ja moet jij niet werken meneertje sneeuwe hahahaha
en jokers is omgetoverd tot kindergarden echt iets voor mij hahahahah maar subby is toch net ffies gezelliger
donateur
god ilse kwam jij ook in het mannetje vroeger
en mark kwam jij ook in de happy days vroeger?
vroeger blaaaaaaaat ga je nu heen das belangrijk !!!
hahah ik w8 nog steeds tot dat jij een keer de sportschool betreed om te free-fighten hahahaa
donateur
wacht je op mij? ik trap je wel gewoon met uitgaan
ja heeeeeeeel vroeger lang geleden kwam ik welles in het mannetje maar nu niet meer je word ouder en je wil wat ahhaha nee hoor toen was ik nog te KLEIN voor subby
En nee ik ben vrij morgen En ik kom echt niet naar die sportschool, kom er nooit levend uit, jij bent veelste agressief
happy days hahaha ga je schamen gna gna
ja maar ik ga jke helpen mark ik sla geen vrienden haha
en mark jij hebt het verpest hahah we zouden al eens gaan sparren maar op onze meeting was je der niet hahahaha
donateur
ik schaam me er niet voor krijg gratis drinken daar elke keer als ik op zatdag in zaandam ben ga ik er schaamteloos langs om wat kannen soldaat te maken
en mannetje gaat over paar weken verbouwen word "club 075" haha
donateur
[qoute]en mark jij hebt het verpest hahah we zouden al eens gaan sparren maar op onze meeting was je der niet hahahaha[/quote]
jij loopt me straal voorbij meid
haha mark je broertje is toch vaste klant in de happydays hahahahaha
ja soms heb ik ook net het idee dat alles zwart is en ja je bent ook zooooo klein hahaha
laatste aanpassing
donateur
je heb het toch niet over mij he mark verander je naam eens
werkt tanusree dr nog?
(klein donker meisje)
haha ik ging daar vroeger ook altijd kannen halen hahah met purpel rain
zonder ijs
ja volgens mij wel zag dr nog de laatste keer maar das een maand gelee ofzo...
ken dat meissie nog van vroeger zie je wel iedereen uit zaandam begint in happydays
donateur
6 jaar gelee was jij kleuter
ja hij heeft die ziekte dat je al heel jong oud word hhhahahaha
he mensen ik ga ervan tussen haha ik spreek jullie en mark sneeuwe bedoel ik voor de geen die zich aangesproken voelt zat. subby he !!!!!