd van rkc

Waarschuw beheerder
donateur
Zolang RBC maar in de eredivisie blijft, vind ik het best.. En al zouden ze er niet in blijven, wij hebben trouwe fans :yes:
Al moet ik wel zeggen dat ik er volgend seizoen niet meer ga werken, ongeacht of ze nou wel of niet in de eredivisie werken.. Maar dat hangt totaal van mijn studie en diploma af.

Ik wens wel het beste voor Helmond Sport!!

Waarschuw beheerder
ik denk dat we binne 3 jr ere zitten,wat we willen tenminste,er komen steedst betere spelers,buitenlanders oa. en moet gewoon een keer lukken om te promoveren :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik heb het gehoord van Razic..

Klotewedstrijd zaterdag.. Eerste helft ging goed, tweede helft liep totaal uit de hand. Ik heb vrij weinig gezien, stond in het uitvak van PSV daar een beetje drinken te verkopen, maar er hing een spandoek voor ons hek. (trouwens: Respect voor de makers van dat spandoek, was heel erg ontroerend)..

Tim Smolders is wel een goede aankoop geweest denk ik.. Hij heeft er nu al 2 gescoord in de competitie. En dat als afdankertje van Brugge.

Waarschuw beheerder
donateur
Hopen dat me mannetje wat langer mag spelen zondag:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
En wie is uw mannetje als ik vragen mag?
Waarschuw beheerder
rbc gaat over de knie!

Waarschuw beheerder
"We komen om 12u aan op het Neude, met 400 man los!"

Aldus de Volta Side

Waarschuw beheerder
donateur
Volta Side.. Daar heb ik ook een jaar op gestaan.. Supergezellig trouwens hoor. Maar jullie hoeven echt niet bang te zijn, RBC heeft geen hooligans die de sfeer en alles verpesten..

29 augustus sta ik gewoon weer op Zuid, niet meer op dat uitvak.. Misschien met Ajax nog wel, maar dat heeft zo zijn redenen.

Waarschuw beheerder
Maar jullie hoeven echt niet bang te zijn, RBC heeft geen hooligans die de sfeer en alles verpesten..

Fieuw.... das een pak van mn hart! ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"We komen om 12u aan op het Neude, met 400 man los!"

haha, er gaan niet eens 400 man in hun stadion

Waarschuw beheerder
donateur
Jij kan zeker niet tellen meneer het fakeprofiel?

Dat zijn jongetjes van 13 die zoiets hebben gestuurd... Die proberen stoer te doen.

De échte supporters die willen niets weten van rellen.. Zij komen voor het voetbal, niet voor de rellen zoals zoveel "supporters" van andere voetbalclubs.. En dat is behoorlijk kinderachtig!

Hooligans die naar dance-feesten gaan om daar de sfeer te verpesten.. Vooral die van Ajax en ADO Den Haag.. En als hier weer iemand komt zeiken over die "supporters".. Ik heb het van het nieuws hoor en ik vind zulke acties behoorlijk ziek als je alleen maar afspreekt om te rellen.. Schijnbaar halen veel mensen daar hun kick vandaan.. Nogmaals: Ziekelijk en erg sneu als je zo leeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Neude, altijd gezellig :jaja:

Boefjes toch.. Pak voor hun rammel moeten ze krijgen.

:bier:

Ziekelijk en erg sneu als je zo leeft

Ik leef niet voor 't voetbal... Ik ben ziek :9

Internet de geksteeeeeeeeeeeeee :P :P

Waarschuw beheerder
donateur
Nja, je snapt het wel.. Als je als supporter niet voor het voetbal komt, maar voor de rellen..
Waarschuw beheerder
En wie is uw mannetje als ik vragen mag?

Haar mannetje is Danny Guyt :respect:

Ennuh je hebt gelijk hoor die stomme hooligans allemaal :@
Ik moet er ook niks van hebben :no:
Regel wel een handtekening voor je van Danny Guyt.

Maar uhhhh effe een standje voor zondag!
4-1 :D voor Utreg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De échte supporters die willen niets weten van rellen.. Zij komen voor het voetbal, niet voor de rellen zoals zoveel "supporters" van andere voetbalclubs.. En dat is behoorlijk kinderachtig!

Idd, en zo hoort t ook, al dat tuig tegenwoordig..je kan niet eens je zoon normaal meenemen naar t voetballen. Die paar honderd verpesten t voor de rest...

Voetbal moet een feest blijven!! :)

Waarschuw beheerder
Utreg ja, geweld nee! O:)

Tering, heb echt veel zin in morgen! Lekker weer hangen en slap ouwehoeren in de Galgenwaard!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ook zin in morgen, lekker sos snuiven in t home en de hele wedstrijd achter de bar blijven zitten baco'tjes drinken :bier: :smoke:

Waarschuw beheerder
donateur
Regel wel een handtekening voor je van Danny Guyt.

Heb ik al, staat op een t-shirt van de promotietour geloof ik.. Ik wil m eigenlijk met het werk aandoen bij RBC, maar dat mag niet, omdat er Grolsch op dat t-shirt staat en ik moet een shirt van Pepsi dragen, ook omdat het bier van Oranjeboom is.. Dus helaas.

Maar verder wil ik het niet meer over voetbal hebben vandaag.. Heb de wedstrijd gemist, wegens onverklaarbare redenen, maar heb het zo'n beetje half via internet kunnen zien.. En 5-2 voor Utrecht, het zal ze wel gegund zijn neem ik aan.. Wil wel weten wie er namens RBC hebben gescoord trouwens..

Allemaal leuk en aardig, maar volgende week zondag niet wéér 2-5 tegen hoor!! Ik snap het wel, ze werken nu in een ander systeem, zijn nog niet helemaal op elkaar ingespeeld, maar ik hoop dat Jan daar snel extra aandacht aan geeft, want zo kan je de rest van het seizoen ook niet verder gaan.. Ik heb er nog wel hoop in, vorig jaar waren we voor de winterstop ook een keer 5e..

En daarbij: Maaskant krijgt nu ook flinke klappen met Willem II, dat gaat ook niet al te best.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het was 5-1 hoor liefurd, en ik ben bang voor jullie dat t volgende week weer 5-1 wordt als jullie zo doorgaan

Waarschuw beheerder
donateur
Ooh, ik hoorde 5-2... Nou ja, vorige week was het ook al 5-2 voor PSV.

Ach ja, zolang ik maar uitbetaald krijg :P

Ik denk dat heel veel mensen zich aan Robert Maaskant hebben vastgeklemd, ook omdat hij op een gegeven moment van GO Ahead afkwam omdat Chris Dekkers werd ontslagen als trainer van RBC. Maaskant heeft er tot 2x toe voor gezorgd dat RBC naar de eredivisie ging.. Ik ben bang dat veel mensen Maaskant als een soort van "God van Roosendaal" zien..

En ik vind dat Jan van Dijk gewoon zo'n kans moet krijgen om te laten zien dat hij ook goed kan presteren.. En het seizoen is nog maar net begonnen, er is nog een lange weg te gaan tot de laatste wedstrijd in mei..

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 2,5 dag :P

Dan hoop ik dat RBC eindelijk wat punten gaan scoren!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie is die opgezette zeemeermin?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahaha bloedhond

Waarschuw beheerder
Zondag pakt Utrecht weer ff wat punten!!

op naar het landskampioen!! :p

Waarschuw beheerder
donateur
Wie is die opgezette zeemeermin?

Je moeder :[

ennuh Cootje: Van mij mogen jullie landskampioen worden hoor :yes:
Waarschuw beheerder
RBC gaat een moeilijk jaar tegemoet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Das lief :flower:

Nou, laat RBC dan maar de punten thuis houden aankomend weekend!
Maar dat moet toch wel lukken tegen Groningen?

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
RBC gaat dit jaar 2x van boeboe winnen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
boeboe??? :S