Partyflock

Forumonderwerp · 654607
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb altijd echt geen zin om te slapen. Ik weet niet hoe het komt. Dit heb ik al vanaf mijn 10e of 12e ofzo? Ik heb geen zin om te wachten tot je weer wakker word. Dat duurt mij te lang en je kan niks doen. Je denkt niks enz. Hierom slaap ik meestal pas om 2 uur zelfs als ik er half 8 of 7 uur uit moet ofzo. Als ik er de hele week zo vroeg uit moet, dan is het ook zo. Ik word ook niet moe savonds. Heel vaag allemaal! Heeft iemand hier een logische verklaring voor of misschien iemand waar ik mijn ervaring mee kan delen?

Groetjes!
Waarschuw beheerder
Kan ook zijn dat je te druk bent in je koppie. Ik heb er nu ook last van :S. Heel irritant ik lig in bed klaar wakker en ik denk echt van wat doe ik hier :vaag: Verder vind ik mijn bedje wel erg :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb dus exact tzelfde probleem

ervaar slapen als iets totaal nutteloos, een tijdsbesteding die ik wel beter kan besteden

daardoor slaap ik ook vrij weinig en kom ik mijzelf dan tegen als ik n chronisch slaaptekort heb opgelopen

dan lig ik in bed en ben ik toch wel heeeeel blij met mijn bedje

weet je wat helpt: iemand hebben die lekker naast je kan liggen heb je gelijk goede motivatie :D

Waarschuw beheerder
ik heb precies hetzelfde probleem als jou anneke...tis gewoon zonde van de tijd heb nog wel iets beters te doen denk ik dan altijd..
alleen helaas is er niemand anders om naast te liggen..:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik beschik over die machtige motivatie alleen is het een denkbeeldige vrouw gemaakt van kussens..

tsja je moet toch wat..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 stampend dweiltje Dat heb ik dus precies ook.

Als er iemand naast je ligt helpt wel ja:-)

Ik vind het ook zonde van mijn tijd! Da bedoel ik met dat wachten tot je weer wakker word. En dan dus weer nuttige dingend oen..

Waarschuw beheerder
adhd?

Waarschuw beheerder
hoezo wachten tot je weer wakker word?! Wachten doe je op de bus... je merkt er toch niks van als je slaapt :/ .. dan ben je lekker aan het dromen bv...
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ook nooit zin om te gaan slapen voor 1u, maar ben meestal wel blij als ik kan uitslapen :P

Waarschuw beheerder
Heb alleen maar zin om te slapen :P
Waarschuw beheerder
slaap voort minimaal vanaf 2 uur, maar dan hoef je me smorges ook nie wakker te maken :P