Partyflock

Forumonderwerp · 658111

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Over de muziek zal ik niets zeggen. Dat is voor het grootste gedeelte een kwestie van smaak! Maar inhoudelijk, dus tekst en de vele videoclips, erger ik me kapot. Alleen maar geld, auto's, wijven (sex) enz.

1 grote machocultuur, maar eigenlijk nog erger: Waar zet dit allemaal toe aan?

Ik zou me als evangelische omroep meer druk maken om die cultuur dan over house publiek. Eigenlijk is het toch juist die cultuur die behoort tot het Sodom & Gommora!

Ik klink misschien wat conservatief maar ik begrijp echt niet wat die gasten met hun gouden clippies willen zeggen! Ik kan me daar echt vreselijk druk over maken!
Nou bigga l, bedankt! Dit laat wel zien hoe veel fatsoen jij heb. Echt cool, om die ziekte te gebruiken! Straalt zeer veel volwassenheid uit!
he gast ik heb niet om je mening gevraagt
maar nou heb je het er om gewaagt
gast volwassen heid ken jij niet eens
ik weet zeker dat jij het (wordt volwassen) boekje van je ouders leent.

en iksz_rated jij met je kale
vul je met je mongolengekwijl geen volle zalen
zal je vast van bale ........ he kale

en paul hou jij je smoel dicht
want jij bent gewoonweg een pisnicht
en daarom dis ik jouw in mijn rapgedicht
want ik ben en blijf een rapartist

one love................

Artiest Balbasaur
Gezellig hierzo
Laat die Bigga gast nou..Hij heeft het moeilijk, begint net te puberen enzo..
Komt ie wel over heen.

..negersweten..

hij nog niet :D

bigga is gewoon een fakeprofiel dus daar ga ik niet op in....triest persoontje dat zich achter 'bigga' verschuilt, zodat ie mensen kan afkraken op het forum....lolbroek

denk nou na, wie is hier de pisnicht?