Ben eigenlijk wel benieuwd wie er hier teensokken dragen? Ikzelf draag ze erg vaak, ze zijn gewoon geweldig en zitten super! Wat is jullie mening en kennen jullie meer mensen die ze dragen?
Heb ook teensokke (heb ze nu ook aan) met verschillende kleure streepjes! vind ze echt gaaf en ze zitte ook lekker!!
Had ze vaak aan als de kids uit mijn klasje gaan gymen. Vinden ze helemaal goed die sokken!
Ik heb ze bij me zusje gezien en moet er niet aan denken om ze te dragen.
Teensokken zijn toch hartstikke leuk?! Lekker vrolijk met al die kleurtjes!
Tis wel ff wennen als je ze voor de eerste keer aanhebt, maar daarna wil je nie meer anders! Draagt je zusje ze vaak dan?
Teensokken schijnen naar wat ik gehoord heb geen modetrend te zijn. Ik heb van mensen gehoord dan ze al sinds de jaren '70 bestaan!
Teensokken zijn vrolijk, origineel, leuk en zitten ook nog eens heerlijk!
Teensokken in teenslippers alleen voor de fun, niet elke dag ofzo.
Tis even wennen in het begin, maar daarna voel je er niets meer van dat je iets tussen je tenen hebt en zitten ze juist super!
Het mooie weer is dan wel in aantocht, maar toch zijn er nog steeds veel teensokken te koop. Er is zelfs een nieuw soort bijgekomen: een teensok met één teen, oftewel de ultieme sok voor teenslippers!
Wie draagt/heeft er teensokken, kent er mensen die ze dragen of wat is je mening?!
draag ze vaak maar alleen de fel gekleurde... zitten errug lekker alleen in het begin moet je effe wennen...... ideaal met teen slippers...( voor in huis dan he)....