Partyflock

Forumonderwerp · 656015
1 volger · 2709x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat is jullie mening over Calella, spanje. En wie gaat daar deze zomer ook een feesie bouwuhhh?
Waarschuw beheerder
Calella is egt te gek.. ben dr vorig jaar geweest :D
dit jaar Malaga ;)
Waarschuw beheerder
en waar moet je allemaal wezen, welke kroegen/discotheken. welk strand is het gezelligst, bijv. net als starbeach in kreta
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga naar Blanes, vond de appartementen iets aantrekkelijker daar, en vanuit Blanes is het maar een klein kwartiertje naar Lloret of een andere plaats waar je goed kan feesten, dus iig rustig slapen in Blanes ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
calella ligt weer verder heh, das wel jammer ja maar we hebben wel een mooi appartement
Waarschuw beheerder
ik heb dit via gogotours geboekt:

http://zomer.gogo.nl/bestemmingen/index.asp?ACC_BLANEURO

vond ook de ligging wat beter, alles op loopafstand en leuke excursies (ga met mn vriendin, dus het uitgaan zal niet zo extreem worden als dat je met een stel vrienden gaat :))
Waarschuw beheerder
ben er 1 jaar geleden geweest.
was wel lachuh in menphis kwam toen dj rob en isaac draaien
avenue was tot 2uur r&b en daarna trance
maoi is een vette cocktailtent

Waarschuw beheerder
ben er 2 jaar geleden geweest! echt een geweldige vakantie gehad :yes: als je er heen gaat moet je naar de avenue en menfis gaan 2 groote discotheken daar! en hans en grietje is ook gezellig :D

Waarschuw beheerder
Ben er 2 jaar terug geweest en toen waren er heel veel duitsers :S :-S

Waarschuw beheerder
Als je gaat, moet je snel gaan!
Anders ben je er te oud voor ;)
Waarschuw beheerder
k ga ook dit jaar,6 juli vertrek....
Waarschuw beheerder
donateur
kga ook dit jaar als het goed is 5 juli weg...

zit in hotel esplai iemand ervaring mee?? het zag er wel mooi uit. Heb er iig heeeel veel zin in

:Bounce: heey FANTASY word feesy he:P:P
Waarschuw beheerder
dat wordt zeker een feesy;)
los in callela:P

Waarschuw beheerder
ben vorig jaar ook in Calella gweest.Dana en Zany draaiden toen in Menfis.=)dus misschien dit jaar weer?
Je moet zeker naar
Menfis
Bob's saloon
en Maui gaan..
dat vond ik een van de leukste discotheeks daar en The tunnel is ook leuk.Ik raad je aan een discokaart te kopen.Dat kan je bij elke propper kopen die er rondloopt.=)de entree en drinken is dr wel mega duur majaaa...
Waarschuw beheerder
donateur
ach dat is het overal in spanje dus wat maakt het uit:S:S heb er zkr zin in...gaat alleen het een en ander fout met de factuur en alles bij mij:S:S

Waarschuw beheerder
Ben afgelopen zomer in Calella geweest en was echt mn beste vakantie ooit!! Er zitten drie leuke discotheken daar: Menfis, Avenue en Turisme. Ik ben het meest in Menfis geweest, gezellig sfeertje daaro! En als je naar Lloret ofsow wil is dat goed te doen, taxi's kosten geen ruk daar, en je hebt een beetje afwisseling.. Wel is de leeftijd van de vakantiegangers niet zo hoog, maar goed, dat hebbie ook in Lloret of waar dan ook. Je moet het zelf gezellig maken, en als je toch gaat, ga dan ff langs eetcafe 't Luifeltje.. Lekker eten, toffe mensen en gezellig sfeertje! Veel plezier!!

(k)
Waarschuw beheerder
zijn er ook nog mensen die er dit jaar heen gaan?
Waarschuw beheerder
donateur
Jepz Fantasy en ik iig :P

ga jij ook?

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
vrienden van me zijn er weleens geweest...

en heb ze niet horen klagen, dus dat zal wel goed zitten;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er 2 jaar geleden geweest..
De winkelstraatjes en het strand vond ik echt (y)
Ben er helaas niet veel uitgeweest, maar het schijnt wel leuk te zijn.

Waarschuw beheerder
achja ben er aantal jaren terug geweest, tis wel geinig, maar niet alles

Waarschuw beheerder
Calella is kickuh ! ben er 2jaar geleden geweest...je moet zoiezo naar Menfis gaan, daar wordt lekker gedraaid..of the Avenue..is ook goed te doen...misschien ga ik deze zomer weer naar Calella...is me goed bevallen daar...:P

Waarschuw beheerder
Ja lekker rustig.. in vergelijking met Salou enzo he! Maar wel druk genoeg voor een goede feestvakantie!!
waar je zeker heen moet gaan: Hans & Grietje, Menfis (duidelijk!) en Maui!
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil ook absoluut nie naar salou vind het net ff TE als je begrijpt wat ik bedoel dus dan maar naar calelle...zo te horen heb ik er echt super zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
Calella geweldig 2x geweest! ik heb ze al voorbij horen komen de menfis en avenue!

als advies om lekker goedkoop in te drinken! western saloon!! niet super disco/ bar maar op de avonden dat er geen schuimparty is (alles behalve woens en zond) baco 0,5 lt 2 euries en o,5 lt bier 1 eurie :D dus dat is wel relaxt!!!!

En btw Calella is egt wel het leukste van de costa brava!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, Calella is idd heel leuk.
Ben er ook 2x geweest en het is prima bevallen.
De grote discotheken zijn al opgenoemd en Hans en Grietje is ook heel gezellig.

Tip: Kijk bij een schuimfeest van te voren waar de douches zijn ;) Vorige keer was het schuim zo hoog dat we niks meer konden zien en bijna stikten :s Maar het is wel leuk hoor haha
Waarschuw beheerder
k was vorig jaar in Lloret en dat is idd gewoon net ff TE. Ik hoop dat er in Callela wat minder Breezer publiek rondloopt....
Waarschuw beheerder
Die menfis......geweldige tent! Mallorca was leuk toen Dana in de iT kwam draaien, maar mijn beste herinneringen liggen toch bij de Menfis in Calella!
Dj Rob draaide daar een paar keer per week, alle bekende hardstyle/house platen kwamen voorbij, je kan je helemaal kapotstampen daar, echt zwaar genieten!
Verder was die hele vakantie echt supervet :)

Waarschuw beheerder
Ja Calella is echt wel kickuh! Probeer ergens zo'n stapperskaart te scoren, dan kan je lekker met de limo... ok is makkelijk te lopen hoor, maar staat "stoer" MUAHHAHA LOL

Waarschuw beheerder
donateur
Calella? Ik vind dat zo'n net-niet oord. Ga naar Lloret, daar is het pas echt feest!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja Calella kun je best wezen hoor, T shirtjes sparen van de lokale discotheken ;)

Avenue en Turisme 35 bijvoorbeeld.
Gewoon een leuk plaatsje waar je lekker kunt stappen :yes:
Waarschuw beheerder
Ben vorig jaar ook in Calella geweest via Gogo. Is me erg goed bevallen moet ik zeggen. Vooral de Memphis vond ik erg relaxed. We hadden ook een dagje Lloret gedaan, maar ik vind het net iets te massaal daar. De sfeer vond ik ook niet echt geweldig. De vrouwen zijn er arrogant enzo. Ik ga dus voor Calella (en Blanes).
Waarschuw beheerder
is er ook een soort net zo'n strand als starbeach zoals op kreta... zal wel niet. maar welk strand is het gezelligst
Waarschuw beheerder
Calella is niet speciaal heel mooi of perfect om uit te gaan. Maar er is wel een lekker strand en uitgaan kan je goed in de omgeving (als je vervoer hebt). Je kunt ook de trein naar Barcelona nemen om te gaan stappen! (niet duur en airconditioned)
Waarschuw beheerder
Calella is onwijs gezellig!!:D maar voor t uitgaan ga ik toch liever naar Lloret!!!
het strand is irritant!!!! van dat korrelige zand:S

Waarschuw beheerder
calella is idd wel relext
zit zelf in malgrat is ook wel lache maar wat kleiner dan calella :) (en goedkoper :P)
Waarschuw beheerder
Ik ga ws ook naar calella, groep van zo/n 12 personen, altijd gezellig... rond begin aug..
en idd, Tzal wel net zoiets als blanes zijn en daar heb ik me tocg echt erg goed vermaakt vorig jaar!!
Waarschuw beheerder
Was 2 jr geleden in Calella in Spanje het strand vond ik heerlijk daar, uitgaan ging wel, vorige jr samen met me vriend naar Barcelona geweest beviel me veel beter.Maar het is daar wel leuk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik was in 2001 in Calella en het was echt super!! leuk uitgaansleven..!! misschien dat het nu veranderd is.. maar was ckr leuk!

Waarschuw beheerder
Calella = (Y)

Waarschuw beheerder
Ben er ook geweest. 3 X zelfs, maar de laatste keer is ehhh 7 jaar geleden.
Grappig om te lezen dat menfis, turism en bobs nog steeds bestaan. Helaas draaiden er toen nog geen bekende dj's :(

Als ik de kans kreeg ging ik zeker weer!!

Waarschuw beheerder
turisme, menfis enzo is wel ok daar niet echt heel groot wel dicht bij Barca
Waarschuw beheerder
Ben nu in de afgelopen jaren naar Salou En Lloret geweest en de laatste 2 jaar naar Calella.
Is me toch een stuk beter bevallen.
Lekker relaxt sfeertje (niet zo opgefokt) en niet zo massaal als Lloret of Salou.
Dit jaar al begin juni erheen en zien uit te houden tot eind augustus....Maar dat komt wel goed.Heb dr moeilijk veel zin in. Calella here we come !!! (again)
Waarschuw beheerder
donateur
Calella is de vetse plek om op vakatnie te gaan :D:D

ik ga er nu voor de 6x heen met vrienden word zeker weer los

er komen veel nederlanders en engelsen en duitsers en natuurlijk vette feesten :):)

menfis ik zeker de loste discotheek :D:D:D

wie gaat er nog meer rond 16 juli
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
menfis is lachuh ja...
veel bekende dj's

hans en grietje is ook cool.. gwoon lekker gek doen 's avonds in hollands cafe!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hans en grietje ben ik 1 x geweest hadden ze bitterballen feest

echt beetje te blij

:Pde bitterballen waren trouwens wel lekker

www.technopimp.nl/calella over calella
Waarschuw beheerder
draaien ze ergens in callela regelmatig techno?
Waarschuw beheerder
niet dat ik weet..
in bijv menfis hebben ze veel avonden met dj's maar was vorig jaar meer de hardstyle dj's (dana, pavo etc)
Waarschuw beheerder
Callella sucks!
Echt een dood kutdorp.
Maar bij het oude plein, tegenover de kerk zit zon ondergronds cocktailbarretje, 3 jaar terug heette ie de maui, en die kun je makkelijk oplichten door dat debiele betaalsysteem van ze. Dat is wel leuk. Prima gratis cocktails ook!
Waarschuw beheerder
callela is best leuk hoor! maar niet voor meer als 3 avonden in de week
Waarschuw beheerder
Ben er 2 jaar terug geweest en toen waren er heel veel duitsers :S:S:S

Of er nou veel Duitsers/Engelsen/Fransen/Nederlanders of Russen lopen...
Ik bouw altijd me eigen feestje :p

Ik ga vanaf 3aug in Esplai ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe dan ga ik je zeker zien

kom je pilletje mee etuh lol :P:P

ik zat verleden jaar ook in esplai :)

nu hotel ernaast :D:D

Waarschuw beheerder
Jowwww ik ga ook naar CALLELA!!!!!!!
3AUGUSTUS IN ESPLAI!!!!!!!

Ik heb er zin in :P

Waarschuw beheerder
voor de cockailtjes wil ik nog wel keertje terug... die waren goddelijk:P
Waarschuw beheerder
Allemaal naar Esplai..
Ik ken die mensen daar nu wel.. gewoon even muziekje opzetten ;)

Heb zelfs nog foto's dat ik aan het hakkuh ben daar bij het zwembad :| Hardcore(uurtje) was er toen)
Waarschuw beheerder
Hmmmmm :9 Maui cocktailbar is zeker aan te raden!

Waarschuw beheerder
Maui cocktailbar is zeker aan te raden :) Ben daar vorig jaar 3 avonden achter elkaar geweest, en elke avond lol :) Een soort van kelder die is omgebouwd tot jungle :D De 3e week van juni mag ik weer.

GreetzZ,
Vince
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb er echt super zin in :D Cant wait :P Vliegen er meer mensen 3aug. vanaf ehv?
Waarschuw beheerder
jaaa ben er zo`n 5 of 6 jaar terug geweest met een groep vrienden en het is ECHT wel kicke als je tenminste van zuipen,feesten en gek doen houdt en NIET van cultuur!! Strand is ook superrelaxed....errug leuk dus. Vlakbij lorret dus ook de moeite waard om heen te rijden met de taxi :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
waarschijnlijk ook dit jaar, een week!
ben r nooit geweest, klinkt dus wel leuk :jaja:

Waarschuw beheerder
2 CestMoi: Niet in aug. Maar vlieg je ook met Basiqair op Barcelona? Dat is lekker voordelig :)

Ciao

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga elk jaar naar calella, gezellig daar en altijd wel iets te doen!
ZEKER aan te raden:D

Waarschuw beheerder
nope ik vlieg met ryanair :S Vanaf ehv naar ??? weet ik zo ff niet :P
Waarschuw beheerder
zo te zien wordt het een gezellige boel daar in Callela:D
Can't wait!
Waarschuw beheerder
donateur
gaat feesy worden :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
CeStmOi 9 maart 2004 07:54
Ik heb er echt super zin in Cant wait Vliegen er meer mensen 3aug. vanaf ehv?

Zal wel Barcelona zijn (of je moet overstappen en/of heel lang in de bus wil zitten.

Ik vlieg vanaf AMS, met Basiqair/Transavia. whehe.. :)
Ook op 3aug.. misschien komen we wel tegelijk aan (zelfde bus naar esplai.. Vodkatje erbij :D)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij zijn toen met de bus gegaan doe dat NOOIT!!!! wat een ellende man....je kan niet slapen gezien de ellendige beenruimte en teringherrie in zon bus en t vreten stelt ook al geen flikker voor....bakkie soep of een broodje :-s. En die reis duurt laaaaaaaaaaaang, zo lang dat je eerst 3 dagen nodig hebt om bij te komen

Waarschuw beheerder
Ik heb echt geen idee op welk vliegveld we aankomen...btje slecht he :P Vraagk vanavond wel ffies na..wij vliegen om half tien sochtends, en u? :P
Waarschuw beheerder
Ben der 2 jaat terug geweest,
wel lache hoor...

Maar ken zeker beter :yes:

Waarschuw beheerder
Ik vlieg naar Gerona...40 kom er vandaan ofzo :)
Waarschuw beheerder
ik ga 24 juli lekker 15 dagen feest vieren in de zon dus dan ben ik er 3 augustus ook nog wel. ben benieuwd wat het gaat worden in calella, maar 1 ding weet ik zeker ............. it's going to be a god damn party!!
Waarschuw beheerder
donateur
ikke 16 juli :D:D:D:D

ga voor de zoveelste x blijf het kicke vinden

word weer super losss :bounce:
Waarschuw beheerder
ja fantastisch gehad daar, wie weet kom ik dit jaar ook wel weer, we zien wel, maar echt gezellig gek en dronken mmhmmmm
plus natuurlijk zon zee en strand grrrr
Waarschuw beheerder
CeStmOi 13 maart 2004 14:41
Ik vlieg naar Gerona...40 kom er vandaan ofzo

Koel, ik moet iets meer in de bus zitten denk ik.. maar heb wel een vet vliegveld.. :s whaha

Ik weet niet hoelaat ik vlieg, laat het nog wel weten ;).. en anders zien we elkaar daar wel
Waarschuw beheerder
weet iemand wat sites van discotheken daar??
ga er ook heen op 12 juli:)
Waarschuw beheerder
ben dr 2 jaar terug geweest..
was zeker lache daar.mag alleen niet meer terug kome in dat hotel denk ik:S:$
maare de menfis was zeker de leukste tent! en de maui de beste coctail bar!!!
wie weet trouwens op hoeveel het zombicoctail record staat? vriend van me had em namelijk met 16 of 17 verbroke...
Waarschuw beheerder
donateur
Sweety: www.discomenfis.com
tsja en dat ding van turisme35 doet niet
anders moet je nog maar ff kijken op
www.calella.pagina.nl
Waarschuw beheerder
donateur
[url]www.technopimp.nl/calella[url]

16 juli komen we met ze 12e aan op calella

belooft weer helemaal los te gaan

Waarschuw beheerder
ik heb dr echt fucking veel zin in :D

Waarschuw beheerder
donateur
ben er vorig jaar geweest :)
is errug leuk :D (Y)

Waarschuw beheerder
Is echt heel leuk in Calella! Ben er 3 jaar geleden een weekje geweest, was echt top! Nie zo druk maar toch gezellig!
Waarschuw beheerder
Wie is er in Calella tussen 24 juli en 7 augustus?!

Waarschuw beheerder
Ik

Waarschuw beheerder
ik gaat lekker int voorseizoen.. 29 mei vertrekke.. blijf dr 8 dage.. ben dr nog nooit geweest dus ben benieuwd
Waarschuw beheerder
ik ga dit jaar ook naar calella 16 juli en hoop dat het wat wordt ben er namelijk ook nog nooit geweest dus ben benieuwd

Waarschuw beheerder
ben er 2 jaar geleden geweest, was een zupervakantie, maar dit jaar heeft turkije mijn hart gestolen...
Waarschuw beheerder
donateur
Wie is er in Calella tussen 24 juli en 7 augustus?!

:D:D:D:D

ik ga dit jaar ook naar calella 16 juli en hoop dat het wat wordt ben er namelijk ook nog nooit geweest dus ben benieuwd

dan gaan wij tegelijk :D
Waarschuw beheerder
het zal wel gezellig zijn daaro, en anders...........DAN MAKEN WE HET TOCH GEZELLIG!!

Waarschuw beheerder
psies :yes:

Waarschuw beheerder
oe tis al bijna zo ver ;)
Waarschuw beheerder
nog een paar maandjez en dan gaat het feest weer beginnen!!
Waarschuw beheerder
donateur
over 3 maandjes lig ik lekkero p het strand te bakken of loop ik lekker door barcelona :D:D...

Hoe is die verbinding trouwens met barcelona?? moet je veel betalen voor die trein, want weet dus dat er wel elk kwartier een trein naar barcelona rijdt mja...
Waarschuw beheerder
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.Wil ook graag weten of de taxi naar Lloret een beetje betaalbaar is.
Waarschuw beheerder
donateur
heb gehoord van wel omdat maar 15 km bij elkaar vandaan ligt geloof ik....dus als je met zn 5-en bent..denk eurootje of 5 p.p hoogstens
Waarschuw beheerder
Stappen in Calella is goed te doen.

The Avenue. Elke week dj's. Van Jurgen, Tom Harding tot de Bitte Ein Beat Tour.

In de Menfis elke week ook thema avonden. B2S organiseerd er feesten. Kheb me der uitstekend vermaakt!

Waarschuw beheerder
Vraagje

Wij moeten vervoer zelf regelen van vliegveld naar hotel. Iemand enig idee hoeveel geld dat gaat kosten?

Waarschuw beheerder
nope :S calella is redelijk qua uitgaan vond ik :yes: heb zin in salou :D
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah denk op zihc dat vrij duur is? waar stap je uit, barcelona? want er gaat een trein moet je ff kijken op www.calella.pagina.nl (sorry ff geen zin om link te makne) en daar staat geloof ik wel iets bij over vervoer met de trein dan stap je zo uit in calella maar hoe duur het is....GEEN ID...missschien dat je het op die sitek unt vinden mja ik kan geen spaans:S:S

heb het net ff opgezocht, althans poging tot met totale vertaalmachines en alles erbij mja...vanaf barcelona (zone1) naar Calella (zone 4 als goed is) betaal je geloof ik 10.30. Boven de prijzen staat ook: "Het staat toe zo vele reizen te doen als zichzelf tijdens een dag wil". Niet dat ik hier veel van snap mja volgens mij ben je dus voor 10 euro in calella en vanaf daar is geloof ik maar paar minuutjes lopen ofzo naar je hotelletje/camping/appartement. De trein gaat ook gewoon vanaf het vliegveld anders moet je voor meer info (wel in spaans mja) maar ff kijken op www.renfe.es en dan ff www.freetranslation.com voor de vertaling want anders snap je er vrij weinig van denk ik....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Thanx! Ik zal zelf ook nog es ff zoeken.
Wel klote dat we zelf dat vervoer moeten regelen, heenreis is niet erg want dat is overdag alleen we vliegen snachts terug :S Heb ik weer :P

maar thnx iig!
Waarschuw beheerder
je doet gewoon net als dat programma van MTV 'the trip'. loop je naar zon toeristenbus en zeg je heb je nog een plekkie over naar callela?

Waarschuw beheerder
donateur
ben er 2 jaar geleden geweest, vond het erug leuk, maar discotheken vielen wel beetje tege. kun je beter naar lloret gaan, heb je meer keus en meer stamptenten!
Waarschuw beheerder
keb toen in pineda gezete, ik had uitzicht op callela! ma beste is gewoon un taxi te pakken en na malgrat te gaan :bounce: dat was wel (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
hoeveel betaal je voor zo`n taxi naar malgrat ogneveer dan?!
Waarschuw beheerder
uhhh dat weet ik nie meer precies ma dat was nie zoveel... en als je toch met meerdere bent :)... ma ut is iig niet duur :D... en je kunt heen met un treintje he!
Waarschuw beheerder
donateur
jepz das waar...

Waarschuw beheerder
j betaald dr ongeveer 10 euro voor...
Waarschuw beheerder
Wie gaan er allemaal dit jaar naar calella
Waarschuw beheerder
donateur
One punch Rickey:
Dat is toch de hele strekking van dit topic dus wrom vraag je het?!?!

Waarschuw beheerder
erst indrinken in maui...
daarna memfis of trafic

Waarschuw beheerder
ikke gaat naah calella:D
wooohooooooooo

Waarschuw beheerder
Zou dr in de eerste week van juni al wat te beleve zijn daaro?
Waarschuw beheerder
Lieve loes........... om dit topic een beetje levend te houden. anders komen er geen reacties meer en gaan we eraf lieverd.

Waarschuw beheerder
nog n keer dan, vanaf 3 augustusssssss IN ESPLAIIIIIIIII
Waarschuw beheerder
Idd voor de allerlaatste keer,vanaf 6 jul 15 dagen in Mar Blau!
Waarschuw beheerder
haha goedzo, dit is wat ik bedoel.

:-)

Waarschuw beheerder
ik ben voor 2 jaar terug ook in calella geweest.
het is wat rustiger vergeleken met salou en Lloret.maar je kunt er goed stappen.wij zijn toen in menfis geweest, toen draaide tom harding.en dat was wel leuk.de discotheken liggen iets meer verspreid,maar het is te doen. veel plezier daar!

xxxies

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vertrek 6 juli ongeveer
Waarschuw beheerder
donateur
sorry One punch Rickey je hebt enigzins gelijk:$
Waarschuw beheerder
maakt niet uit hoor loesje ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
vind ik fijn:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
was het maar zover

nog 2 en halve maand 16 TAKE OF !!

voor de 6de maal :P:P:P

:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij nog 2 maanden en 1 dag en ik ga daarheen :bounce:

Waarschuw beheerder
Nog ff he steef en Dan gaan we EINDELIJK!!!

Naar callela,
kheb er egt super veel zin in, tis daar cker wel tof :)
Waarschuw beheerder
donateur
was het maar zover

ey technopimp we gaan zkr los :D

ik wil nu al gaan... kan gewoon niet wachten :P

Waarschuw beheerder
Ik ben er van de week nog ff naartoe gelopen vanaf malgrat de mar... klein stukkie :P

Maar er was nog niet veel te doen. La Pineda eigenlijk hetzelfde verhaal alleen malgrat en sta. susanna waren beetje levendig. Zal van de zomer uiteraard anders worden. Maar het is er mooi!
Waarschuw beheerder
komen daar ook wel eens leuke dj's draaien dan?

Waarschuw beheerder
donateur
calella is wel leuk!

maare niet echt super!
zijn eigenlijk maar 2 goei discotheken

Waarschuw beheerder
Calella is vet!

Ben vorig jaar daar geweest en heb echt een geweldige vakantie gehad.

Heb er Pavo gezien en Gigi D'agostino, Dana kwam er ook 1 keer in de week in een discotheek.

Vind het niet onderdoen voor Lloret, alleen is het kleiner.

Waarschuw beheerder
wat voor weer ist daar eik gemiddeld in augustus?

Waarschuw beheerder
Het weer is HEEEEEEEEEEERLIJK!!!! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
callela is standaard los hehehe

STAMPUH!!!
Waarschuw beheerder
Helaas is dat stampuh nou net iets waar ik niet zo van hou,ik hoop echt dat er ook techno electro of house gedraaid wordt:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
je kan toch wel los gaan kom maar naar hotel kamer 305 (bon repos) wij maken onze eigen party's :P

Helemaal los of niet pimpie :P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
calella, calella, calella!!
callela is chill ben er 2 keer geweest en ga ik daar werken als ik vakantie heb in de luifel wordt vet relax daar

ik zit er vanaf 17 juli tot 7 aug

check jullie daar wel
Waarschuw beheerder
donateur
ben er ook 'n keer geweest was leuk in calella! Menfis is een leuke tent(weet alleen niet of het nu nog steeds zo heet)!

Waarschuw beheerder
Kheb er zin in, nu nog hopen dat t mooi weer is...

Waarschuw beheerder
IKKE OOK NAAR CALLELA! 13 JULI om precies te zijn! callela is echt te gek.. niet zeiken over dat het strand korrelig is.. Dan moet je in nederland blijven!
Waarschuw beheerder
lekker 6 juli vertrekken. Zal zeker wel goed komen allemaal. gaan lekker knalluh daarow!:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga 16 juli tot 1 augustus :D

heb er echt zin in :D

Waarschuw beheerder
Gister aangekomen in calella.. tis hier heeeeeeeeeeeeerlijk weer... 27 Graden :D

Ik gaat nou weer lekker terassie opzoeken:D

veel plezier nog allemaal in dat koude kikkerlandje :P
Waarschuw beheerder
*Benijd Insane*
You lucky bastard:P
Waarschuw beheerder
donateur
Calella is wel leuk, niet al te groot maar wel erg gezellig :)

Menfis is leuke tent :)
Waarschuw beheerder
donateur
nog 5 weekjes ofzo en dan zit ik daar met mn luie kont in t zand. geweldig:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig nog 6 weken....

Dan zal Rotterdam daar even de boel op stelten zetten :P
Waarschuw beheerder
donateur
maak het niet te gek he:P

Waarschuw beheerder
Halloooo!

Nog ffiez en dan gaan we naar callela was het maar al zover!
heb er echt super veel zin in!

(K)ieee
Waarschuw beheerder
We gaan er 10 juli heen en ga helemaal los daar :D

als ik slaag tenminste en Fantasy* check maar alles vast ff voordat we jullie komen vergezellen :)
Waarschuw beheerder
crzier 28 januari 2004 17:24
ik heb dit via gogotours geboekt:

http://zomer.gogo.nl/bestemmingen/index.asp?ACC_BLANEURO

vond ook de ligging wat beter, alles op loopafstand en leuke excursies (ga met mn vriendin, dus het uitgaan zal niet zo extreem worden als dat je met een stel vrienden gaat )

ik ben daar vorig jaar geweest in dat appartement en je word zowiezo met je borg genaaid en ik zal ´s nachts maar stil zijn op je kamer want ze zijn er heel streng in, maar veel plezier iig :)
Waarschuw beheerder
2 Bass Maniac
We gaan Callela met zn 10en fftjes onveilig maken:yes:
Waarschuw beheerder
Calella is (y)(y)!
Echt gezellig, ben er vorig jaar geweest..
MENFIS = The Place 2 Be :D!

xxx
Waarschuw beheerder
19 juli tot 4 aug robertos en vincentos los
'
op camping bona vista

Waarschuw beheerder
Ik vond het helemaal geweldig....

Menfis is een leuke tent

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
zo te zien wordt callela dit jaar helemaal gek :D

neej hoor loes het wordt nog veel gekker :P:P

Waarschuw beheerder
net weer trug gekomen in Koud NL :(

Kep ut toppie naar me zin gehad.

Hans en grietje is goeie gezellige tent om ff in te zuipe.. en dan op naar de menfis.. op zich wel gezellige tent maar draaien kunnen ze absoluut NIET!!!!:S biertje is ook 8erlijk duur :S drie en een halve pleuro voor een :bier: in een longdrinkglas.. maar goed je ben op vakantie en heb ie daar toch maling aan. En het stikt er van de duitsers! zaten dr maar 4000 :S

Maar goed.. Conclusie:

Goed te doen, lekker weertje, gezellige mensen :D

Volgend jaar zeker weer maar dan int hoogseizoen :bier:
Waarschuw beheerder
Calella is echt mooi en leuk, veel rustiger dan bv. Lloret en salou maar wel heel tof.
Ik zat daar in hotel Corona, prachtig hotel
Waarschuw beheerder
donateur
het schiet al aardig op.

heb er nog steeds volop zin in :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
gaat zkr snel over maandje zit ik daar gewoon al :D:D

volgens mij word het gewoon flink veel geld mee nemen:/

wat betaal je daar zoal voor een wijntje da n?!

Waarschuw beheerder
in die discotheken is alles behoorlijk prijzig, dus gewoon voor drinken in kroegen, er zijn er die de hele avond happy hour hebben, dan ben je erg weinig geld kwijt..menfis en avenue vond ik daar de leukste disco's .. Have fun !

Waarschuw beheerder
nog anderhalve maand!!! en dan gaan we er eindelijk heen!!!
kheb er echt te veel zin in gek!!!! :):)

(K)jee
Waarschuw beheerder
Ja Calella is Top! Was er vorig jaar!
Misschien dit jaar weer..of Ibiza!

Waarschuw beheerder
To Loes

Wijntje zal je ook wel rond de 3 tot 4 euro zitten hoor. het is abnormaal duur in de discotheken. dus daarom zou ik gewoon eerst in de kroegen inzuipen en later naar de discotheek gaan.

Waarschuw beheerder
Ik kan het me niet zo goed meer herinneren, maar volgens mij viel het wel mee met de prijzen in de meeste tenten hoor.

We hebben bijv. de hele vakantie Tequila gezopen voor 1 euro per stuk.
Ligt een beetje aan de tent, we hebben ook een keer 4 bier besteld voor 16 euro :S

Waarschuw beheerder
dat heb je dus in de menfis. daar betaal zo'n 4 pleuro voor een :bier:.
de turisme weet ik niet daar ben ik 5 minuten geweest. wat een ballentent was dat.
Waarschuw beheerder
calella is echt heel erg onwijs gaaf vooral het uitgaan!!!
Ben vorig jaar geweest en het jaar daarvoor ook
De leukste discotheek is natuurlijk de menfis
je moet zekers eens de hollandparty meemaken!!
(K)

Waarschuw beheerder
tjah...de prijzen zijn misschien wel duur...maar dat boeit tog nie je bent op vakantie!!!!

en er is bijna over happy hour!! dus dat is ook wel beter!! en inderdaad tequila bijna overal voor een eurotje!!!

(K()*K)
Waarschuw beheerder
donateur
zow wat Zal ik dan dronken worden heel de dag aan de tequila ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ga me verder ook nie echt druk mkane om prijzen ofzo maarja dan weet ik geowon enigzins waar ik op moet rekenen om mee te nemen..of ik bv 200 euro mee moet nemen of 400

daarom wil ik het eigenlijk ff weten zeg maar

Waarschuw beheerder
altijd genoeg geld meenemen ! je kan altijd nog mee terug nemen toch
Waarschuw beheerder
donateur
ja das waar mja dan nog..
dan heb ik tenminste ff enig idee

Waarschuw beheerder
CALELLA RULEZZZZZZZZZZZ!!!

nog 6 weken!!!
here whe comeee!!!!!
Waarschuw beheerder
Ongeveer 50 euro per dag.....Het natuurlijk ook aan jezelf hoeveel je nodig hebt.....
Waarschuw beheerder
donateur
daar had ik ook ongeveer op gerekend..
scheelt ook wel dat ik al eten bij hotel in heb zitten denk ik
Waarschuw beheerder
50 euro per dag!!!!!!!!!!! hoe doe je dat dan he!!!!

daar kom ik de middag niet eens mee door man.

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd en heb er zin in!

Esplai here we come :P
Waarschuw beheerder
Tjah....overdag geef ik meestal niet zoveel uit....ligt oik de hele dag op het strand te pitten...

Waarschuw beheerder
slape is voor mietjuhs:P

Waarschuw beheerder
donateur
Calella is heel mooi & gezellig, alleen te veel stenen op het strand!! Maar is wel de moeite waard!!:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat het er leuk is

maar ik ga toch wel los :bounce:
Waarschuw beheerder
Esplai here we come

Precies, gaan we even kijken wat er weer te vreten valt met VOLpension :| whehe..

En kijken of er nog wat veranderd is daaro

Waarschuw beheerder
ze hebben daar zelf Hollywood :p
dus dan moet het wel gek zijn hahah

maar ik ben vorig jaar geweest had het echt naar me zin (y)

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel Calella topics hebben we al niet inmiddels :vaag:

Maar goed, ontopic: ik kwam er 3 a 4 keer per jaar ;P
Waarschuw beheerder
Dit topic is al een hele tijd in de lucht... maar er zijn er inderdaad wel heel veel aan het bij komen...

:D 3a4 keer per jaar? hoezo dat dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik en mijn ex gingen daar steeds naar eigen appartement van schoonouders. Alleen een lijnvluchtje en even treinen: klaar ;)

En dat 5 jaar achter elkaar.

Waarschuw beheerder
etuh zal wel weer drie keer niks zijn..
in salou en lloret was t iig elke keer echt te erg :P

Waarschuw beheerder
donateur
Die cactussen staan er zeker weten nog ;)

Die dingen staan er al heeeeeeeeeeel lang, er zijn ook ansichtkaarten met foto's ervan gemaakt.
Waarschuw beheerder
Beters... Ik vind dat zo'n mooi gezicht, :D ik was er in 2000 maar toen waren ze al heel hoog :| nu dus nog hoger :D

Waarschuw beheerder
Ben der afgelopen jaar geweest... was super!!! Alleen de leeftijd is wat jonger (die der rondlopen) T/M 20 jaar ong.

Waarschuw beheerder
donateur
Je zult zien dat die catussen amper gegroeid zijn, ze staan er namelijk al tientallen jaren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Over 2 weken zit ik er gewoon. echt super zin in.

Esplai, ach zal toch wel goed komen. we laten 3e bed op kamer plaatsen. is dat btje te doen?!?!?
Waarschuw beheerder
Je zult zien dat die catussen amper gegroeid zijn, ze staan er namelijk al tientallen jaren

Inderdaad ik ben er 5jaar geleden geweest en 4 jaar volgens mij. maar er leek geen centimeter verschil in te zitten :);) wel koel.. neem ik zeker een foto van :)
Waarschuw beheerder
vanaf maandag zetten wij calella in ieder geval op zn kop :P, heb er mega zin in!!
Waarschuw beheerder
Calella is zker wel vet
vooral de menfis met de "stamp" feestjes:P
een aanrader en overdag met je ballen op t strand hangen.......
Waarschuw beheerder
donateur
hehe wij hebben ooka l 5 foto's van die cactus stil the same

maar soms halen ze allemaal weg

16 juli !!!!!!!!!! ;) Eindelijk weg :P
Waarschuw beheerder
donateur
technopimp we gaan los nog 2 weken !!!!

Waarschuw beheerder
ik moet mij ook 17dagen zien te vermaken in calkutje:P maar als ik zo kijk....komt helemaal goed :d !

Waarschuw beheerder
bleGh schraal weer, gelukkig ben ik over een weekie ook in het pauperige calella.....

zijn er nog een beetje fatsoenlijke, niet trance achtige en al helemaal geen hardstyle tenten?
Waarschuw beheerder
donateur
nog 2 daagjes en dan zit ik in de bus richting calella:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
nog mensen die morgen met bus via gogo die kant op gaan?
Waarschuw beheerder
ik ga de 16e gelukkig die kant op want heb het hiero wel gezien met dat zeik weer.
gaan der nog mensen naar hotel MIAMI.
kuzzzy jenny
Waarschuw beheerder
ik ga de 24e en dan zit ik in appartement miami.

ik heb echt zin!!!!........... in de vakantie dan heh ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vertrek vlieg morgenochtend om zes uur richting het zonnige Calella:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben Vanmiddag terug gekomen,
lekker hoor 10 uur app. uit en de bus die pas om 8 uur gaat.

P.s Bob's is wel is (Y) happy our tot 23.30 en als het rustig is tot het einde

Ben met discotheken niet verder dan de Mempis gekomen zorg dat je voor half twaalf naar binnen gaat en dan haal je gewoon een stempel, krijg je weer gratis drinken voor :P

in de Tequila bar is de Tequila 0.80 cent

en de Propper van de Maui is een flikker, maar wel grappig :p

Waarschuw beheerder
Ik ga er lekker 3 weekjes heen! :P
Dit word mij 5e of 6e keer ofzo! En ik vermaak me telkens weer!!! :D Altijd bekende dj's! En nu zijn de toegangsprijzen wel hoog, maar als je een beetje kunt flirten kun je wel iets goedkoper naar binnen. En je krijgt ook allemaal consumptiebonnen! Dus dat geld was je sowieso wel kwijt! Iedereen die gaat... HEEL VEEL PLEZIER!!! En zijn er ook nog mensen die naar camping caballo de mar gaan ? Laat een ebriechie achter! :D
kuzzz

Waarschuw beheerder
bedoel je die propper die altijd in dat hempje loopt??

Waarschuw beheerder
Geen idee! Er lopen altijd zo veel proppers en ook zoveel met een hempje! Dus geen idee! :D
(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
100% neuken in de maui, maar niet in de keuken

Waarschuw beheerder
donateur
Calella :bah:

paar jaar terug geweest met mijn ex. En vind het daar maar niks........
Waarschuw beheerder
Ik heb samen met mn vriend vandaag een last-minite naar Calella geboekt! 20-28 juli lekker met't vliegtuig via gogo tours!

Iemand ervaring met appart-hotel Safari??
En zijn er ook nog leuke uitstapjes te doen of tripjes weet ik wat??
Waarschuw beheerder
Bij ons wordt 't tripjes naar de kroeg/discotheek

Van 26 juli tot 4 aug zijn wij er in ieder geval ook van de partij!

En hoe negatief sommige er ook over zijn...
wij bouwe er toch wel een feeske van!

Waarschuw beheerder
Geldrop de gekste :S :P
Waarschuw beheerder
Hehe sekerzz in Calella strax wel :P
Waarschuw beheerder
3aug gaat alles op zijn kop daaro..

Hotel Esplai :|
Ik vlieg vanaf Amsterdam om 12:05 of pas om 17:02 :s
Hopen dan maar de eerste.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bazzzer ik vlieg al om half tien vanaf eindhoven dus ik zet wel een drankje klaar ;)
Waarschuw beheerder
Zeg maar tegen Miguel (als hij nog leeft) dat hij maar een pul bier voor me moet reserveren :D

Lekker zeg, ik wil ook zo vroeg vliegen :(
Waarschuw beheerder
vraagje trouwens he, als je op internet een reis hebt geboekt en de bevestigingsmail hebt gekregen, zit je er dan definitief aan vast? of is het zo dat als je de acceptgiro niet betaald alles gewoon gecancelled wordt?

we hebben vandaag namelijk een hotel geboekt, maar achteraf gezien lijkt een appartement me toch beter. zitten we eraan vast? of wat?
Waarschuw beheerder
we hebben nog niets betaald btw...
Waarschuw beheerder
donateur
zit nu in een internet cafe in calella, heb het hier prima naar mn zin moet ik zeggen, echt supermooi hotel (esplai) is zeer goed verzorgd, de vrijdag is daar speciale dag ofzo, ech heel veel eten en als je weggaat krijg je een roos, is best grappig. uitgaan is hier wel ok, het is nog wel vrij rustig moet ik zeggen begint zo langzamerhand beetje te komen.

en tsja de bobs heeft wel leuke aktie, 2 halen 1 betalen...je krijgt gewoon elke avond tussen half elf en half vijf ofzo je 2e drankje gratis! prima toch...

kga maar es ff lekker naar het strand!
Waarschuw beheerder
donateur
Bij menfis liegen ze !!!!!!!!!!1

LUNA staat op de site dat tie komt

maar die is nog nie geboekt

want hij komt wel geregeld in colluses

VAAGG
Waarschuw beheerder
donateur
hij zou donderdag in avenue komen ofzo maar ging nie door ne daarom mocht iedereen vrijdag gratis naar binnen daar...mja tis btje dooie tent daar...

weet eigenlijk alleen dat dinsdag Dana draait in Menfis..verder heb ik er eigenlijk geen weet vna!

Waarschuw beheerder
Voy a Calella!!
20 juli, olé.. wat ik allemaal lees is toch wel goed. alleen de 1 zegt strand is waardeloos, k*tsteentjes, ander vind het een heerlijk strand. ach, erger dan het strand van Fanals (lloret) kan het vast niet zijn!!
Waarschuw beheerder
technopimp waarschijnlijk staat luna voor 2 dagen achter elkaar geboekt in collosos (lloret) 1 van die dagen zal hij echter in de menfis draaien (zelfde eigenaar) was vorig jaar ook zo...

Waarschuw beheerder
Vanavond ben ik er :D

Waarschuw beheerder
Ik ga 3 augustus naar callela!Ben er alleen nog nooit geweest!Ben wel in salou en lloret geweest!Ik zie het wel!Ik ga toch wel los!
Waarschuw beheerder
wat ik allemaal lees is toch wel goed. alleen de 1 zegt strand is waardeloos, k*tsteentjes, ander vind het een heerlijk strand. ach, erger dan het strand van Fanals (lloret) kan het vast niet zijn!!

Ligt eraan waar je ligt. denk ik :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet iemand soms ook nog exacte datums wie wanneer en waar komt draaie ofzo??

Waarschuw beheerder
+ de literflessen CEVEZA van 0,59 ct. :respect:
+ appartement (corona zo iets?)
+ schappelijke winkelprijzen
+ het strand, met 4 voetbaldoeltjes
+ géén last van insecten gehad

- het volk, voornamelijk 16,17,18 jarige koters, met een slechte muzieksmaak. Zodra er de laatste 10 minuten Hardcore werd gedraaid, was het ook meteen leeg
het waren wannabe trendy kneusjes met gaaspetjes en zweetbandjes en meisjes met veel roze aan en andere foute kledij
- de muziek........ in 6 dagen uitgaan, 4 Hardcore plaatjes gehoord (Luna was er idd niet, Chiren & Trilok draaide...)

KOOP NOOIT EEN BEACHMASTERCARD, JE HEBT ER GEEN SCHURFT AAN EN DE HELFT VAN DE 'AANGESLOTEN' BARS, WIST NIET EENS WAT HET WAS

Hans&Grietje: zielige kleutertent
Maui's: wel leuk, maar niet echt supercocktails
Banana's: 'gratis' bier tappen
Avenue: hier heb ik redelijk vaak vertoeft, leuke tent, beetje duur, geen supermuziek, maar er werd wel met enige regelmaat house gedraaid...
Bob's: leuke pauperkroeg om in te drinken, 2 voor de prijs van 1

zoiets ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tsjah het strand is idd iets minder daar, heb de eerste dag gewoon mn voeten verbrand daar deed zo zeer, het is nl nie alleen de warmte van het zand/steentje mja dus ook de steentjes zelf :/

verder uhmz ben naar barcalona geweest, dan ga je ook kijkje nemen in de baja beach club best leuk op zich..kroegentocht zou ik niet doen, kun je zelf ook wel, zo kom je trouwens wel achter de bob`s anders wist ik het niet zeg maar! en verder uhmzz ben naar beachparty geweest. is op zich leuk had alleen iets aan mn knie waardoor ik niet mee kon doen aan aantal aktiviteiten, het eten is daar vrij eentonig, eigelijk alleen maar broodje hamburgers mja is op zic hwel leuk, alleen nadeel is dat je 2 uur in de boot moet zitten voordat je er bent:/:/

heb ook nog lloret by night gedaan, zou gewoon lekker zelf een trein pakken want is op zich niet echt leuk in groepsverband. je kunt zo goed als gratis daarnaar toe, kost je iets van 4 euro voor een retourtje...

en ja bij menfis als je voor 12 uur binnenkomt krijg je 2 kaartjes, 1tje voor sangria of bier geloof ik en 1 voor een cocktail, mja als je dus ok clubcard van gogo hebt hoef je maar 5 entree te betalen en je krijgt die bonnetje krijg je dus 3.5 euro toe om daar naar toe te gana..bij turisme is het dat je 2 biertjes gratis krijgt of 1 cocktail geloof ik....
Waarschuw beheerder
Bohh, mijn vliegtuig (via gogo) vertrekt dinsdag al om 05.45, 2u eerder inchecken en dan nog van Maastricht naar Amsterdam rijden haha, dat wordt wat :s maarja, wel lekker al super vroeg op het strand :) Nog meer mensen die dan vertrekke?

Waarschuw beheerder
Damnzzzz ikke heb dr nu echt wel zin in :D
Laat ik de regen lekker hier en op naar de zon!
Artiest Funk D
Waarschuw beheerder
DamNz ik ga ook die kant op 16 augustus pas!! Grr Duurt nog zwaar lang! dus eerst maar genieten van de zomerfeesten in Nijmegen;)
Waarschuw beheerder
Ooooooh yeah!nog maar 1 verdoemde week werken en dan eindelijk weg uit dit vervloekte-regen-land op naar twee weken zon zee en feesten :D in Callela!! kan nie beter :p nu nog hopen dat het kreta kan overteffen maar als ik dat hierboven allemaal lees moet dat wel lukken :bier:

Waarschuw beheerder
van hoelaat tot hoelaat rijden die treinen?

En je komt er ook mee in Malgrat, Blanes en dus Lloret?

weet iemand trouwens iets over auto huur in Spanje/ Calella?
de 1 zegt: 23 zijn en 3 jaar rijbewijs. ander 21 zijn 3 jaar rijbewijs.
Of 21 en 1 jaar rijbewijs!!!! :-)
Waarschuw beheerder
mn vliegtuig vertrekt daluk om 05.45! Zometeen richting schiphol!!!!!!!!!!!!!! allemaal alvast ook een fijne vakantie!

Waarschuw beheerder
Over precies 2 weken land ik NU in Spanje :D
Waarschuw beheerder
Op dat moment lig ik alweer met me lamme zak op 't strand met koelbox vol met bier :P
Waarschuw beheerder
ik zeg niks. :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zei toch duidelijk op DAT moment en 't was reactie op CeStmOi :P
Waarschuw beheerder
ben er twee jaar geleden geweest. Is wel leuk.Een tip, ga s'nachts niet het strand op. Hoop shit daar op het strand s'nachts. En als ik "Cestmoi" zie, zou ik er dit jaar weer heen willen. Damn, Pretty Girl!!!!

Have fun!!!

See ya

Fos
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*Bloos*
Waarschuw beheerder
He "Cestmoi" , blozen is niet nodig!!!!! laten we eerlijk zijn: als jij dat bent op die foto, ben je echt een beauty!!!!!!

Ik zit in zuid-frankrijk vanaf morgen: je bent welkom!!

Have Fun!

Fos
Waarschuw beheerder
donateur
zit ook een hele mooie cocktailbar

weet alleen niet meer hoe die heette, iemand?
was met 2 verdiepingen. benenden was vrij smal en stijlvol, de bovenste had een open dak kan ik me herinneren, erg romantisch

volgens mij was de naam iets van een spaanse vrouwennaam
Waarschuw beheerder
Ik ben een paar dagen geleden weer geland in ons nederige kikkerlandje.Ik moet zeggen Calella is super!Het is een stuk groter dan ik dacht,het strand is echt vet relax en het uitgaansleven bruist van de energie.Daarnaast valt er heel veel vrouwelijk schoon te bewonderen(of meer;)).
Aanraders zijn de Maui,Turisme en de Menfis.
Koop gewoon een paspoort van Turisme organisatie,kan je halen in hotel Estrella.Met dit paspoort kan je bij tal van discotheken twee weken gratis naar binnen!Zeker doen!
Waarschuw beheerder
Nice, maar had niet anders verwacht :)

Morgen vertrekken we richting Callela en dan gaat 't helemaal los daar!

Waarschuw beheerder
Ben nu in Calella, het is hier best oke maar het is wel jeugdig ja, of ik ben gewoon oud.
Voor goed ontbijt naar Hans en Grietje of Pizzeria Marina.
Menfis vond ik niet echt bijzonder alleen toen Luna en Pavo draaiden.
Avenue blijft top!!! en Turisme35 was ook goed te doen.
Strand is relaxed maar dan moet je wel de goeie plekjes weten tenminste als je van een beetje ruimte houd!!
Hasta Luego ik ga zo lekker aan de Sangria de Cava Aju :mixje:

Waarschuw beheerder
Ben net een weekje terug van Calella

Heb het super naar me zin gehad. Om goed in te drinken raad ik de hans en grietje aan of de tequila bar, ook prima te doen!

Om wat te eten s'middags is een aanrader ook de hans en grietje (lekker biefstukkie of een lekker hollands broodje frikandel), de hollands topbar of een broodje doner kebab haha zit naast de MCdonalds!

Het uitgaan vond ik menfis (www.discomenfis.com) tog de beste discotheek enige discotheek met 2 verdiepingen dus ook 2 muziekstylen ( r&b, en beneden hardstyle)en ze boeken de meeste dj's, luna, pavo, dana, technoboy enz. Ook als er geen thema feest is wordt er lekker gedraaid en vooral de laatste 2 uur is het flink beuken en los gaan!

Ook de aveneu is goed te doen, ben er de eerste avond geweest toen darkraver draaide en de dag erna charly lownoise.

Aanrader is een pasje te nemen van je reisorganisatie betaal je bij de menfis 5 euro (ook bij bekende dj's) entree, en kryg je 2 gratis drankjes naar keuze.

Sfeer is er prima, veel leuke mensen ook agter de bar, geen rellen gezien.Wat me wel opviel is dat er veel denen waren (maar zien er wel goed uit de deense meiden) Al met al volgend jaar zeker weer.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jazeker dit jaar naar calella!15aug!!!!!!!10dagen beesteN!!!!
Waarschuw beheerder
Ik ben sinds een paar uurtjes weer terug in Nederland, gelukkig schijnt vandaag het zonnetje (heb ik meegenomen :P).

Vond het erg leuk daar. Strand was relaxed, genoeg plekjes, niet te vol. Ik zat in app. complex Safari, simpel maar goed! Was niet duur (gogo-last minite) dus we hadden er niet veel van verwacht, maar was schoon en prima! Mega dichtbij het centrum, compleet om de hoek van Tourisme 35 en dicht bij het strand.

Het is super goedkoop in Calella, voorbeeldje, fles bacari kost daar in de supermarkt 10 euro (hier rond de 20). Met uiteten('s avonds) waren we steeds iets a 17 euro (totaal) kwijt voor 2 personen! Maar je kan ook gewoon ergens iets to-take-away pakken. Nog cheaper!
3x uitgeweest, 1x Tourisme 35, 1x menfis (toen technoboy, beholder & balistic er waren) en 1x Avenue (met Ladies night).
Vond tourisme 35 wel leuk! Er waren daar ook 2 zalen hoor, net zoals Menfis...die 2e zaal lag achterdoor. Menfis was ook wel leuk en hip. Avenue vond ik persoonlijk minder, er waren daar echt veel jongere mensen, en vooral veel blije mensen :s (weet niet hoe ik't moet omschrijven, maar van die nep-hardstylers/breezers ofzo??). Wel lachuh haha, maar niet echt mijn volkje.

Voor degene die wille wete wie nog komt draaien enzo. Iedere dinsdag Dana in Menfis en Darkraver in Avenue. Maandags Deepack (sensation Black party) in Avenue en woensdags is daar Hollandparty met charly lownoise. Verder komen er in Menfis nog andere dj's draaien. Morgen o.a Johan Gielen, en elke vrijdag is Decibel Outdoor pre-party en zondags bijv. schuimparty. genoeg te beleven...

Verder een dagje naar Waterworld geweest, erg leuk daar en vooral de jacuzzi is mega relaxed haha!
Nou, tot zover mijn zegje/verslagje. iedereen die nog gaat: veel plezier en goeie reis!

Waarschuw beheerder
donateur
ben vorige week naar Calella geweest en was super vet, Avenue en menfis (ofsoiets) zijn gave discotheken word veel hardcore gedraaid. als je van R&B houdt moet je naar toerisme35 of de tunnel. maar is echt super joh ik heb nu al heimwee daarheen :'(
ow hollandcafe hans en grietje is ook wel leuk.
Waarschuw beheerder
CeStmOi 9 juli 2004 15:18
Bazzzer ik vlieg al om half tien vanaf eindhoven dus ik zet wel een drankje klaar

Nog een weekje.. en dan zitten we er eindelijk..

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaa ik heb er echt zin in :D
lekker zonnen en zaufuh, ai luf :D

Waarschuw beheerder
ik ga vrijdag naar calella :)

kheb er alleen positieve dingen over gehoord dussja lijkt me wel goed allemaal

cu there !

massol
Waarschuw beheerder
donateur
ben nu in callela en het is hier super alle nederlandse dj´s draaien hier :)

Waarschuw beheerder
ja het is er ook geweldig ben er zeker volgend jaar weer alleen dan 17 dagen i.p.v 10, gaat veel te snel! meeting calella 2005? haha
Waarschuw beheerder
ben k een laat komer als ik zeg dat ik maandag pas ga?:9

Waarschuw beheerder
nee want ik ga dinsdag pas :P

Waarschuw beheerder
allebei laatkomers :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, ikke ook, Dinsdag.. :|
Zit dinsdag nu op me koffer te wachten :|
Verwacht wel dat er een San Miguel staat als ik in esplai kom ;)

Waarschuw beheerder
ik ben net terug uit calella en het was echt Zuper!!! Er draaien echt vette DJ's... wij zijn bij Luna, pavo, Deepack en lownoise geweest!!! Calella is echt een aanrader!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
maandag is deepack dinsdag is darkraver en dana woensdag is charly lownoise donderdag is luna en the prophet en vrijdag is er b2s met dj paul dj panic en nog eentje volgens mij dj rob maar jammer dat ik vandaag al cweer naar huis ga :(
Waarschuw beheerder
dinsdag om 12.20 vliegen richting calella!

Waarschuw beheerder
donateur
dinsdag om 12.20 vliegen richting calella

Ja wij ook! OOk via Sunweb, weet hem om 4 uur pas zeker.

Dus ff duimen.
Waarschuw beheerder
donateur
calllela is echt saai overdag niet normaal maar in de avond is het echt los !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ach wat wil je overdag doen..

je kunt lekker aan het strand liggen
je kunt gewoon ff btje gaan winkelen
of je doet xtje uitstapje naar bv waterworld
het is geloof ik meer wat je er zelf van maakt. het vertier komt je niet tegemoet lopen hoor~!

Waarschuw beheerder
ja kben vanmorge aangekomen :)

vago toetseborde mja..

vandaag niej opstap denk k maar binnekort darkraver hier volgens mij ergens draaie dusja..

en maybe un xtje naar lloret naar de cave.

verder ff zoeke naar hardcore feestje hiero

dusss ben wegg

masssol

Waarschuw beheerder
Shittt mag maar 15kilo meenemen :|
Nu moet ik weer alles uit mn koffer laaien :(

Waarschuw beheerder
donateur
Nog 1 nachtje slapen. Wij vliegen alleen pas om 1845. :@

Waarschuw beheerder
ik ga 16 augustus heen!! welk appartement? geen idee, maar heb wel zin, lees nu deze tekstjes ff allemaal door!

Zijn er ook mooie tenten in Barca? Daar kennen ze natuurlijk geen poënde dames?!
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe Vakantie Calella 2004 was te lossss

:D:D:D:D:D:D:D

see ya again @ 2005 ;)

Waarschuw beheerder
zo, ben vannacht terug gekomen. Calella was zeker leuk, maar avondje stappen in Malgrat (QK, Tropicana of Don Juan) ook zeker aan te raden.

Maar de Tunnel leuk? Heb me geergerd daar (moest even kijken nml, ivm gratis entree met je paspoort) aan die Duitsers. Vreemd volk. Verder vond ik Turimse35 gewoon de leukste tent. 2 zalen en lekker druk.

Idd hans en Grietjes is aanrader. Begin eens met hans en Grietje salade en dan de Mega Saté!!

Waarschuw beheerder
gister dana & isaac @ memfis of menfis kweet ff niet meer.

d8 eerst da neophyte ging ook draaien maargoed was evengoed wel leuk daar.:jaja:

ben zondag ook naar avenue geweest was rnb mja daar vond k geen klote aan eigenlijk :no:
rare mense daar van die duitse wannabe breakdance-RnB-Hip-hoppers da ging echt nergens over. en steeds dezelfde liedjes pfff :(

vanavond johan gielen daar bij memfis or whatever mja daar ga k nie heen naar trance :bah:

Waarschuw beheerder
Kee thuis....dikke ruzie met mn vriend gehad en zijn opgehaald daar na 3daagjes Esplai...nu weer thuis en vrijgezel *zucht*

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik ben nu in Calella. Maar vind het hier een beetje erg uit gestorven met uitgaan.

Vanaaf gaan we met de trein Naar Llorret en als dat goed te doen is gan we gewoon een paar keer daar stappen.

Winkelen is hier wel leuk en het strand is ook wel mooi. Alleen dat fijne grind doet pijn aan m'n voetjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Grind van t strand doet idd pijn aan je voeten. in combinatie met die zon erop:S:S mja heb dan daar ook verder de hele dag last gehad van mn voeten en vriendin van mij had gewoon een blaar op dr voet gekregen daarvan.

Cestmoi, das niet zo mooi. Flink lullig om zo je relatie en je vakantie te eindigen. Gaat t verder wel btje?!?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb het toppie gehad in calella vorig jaar.

we zaten in hotel olympic. en gingen het meest stappen in de memfis.. maar altijd standaart eerst een aantal coctailtjes drinken in mauii.. echt leuke tent daar, leuk personeel, niet duur en een leuke entourage.

ook de tarfic was wel okeey en de envenue heb ik het ook goed naar men zin gehad..
Waarschuw beheerder
Ik ben er nog wel, word steeds warmer hiero, morgen aan de Olie, whehe...

Dos Serveza :)

Waarschuw beheerder
Bazzzzzzer ik heb heel esplai rond gekeken maar jou niet gezien :(

En tsjah het gaat wel weer met me..maar tis gewoon flink klote, en mn vriendinnen zitten dr nog dus das helemaal saai!

Waarschuw beheerder
calella is echt (Y)

strand is beetje jammer maar voor de rest echt de moeite waard was 10 dagen geweest en vond t echt jmmr da k nie 21 dagen ofzo geweest was

veel plezier diegene die nog gaan
Waarschuw beheerder
Vorige week een keer wezen stappen in Menfis. Was een zeer goede party met dj paul & panic!!
Waarschuw beheerder
vandaag weer gekomen uit calella! was er zeerrr WARM!!

Waarschuw beheerder
pff....nog 6 daagjes en dan mag ik..:D

Waarschuw beheerder
peterr hoezo ken k je niet

trouwens wel beetje jammer dat je iedere avond thrillseeka hoorde in de menfis.

maar paul&panic (Y)
Waarschuw beheerder
CeStmOi?? Jammer zeg.. ik heb jou ook nog gezocht... totdat ik dat bericht las :(

Maja, zijn bijna geen nederlanders meer volgens mij... :s beetje jammer

Waarschuw beheerder
donateur
Nou geloof niet dat ik nog een keer teug ga naar Calella

Ik vind het wel een erg hoog skihut publiek gehalte hier.

Zit in hotel Olympic wat een kut-hotel :(

Waarschuw beheerder
Helaas ben ik alweer trug!
dit jaar was me 5de jaar in calelaa en volgend jaar ga ik zeker weer!!! tis daar super gaaf!!!!vooral :bounce:menfis en aveneu!:bounce: naar hans en grietje moet je niet heen gaan das gewoon een ballentent:D

de mauwi bar (ofowiets) is ook supervet!!! hebben ze echt hele lekkere coctails! ik had een coctail op van 42 euro! die was sweeeeeeeeeeet!!!!

see you next year!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
hans&grietje heb je wel lekkere biefstuk :kwijl:

Waarschuw beheerder
:D
ja dat geloof ik best! ik wou er ook een avondje gaan eten...
maar toen gingen we er eerst een keertje wat drinken....begonnen een paar vriendjes van muh te fluiten!!! zaten ze te ouwehoeren dat er niet gefloten mag worden!!!( shit tent)
dus ja .....wij weg....en ben er tog maar niet meer gaan eten :D

Waarschuw beheerder
jah okee kan k begrijpen.

k was alleen met (kut) kroegentocht daar, maar na 5 minuten had ik t daar ook wel gezien.

menfis is the place to b!

Waarschuw beheerder
:)
jaaaa menfis is zeker lauw he! jaa daar heb ik wel lekker kunnen :bounce:stampuhhh:bounce:

maar aneneu vond ik ook wel cool hoor..
en ken je de colorland? daar is het ook cool hoor! daar gingen we elke avond eerst heen lekkere emmertjes drinken :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
colorland?? nope nog nooit van gehoord...

wij gingen altijd naar de bob's. standaard 2 halen 1 betalen :P

maar volgend jaar toch wel weer iets anders zien rimini bijvoorbeeld

paul&panic draaiden echt lekker in de menfis :bounce:
Waarschuw beheerder
Zit in hotel Olympic wat een kut-hotel

ik zit ervoor.. zal vanavond wel even Porno roepen... zit je wel aan de kant van die jankende honden¿¿¿

Grtz.. Terror NL :)

Waarschuw beheerder
bob`s? nooit van gehoord :):)

ja ceker! ben er 1 keer geweest!! en twas echt te los gewoon!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat standaard elke avond eerst in de Bob`s. Gingen we rond een uurtje of 11 ofzo heen. en dan gewoon heerlijk kannetje wodka Lemon. Echt genieten dat :kwijl: en dan gewoon voor 12 binnen bij menfis, stempel halen + bonnetjes voor de gratis sangria of cocktail en dan meestal nog ff naar tequilabar en rond uurtje of half 1 a 1 uur die kant weer op.

Waarschuw beheerder
donateur
ik zit ervoor.. zal vanavond wel even Porno roepen... zit je wel aan de kant van die jankende honden¿¿¿

Sorry lees het nu pas. Ik zat aan de kant van het grote zwembad. Maar bern blij dat ik weer thuis ben

Waarschuw beheerder
Ja bazzzerrrrr de enigste jongens die ik daar gezien heb waren een paar feyenoorders :P
Zat jij vast niet bij of wel?