1491x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Gezellig op PF?
Ik denk dat niemand zich ervoor interesseert
Dit is een onderwerp wat al veels te vaak besproken is
En het gaat over vooroordelen ja..
Gabber->Vooroordelen->Racist->Hoe komt dat dat ze als racist aangezien worden
Juist Lonsdale
Ik zeg niet dat IK dat vind
Maar zo denken de mensen wel
Nu duidelijk?
Ik denk dat niemand zich ervoor interesseert
Dit is een onderwerp wat al veels te vaak besproken is
En het gaat over vooroordelen ja..
Gabber->Vooroordelen->Racist->Hoe komt dat dat ze als racist aangezien worden
Juist Lonsdale
Ik zeg niet dat IK dat vind
Maar zo denken de mensen wel
Nu duidelijk?
En ik heb lekker een dikke hekel aan australian en cavello en nike air max. want al die lui vinden mij wazi... 
Kijk eens naar DEZE "gabber"...
vooral die 4 na laatste foto bij eigen inbreng ... tsss
Ik zeg niet dat alle gabbers zo zijn, maar ik heb toch wel regelmatig met kromme tenen rasistische opmerkingen/leuzen moeten lezen alleen al hier op PF. Kan je nagaan.. Ik denk wel dat dit een minderheid is, maar de scheidingslijn tussen vooroordeel of feit wordt naar mijn idee wel een beetje dun zo, wat ik allemaal meemaak. Beetje jammer...
vooral die 4 na laatste foto bij eigen inbreng ... tsss
Ik zeg niet dat alle gabbers zo zijn, maar ik heb toch wel regelmatig met kromme tenen rasistische opmerkingen/leuzen moeten lezen alleen al hier op PF. Kan je nagaan.. Ik denk wel dat dit een minderheid is, maar de scheidingslijn tussen vooroordeel of feit wordt naar mijn idee wel een beetje dun zo, wat ik allemaal meemaak. Beetje jammer...
DOOD AAN DE NAZI GABBERS
Je haalt me de woorden uit mijn mond.
Door dit door gastjes, hardcoreliefhebber of gabber mag je ze niet eens noemen vind ik, moeten de mensen die echt van de muziek houden zich keer op keer verdedigen. Persoonlijk vind ik dat zeer irritant, en dat soort scene+land-verneukende gasten kun je dan ook beter het land uitzetten dan de goedwillende allochtonen, die door het beleid in Den Haag wel weg moeten.
donateur
weet je wat ik vind met die wannabe nazi gasten...ze moeten eens een keer niet alleen maar een grote mooie bek hebben onder elkaar en WP kettingkjes dragen...en weet ik veel wat allemaal
NEE!! ze moeten eens een keer ipv zo'n grote bek iets gaan doen tegen een groep marokanen....MAAK DAN GVD EENS EEN KEER GROEP MAROKANEN KAPOT, DOE DAT DAN GVD!!
dan doe je iets goeds, maar ga niet de hardcorescene er godverdomme mee lastig vallen, dat heeft er geen fklikker mee te maken, en zo krijgen wij een slechte naam...door eigenlijk mensen die zelf niet eens iets durven te ondernemen maar alleen maar een grote bek hebben en een piepklein schijt hartje....GOD DAMN!!!
NEE!! ze moeten eens een keer ipv zo'n grote bek iets gaan doen tegen een groep marokanen....MAAK DAN GVD EENS EEN KEER GROEP MAROKANEN KAPOT, DOE DAT DAN GVD!!
dan doe je iets goeds, maar ga niet de hardcorescene er godverdomme mee lastig vallen, dat heeft er geen fklikker mee te maken, en zo krijgen wij een slechte naam...door eigenlijk mensen die zelf niet eens iets durven te ondernemen maar alleen maar een grote bek hebben en een piepklein schijt hartje....GOD DAMN!!!
Wat rollie niet durft te zeggen is dat hij stiekem zelf lonsdale draag als er niemand kijkt...
Net zoals een travestiet stiekem vrouwen/mannen kleren draagt
yup ik draag ook lonsdale zie petje
maar wel normale lonsdale geen geruite blousjes lonsdale enzo en roo wit blauwe kraag en weet ik allemaal lonsdale
heb er 2 truien van en een polo en eeen jas.. draag ze beetje thuis verder niet zeker niet op feesten daar ga ik meestal heen in cavello of aus
Net zoals een travestiet stiekem vrouwen/mannen kleren draagt
yup ik draag ook lonsdale zie petje
heb er 2 truien van en een polo en eeen jas.. draag ze beetje thuis verder niet zeker niet op feesten daar ga ik meestal heen in cavello of aus
dat iemand lonsdale draagt... ok...
maar waarom moet dat altijd in combinatie met kisten+opgerolde spijkerbroek etc. etc.
kijk eens naar de nazi-groeperingen over de hele wereld en kom dan tot de conclusie dat zij toch wel heel erg op de huidige "hardcore-fan" lijken.
toeval??
denk het niet...
Want als je toch word vergeleken met zo'n groepering dan doe je er toch alles aan om daar niet mee vergeleken te worden?? Of zijn de kindertjes die in die klederdracht gaan toch stiekum wel een beetje nazi? of in iedergeval, vinden ze het heel interessant om als nazi over te komen?
Bekijk nou eens een paar profielen hier. Daar vind je bij de persoonlijke tekst veel te vaak een nederlands vlaggetje en stukjes tekst over "ons" land. Ook het duidelijk aanwezig zijn van NL in hun naam heeft volgens hun ook helemaal niets met nazi's te maken.
ach.. slaap lekker verder
maar waarom moet dat altijd in combinatie met kisten+opgerolde spijkerbroek etc. etc.
kijk eens naar de nazi-groeperingen over de hele wereld en kom dan tot de conclusie dat zij toch wel heel erg op de huidige "hardcore-fan" lijken.
toeval??
denk het niet...
Want als je toch word vergeleken met zo'n groepering dan doe je er toch alles aan om daar niet mee vergeleken te worden?? Of zijn de kindertjes die in die klederdracht gaan toch stiekum wel een beetje nazi? of in iedergeval, vinden ze het heel interessant om als nazi over te komen?
Bekijk nou eens een paar profielen hier. Daar vind je bij de persoonlijke tekst veel te vaak een nederlands vlaggetje en stukjes tekst over "ons" land. Ook het duidelijk aanwezig zijn van NL in hun naam heeft volgens hun ook helemaal niets met nazi's te maken.
ach.. slaap lekker verder
Trieste lui, zucht.
En maar met de rechterhand omhoog.
Tenslotte is dat "stoer".
Ga zo door jongens.
Lees nog een alles, bekijk nog eens alles over de WO2.
Is het dan nog zo leuk om met je rechterhand omhoog te staan en Hitler na te doen ?
Joepie, wat een lol !
Vet stoer !
ga vooral zo door !!!!!!!!!!!!
Al die dooien enzo.
Echt leuk.

En maar met de rechterhand omhoog.
Tenslotte is dat "stoer".
Ga zo door jongens.
Lees nog een alles, bekijk nog eens alles over de WO2.
Is het dan nog zo leuk om met je rechterhand omhoog te staan en Hitler na te doen ?
Joepie, wat een lol !
Vet stoer !
ga vooral zo door !!!!!!!!!!!!
Al die dooien enzo.
Echt leuk.
in id&t magazine werd het goed uitgelegd...
op het hoogtepunt van gabber vroeger was je de hele avond alleen maar aan het begroeten en was het 1 family!!!
dat is nu absoluut niet meer zo.....
groepen mensen die het verzieken voor de rest door hun trieste wazi-praktijken etc
veel meer matpartijen en aggressiviteit....
op het hoogtepunt van gabber vroeger was je de hele avond alleen maar aan het begroeten en was het 1 family!!!
dat is nu absoluut niet meer zo.....
groepen mensen die het verzieken voor de rest door hun trieste wazi-praktijken etc
veel meer matpartijen en aggressiviteit....
weet je waardoor dat komt?? omdat van die 15/16 jarige met hun rechterhand in de lucht gaan staan en roepen dat alle buitenlanders aan het gas moeten....
daar schaam ik me voor!! Vind het ook zeer jammer van die vooroordelen... want ken genoeg gabbers die gewoon zwaar relaxte gasten zijn!!!
daar schaam ik me voor!! Vind het ook zeer jammer van die vooroordelen... want ken genoeg gabbers die gewoon zwaar relaxte gasten zijn!!!
Wat is dat nou weer voor slap geouwehoer roadkill, omdat je een groep ziet die zo is, is iedereen gelijk zo? Wat een slap geouwehoer zeg! Daar kan ik echt heel pissig om worden! Er is een deel dat t verkut, maar ik zie nog altijd dat t grootste deel komt om te feesten, als t allemaal echt zo kut is, dan kom je toch lekker niet?
To Meoise: een verbeterde wereld begint bij jezelf?? Wat probeer je me te vertellen. Je kan me niet wijsmaken dat de wazi's er niet aan mee hebben geholpen dat het algemene beeld van gabbers negatiever is geworden...gabbers worden nu geasocieerd met nazi's terwijl dat voor de 'echte' gabbers niet echt prettig moet zijn.