Partyflock

Forumonderwerp · 658524

Hoihoi wie heeft er net als ik ook bullterriers of is er gek op....vind het leuk als er ook bullers op de partyflock zijn.Liefzzz Luisa en natuurlijk de bullekes Cyrus en Tika

is die forumfoto van een hond van jou? Die kijkt nogal vals...

Nee die is niet van mij. Ik wil hier geen eigen foto van mij plaatsen omdat ik kids en mijn partyleven strikt gescheiden wil houden. Mijn zoontje zit namelijk al op school en wat mama en papa voor interesses hebben hoeven die mutsen op het schoolplein niet te weten vandaar. Ik vond het wel een leuk plaatje daarom heb ik die gekozen, maar mijn DC lijkt er wel een beetje op hoor.

<----ik ben ''jerry lee'' en mijn baasje noemt mij LEE

dag lieve bullelovers

heb net ook een forum geopent over mijn bulletje.
zoals k al zie , erg orgineel was k dus ook niet!
k wordt er alleen maar gelukkiger van al die bullen.
kreeg in een paar uur enorm veel leuke reacties,daarvoor nog iedereen bedankt!!! top!
k vroeg me net ook af of alleen onze bull zo lief is , want iedereen die je erover hoort, beweren dat het gevaarlijke honden zijn.
typich is wel dat dat meestal mensen zijn die de bulletjes niet kennen.
'kenners' hoorde k meestal zeggen van, nou dat ze eigenwijs kan zijn merk je nog wel maar LIEF zijn ze zeker!!!
nou LEE is echt ons kind en het is een engeltje.
soms moet je het'NEE' wel 2 keer zeggen maar vergelijk het nou eens met een kind, die heeft vaak aan 6 keer 'NEE' zeggen niet genoeg

de douche vind ze ook het einde!!
als je de douche instapt komt er op zn minst wel een hint van LEE, zo van , k vind het ook lekker hoor!!