zijn er mensen die leuke 'romantische" ideeen hebben voor een weekendje weg met je grote liefde??
alles welkom
seeya !
laatste aanpassing
donateur
Milaan, Londen, Thailand (dan wel iets langer dan een weekendje)
Of gewoon je deur op slot doen, gordijnen dicht en heeeeeeel veel kaarsjes aan. Werkt ook altijd.
Wel voor die tijd flink boodschappen doen, dan hoef je helemaal het huis niet meer uit.
Jah parijs is ook wel romantich. Gewoon met die trein gaan en dan daar een weekendje blijven..
hehe shit nou ik het zeg denk dat ik dat misschien ook maar eens ga doen hehe thanks to X-FADE
Brussel
Antwerpen
Maastricht
Barcelona
Londen
Parijs
Londen is beter dan parijs vind ik. Ik zou voor londen gaan.
Of ga gewoon lekker naar hotel zuiderduin... www.zuiderduin.nl... Ik ben er net 3 dagen heengeweest... Helemaal top daar... erg luxe en relaxen daar.. Sauna's zwembad bar enz alles is daar aanwezig... een aanrader...
Hey Mr. Tjong,
jammergenoeg kon het niet doorgaan maar
anders was ik afgelopen weekend met m'n vriendje
naar Oostende gegaan in Belgie, aan de kust.
Je hebt heel veel keuze uit hotels en je zit
dichtbij het strand, winkelcentrum en zwembad .
laatste aanpassing
ik ook niet
Nou mR tjong heb je al een keuze gemaakt?? keus zat toch?
Parijs is echt een stad om met je geliefde heen te gaan inderdaad. Er is in ieders geval veel te doen en te zien...
Maar Scheveningen, Maastricht en Amsterdam is ook leuk... Eigenlijk is er teveel om op te noemen!
Ik heb met mijn liefje al een hoop weekendjes gedaan! laatste weekend was een weekendje groningen..Je zou denken Groningen wat is daar nou weer te beleven, maar ik vond het een hele leuke stad...