Milaan, Londen, Thailand (dan wel iets langer dan een weekendje)
Of gewoon je deur op slot doen, gordijnen dicht en heeeeeeel veel kaarsjes aan. Werkt ook altijd.
Wel voor die tijd flink boodschappen doen, dan hoef je helemaal het huis niet meer uit.
Jah parijs is ook wel romantich. Gewoon met die trein gaan en dan daar een weekendje blijven..
hehe shit nou ik het zeg denk dat ik dat misschien ook maar eens ga doen hehe thanks to X-FADE
Brussel
Antwerpen
Maastricht
Barcelona
Londen
Parijs
Londen is beter dan parijs vind ik. Ik zou voor londen gaan.
Of ga gewoon lekker naar hotel zuiderduin... www.zuiderduin.nl... Ik ben er net 3 dagen heengeweest... Helemaal top daar... erg luxe en relaxen daar.. Sauna's zwembad bar enz alles is daar aanwezig... een aanrader...
Hey Mr. Tjong,
jammergenoeg kon het niet doorgaan maar
anders was ik afgelopen weekend met m'n vriendje
naar Oostende gegaan in Belgie, aan de kust.
Je hebt heel veel keuze uit hotels en je zit
dichtbij het strand, winkelcentrum en zwembad .
laatste aanpassing
ik ook niet
Nou mR tjong heb je al een keuze gemaakt?? keus zat toch?
Parijs is echt een stad om met je geliefde heen te gaan inderdaad. Er is in ieders geval veel te doen en te zien...
Maar Scheveningen, Maastricht en Amsterdam is ook leuk... Eigenlijk is er teveel om op te noemen!
Ik heb met mijn liefje al een hoop weekendjes gedaan! laatste weekend was een weekendje groningen..Je zou denken Groningen wat is daar nou weer te beleven, maar ik vond het een hele leuke stad...
Parijs of Antwerpen. Goed betaalbaar en heerlijke steden om in rond te dolen.
En wat doe je dan voor speciaals? Dat komt toch vanzelf lijkt me zo, ik weet nog de eerste keer dat ik met m'n ex naar Parijs ging hebben we 's avonds langs de Seine gewandeld en zijn we op het grasveld naast de Eiffeltoren gaan liggen. Beetje ronddolen op Mont Martre, en allerlei rare straatjes in lopen waar het niet toeristisch is. Een fles champagne kopen, croissantjes en aarbeitjes en die opeten op de hotelkamer. Je kunt vanalles doen, dat lijkt me per persoon verschillend.
Venetie of Rome.
Stuk romantischer dan Parijs.
Vind ik..
Milaan mooie stad en DE mode stad van Italie..kan ze lekker shoppen scoor je zeker mee
donateur
Gewoon een hotelletje in Nederland is ook leuk!
Je hebt hier ook kei mooie hotels (ckeck -> weekendjeweg.nl)
ik ben met valetijnsdag n weekendje weg geweest met mn vriend naar Brussel...was errug leuk!heel mooi hotel midden in de stad voor maar weinig...
Verder kan je er leuk winkelen en uitgaan..want de Fuse zit immers in Brussel!!
Ik heb wel een top hotelletje vlak buiten maastricht... Echt een super goed plekkie.. En daar kun je op zondag gewoon blijven liggen tot 16.oo uur... en dan maken ze nog ontbijt voor je... Is mooi, relatief goedkoop, en de eigenaar is een hele toffe kerel.. En als je het goed pland, dan kun je of naar een goed feest in de grotten van Kanne (Caves of joy), of je gaat naar een van de mooiste tenten van Nederland (vind ik tenminste) NightLive... In die Kerk gebeurd alles wat god verboden heeft.. Echt een aanrader.. Kan je het adres van het hotel wel geven als je het wilt...
ben met me vriend 4dagen disny geweest en 1dag naar parijs met de metro was echt super
ons weekendje was een weeekdnje valkenburg in hotelletje halve nacht in storm vast gestaan en vervolgens alleen maar pokke weer dus konden we niet rondkijken we hebben ons wel vermaakt in ons kamertje hoor
Aanrader!!
Antwerpen... http://www.bazarbizar.be/ (klik op de Ned. link en dan bed&br)
Echt romantisch én erg erotisch...nou gewoon TOP!
Antwerpen ís al top, maar met zo'n prive appartementje, (je kan ook met z'n 4-en!) nog toffer... helaas is t niet goedkoop...Maar je hebt wél wat!
Zo bloesem, dat ziet er echt leuk uit!! Dat ga ik eens aan mijn vriend voorstellen!