| Betreft: | evenement: Integrate, zaterdag 21 februari 2004 om 23:00 |
zekers.....daar had je dat glazen plafond....zag je de sterren en alles...egt super hahaha
toen bij umek ging iedereen zo ontiegelijk uit zn dak dat de zweetdruppels van het plafond op zn draaitafels terecht kwamen.....hahaha moest die zn platenspelers in dozen zetten en op die manier doordraaien hahaha...ja goeie herrinneringen aan!!
toen bij umek ging iedereen zo ontiegelijk uit zn dak dat de zweetdruppels van het plafond op zn draaitafels terecht kwamen.....hahaha moest die zn platenspelers in dozen zetten en op die manier doordraaien hahaha...ja goeie herrinneringen aan!!
Dit feest lijkt mij dus zo gesneden koek
zo'n 13 in t dozijn verhaal..........
ja leuk ik heb er ook al zin in.
Rush is gewoon een van de mannen, maar ik wil toch ook zeker Joris Voorn ff checke: al veel goeds over die man gehoord. Dundov moet ook wel super zijn geloof ik.
ps: als het moet heb ik wel een slaapplaats voor Purmerend, maar het vervoer doen we vanuit Nijmegen gewoon met het OV, dus dat moet vanuit Purmerend ook wel kunnen .
Rush is gewoon een van de mannen, maar ik wil toch ook zeker Joris Voorn ff checke: al veel goeds over die man gehoord. Dundov moet ook wel super zijn geloof ik.
ps: als het moet heb ik wel een slaapplaats voor Purmerend, maar het vervoer doen we vanuit Nijmegen gewoon met het OV, dus dat moet vanuit Purmerend ook wel kunnen .
Het is nog niet uitverkocht! Er zijn bij een aantal voorverkooppunten nog steeds kaarten te bestellen! Bel ze gewoon even na. Op de site van Integrate: www.integrate-event.nl kan je zien waar de voorverkooppunten zijn. Tevens kan je tot en met woensdag kaarten online bestellen. Kijk gewoon even op de website en ga naar de tickets sectie. Hier staat stap voor stap hoe je de kaarten kan bestellen! Maar.... wees er snel bij!
laatste aanpassing