Partyflock

Forumonderwerp · 658889
Is een relatie via Partyflock vertrouwbaar???? wat zijn jou bevindingen daar mee???

Tanky / dat is geen misbruik.. eerder gebruik van een leuke SEX ervaring:D

m.a.w. DOEN!!!!!!!
haha maarten Senseo verslaafd :P.... ikke heb net een pak rio leeg gedronken :P wuhauha

jah alles is lekker beetje druk met de kleine maar voor de rest is alles Toppiej (Y)

Mooi zo!:)

En hoe is het met jou partyflock liefde?

Of sta je even op standy Aka Pause...

Ja wil je ook een Senseo:D

Of liever een
haha met myn liefde gaat het helemaal perfect.. zaterdag of zondag komt ze weer :) *spanning*

haha neej ff geen Senseo.. of Blowtjuh.. liever een kleine _______// heb ik meer behoefte aan

:P:):P

:D

Maar dan is je topic dus beantwoord zou ik zeggen :)

Jij weet dus nu 'waarom je dat zou doen..'

Veel geluk liefde en suc6!:D

*Gaat naast de brievenbus zitten op 14 feb*

hehe
hehe hou op joh over 14 feb.. heb niet weer zo veel zin in al die pleuris brieven enzo.... krijg er altyd mega veel.. en dan staat er ook geen naam op :P wuhahua *duh* dat is egt mega iritand :P

Leuk toch :)

Dat is juist spannend:P
Pff nah neej niej egt behoorlijk minder :P:P wuhauha marre heb ff tyd om me spelletje tespelen.. moeders neem de kleine ff over.. dus jippiej ben vrij :P haha

ikke ben ff Unreal Tourement aan het spelen.. Cyaaa... over half uurtje terug ofzo

Oke game ze:)
en ben nu ff lekker half uurtje plat... ben mega moe... Cya

ben ook moe

*snuif*

o nee toch niet
Nou ik denk dat je het wel kunt vertrouwen!Iemand gaat toch niet een foto van iemand anders laten zien en zeggen dat hij/zij ut zelf is! Nou ik denk in ieder geval dat ut wel kan!!