Partyflock

Forumonderwerp · 656238

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoorde op ut nieuws net dat er 30000 kaarten zijn verkocht, de gemeente vond dat gevaarlijk ofzow dus willen ze maar ongeveer 15000 doorlaten:s
WTF is dat nou weer whahaah, lekr dan, (Y) bezig ID&T

Waarschuw beheerder
*Uit voorzorg worden aanstekers en rookwaren aan de deur geweigerd en ingenomen*

:devil:
Waarschuw beheerder
en ID&T wil ook niet echt veel los laten erover
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom zou ID-T?? iedereen in angst laten zitten en dan laten zien op T-E dat alles perfect geregeld is en dat het een top feest wordt daar maak je meer indruk mee. Ik denk dat de verwachtingen lager zijn waardoor het feest erg goed gaat worden
Waarschuw beheerder
om al het verdere gezeik op id&t te voorkomen.
Quote van Tjeerd op het forum van Start2Dance.... (ex) ID&T Werknemer :)

Er zijn 25.000 kaarten verkocht... er is dus niets aan de hand en dat er vorig jaar 30.000 bezoekers waren en het Utrechts Nieuwsblad op basis daarvan er maar lukraak vanuit gaat dat dat dit jaar weer het geval is zal niet de eerste mediafout zijn. Als ik ID&T was zou ik die krant er flink van langs geven in een officieel persbericht want voor zover ik het kan beoordelen is het getal 30.000 nooit door de organisatie genoemd...

Dit jaar vindt het namelijk plaats in een ander deel van het complex en de capaciteit daarvan is wat kleiner...

En die kut van een burgemeester moet eens wat nuttigs gaan doen. Al drie jaar loopt ze te mekkeren over veiligheid en gevaarlijke sfeer en ze is er nog geen 1 keer zelf wezen kijken

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon vroeg komen!!! :jaja: