Ik quote mn eigen PM maar op de vraag die ik kreeg:
Ken je ReStyle persoonlijk?
Nee. Wel via Msn.
Hij zal best wel relaxed zijn hoor. Maar dit is puur een diss op het muzikale vlak. Dus zoals hij zich beweegt in de scene.
Ik heb ook mn verhalen gehoord, tuurlijk. Maar zelf heb ook wat dingetjes meegemaakt met hem. En ja, dan is 1+1 2.
Je kan dit zien zoals Promo en Angerfist bezig zijn. Ik verwacht ook een muzikaal antwoord terug. Maar dat zal er waarschijnlijk niet van komen jammergenoeg.
Snap je t nu?
Laters,
Chris
En hier mn uitleg op TW:
Iemand had t over txt 2 speech, en wist dat zoiets in FL kon. Dus ik pielen. En ik typte ritititieuw. Klonk wel cool. En zo kom je meteen op ReStyle. En t klinkt wel, op dezelfde toon als Happyyyy is voor homo's: ReStyyyle is een mietje.
En dit nummer had ik toevallig ooit eens gekregen. T is ook niet zo'n slecht nummer, maar zo allejezus blij. En ik moest toch wát materiaal van m hebben. En toen heb ik maar wat aangekloot :mrgreen:
En de reden is dat hij nog wel eens praatjes heeft. Hehehe. Had al eens ge-opperd voor een co-op. Hij zn blije herrie, ik mn niet blije herrie.
ReStyle vs XtreStyle: The Diss Between. Maar hij begreep t niet.
Dus dan begin ik maar. Hehe.
En als hij me veel beter kan terug dissen, (hè

): ik kan niet wachten op het antwoord!

En hierboven had ik ook al wat uitgelegd.
Ga dan ook zeiken bij Angerfist en Promo. Die zijn ook goed bezig. Dit is toch beter dan iemand op zn bek rossen?
Je kan niet iedereen aardig vinden. En aangezien we alle 2 in de muziek zitten, hoop ik ook op een muziekaal antwoord terug.
That's it. Als t nu niet duidelijk is. Damn..
End of ____