Partyflock

Forumonderwerp · 653828
Weet iemand waar je dat kunt halen?? ik dacht zelf dat je dat wel bij de smartshop zou kunnen krijgen? maar ja weet iemand dat?
Dat jij - of een volwassen persoon - het niet langer dan een paar weken mag slikken heeft NIKS met morfine te maken maar met het feit dat valium verslavend is. Ik zou zeggen, vraag het nog eens aan je doktor, want volgens mij heb je hem verkeerd begrepen. Er zit geen morfine in valium.

nee zo zei hij dat toch, sorry jongen je kan niet altijd gelijk hebben ik heb een heel gesprek met de dokter er over gehad, wat er was gebeurd enzo en waarom en toen hadden we het over valium en haar nadelen enzo het zal wel een andere valium zijn dan de jouwe want mijn dokter gaat zekerz niet lopen lullen tegen me
Ah, niet goed gelezen. Het gaat dus over valium. Valiumpillen met morfine bestaat niet, dat kan ik je met 100% zekerheid zeggen. Valium krijg je over het algemeen voor psychische problemen als sociale fobiën, paniekaanvallen, etc. Zoals al gezegd, Morfine wordt eigenlijk alleen maar voorgeschreven als pijnstiller aan terminale patienten.

Dat je valium niet langer dan een aantal weken mag gebruiken lijkt me logisch. Zoals eminem al zei is het ontzettend verslavend en de ontwenningsverschijn­bselen zijn gevaarlijker dan die van heroïne.

ja ik had ook paniekaanvallen en was erg agressief maar je kan door blijven lullen maar ik geloof toch wel eerder de dokter dan twee gasten die maar een beetje op pf lullen of dit en dat endoen alsof ze dokters zijn en hoezo weten jullie zo goed wat ik heb gehad?? kan ook een andere valium zijn geweest met je 100% zekerheid??
Misschien moet je eens de bijsluiter van Valium doorlezen: http://www.roche.nl/producten/spc/val005tab.pdf. Daarin wordt gewaarschuwd voor een wisselwerking met narcotische analgetica (waar morfine onder valt). Denk je niet dat het vreemd zou zijn om in de bijsluiter van een middel (valium) te waarschuwen om het niet te gebruiken met een bepaalde stof (morfine), als die stof (morfine) in het middel zelf zat? Je gaat toch ook niet bij een biertje zeggen dat je op moet passen voor de wisselwerking met alcohol? Denk eens na!

En een andere valium? Valium is een geregistreerde naam voor een medicijn dat door Roche gemaakt wordt. Een medicijn dat bestaat uit diazepam (+lactose, maiszetmeel en magnesiumstearaat). En diazepam is gewoon de naam van een chemische verbinding: C16H13ClN2O. Morfine heeft een andere chemische samenstelling: C17H19NO3H2O.

Nogmaals, in valium zit GEEN morfine. Net zoals er in zuurstof geen water zit.
Beattrix: ik loop al een flinke tijd in het medische cicuit. Ik heb een hoop dingen voorgeschreven gehad en een hoop geprobeerd. Hoewel ik nooit een officiele diagnose heb gehad heb ik de officieuze diagnoses chronische depressie, depersonalisatiestoo­rnis en persoonlijkheidsstoo­rnis (welke moet momenteel nader onderzocht worden)gehad. Je kunt je dus voorstellen dat ik inmiddels de nodige medicijnen heb gehad.

Los van persoonlijke ervaring is het ook gewoon compleet onlogisch om morfine en valium bij elkaar te doen, gezien ze simpelweg een compleet verschillende werking en doel hebben. Maar vraag het je dokter nog eens als je me niet geloofd, het is waarschijnlijk gewoon een misverstand.

:gaap: ik luister toch liever naar de dokter dan twee jokers die wat uitkramen, misschien hebben jullie wel gelijk en misschien niet, ik sta toch liever aan de dokters kant
haha wat een discussies :D

hey beat-trix ik wil er wel om wedde hoor dat die jokers hier gelijk hebbe! :P
Beloof je dan dat je volgende keer als je naar de doktor gaat je het hem vraagt, en dan hier je verontschuldigingen komt aanbieden omdat je zo koppig bent?

dan had ik blijkbaar een andere valium, misschien iets voor kinderen ofzo, kan toch??
Misschien een ander medicijn, of een combinatie die valium en morfine bevat (hoewel ik dat betwijfel), maar dan is het geen valium. Als je een rum-cola hebt, zegt je toch ook niet dat cola rum bevat?

niet te bijdehand he maar serieus mijn ouders en ik hebben een heel gesprek over gehad en of mijn ouders het goed vonden dat ik dat kreeg enzo misschien een broertje van valium dan?? de dokter noemde het gewoon valium

Mensen krijgen voor een operatie vaak een valium om te ontspannen.

Zelf neem ik wel eens een temazepam mee van werk. Vooral als ik nachtdienst heb gehad. Slaapt heerlijk:)

vloeibare valium 10 mg :D
BeaT: valium = diazepam en da's gewoon een bepaalde chemische verbinding: C16H13ClN2O. Da's dus een PUUR goedje, geen mix van allerlei stoffen. Een broertje van valium? Ook de andere benzodiazepines zijn pure chemische stoffen, en bevatten geen morfine. Ik zou ook niet weten welk ander geneesmiddel morfine bevat. Men geeft over het algemeen namelijk helemaal niet zo snel morfine. Dat gebeurt meestal alleen in het ziekenhuis, na een operatie (en valium de nacht ervoor).
heyz.. ben ff weg en er worden hier toch verhalen vertel haha.. maar goed.. heeft iemand nog een idee waar ik het kan krijgen zonder recept??

tsja dan snap ik het echt niet wat die dokter heeft geluld, misschien dacht ie toch maar van ach, het is maar een meidje van 15 die snapt het toch niet.. want ik ga dit niet uit mijn nek lullen echt niet !
misschien dacht ie toch maar van ach, het is maar een meidje van 15 die snapt het toch niet..

denk het wel jah :D