Ben eigenlijk wel benieuwd wie er hier teensokken dragen? Ikzelf draag ze erg vaak, ze zijn gewoon geweldig en zitten super! Wat is jullie mening en kennen jullie meer mensen die ze dragen?
laatste aanpassing
Vind het er niet echt charmant uitzien
Haha! Ik vind ze zo cool!! Gister op een verjaardag trok een vriendin haar schoenen uit en toen had ze die sokken aan!! Ik vind ze echt grappig! en ik wil ze ook! Waar kan je ze kopen?
wat dacht u van het waterloopplein (markt)? Elke sokkenwinkel?
Snowboda: je hoeft tegen mij geen u te zeggen hoor...
Dat valt me nog mee, er zijn best veel die teensokken dragen! Dacht altijd dat ik de enige was...
Zijn er nog meer die teensokken dragen? Wat voor reacties krijg je er op?
To Chrizz@Soest:
Whaha, is toch leuk! Oke, als het knalroze sokken ofzo zijn dan is het wat anders, maar er zijn ook wel leuke kleuren teensokken voor de heren te krijgen hoor! Wat voor kleur had ie gekregen dan?
Michelle> ik heb ze inderdaad aangehad om te kijken hoe ze zaten anders kan je dr ook niet over oordelen vind ik!!
ik draag ze ook heel erg vaak want ik vind het heel erg lekker zitten!
Teensokken, 3/4 van mijn sokken zijn teensokken. Deze sokken zitten gewoon erg plezierig alleen in de winter heb je soms last van koude onderbenen, maar dat nemen we op de koop toe.
Dat valt me erg mee, er zijn best veel die teensokken dragen!
Zijn er nog meer die teensokken dragen? Wat voor teensokken heb je en wat voor reacties krijg je er op?
Hahahaha ik vind ze wel ZO tof he, ik had ze al eens eerder gezien op tv dat ze die dingen vooral in Azië (denk China) dragen... tot ik ineens zag dat een vriendin van me ze ook aanhad Met wolkjes print erop, cool
Bij de Bijenkorf ofzo te koop toch?
donateur
Ik vind ze zo coooool!!!! Heb ze alleen nog nergens in de winkel zien liggen...(misschien moet ik iets harder zoeken)...vooral met streepjes...erg tof!!!
Chrizz@Soest:
Ik vind het wel grappig. Ben nog nie eerder een man tegengekomen die teensokken draagt, tot nu toe alleen maar vrouwen... Draagt z'n vriendin ze dan ook ofzo?!
De eerste keer dat je ze aanhebt is het zeker ff wennen. Net als de eerste keer een string, dan zit je ook de hele tijd dat ding uit je naad te trekken. Als je ze een dag aan hebt gehad, voel je het nie meer. Ze zitten super lekker en zijn inderdaad erg grappig en vrolijk!
1 in woord:vrselijk!!!!!:kots:
teensokken zijn cool..
omdat elke teen apart verplakt zit, blijven je tenen lekker warm.. geen last van wintertenen meer dus..
whehehe ik heb ze ook! zitten wel lekker maar egt warm zijn ze niej oh'
je kan ze ook aandoen met carnaval en dan teenslippers aandoen staat denk ik wel melig want met carnaval mag je voor lul lopen!!