Partyflock

Forumonderwerp · 658889
Is een relatie via Partyflock vertrouwbaar???? wat zijn jou bevindingen daar mee???

zelfde als msn denk :/

Nee, iedereen is fake, de namen bij de foto's kloppen niet en persoonlijke informatie is allemaal verzonnen, de hele site is fictie, dus ik raad het sterk af! Daten wordt ook geregeld, zodat je nooit de ware (?) tegenkomt....
laatste aanpassing
mja bijn alles is niet te vertrouwen.. ikke heb straks ook een uhhh date :P en jah weet niet hoe ze er uit ziet.. ze zegt zelf ben mooi.. dus jah ziej ut wel.. straks is ut een vent ofzo :/
Is een relatie via Partyflock vertrouwbaar

A. betrouwbaar
B. PF is GEEN datingsite

Tja, dan wordt het een biertje in de kroeg in plaats van thee bij Van der Valk.........;)

ja...ik vind van ook hoor....dus:/
Aaaaaaaaaaaaaaaaa zo
mja sommige zijn wel betrouwbaar.. maar je heb er ook een paar tussen dat je denkt Woeiii faker....
Ik date niet met vreemden!
Ja ik open wekelijks een topc met : "Iki zoek een vriend"

Daar selecteer ik één kandidaat uit en dat wordt mijn potentiele huwlijkskandidaat.
Hij moet wel akkoord gaan met de algemene voorwaarden.

Dus niet vreemdgaan. Onder digitaal vreemdgaan versta ik natuurlijk dat hij alleen pb-tjes naar mij stuurt en alleen commentaar onder foto's zet waar ik op sta

:vaag:
ikke ben er vandoor.. ga ff iemand bekijken hoe ze is in het egt.. LaterZz
Ilon@ heeft me nog nooit bedonderd!
Zou ik ook nooit doen, en zeker niet bij jou ;-)
Ik zou d'r ook niet aan moeten denken :9
'k begin bijna te janken bij de gedachte

Alsof Partyflock een relatiebemiddelingsburo is! :S

En alsof de mensen die je op Partyflock tegen komt anders zijn, dan wat de rest is...

Dus beetje loos dit! :)

Ilon@....heb je nog nooit iemand bedondert*bloos*?
Kunt elkaar toch beter leren kennen....nu al 7 maanden!!!

Zeg niet dat het door PF komt, maar heb r wel leren kennen door PF.......dus!

ze kan NOOIT veel voorstellen als ze met jou afspreekt.....
tja.. ligt eraan met wie je een relatie aangaat..
maar als je die persoon viavia kent, en via PF beter leert kennen.. tja..dan zou het in principe kunne..

Waarom zou jij een Relatie nemen via Partyflock

1. zelfde intresses delen over uitgaan en muziek
2. een moderne manier van iemand met de zelfde 'smaak' tegen het lijf lopen
3. soms kom je tot diepere verhalen dan je oppervlakkig hebt via het uitgaan.
4. Spannend
5. eens een keer anders dan via de 'normale weg'
6. je kan veel verhalen met mensen of die ene persoon delen en kijken of je qua gedachten op de zelfde lijn zit.

100 den reden waarom via internet en niet alleen PF veel mogelijk is.
Op 1 voorwaarde:
Mits beide eerlijk naar elkaar toe zijn en ook die intresses tonen.
Vetnek :lief:

T-mo Tuurlijk niet zou ik noooooooit doen!!!

Je kan beter vragen waarom niet??
Iloon zullen we ons even terug trekken in onze "loveshack"?? (samen met de B52's)
Ik heb mijn mannetje leren kennen door PF dus ik ben er onwijs blij mee :bounce:

Ilon@.....nee,dat dacht ik al...:D:D:D;p
Maar waarom zou een relatie via Partyflock niet betrouwbaar zijn? :vaag:

Tsja t ken wel..
heb ook een relatie gehad met iemand die k via het internet heb leren kennen..
maar op lange duur denk ik niet dat het werkt.
En begin dr ook niet meer aan.

En heb nu me schatje gewoon via t stappen ontmoet (L)
t-mo....:D ;-)

Vetnek..Doen we ik ga al vast ik zie je zo (k)

je kunt iemand leren kennen via pf en hem of haar op een feest tegen komen. kijk dan is het al een heel stuk vetrouwbaarderderder
jij hebt de sleutel toch?
je kan ok iemand zien met uitgaan en je denkt..verrek die komt me bekend voor ofzo..volges mij heeft hij/zij ok pf..dan kun je hier toch gezellig verder kletsen ofzo..
mijn vriend heb ik hier ok ontmoet (L):D
als je alle2 eerlijk bent en op n feessie afspreekt is dr nix aan de hand :P
weer zo'n doelloos topic.
Shit....:@ Laat ik net in de put vallen GVD :@
Kolere.... ik beuq de deur wel in.! geen punt! we gaan hoe dan ook naar onze loveshack!
Ik snap mensen niet die een relatie beginnen met iemand die ze nog nooit in het echt hebben gezien :vaag:
Imenad nooit in het echt gezien hebben noem ik ook geen relatie :s
Als ik de topic titel lees verwacht ik een andere vraag :S

Maar waarom zou een relatie via Partyflock niet betrouwbaar zijn?

Idd.
Lijkt me dat je niet na 3 keer een pb een relatie hebt. Neem aan dat als je elkaar eerst een (aantal) keer ontmoet op een feest...

Ilon@....mijn deur staat altijd open he;p

idd Mickmaik(Y)

Ook een tip is wel niet te snel daten.. ik bedoel.. ga eerst wat chatten / mailen en niet alleen over sex (dan wek je bij vrouwen het gevoel op je alleen achter haar lichaam aan bent)
Slim is ook daarna te gaan bellen, omdat een stem immers meer zegt.. als dan blijkt die man / vrouw nog de zelfde is zoals hij / zei overkwam via mails e.o. en het klikt nog steeds.. dan is dat nog leuker.

p.s. let wel op je telefoon rekening hehehe zeker als je graag kwebbelt:P

En aan de tel kan je dan weer afspreken voor een ontmoeting.. het woord Date is ook zo afgezaagde naam.

Ik zou eerder overdag ontmoeten.. of ergens centraal in NL dan op een druk feest.. maar goed dat ligt bij elk mens anders.. sommige willen meteen samen feesten.. kan ook goed werken natuurlijk:)

Spijt heb ik geen seconden van wie ik tot nu allemaal heb ontmoet als in vriendschappen en relaties.

Zeven procent vrouwen vindt partner via internet

Toch best apart ..

en zoals het verhaal schrijf over sex en afleiding pff korrel zout.. dat is zo relatief en per persoon verschillend

Bron:
http://www4.hccnet.nl/404/index.cfm?fuseaction=nieuws.ShowNieuws&id=9569
laatste aanpassing
helaas zijn niet alle bi's echt bi.

ze willen nooit hun vriendinnetjes mee laten doen. ja dan heb ik geen zin meer hoor ;)
Jij bent toch zelf ook bi, Plons?

hahahahaah ....

Plos?

vergeet 1 ding niet... als een vrouw zegt ze Bi is, wil dat niet meteen zeggen ze ook een Trio zou willen.. sterker nog die vrouwen willen het eerder samen dan met een man er bij..

En iemand die 1 keer een vrouw heeft gekust en zich nu al bi of bi curouse noemt vind ik wat overdreven.. maar ach je kan het ook lezen als ..

bi-zonder geval :)
laatste aanpassing
Ik weet het goed gemaakt, we plaatsen t-mo's deur in de loveshack hoef jij (vetnek) hem ook niet in te beuken :9 ;-)
laatste aanpassing
ik ben een echte bi.. wil alleen maar trioos met 2 vrouwen van pf...
Via pf kan niet.. Don't Believe everything you see :9
Je kan wel iemand ontmoeten.. Maar als je met iemand gezellig kletst op pf of msn heb je toch niet gelijk een relatie.. :s
Als een meisje 1 keer met een jongen heeft gekust en zichzelf bi noemt is dus ook overdreven..?

8)

eerlijk je dat zo durft te zeggen (Y)(Y):)

Trio met 2 van PF ?

heheh genoeggggggg topics over.. trust me:D

hehehe zoekze:P

Ilon@ > LOL hehe