Partyflock

Forumonderwerp · 655764
1 volger · 16707x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wij gaan met zijn 14en deze zomer naar Chersonissos van 4 tot 14 juli! we zitten in appartementen Alexandra. Zijn er nog meet partypeople die rond deze tijd naar Chersonissos gaan???????

maybe see u there!

Waarschuw beheerder
Echt supervakantie gehad daarzo!

Duur valt ook wel mee.
Beetje normale prijs net als al die toeristische vakantieplaatsen.

Ja, in een discotheek betaal je wel veel voor een drankje meestal maar dat is in NL ook.
Entreeprijzen zijn er bijna bij geen 1 discotheek dus je kan de hele tijd lekker in en uit lopen en je ergens anders goedkoop vol gooien en dan weer terug :D

star beach is ook super! ook daar kun je zelf drank meenemen in een koeltas. mag eigenlijk niet maar ze letten er helemaal niet op. wel lekkere cocktails daar aan de bar :D

Waarschuw beheerder
Hmm Sigma, Mike woont op Kreta Hij wil dus juist dat de nederlandse sletjes naar hem toekomen

Maarja engelsen zijn er ook genoeg te vinden.

O, haha :)

Ja maar Griekse schonen keur ik ook niet af hoor! Maar Nederlandse blijven toch het beste, die versta je ten minste ;)
Waarschuw beheerder
geef my dan een mythologhische godin is iedereen happy ;)

Waarschuw beheerder
Als ik een goedkoop maar toch goed appartementencomplex in Chersonisoss zoek, welke moet ik dan hebben?

Dus niet te streng, dat je alles kunt doen en laten, maar ook wel een beetje bij het centrum e.d.

Wie helpt mij? :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
engels = shit
nls = (Y)
Waarschuw beheerder
dat kan je gewoon niet van tevoren weten behalve als je er al ben geweest ik kan wel zeggen wat ik goed vin maar daar heb jy mischien niks aan..

Waarschuw beheerder
Daarom vraag ik ook algemene dingen als 'dicht bij het centrum en zee' en 'niet te streng'

als jij er bijvoobeeld een zooitje van hebt kunnen maken, en het was vlak bij allerlei leuke dingen, dan kan ik er toch ook wel wat aan hebben?

Dussss komt u maar met goeie ideeën !! :)
Waarschuw beheerder
ik zat vorig jaar in appartement alexandra, was midden in het centrum zat een klein zwembadje bij en een cocktailbar! stond een lekkerwijf achter de bar daar prijzen waren goedkoop. en wij waren met zijn 14en en hebben ons nou niet egt heel netjes gedragen :D maar weinig tot geen gezeik gehad! enigste nadeel was dat je wel een stukkie van starbeach afzat maar ach voor 5 euries ben je daar met de taxi,= 1 eurie per persoon

Waarschuw beheerder
Kijk! Daar heb ik wat aan!

Maar daar rijden dus ook overal taxi's rond die mega goedkoop zijn en 24 uur per dag rijden? Net als in Turkije dus.. Altijd fijn om gebruik van te maken als je te diep in het glaasje gekeken hebt :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja rijden egt dag en nacht! wij pakte echt overal de taxi voor! maar als je bent wezen stappen is het egt nog geen 5 min waggelen vanuit het centrum naar het appartement! als je nuchter bent doe je er 2 min over! en er zit een supermarktje in het straatje van het appartement, dus das altijd makkelijk! ik heb er deze zomer in elk geval een supervakantie gehad! en we zitten nog te twijfelen waar we dit jaar heeb gaan, maar kans is zeker aanwezig dat het weer kreta wordt
Waarschuw beheerder
donateur
taxi is goedkoop ook nog
Waarschuw beheerder
nou ik moet ff kyken hoe dat appartement van my heette ik heb met de manager ploffies gerookt ha :smoke: hoegek wil je het hebben?
ik ben nu niet thuis anders had ik het gelyk opgezocht voor je, maar ik verzeker je dat het daar strak is midden in het centrum dus.
laterrr sigma
Waarschuw beheerder
donateur
google.com check!
Waarschuw beheerder
nee als ik weer kom ga ik precies weer daar of ik moet by jorgos gaan logeren als ie het goed vind.. als ik kom bedoel ik wil ik niet mee zeggen dat het geen nuttige info is. :)
Waarschuw beheerder
donateur
wat wiet voor me mee nemen he
Waarschuw beheerder
jy deed toch niet :smoke:
Waarschuw beheerder
I :lief: Chersonissos
Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
bravo

Waarschuw beheerder
donateur
van starbeach naar het centrum is gewoon te lopen!
bijna geen taxi genomen
Waarschuw beheerder
donateur
precies
ff winkels bekijken...
Waarschuw beheerder
donateur
chersonissos :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
kwijl hehehe
Waarschuw beheerder
mikeyyyy ouwe reus. :)
Waarschuw beheerder
donateur
van starbeach naar het centrum is gewoon te lopen!
bijna geen taxi genomen

Scooters huren roelt..Binnen 5 minuten in Malia waar t allemaal toch weer iets anders is.

Verder ook naar andere kant van Kreta gereden ed, ff op en neer naar het vliegveld enzo :P Echt relaxed. Aankomende zomer zorg ik dat ik een scooter heb vanaf de 1e tot de laatste dag dat ik er ben en hoop ik nog veel meer te zien.
Waarschuw beheerder
donateur
scooter :bah:

gewoon een cabrio huren
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een cabrio huren

Met een cabrio had ik niet op plekken kunnen komen waar ik nou wel ben geweest ;) (bergen e.d. en allerlei binnendoor wegen..nouja wegen :P)
Waarschuw beheerder
Hmmmm, naar alle waarschijnlijkheid zitten wij volgend jaar weer in Chersonissos :D
Waarschuw beheerder
donateur
www.stolenmonk.com/images
buggy = mijn cabrio

Waarschuw beheerder
Mike Hoi 8)
Waarschuw beheerder
donateur
hallo ladykel
k ben nu thuis
ff 5 dagen vakantie
leger is zwaar

Waarschuw beheerder
Ja wij willen ook gaan, nu nog even kijken welk appartement en wanneer we gaan :P
Waarschuw beheerder
donateur
sylvia is (y)
Waarschuw beheerder
donateur
zomer
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00007f16001609c24c0ec2dc1a00838160]http://images.google.nl/images?q=tbn:MPs-z5KFEpcJ:http://home.student.uva.nl/frank.schurink/Uitstapjes/Fun/star1.jpg[/img]

ode starbeach ode

Waarschuw beheerder
Als ik van de zomer nog vrijgezellig ben ga ik er ZEKER werken. Kreta = :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Kben vanaf eind juli weer aanwezig in Chersonissos en omstreken :yes:

Waarschuw beheerder
Jij hebt het beter geregeld :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Mja heb dr weer zin in..Vorige zomer was de 1e keer Chersonissos voor mij, maar toen ik thuis was had ik zoiets van 'ik wil weer terug' :)

En dat gaat aankomende zomer dus weer goedkomen, mn maten dachten er hetzelfde over als mij dus dan is de keuze niet moeilijk :D

Waarschuw beheerder
Fijn fijn fijn dat ik alleen maar positieve dingen over Kreta hoor! :)

Wij hebben voor appartement Maris of zoiets gekozen, gaan volgende week boeken... Kent iemand die tent en is dat wat? :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
op naar juli!
Waarschuw beheerder
gelukkig nieuwjaar mike :cocktail:
Waarschuw beheerder
donateur
dankjwel
u2

Waarschuw beheerder
Jaa ik ga dit jaar ook naar Chersonissos met 3 vriendinnen! Nog niet geboekt, maar het plan is om eind juli / begin augustus 15 dagen te gaan... Enig idee wat een goed appartement is?
Waarschuw beheerder
donateur
sylvia (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
jo (Y)

Waarschuw beheerder
Jaa ik ga dit jaar ook naar Chersonissos met 3 vriendinnen! Nog niet geboekt, maar het plan is om eind juli / begin augustus 15 dagen te gaan... Enig idee wat een goed appartement is?

Jij mag ook wel in appartement Maris (ofziets) komen zitten ;) Das een heeeele goeie hoor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
creta maris
sylva maris

***** hotels