Partyflock

Forumonderwerp · 655497
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er van overtuigd dat er in Zutphen en nabije omgeving toch de meest gezellige partygangers wonen en dat ze lang nog niet iedereen gebruik maakt van Partyflock...

Tijd om daar eens verandering in te gaan brengen!

Zutphen laat je zien en zorg ervoor dat de rest ook op Partyflock komt!
Waarschuw beheerder
Nee, nog niet... Zal eens gaan informeren want ik meen dat er wel weer dj's ( ;) ) draaien, o.a. op het Schupstoel...
Waarschuw beheerder
FrankyBooi 25 juni 2004 10:32
Weet er al iemand wat er met de zomerfeesten te doen zal zijn?

ik weet dat Misjah heeft toegezegd dat ik met de Zomerfeesten bji plein 48 op het pleintje mag draaien...

Franky,

Doet misjah daar dingen? Dacht dat Schatjes schupstoel deed... Maakt ook niet uit... We'll see...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het best als schatjes daar wat gaat doen maar ik hoop niet dat het van die skihut achtige taferelen gaan worden, want dat trekt mij echt niet!

Franky zet je er maar eens flink voor in!

Waarschuw beheerder
Spilly:

misjah zei (misschien zegt ie wel meer) dat ie op de Zomerfeesten voor Plein 48 mocht regelen etc...en ook voor die feest bij Reesink...

dus ik ga een beetje vanuit dat ie niet uit zijn nek lult...

Waarschuw beheerder
2 Franky : Met de zomerfeesten en het feest bij Reesink gaan alle 2 NIET door. Misjah vertelde me dat woensdag....

2 Arjen omdat de steekpartij van vorig jaar zo`n groot succes was zat de organistaie dit jaar een schietpartij te overwegen... :p
Waarschuw beheerder
donateur
Zo houden we het wel spannend, dat scheelt.

Dit jaar dus maar een vest dragen tijdens de zomerfeesten?

Waarschuw beheerder
ik neem alleen een vest mee voor als het koud gaat worden buiten ;)

Waarschuw beheerder
ok ok

ZUTPHEN ZUIGT!!!

geen zomerfeesten dus...

hopelijk rellen op de Zomerfeesten...

Waarschuw beheerder
ok ok

ZUTPHEN ZUIGT!!!

geen zomerfeesten dus...

hopelijk rellen op de Zomerfeesten...
Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:
Waarschuw beheerder
Gaan niet door? Motivatie? Dit zal over het dj gedeelte zijn toch? Zomerfeesten zullen toch wel doorgang vinden?

Waarom gaat het feest bij Reesink niet door dan?

Waarschuw beheerder
vind het ook wel jammer dat er dit jaar geen feessie in Zutphen georganiseerd wordt...had wel zin om ff los te gaan on "the decks"...

maare rellen klinkt ook niet verkeerd,waar spreken we af en wie of wat is het doelwit..

Waarschuw beheerder
2 spilly :

als schatjes wat geregeld heeft bij de schupstoel zal dat wel gewoon doorgaan. Alleen dat wat misjah zou fixxe gaat in ieder geval niet door zei hij.

En voor Reesink hadden ze de vergunning wel rond maar er wordt nix mee gedaan.
Ik weet het ook niet precies meer wat de reden was,was vrij lam woensdag toen me dit verteld werd...:p
Waarschuw beheerder
Het regend toch altijd in Zutphen, vanochtend wreed regen, rij ik amsterdam in, is het droog :O

ongelovelijk :frusty:

Waarschuw beheerder
nog mensen naar impulz..?!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee...

Net gewerkt op Q-beach in Bloemendaal aan zee.

Morgen lekker naar Q-beach om te feesten.

Waarschuw beheerder
wow...de multigroove tent op Impulz was echt "de shit" gewoon...er werd echt super gedraaid.
Waarschuw beheerder
ff copy+paste uit Impulz topic:

Vond het ultiem ruk!

Het leukste vond ik nog het voetballen kijken en zelfs die wedstrijd vond ik ongelovelijk ruk..

Omdat ik niet zo narrowminded ben heb ik de techno tent vannacht vermeden (vanwege mede party gangers) en heb ik mij verder overal op het terrein begeven... De Main zag er mooi uit en de trance van Ferry Corsten was ook nog zeker wel okee.... De HQ was even lachuh omdat Tom Harding zijn laatste plaat draaide (gemaakt. samen met Marzz die ook bij ons was).. Verder vind ik het maar meuk, die hardhouse.... De Multi tent was helemaal een circus... Vond dat alleen Ghost een beetje kon mixen, verders was het echt ruk! Dano zette wel erg lekkere plaatjes op maar die dude waarmee hij draaide (William van Multigroove of zow?) gooide steeds de plaat op of VOOR het hoogtepunt eruit (CJ Bolland - The Prophet bijvoorbeeld) om snel weer een nieuw plaatje op te zetten (mixen was kennelijk te moeilijk) en het publiek slikte het gewoon.. CJ Bolland draaide ook magertjes en verder heb ik eigenlijk niet veel gehoord... Wilde om 3 uur weg maar moest uiteindelijk nog een uur op iemand wachten... lag half 5 in bed...

Waarschuw beheerder
ik zie dat die gast om 3 uur weg was....toen was ik net binnen....ik heb me wel vermaakt daar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Beachbop was echt gezellig.

Heb me prima vermaakt. Aanrader!
Waarschuw beheerder
Heb me prima vermaakt. Aanrader!

Aanrander :| ???
Waarschuw beheerder
Blijf met impulz nooit veel langer dan 3 uur... Vind het dan wel mooi geweest.. Ga er ook altijd ff voor de gezelligheid naartoe, niet voor de line up enzo...

A.s. zaterdag Awakenings Festival! Dat wordt dolle pret.. :bounce:

Waarschuw beheerder
Awakenings is zo`n feest waar ik het na een paar uurtjes wel gezien heb...bij deze frank ik ga niet mee,want ik trek dat niet een hele avond van die potten en pannen muziek 8) maar ieder zijn ding...
Waarschuw beheerder
donateur
potten en pannen muziek

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Stil hier!
Waarschuw beheerder
donateur
ja, hoe kan dat nou?? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Toch geen slecht woord over Zutphen he? Tenzij je doelt op het voetbal succes van vanavond!
Waarschuw beheerder
donateur
ja, laatste doelpunt was toch 't mooist ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg er helemaal niets meer over :x
Waarschuw beheerder
donateur
verstandig

morgen kun je alles 100x na lezen/zien
Waarschuw beheerder
donateur
lalalalalalalala

lalalalalalalala

lalalalalalalala

lalalalalalalala

lalalalalalalala

lalalalalalalala

lalalalalalalala

Keep this topic alive yeah!

Waarschuw beheerder
reanimeren die hap....
Waarschuw beheerder
he shonuf wat hoor ik weer platen spelers gekocht mooi is dat

Waarschuw beheerder
ja man kon het toch niet laten,ik wou gewoon weer draaien :p.....maare,hoe weet jij dat dan ?!

Waarschuw beheerder
komt er nog een ''illegale'' in reesink?

keertje Tekno in Zutphen zou beter zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk niet.

Waarschuw beheerder
Nee,gaat niet door.....en houdt zutphen techno/tekno vrij aub...dank u voor de medewerking :p

Waarschuw beheerder
W8 maar!

Waarschuw beheerder
op wat....?????

Waarschuw beheerder
een feestje in station
Waarschuw beheerder
donateur
Das Lochem...

Das een ander topic....deze gaat over Zutphen *zucht*

;)

Waarschuw beheerder
dit is nou topic vervuiling :p

maare geen house bij reesink en geen house bij het plein met zomerfeesten...weinig feest in Zutphen :(
Waarschuw beheerder
kans loos en doe loos maar shonuf heb zo mijn bronnen
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik leef ook nog, druk met oefeningen bij de baas.
Waarschuw beheerder
het is wel super stil hier hhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllloooo­oooooooooooo

Waarschuw beheerder
hoi 8)
Waarschuw beheerder
Klaar om naar Black te gaan en ik heb er zin An,

Waarschuw beheerder
Black was echt vet...mega mix was super en promo aan het einde was echt woest. Vip was ook super aangkleed,relaxd feesie (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja eerst gewerkt en toen zelf nog even lekker geweest.

Echt leuk alleen erg moe en gaar nu!

Waarschuw beheerder
11 september is het weer zo ver....dit x een festival editie van Trip 2 Warken....

http://www.skoften.net/link.php?id=98
laatste aanpassing