Partyflock

Forumonderwerp · 656290
1 volger · 34838x bekeken
Waarschuw beheerder
laten we eens een GEZELLIG zaans forum openen dus kom maar op met de nieuwtjes...........­..
Waarschuw beheerder
dan gaan we eens even kijke dimitri! jaaaaaaa...........

Waarschuw beheerder
ben je een kakkerlak!!!! whahahaha

kakkerlakken-AZ 0-3

AJAX kampioen ole ole!!

Waarschuw beheerder
:D hahah ja een echte kakkerlak en jij een jood leuk hahahahahha :D
Waarschuw beheerder
Holland Holland :P :respect:

Waarschuw beheerder
HERRINERT U ZICH DEZE NOG NOG NOG:

[img cacheid=0004228f000a4aecbb69e58c1a003c6838]http://www.f-side.nl/fotos/images/0304aja_kak%20029.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
ja hahah maar ik blijf onvoorwaardelijk supporter jij toch ook ! duh je bent voor die club omdat je er daar goed bij voelt daarom ben ik feyenoorder omdat ik me daar thuis voel snap je maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel heb ofzo aan ajaxieden enzo ik gun hun ook hun overwinningen enzo snap je dus je kunt me dit allemaal laten zien maar ik blijf een supporter :D
Waarschuw beheerder
laturzzzzz.....

Waarschuw beheerder
doeidoei :D

Waarschuw beheerder
ik snap niet dat je je daar thuis voelt echt niet Eugh de gedachte alleen al! Maar toch vind ik je wel lief :P:P

Waarschuw beheerder
hahah dat gevoel is wederzijds haha maar ik respecteer je daarom ! ;) :respect: net zo goed las dat ik iemand van ps.v. spreek lalleen 10 keer liever een ajaxied dan een psver hahaha

jij bent ook een lieve jongen denk ik hahaha ! :d
Je weet het nooit met zaankanters hahahahh :P:P:P

Waarschuw beheerder
zaankanters de gekste :S whahaha LOL

Waarschuw beheerder
hahah nog een biertje :bier:

een lekker biertje van ilse nog meer mensen ???
haha wat is het hier toch druk :S
:D :jaja:

Waarschuw beheerder
ik drink hun biertjes wel op :):)

ps:
DJ Bernd's Birthday Party
zaterdag 19 juni 2004
Niet naar defQon 1...... JE weet niet wat je missen gaat!!!

Waarschuw beheerder
hahaha ja dat zal wel maar dj bernd is een goeie dj en die is jarig dus daraom gaan ik heen vibnd ik gezellig maar ik weet dat ik wat mis maar ja volgnd jaar beter he!

Waarschuw beheerder
Je bent zeker vorig jaar niet geweest?!?!?

Waarschuw beheerder
nee ik ga bijna nooit naar feesten haha :D sinds kort eigenlijk omdat ik voorheen op zondag altijd vreog op moets voor sport nu niet meer dus nu ken ik leuke dingen doen :P:P:P:D

Waarschuw beheerder
Geloof mij: Ga je naar DefQon dan heb je het feest van je leven!! serieus vorig jaar!! Het was ZOOOOOOOO Vet!! Knallen als een mallen :bounce:

Waarschuw beheerder
hahah ja dan volgnd jaar maar he haha ik heb la een feest zoals je ziet :D en die word ook vet ahhahah :P:P:p hoop ik vast wel !

Waarschuw beheerder
goede morgen deze morgen:)
hoe gaat het met jullie??
nog zaandam in vanaaf of morge?
Waarschuw beheerder
donateur
Ook goeiemorgen. Het gaat lekker, bijna weekend gelukkig.

Mmmmmmmmmm, Zaandam, ben ik al eeuwen niet geweest... Althans, in de kroeg dan...

Waarschuw beheerder
goeiemorgen zaanstad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

to x-field

nou in die eeuwen dat jij niet bent geweest heb je niks gemist hoor !!!!!! :D haha

Waarschuw beheerder
haha niks gemist idd :)

Waarschuw beheerder
hahaha het is er net een kindergarten hahaahah
en als je iemand volgend hun verkeerd aankijkt heb je mot nou doei dara heb ik geen trek in hoor ik kom om te feesten maar zaandma is niet de juiste gelegenheid daarvoor haha ja hemkade maar de rest mmm subway is oke maar voor de rest is er niet zoveel!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
haha

haha lief terug lachen en doorlopen...
vooral als ze gaan schelden of proberen hun drankje over je heen te gooien....<<te veel van die meiden die denken dat ze heel wat zijn en dat dus denken te kunnen maken..... werd er laatst een kwaad omdat ik er niet op inging :S
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, heb eigenlijk altijd wel ergens een feestje. Alleen als er echt totaal niets te doen is, en ik zin heb om heerlijk ordinair dronken te worden, dan ga ik altijd wel ff in de Clown kijken...

Waarschuw beheerder
uitsmijters van de clown zijn ranzig,... bleh

Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom geef ik ze ook nooit wat.
Waarschuw beheerder
laten wij zeggen goeie middag iedereen de ochtend over leeft want het is toch wel vrijdag de 13e

Waarschuw beheerder
donateur
leef nog steeds :S
Waarschuw beheerder
donateur
Leef ook nog steeds. Ook nog geen rampen of onder onheil gezien. Er kwam wel net een ambulance langs.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo dat dan? Wat is er met je?
Waarschuw beheerder
Halloooooooooooooooooo :D
Waarschuw beheerder
donateur
Haihai
Waarschuw beheerder
hehe nix bijzoneders hoor zag me zelf in de spiegel en toen knapte de spiegel
Waarschuw beheerder
Lekker Dan :S
Waarschuw beheerder
ja haha
Waarschuw beheerder
hehe hebben jullie ook last van die rare mensen die maar blijven toevoegen terwijl je duidelijk aan geeft dat je het zat bent.
vraag je vriendelijk eerst vriendjes worden stuur een PB maar uit eindelijk krijg je nix en zie je dat duizende mensen die je vriendje willen zijn.
het de moed al op gegeven.
MENSEN HEBBEN JULLIE POEP IN JULLIE OGEN!!
zo dat ik dat maar ff duidelijk heb gemaakt

Waarschuw beheerder
hehe ZEG HET ZE !!! :P
Waarschuw beheerder
al ik het met koeienletter op me pagina heb staan dan is het toch wel duidelijk

Waarschuw beheerder
Daarom!! Maar ze willen gewoon allemaal je vriendje zijn!! SNAP DAT DAN ;):P
Waarschuw beheerder
vriendjes? :devil: :D
Waarschuw beheerder
neej geen last van :P jij ben denk ik gewoon populair wahaahah:)
Waarschuw beheerder
hehe denk het ook wel:D:S
nouja nooit last van gehad en nu hoeft het ook niet echt ofzo.
maar het allemaal van die gabbers ik trek allemaal gabbers aan weet het niet hoor maar zo gabber achtig zie ik er toch niet uit