Wat is jullie mening over Calella, spanje. En wie gaat daar deze zomer ook een feesie bouwuhhh?
1 volger · 3442x bekeken
tsjah denk op zihc dat vrij duur is? waar stap je uit, barcelona? want er gaat een trein moet je ff kijken op www.calella.pagina.nl (sorry ff geen zin om link te makne) en daar staat geloof ik wel iets bij over vervoer met de trein dan stap je zo uit in calella maar hoe duur het is....GEEN ID...missschien dat je het op die sitek unt vinden mja ik kan geen spaans

heb het net ff opgezocht, althans poging tot met totale vertaalmachines en alles erbij mja...vanaf barcelona (zone1) naar Calella (zone 4 als goed is) betaal je geloof ik 10.30. Boven de prijzen staat ook: "Het staat toe zo vele reizen te doen als zichzelf tijdens een dag wil". Niet dat ik hier veel van snap mja volgens mij ben je dus voor 10 euro in calella en vanaf daar is geloof ik maar paar minuutjes lopen ofzo naar je hotelletje/camping/appartement. De trein gaat ook gewoon vanaf het vliegveld anders moet je voor meer info (wel in spaans mja) maar ff kijken op www.renfe.es en dan ff www.freetranslation.com voor de vertaling want anders snap je er vrij weinig van denk ik....
heb het net ff opgezocht, althans poging tot met totale vertaalmachines en alles erbij mja...vanaf barcelona (zone1) naar Calella (zone 4 als goed is) betaal je geloof ik 10.30. Boven de prijzen staat ook: "Het staat toe zo vele reizen te doen als zichzelf tijdens een dag wil". Niet dat ik hier veel van snap mja volgens mij ben je dus voor 10 euro in calella en vanaf daar is geloof ik maar paar minuutjes lopen ofzo naar je hotelletje/camping/appartement. De trein gaat ook gewoon vanaf het vliegveld anders moet je voor meer info (wel in spaans mja) maar ff kijken op www.renfe.es en dan ff www.freetranslation.com voor de vertaling want anders snap je er vrij weinig van denk ik....
laatste aanpassing
je doet gewoon net als dat programma van MTV 'the trip'. loop je naar zon toeristenbus en zeg je heb je nog een plekkie over naar callela?
Wie gaan er allemaal dit jaar naar calella
Lieve loes........... om dit topic een beetje levend te houden. anders komen er geen reacties meer en gaan we eraf lieverd.
haha goedzo, dit is wat ik bedoel.

maakt niet uit hoor loesje 
calella, calella, calella!!
donateur
ben er ook 'n keer geweest was leuk in calella! Menfis is een leuke tent(weet alleen niet of het nu nog steeds zo heet)!

![Mr.stIP :) [djstiba]](/images/user/63999_3458476.jpg)