Partyflock

Forumonderwerp · 657560
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

ow,ow,ow.....En wat waren ze hard aan het lachen toen Ajax eruit geknikkerd werd door NAC. En PSV zou wel "eventjes" de beker winnen :Z :Z. Effe goed achter jullie oren krabben (Y)

Nu Feyenoord nog :devil:
laatste aanpassing
Nee, dat bedoel ik niet :) :) :)

Maakt niet uit,no hard feelings.
Ik zie het positief in.
PSV staat op scherp na het verlies tegen NAC en is gebrand op een overwinning tegen AJAX :yes:

Daar gaan we voor Phool...
Ik heb er alle vertrouwen in!
2 Phool: :)Hoe zeggen ze dat ook alweer? Moge de beste winnen? :)
2 Phool: Hoe zeggen ze dat ook alweer? Moge de beste winnen?

Absoluut,dat vooropgesteld.
Ik ben geen slechte verliezer heb er alleen weinig ervaring mee ;)
Het is al een verademing dat je niet zo achterlijk loopt te schreeuwen en digitaal rellen zoals je zoveel tegenkomt hier op PF als het om voetbal gaat ;)
Dankje,zo zit ik ook niet in elkaar.
Ik ben op het moment zelf chagrijnig als het mis gaat,maar kan me er (gelukkig) binnen een bepaalde tijd overheen zetten.
Maar jij bent Brabantse en Ajax-fan?!
Yep....al mijn vrienden en familie zijn voor PSV...dus je kunt je wel een beetje indenken wat ik elke keer moet verdragen ;)
Dat heeft ook wel weer wat,lekker wat anders doen dan iedereen.En mensen moeten tenslotte iemand hebben om te pesten als ze maandag morgen weer naar school of naar hun werk gaan.

Het is al een verademing dat je niet zo achterlijk loopt te schreeuwen en digitaal rellen zoals je zoveel tegenkomt hier op PF als het om voetbal gaat

Het zijn overwegend de PSV supporters hier die altijd met nog wel enige realiteitszin, normale zinsopbouw en zonder gescheld weten te posten.. ;-)

Realiteitszin?????? Van welke planeet kom jij?????

Tuurlijk ouwe trancenicht ;D

Er is geen club waarop zoveel wordt gescholden als op "De Godenzonen". Ook vanaf jouw Brabandse hoekje :devil:

Tering, ik dacht dat Ajax dit jaar echt vet zou gaan voetballen. Nu is de halve club geblesseerd en liggen we bijna overal uit GVD :@ We moeten PSV slachten :devil:
Ach ik vind die digitale relsukkels net de mannelijke variant van BrE3zAh Ch1cKs ;)

De echte wedstrijd is op het veld niet daarbuiten....

Precies!
Cosmic*Gilbert heeft gelijk, over het algemeen (dus niet allemaal) posten de PSV-supporters op een normale manier en grammaticaal correct...

Terwijl Ajacieden vaak niet verder komen dan het roepen van "kutboeren" etc....
Vind je het erg als ik nu niet in de discussie wie wat en hoe vaak en hoe kidnerachtig heeft geroepen meedoe????? Gaan we weeeeeer...
Nee hoor :)
Bridget denk om je hartslag..
Af en toe is het wel heel erg fijn Bredanaar te zijn.....!
Al was de vorige wedstrijd in de Amstelcup ook zeer de moeite waard!
hahaha