Ja ik open wekelijks een topc met : "Iki zoek een vriend"
Daar selecteer ik één kandidaat uit en dat wordt mijn potentiele huwlijkskandidaat.
Hij moet wel akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
Dus niet vreemdgaan. Onder digitaal vreemdgaan versta ik natuurlijk dat hij alleen pb-tjes naar mij stuurt en alleen commentaar onder foto's zet waar ik op sta

Daar selecteer ik één kandidaat uit en dat wordt mijn potentiele huwlijkskandidaat.
Hij moet wel akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
Dus niet vreemdgaan. Onder digitaal vreemdgaan versta ik natuurlijk dat hij alleen pb-tjes naar mij stuurt en alleen commentaar onder foto's zet waar ik op sta
Kunt elkaar toch beter leren kennen....nu al 7 maanden!!!
Zeg niet dat het door PF komt, maar heb r wel leren kennen door PF.......dus!
Zeg niet dat het door PF komt, maar heb r wel leren kennen door PF.......dus!
Waarom zou jij een Relatie nemen via Partyflock
1. zelfde intresses delen over uitgaan en muziek
2. een moderne manier van iemand met de zelfde 'smaak' tegen het lijf lopen
3. soms kom je tot diepere verhalen dan je oppervlakkig hebt via het uitgaan.
4. Spannend
5. eens een keer anders dan via de 'normale weg'
6. je kan veel verhalen met mensen of die ene persoon delen en kijken of je qua gedachten op de zelfde lijn zit.
100 den reden waarom via internet en niet alleen PF veel mogelijk is.
Op 1 voorwaarde:
Mits beide eerlijk naar elkaar toe zijn en ook die intresses tonen.
Ik snap mensen niet die een relatie beginnen met iemand die ze nog nooit in het echt hebben gezien 
idd Mickmaik
Ook een tip is wel niet te snel daten.. ik bedoel.. ga eerst wat chatten / mailen en niet alleen over sex (dan wek je bij vrouwen het gevoel op je alleen achter haar lichaam aan bent)
Slim is ook daarna te gaan bellen, omdat een stem immers meer zegt.. als dan blijkt die man / vrouw nog de zelfde is zoals hij / zei overkwam via mails e.o. en het klikt nog steeds.. dan is dat nog leuker.
p.s. let wel op je telefoon rekening hehehe zeker als je graag kwebbelt
En aan de tel kan je dan weer afspreken voor een ontmoeting.. het woord Date is ook zo afgezaagde naam.
Ik zou eerder overdag ontmoeten.. of ergens centraal in NL dan op een druk feest.. maar goed dat ligt bij elk mens anders.. sommige willen meteen samen feesten.. kan ook goed werken natuurlijk
Spijt heb ik geen seconden van wie ik tot nu allemaal heb ontmoet als in vriendschappen en relaties.
Toch best apart ..
en zoals het verhaal schrijf over sex en afleiding pff korrel zout.. dat is zo relatief en per persoon verschillend
Bron:
http://www4.hccnet.nl/404/index.cfm?fuseaction=nieuws.ShowNieuws&id=9569
Ook een tip is wel niet te snel daten.. ik bedoel.. ga eerst wat chatten / mailen en niet alleen over sex (dan wek je bij vrouwen het gevoel op je alleen achter haar lichaam aan bent)
Slim is ook daarna te gaan bellen, omdat een stem immers meer zegt.. als dan blijkt die man / vrouw nog de zelfde is zoals hij / zei overkwam via mails e.o. en het klikt nog steeds.. dan is dat nog leuker.
p.s. let wel op je telefoon rekening hehehe zeker als je graag kwebbelt
En aan de tel kan je dan weer afspreken voor een ontmoeting.. het woord Date is ook zo afgezaagde naam.
Ik zou eerder overdag ontmoeten.. of ergens centraal in NL dan op een druk feest.. maar goed dat ligt bij elk mens anders.. sommige willen meteen samen feesten.. kan ook goed werken natuurlijk
Spijt heb ik geen seconden van wie ik tot nu allemaal heb ontmoet als in vriendschappen en relaties.
Zeven procent vrouwen vindt partner via internet
Toch best apart ..
en zoals het verhaal schrijf over sex en afleiding pff korrel zout.. dat is zo relatief en per persoon verschillend
Bron:
http://www4.hccnet.nl/404/index.cfm?fuseaction=nieuws.ShowNieuws&id=9569
laatste aanpassing
hahahahaah ....
Plos?
vergeet 1 ding niet... als een vrouw zegt ze Bi is, wil dat niet meteen zeggen ze ook een Trio zou willen.. sterker nog die vrouwen willen het eerder samen dan met een man er bij..
En iemand die 1 keer een vrouw heeft gekust en zich nu al bi of bi curouse noemt vind ik wat overdreven.. maar ach je kan het ook lezen als ..
bi-zonder geval
Plos?
vergeet 1 ding niet... als een vrouw zegt ze Bi is, wil dat niet meteen zeggen ze ook een Trio zou willen.. sterker nog die vrouwen willen het eerder samen dan met een man er bij..
En iemand die 1 keer een vrouw heeft gekust en zich nu al bi of bi curouse noemt vind ik wat overdreven.. maar ach je kan het ook lezen als ..
bi-zonder geval
laatste aanpassing
Als een meisje 1 keer met een jongen heeft gekust en zichzelf bi noemt is dus ook overdreven..?