Partyflock

Forumonderwerp · 655024

wat vinden we eigenlijk van de status "overleden" bij "leden" ??

ik heb dr n beetje gemengde gevoelens bij nl.

ik vind t nl. een beetje raar staan eigenlijk.. :/

>>OVERLEDEN<<
laatste aanpassing

Ik zou een persoonlijk berichtje naar een van de medewerkers sturen. Moet je even bij contact kijken. Succes!!

Ik ben ook altijd wel benieuwd HOE ze zijn overleden ?
Van die overleden mensen weet ik dat er dus 1 dat auto-ongeluk heeft gehad en 1 had er kanker en 1 is doodgevonden waarschijnlijk drugs.
ik zou het ook wel van die andere 3 willen weten,maar als niemand het wil zeggen is dat ook goed.
Ik vind het zo erg,dat er zulke jonge mensen doodgaan.
Ik vind het wel goed dat Partyflock er toch even aandacht aan besteed
laatste aanpassing
ik vind het best wel schocking dit hele gebeuren.. snap gerust wel dat diegene een plaatsje moet hebben, maar t is zo raar als je langs leden komt!! t is gewoon vreemd om dat te lezen...
ik vind het meer dan goed (y)
mensen die het niet oke vinden moeten maar niet gaan kijken vind ik :/
ik ben afgelopen zomer 3 vrienden verloren
maar helaas hadden we voor het ongeluk pf nog niet ontdekt.
ik zou ut dan ook super vinden als ik nog een keertje kon kijken op hun profiel
laatste aanpassing
Vind dit ook een erg goed initiatief!
Vrienden van deze overleden mensen hechten blijkbaar veel waarden aan het profiel van diegene. Laat ze, ik denk dat het goed kan helpen voor de verwerking van zoiets!!
ik vind het goed dat jullie hier aandacht aan besteden

Ik vind het heel netjes dat dit bestaat op pf..
als ik een vriend of vriendin zou verliezen zou ik hun profiel ook nog graag eens willen bekijken e.d.
T enige nadeel vind ik wel dat ik altijd heel nieuwsgierig word hoe die mensen overleden zijn en hoe ze waren.
T enige nadeel vind ik wel dat ik altijd heel nieuwsgierig word hoe die mensen overleden zijn en hoe ze waren.

Ik heb dus ook last van die nadeel.....verder vind ik het cker een mooi gebaar, vooral voor de nabestaanden

hoe moet je je nou aanmelden tot dood om zo maar te zeggen...

waar kun je dat eigenlijks doen..? en heeft iemand daar JOU w8woord voor nodig..?

(K)

Ik vindt het juist goed, want de vrienden van die mensen hebben daar wat aan! Zo worden die mensen niet helemaal vergeten!

tering!! er gaan er steeds meer dood!! :cry: eerst waren het er 5 en nu zijn het er al 7!!
ja die lijst gaat veels te snel!!

Kijk er ook af en toe naar, zeker bij het profiel van nance krijg ik altijd kippenvel ook al heb ik haar helemaal niet gekent. Vind het ook echt mooi zoals haar vrienden het hebben gedaan :respect:
Je word er wel met je neus op de feiten gedrukt dat het ineens zomaar over kan zijn. Vind het wel mooi dat dit gedaan is, want niemand verdiend het om vergeten te worden

Het is iets wat je laat realiseren dat het leven slechts zo betrekkelijk is, en geeft toch een realistisch beeld van een bepaald percentage mensen dat vroeg sterft... hierdoor realiseer je je dat het zomaar ineens voorbij kan zijn, dus deze kwestie brengt je toch even tot bezinning...
en ik zie alleen maar respect voor nabestaanden plus mooie woorden, dus daarom zeker een goed initiatief!!
shit man, weer eentje! wat is er nou weer met hem gebeurt? biermaniak

echt he, weer 1..
gaat niet echt de goeie kant op :(
2 hestertechno

voor zover ik weet na een avond stappen in locomotion zoetermeer heeft ie hartstil stand gehad 16 jaar pffffffffffff is net ff tejong he !!!!!!!!!!!
Ik had het laast zitten bekijken, wel raar eigenlijk, omdat je dan ziet dat het bij iedereen zomaar kan gebeuren... En dan zie je ook nog alles wat ze geschreven hebben. Dat vind ik wel mooi. Het is een goeie nagedachtenis!!!

tis juist goed dat PF hier aandacht aan besteed...als 1 van je dierbaren overlijdt, dan gooi je toch ook niet gelijk alles van diegene weg, maar wil je tog ook iets houden??al is het alleen maar ter nagedachtenis...

beetje meer respect...

(k) griet