Partyflock

Forumonderwerp · 656446
3352x bekeken
Waarschuw beheerder
Ben eigenlijk wel benieuwd wie er hier teensokken dragen? Ikzelf draag ze erg vaak, ze zijn gewoon geweldig en zitten super! Wat is jullie mening en kennen jullie meer mensen die ze dragen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind het er niet echt charmant uitzien :S

Waarschuw beheerder
Haha! Ik vind ze zo cool!! Gister op een verjaardag trok een vriendin haar schoenen uit en toen had ze die sokken aan!! Ik vind ze echt grappig! en ik wil ze ook! Waar kan je ze kopen?

Waarschuw beheerder
wat dacht u van het waterloopplein (markt)? Elke sokkenwinkel?

Waarschuw beheerder
Snowboda: je hoeft tegen mij geen u te zeggen hoor...
Waarschuw beheerder
[img]http://www.sharkbate.nl/modules/myalbum/photos/160.jpg[/img]

Ik draag ze ook :) Vind ze egt heel erg leuk :D

Waarschuw beheerder
2 Yfie69----->> :P
Waarschuw beheerder
Dusss....??!!!
Ze zitte echt vreemd!!
(Ik heb ze wel, maar meer voor de sier!!)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ze vet eng eigenlijk! :P
Waarschuw beheerder
donateur
die kleuren :D ha ha ha,ja als je dan je schoenen uit doet ergens,heb je echt meteen iedereen zijn aandacht.

waar kan je die dingen kopen dan en heb je ze ook iets minder opvallend of.. ?
Waarschuw beheerder
sluit me aan bij insanity :P

Waarschuw beheerder
engggg.......

of is dat raar?? :S :S :S :S
Waarschuw beheerder
eng jah...:P....en nee dat is niet raar

Waarschuw beheerder
donateur
Vonne 1 februari 2004 13:54
LELIJK!!! en ze zitten ook helemaal niet lekker!!

Zo lelijk vind je ze dus niet, want je heb ze aangehad, anders weet je ook niet of ze lekker zitten of niet!!:P

8)
Waarschuw beheerder
:[
Waarschuw beheerder
Dat valt me nog mee, er zijn best veel die teensokken dragen! Dacht altijd dat ik de enige was... :P
Zijn er nog meer die teensokken dragen? Wat voor reacties krijg je er op?
Waarschuw beheerder
Vriend van me heeft ze ook. Gekregen van zijn vriendin :-S

Ik zei dus gelijk al dat hij niet goed is!!! Denk zelfs dat ze vriendin een hekel aan hem heeft. Anders laat je je luver er niet in lopen, toch?
Waarschuw beheerder
To Chrizz@Soest:
Whaha, is toch leuk! Oke, als het knalroze sokken ofzo zijn dan is het wat anders, maar er zijn ook wel leuke kleuren teensokken voor de heren te krijgen hoor! Wat voor kleur had ie gekregen dan?

Waarschuw beheerder
Michelle> ik heb ze inderdaad aangehad om te kijken hoe ze zaten anders kan je dr ook niet over oordelen vind ik!! :yes:

en ik hou ook niet van carnaval aan mn voeten!
Waarschuw beheerder
ik draag ze ook heel erg vaak want ik vind het heel erg lekker zitten!

Waarschuw beheerder
Teensokken, 3/4 van mijn sokken zijn teensokken. Deze sokken zitten gewoon erg plezierig alleen in de winter heb je soms last van koude onderbenen, maar dat nemen we op de koop toe.
Waarschuw beheerder
nog nooit gedragen maar vin ze wel lache ga ze ook haalen
Waarschuw beheerder
Dat valt me erg mee, er zijn best veel die teensokken dragen!
Zijn er nog meer die teensokken dragen? Wat voor teensokken heb je en wat voor reacties krijg je er op?
Waarschuw beheerder
Hahahaha ik vind ze wel ZO tof he, ik had ze al eens eerder gezien op tv dat ze die dingen vooral in Azië (denk China) dragen... tot ik ineens zag dat een vriendin van me ze ook aanhad :D Met wolkjes print erop, cool :D
Bij de Bijenkorf ofzo te koop toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ze zo coooool!!!! Heb ze alleen nog nergens in de winkel zien liggen...(misschien moet ik iets harder zoeken)...vooral met streepjes...erg tof!!!
Waarschuw beheerder
zit dat echt lekker?
lijkt me dat je t gevoel hebt dat er wat tussen zit en er tussen uit moet..
Waarschuw beheerder
teensokken zijn eng vind ik ....

Waarschuw beheerder
haha,
ik heb ook teensokken, ze zijn lekker warm en zitten goed!

Waarschuw beheerder
Heb ze dit weekend voor het eerst gezien
bij b3rnd en oedelknoedel en vind ze wel
grappig.
Waarschuw beheerder
donateur
uberlomp..:/

Waarschuw beheerder
Whahahhaha.. rianne!!!
Helemaal trots op der sokken :p hahahah
:respect:
Waarschuw beheerder
Wie draagt er verder nog teensokken? Of waren ze dit allemaal... :P
Waarschuw beheerder
Teensokkuh... hij heeft ze net zoiets als op die foto. ALleen dan brede strepen rood/groen/geel/blau­w :-S

Ik moet er denk ik nog even aan wennen. :yes:
Waarschuw beheerder
Chrizz@Soest:
Ik vind het wel grappig. Ben nog nie eerder een man tegengekomen die teensokken draagt, tot nu toe alleen maar vrouwen... Draagt z'n vriendin ze dan ook ofzo?!
Waarschuw beheerder
Verder nog iemand die teensokken heeft, iemand kent die ze heeft, een mening er over heeft, enz...?

Waarschuw beheerder
Heb er zelf ook 3 paar van en ze zitten zo geweldig en het ziet er super cool uit!!!!

Waarschuw beheerder
ROFL :respect: hahhaha... :vaag:
Waarschuw beheerder
Helemaal niemand hier meer met teensokken? :(
Waarschuw beheerder
Teensokkuh: Hij heeft ze van zijn vriendin gekregen, zij heeft ze ook ja. Volgens mij is dat toch een redelijke hint dat ze hem zat is :yes:
Waarschuw beheerder
Ik heb ze niet, maar het lijkt me onwijs kut zitten. Ziet er wel heel grappig uit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De eerste keer dat je ze aanhebt is het zeker ff wennen. Net als de eerste keer een string, dan zit je ook de hele tijd dat ding uit je naad te trekken. Als je ze een dag aan hebt gehad, voel je het nie meer. Ze zitten super lekker en zijn inderdaad erg grappig en vrolijk! :D

Waarschuw beheerder
1 in woord:vrselijk!!!!!:­kots:

Waarschuw beheerder
teensokken zijn cool..

omdat elke teen apart verplakt zit, blijven je tenen lekker warm.. geen last van wintertenen meer dus..:P
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand teensokken?
Iemand? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Twas hier best wel druk, maar nu... uitegstorven! Helemaal niemand meer met teensokken?!
Waarschuw beheerder
ja ik heb ze hahahaha
duurt wel effe voor je ze aan hebt, al die kleine teentje in zo'n sokje proppen :D
Waarschuw beheerder
Hoe vaker je probeert, hoe makkelijker het gaat! :P

Waarschuw beheerder
whehehe ik heb ze ook! zitten wel lekker maar egt warm zijn ze niej oh'
je kan ze ook aandoen met carnaval en dan teenslippers aandoen staat denk ik wel melig want met carnaval mag je voor lul lopen!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
lijkt wel een beetje op dat profiel van die mafkees die iedereen met naaldhakken en monddoekjes wilde ien
Waarschuw beheerder
:bah: afschuwelijk..

Fairytale, wilma was dat toch ofzo?