Partyflock

Forumonderwerp · 657629

Artiest Search
hoe lang moest je buiten wachten??

vorige keer liep ik pas na 1,5 uur die zaal in :(

Kwart over één liep ik fluitend direct door naar binnen, moest bij de jassen wel even wachten....

Wheheh toen ik aan kwam lopen ging precies de 2de deur open!! :-D ik kon zo naar binnen lopen! :-p en de jassen duurde misschien 5 min... was echt (Y)

klopt t dat Rush met tranen in z'n ogen stond toen t was afgelopen en iedereen meer wou??????
Geen idee.. was wel iemand die dat in dit topic riep ja, maar of dat zo was.. je kon wel zien dat ie het klote vond om te stoppen en dat ie enorm had genoten van het publiek.. hij heeft dan ook een enorm applaus gekregen, waar geen einde aan kwam.. dus tsja, t zou kunnen..
Hij was idd behoorlijk emotioneel na zijn set, zelfs na een half uur backstage was hij nog behoorlijk aangeslagen. Hij had in tijden niet zo'n goed feest meegemaakt. :)
Klopt....ik heb ook gehoord van mensen dat ie wat tranen moest laten...best vet eigenlijk.

Het brandalarm is trouwens niet afgegaan he:),was er wel ff bang voor toen Rush ff het volume helemaal zacht deed.

Thanks Wiers..
laatste aanpassing

waar had jij je ogen gelaten??? stond levensgroot Petar Dundov op t scherm naast hem :D

Hhmmzz dat heb ik dus niet gezien.. :-S