Nou ik zou wel eens willen weten wat iedereen met de carneval aandoet! Ik zou het eigenlijk nog niet weten, dus misschien dat jullie me op een idee brengen!?
Nog geen flauw idee wat ik die dagen aan ga trekken. Het zal wel een broek en een truitje zijn, ik ga namelijk geen carnaval vieren. Ik vond dat leuk toen ik officieel nog niet uit mocht (en met carnaval dus wel), maar toen ik eindelijk wel mocht stappen, heb ik mezelf niet meer aan carnaval gewaagd. Ik vind het een dom feest.
ik doe ieder jaar hetzelfde: ma flodder...pantykousjes...rubberen laarzen...badjas en een mooie schort van m'n moeder. En niet te vergeten: de krulspelden in de haartjes..en een lekkere sigaar..en klaar. En zelfs dan ben ik nog sexy ook ....
ik denkdat ik dit jaar maar eens als gothic ga ik heb de jurk nog in mijn kast hangen van een vriendin van me dus sja dat kan ook maar ik denk dat ik gewoon ga zow als altijd en dat hoeft verdr niemand te weten
enneuh SNEEF
vaak zat naar feesten geweest maar op carnaval maakt het niet uit wie of wat je bent of je klein groot of wat dan ook bent of doet en op feesten zijn de mensen die gek doen gewoon vaag en kunnen ze nix anders omdat ze strak staan zeg zelf en dan weten de meesten niet eens wat ze hebben gedaan endan is het niet leuk en als je met je vrienden in de kroeg zit en dan een lekker biertje neem en dan ffies naar die carnavals optocht kijkt en alles is het echt wel leukker dan je denkt en zow dus ik weet niet hoor als ik zou moguh kiezen was het voor mij nu al carnaval geweest ( ook alleen maar wegens het bier dat ik dan drink met vriend en dan altijd met carnaval een wedstrijd doet wie het meeste bier kan zuipen en dat zonder te kotzen maar owkeej) duss
CARNAVAL zkerz wel vettttt...
Ik verkleed mijn eigen als poes whahaha
donateur
Wij moeten met de vereniging verkleed als zeevaarders of piraten. Iets in die richting iig. Dus als iemand nog een origineel idee heeft, let me know via pb ofzo Loop 2 keer optocht en kunnen ook nog leuke prijsjes winnen
donateur
Carnaval? Dat vieren we toch zeker niet meer, je gelooft toch ook niet in Sinterklaas?
Carnavalsgedachte: Zuipen, te lelijke wijfen (of nerds) scoren, kotsen in een steegje en je ouders laveloos op de bank vinden! O ja en dan ook nog als sneeuwitje (man) of hoer (vrouw) verkleed gaan. En dat vijf dagen lang....
Nee, dat vier ik niet. Heb het één keer gedaan en wel in Maastricht, zodat ik wel weet wat het is en niet zomaar mijn oordeel vel.
laatste aanpassing
donateur
D@NIEL>>>. top >>>. was al bang dat je naar beneden zou af reizen.
Carnaval wordt grotendeels in t Zuiden des lands gevierd,dat moet je gewoon in je bloed hebben.