Partyflock

Forumonderwerp · 657140
JAJA gaat toch echt gebeuren :yes:

Hellbound is coming back!!!

Stem nu welke dj je wilt zien op Hellound

check: multigroove.nl

:bounce:
geeft nix ;) kan je ook niet weten 8)

k heb mn kaartjes ook binnen (y)

Word grandioos !
Ohwja! :bounce: Die van mij hangt ook veilig op het prikbord!

Heb d'r zin in!

:yes:

kan niet wachten :jaja:
Ik ook niet :[
ik heb echt zo veel zin in dit feest!!! kijk nu echt meest uit naar dit feest :bounce:

Slechte indeling, 2e zaaltje in de borchland is echt kut, net de sportkantine..

Zonde van deze mooie line-up..

Wie zegt dat die kantine daarvoor gebruikt wordt? Misschien wordt de zaal wel in tweeen gedeeld?
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
zow beter doen ze dat ff NIET.

Ik twijfel of ik zal gaan :S

zow beter doen ze dat ff NIET.

Jij vind de kantine leuk?
Area 2 vertegenwoordigt de duistere stijlen. Speciaal voor de echte liefhebbers zal de Darkstyle, New Industrials en Terror dus niet gemixed worden met de mainstream Hardcore.

De Borchland Hallen is met zijn massive hal optimaal voor Hardcore evenementen. Zo zullen er danskastelen op verschillende levels gecreëerd worden die door middel van loopbruggen op een mega groot podium in het midden van de zaal uitkomen. Met als gevolg dat de volledige ruimte optimaal benut wordt. Zoals eerdere evenementen hier bewezen is deze locatie geluidstechnisch zeer sterk. Hellbound staat bekend om zijn ongeremde snoeiharde sound en voor deze editie zal er gebruik gemaakt worden van het V-Dosc systeem dat zorgt voor loepzuiver en hard geluid. Qua decoratie zullen we verder bouwen op de look van de site en de flyer; een donker en duister doolhof, waar je moet opletten niet te verdwalen.
:yes: :yes: :yes:
zaal 2 is dus het waarschijnlijk het kleine zaaltje achterin :yes:

De Borchland Hallen is met zijn massive hal optimaal voor Hardcore evenementen. Zo zullen er danskastelen op verschillende levels gecreëerd worden die door middel van loopbruggen op een mega groot podium in het midden van de zaal uitkomen. Met als gevolg dat de volledige ruimte optimaal benut wordt. Zoals eerdere evenementen hier bewezen is deze locatie geluidstechnisch zeer sterk. Hellbound staat bekend om zijn ongeremde snoeiharde sound en voor deze editie zal er gebruik gemaakt worden van het V-Dosc systeem dat zorgt voor loepzuiver en hard geluid. Qua decoratie zullen we verder bouwen op de look van de site en de flyer; een donker en duister doolhof, waar je moet opletten niet te verdwalen.

:respect: :respect: :respect: Krijg nog meer zin!!

Artiest Balbasaur
Zoooo, ik ga echt uren in dat doolhof doorbrengen:D:bounce:
Lekker doolen!!!!!
B.A.L. 22 april 2004 15:33
Zoooo, ik ga echt uren in dat doolhof doorbrengen

zeker weten :jaja:

heb mijn kaartje's vorige week zaterdag gehaald:D:D
heb er echt zin in:D:D
XXL 21 april 2004 16:25
en het is borchland HAL
Miss Tails Endymion fan 21 april 2004 16:27
ow sorry hoor!
XXL 21 april 2004 16:29
geeft nix kan je ook niet weten

Ehm...

De Borchland Hallen is met zijn massive hal optimaal voor Hardcore evenementen

:bloem:
8) klopt ja :yes: het heet borchlandhallen, maar het is echt maar 1 hal een kantine, paar vergaderzalen nog een kantine , en ee paar sportvelden mischie dat daar nog meer hallen zitten. maar waar hellbound word geven is in 1 hal met 1 zaaltje er achter :yes:
Weet ik, maar het heet niet zo...
Misschien dat ze die squashedingetjes ook hallen noemen?
Raar volk daar :9