899x bekeken
maar zuidbroek is een goed alternatief
maar misschien wel n hele verkeerde datum ??
verder goed plan hoor !
maar n andere datum had mijns inziens een veel vettere line up op kunnen leveren !
dus ook meer mensen richting Zuidbroek !
maar zo zie ik t !
(ik zal dr ook wel geen verstand van hebben
laatste aanpassing
ik woon 5 min rijden van Zuidbroek,en weet gewoon dat mensen uit de buurt daar niet heen zullen gaan die datum !
maar liever 3 weken wachten en dan naar hellraiser ! is echt waar hoor...
maar verder heb ik nix tegen all dance hoor !
de feestjes die ik ben geweest waren wel gezellig ..
ja tuurlijk !
maar dr zijn zowiezo al niet veel mensen bij mij in de buurt die naar die feesten enz gaan !
een paar 100..
dus je moet die mensen toch ergens anders weg halen ! en dat gaat volgens mij die bewuste datum best moeilijk worden !
maar mijn zegen hebben ze !
en ik zal dr zeker zijn !
heb de taxi al gereserveerd !
whaha !
maar dr zijn zowiezo al niet veel mensen bij mij in de buurt die naar die feesten enz gaan !
een paar 100..
dus je moet die mensen toch ergens anders weg halen ! en dat gaat volgens mij die bewuste datum best moeilijk worden !
maar mijn zegen hebben ze !
en ik zal dr zeker zijn !
heb de taxi al gereserveerd !
rememba dat feest in '96 (kan niet meer op de naam komen* in zuidbroek
eeuhh demon's dance ? of wat was t ?
waar die dooie is gevallen ?
waren mega feesten
ik zeg dus : ik hoop dat t goed gaat !
maar ik vind t een ongelukkige datum !
ik meende net iets anders te lezen...
ik wil niet negatief ten op zichte van jullie over komen !
ging ff te ver vond ik !
je hebt wel gelijk op zich... t was idd n slechte promotie !
maar waar zijn de posters en flyers van 8 mei dan ?
mag je onderhand wel mee beginnen hoor ! t is 8 mei voor je t weet !
laatste aanpassing
Ja klopt, die bedoel ik, Dreamdance ofzo! 
Maar maakt niet uit, ik hoop echt dat dit een knaller gaat worden, ik heb er een goed gevoel bij. Ik als zuinige Noorderling verkies Groningen boven Maastricht en All Dance heeft een behoorlijk grote trouwe aanhang in Friesland, die echt niet thuis zullen blijven voor 30 euro!
Maar maakt niet uit, ik hoop echt dat dit een knaller gaat worden, ik heb er een goed gevoel bij. Ik als zuinige Noorderling verkies Groningen boven Maastricht en All Dance heeft een behoorlijk grote trouwe aanhang in Friesland, die echt niet thuis zullen blijven voor 30 euro!
ja dreamdance idd !
dr zijn heel veel succesvolle feesten geweest daar in die tijd !
maar linda.. wees wel realistisch.. je moet t niet alleen van jullie vaste aanhang hebben natuurlijk !
want als je de laatste tijd al problemen hebt (ik vang wel s wat op) op de toog te vullen,dan wordt t in zuidbroek ook lastig !
maar zoals ik al zei: ik wil jullie niet neerhalen ofzo,ben alleen met zoiets nogal pessimistisch..er zien dan geloven zeg ik altijd !
waar staat dat ??
sorry
!
dr zijn heel veel succesvolle feesten geweest daar in die tijd !
maar linda.. wees wel realistisch.. je moet t niet alleen van jullie vaste aanhang hebben natuurlijk !
want als je de laatste tijd al problemen hebt (ik vang wel s wat op) op de toog te vullen,dan wordt t in zuidbroek ook lastig !
maar zoals ik al zei: ik wil jullie niet neerhalen ofzo,ben alleen met zoiets nogal pessimistisch..er zien dan geloven zeg ik altijd !
k wil negatief ten op zichte van jullie over komen !
Ik hoop dat je het woord 'niet' bent vergeten.
Ik hoop dat je het woord 'niet' bent vergeten.
waar staat dat ??
laatste aanpassing
Ik ben ook realistisch, het kan beide kanten opgaan, het kan Friezen of het kan Dooien (zoals op Dreamdance). 
Nee, serieus, ik vind het erg spannend, maar heb er toch een goed gevoel over.
Ik weet dat sommige feesten de laatste tijd iets minder druk waren, maar heb dat zelf niet als negatief ervaren. Zolang het nog rendabel is en mensen een leuke avond hebben, is het toch prima?
Een groot/groter feest geven, blijft altijd een risico.
Nee, serieus, ik vind het erg spannend, maar heb er toch een goed gevoel over.
Ik weet dat sommige feesten de laatste tijd iets minder druk waren, maar heb dat zelf niet als negatief ervaren. Zolang het nog rendabel is en mensen een leuke avond hebben, is het toch prima?
Een groot/groter feest geven, blijft altijd een risico.
Ik vind all-dance nietzo slim bezig,er is al eerder gebleken dat het tesnel uitmelken met een overdaad aan feesten zeer slecht is voor een scene.
Ik vind het zeer vreemd dat een organisatie tot 2x toe een feest pland op een datum waar al een redelijk tot groot evenement op de agenda staat en een week later in dezelfde regio nog een groot evenement.
Als er niet gekeken word naar de dingen die er in de glorie jaren van de zeker de hardcorescene misliepen zal het zelfde wederom gebeuren...met als gevolg dat alleen de grootste orga('s) zal overleven(lang leve de woekerprijs)
Vind het zeer jammer...eindelijk een organisatie die bv. een Radium
in ze line-up zet gaan ze het feest opdezelfde avond geven als ghosttown...zonde.
Ik vind het zeer vreemd dat een organisatie tot 2x toe een feest pland op een datum waar al een redelijk tot groot evenement op de agenda staat en een week later in dezelfde regio nog een groot evenement.
Als er niet gekeken word naar de dingen die er in de glorie jaren van de zeker de hardcorescene misliepen zal het zelfde wederom gebeuren...met als gevolg dat alleen de grootste orga('s) zal overleven(lang leve de woekerprijs)
Vind het zeer jammer...eindelijk een organisatie die bv. een Radium
laatste aanpassing
dus met andere woorden wil je zeggen,dat als een grote organisatie iets organiseerd,mag er nergens anders worden georganiseerd??????
waarom verkeerde datum?????
omdat er een groot feest in maastricht is???er zit 300 km afstand tussen hoor
en over de line up,heeft nix met een ander feest te maken.ok,sommige dj's zullen wel exclusief te boek staan,maar als je wilt en je hebt het geld,dan kan je theoretisch elke line up neerzetten
maar misschien wel n hele verkeerde datum ??
verder goed plan hoor !
maar n andere datum had mijns inziens een veel vettere line up op kunnen leveren !
dus ook meer mensen richting Zuidbroek
verder goed plan hoor !
dus ook meer mensen richting Zuidbroek
waarom verkeerde datum?????
omdat er een groot feest in maastricht is???er zit 300 km afstand tussen hoor
en over de line up,heeft nix met een ander feest te maken.ok,sommige dj's zullen wel exclusief te boek staan,maar als je wilt en je hebt het geld,dan kan je theoretisch elke line up neerzetten
Het gaat niet om afstanden ik denk dat de scene gewoon niet groot genoeg is voor deze hoeveelheden feesten.
Heb het vroeger zovaak meegemaakt(toen was de scene nog groter ook) dat er 2 feesten waren opdezelde avond bv. in rotterdam en in heerenveen dat het gewoon leeg was op 1 feest dit is niet goed voor een net beginnende orga.
Kijk alleen al naar de agenda in de maanden maart/april/mei dit is gewoon teveel en er gaan verliezers zijn,mensen moeten keuzes maken in deze tijden...en gaan dan veelal toch voor een orga die zich al bewezen heeft...en meer naams bekendheid heeft.
En je kan een o zo goeie line-up neerzetten...als je feest niet vol(genoeg) is heb je alleen maar een groter probleem.
En of raving nightmare een grotere orga is als all dance betwijvel ik...dit is gewoon elkaar kapot concureren wat sowieso in die regio al behoorlijk erg is.
Heb het vroeger zovaak meegemaakt(toen was de scene nog groter ook) dat er 2 feesten waren opdezelde avond bv. in rotterdam en in heerenveen dat het gewoon leeg was op 1 feest dit is niet goed voor een net beginnende orga.
Kijk alleen al naar de agenda in de maanden maart/april/mei dit is gewoon teveel en er gaan verliezers zijn,mensen moeten keuzes maken in deze tijden...en gaan dan veelal toch voor een orga die zich al bewezen heeft...en meer naams bekendheid heeft.
En je kan een o zo goeie line-up neerzetten...als je feest niet vol(genoeg) is heb je alleen maar een groter probleem.
En of raving nightmare een grotere orga is als all dance betwijvel ik...dit is gewoon elkaar kapot concureren wat sowieso in die regio al behoorlijk erg is.
laatste aanpassing
En de afstand utrecht --> zaandam is zeker niet overbrugbaar?
En als je All-Dance naast DE zet is all-dance gewoon een groentje(met alle respect) wel realistisch blijven.
Ik wil all-dance niet afkraken ofsow zeker de line-ups kunnen de grotere en/of bekendere orga's zeker een voorbeeld aannemen maar die data zijn voor niemand goed.
Als je op dezelfde avond een feest organiseert als een ander zal 1 van de 2 of beide niet het maximale uit z'n feest halen...als bezoeker kan je nu eenmaal niet op 2 feesten tegelijk lopen.
En als je All-Dance naast DE zet is all-dance gewoon een groentje(met alle respect) wel realistisch blijven.
Ik wil all-dance niet afkraken ofsow zeker de line-ups kunnen de grotere en/of bekendere orga's zeker een voorbeeld aannemen maar die data zijn voor niemand goed.
Als je op dezelfde avond een feest organiseert als een ander zal 1 van de 2 of beide niet het maximale uit z'n feest halen...als bezoeker kan je nu eenmaal niet op 2 feesten tegelijk lopen.
laatste aanpassing