Partyflock

Forumonderwerp · 653764
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik weet niet wat de kerels er mee willen bereiken maar na 4 van die anabolen exen knap ik er tegenwoordig vet op af!!

Ten eerste worden ze er stik raar van en mijn theorie op deze mannen is dat ze dit gebruiken om voller (groter) te worden omdat ze anders denken dat ze niet opvallen ofzo...

[IMG]http://go.to/funpic[rukker.jpg]

Dan blijkt het ook nog zo te zijn dat ze na veel en lang gebruik dr piemel niet eens meer omhoog kunnen krijgen (heb ik gelukkig nog niet meegemaakt) maar je piemel spalken is ook zo wat..(geintjuh)

En zijn ze dan uiteindelijk helemaal opgepompt dan moet iedereen dat weten ook..geef mij maar een lekker puur natuur afgetraind lijf en anders maar niet haha...(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lis81 : [img]www.my-smileys.de/smileys_1/cul2.gif[/img]

heb ook een paar anna's in de qym lopen waar ik train , en de meeste hebben helemaal geen kracht bij sommige train ik zelf zwaarder

pure kracht :respect:
Waarschuw beheerder
-- Ja Eminem als je eerst nou eens LEEST en dan je gemekker begint over dit en dit en dat.. Hou anders gewoon je gezeik want je snapt niet eens wat ik bedoel en die domme antwoorden van jou komen mij nu echt me strot uit SnApTe..

Mag die niet dit, is dit niet dat, dat is toch ook dit, hoe komt dat dan als dit zo is...Flock op man...
Zeg ik dat dan NEE vraag ik dat dan NEE..ik vebied niks, ben nergens tegen..alleen tegen zinloos-gezeik !! Key dan

Ten eerste: ga eens een cursus Nederlands volgen (misschien is een inburgeringscursus iets voor je?) want het is af en toe echt niet te volgen wat je nou bedoelt. Of misschien wat minder speed gebruiken.

Ten tweede: als je hier op een DISCUSSIE forum berichtjes post, dan kun je verwachten dat daar mensen op reageren, ook mensen die het niet met je eens zijn. Als je geen tegengas op je opmerkingen wilt horen, moet je maar in de spiegel praten, dan spreekt niemand je tegen.

Ten derde: je vraagt je in je eerste berichtje af wat die mannen nou met die anabolen willen bereiken? Nou, gezien het feit dat een relatie hebt gehad met 4 van die anabolenventjes is het mij wel duidelijk wat ze willen: domme meisjes versieren. En blijkbaar lukt dat ze prima.

Waarschuw beheerder
donateur
Zeg eminem??? Wie of wat ben jij? Een antwoordenbox ofzo? Voel je je aangevallen? Lijkt er wel op, aan je antwoorden te zien. En die foto, das puur natuur? Denk dat ik de reden wel begrijp waarom je hier zo verhit op in hapt. Ik zou zeggen, voeg je toe aan de andere goudvissen hier, ga samen happen :p
Waarschuw beheerder
Die foto is puur natuur. Jaloers?

En wie ik ben? Gewoon iemand die een mening heeft, en die in discussies durft te uiten. Zou je ook eens moeten doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Jaloers, Ha!! Nooit! Ik kan tenminste normaal op m'n zij liggen, zonder dat er zo'n schouder in de weg ligt.

Jouw mening komt meer over als een "ik vind dat", er is namelijk nogal nen verschil tussen ne conversatie en ne discussie. Zoek 't verschil maar ens op, mischien dat je er nog wat van kan leren.
Waarschuw beheerder
Boberke , het blijkt wel dat jij echt totaal geen verstand van fitness of bodybuilding hebt.
Die goser is gewoon mooi gespierd, een beachboy.

Verder gaat hij gewoon in op de discussie, jij probeert gewoon je argument te halen door happen erbij te betrekken :S

Lees gewoon z'n text en ga er inhoudelijk op in en niet met zo'n bericht waar vertaald alleen maar "Bla blablablablalaa balbabla blblblabaablaaat." staat

Jouw mening komt meer over als een "ik vind dat", er is namelijk nogal nen verschil tussen ne conversatie en ne discussie

Grappig je draait nu precies de rollen om , eminem beargumenteerd z'n mening en jij lult er een beetje omheen, ben jij wel helemaal in orde kerel?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-- Jouw mening komt meer over als een "ik vind dat"

Je meent het! En denk daar maar eens goed over na.

En Mock, thanks. Ik denk dat Boberke gewoon een beetje jaloers is. Speciaal voor hem nog een mooie foto van mezelf ;-)

[img]http://www.michaeln.demon.nl/partyflock/adidas.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Grappig, nog een visje :D Ow, en euhhh, ga ens onder de zonnebank, beachboy :s:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doe je het weer :S , cursus communiceren misschien wat voor je.

Discussies win je niet door loze opmerkingen te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Kweet ni, zal ens informeren naar zo'n cursus. 'k ga hier niet eens een discussie aan, hoef dus ook geen argumenten op te geven. Wel grappig hoe sommige mensen hier zo snel geiriteerd raken door een "loze" opmerking :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Kweet ni, zal ens informeren naar zo'n cursus. 'k ga hier niet eens een discussie aan, hoef dus ook geen argumenten op te geven. Wel grappig hoe sommige mensen hier zo snel geiriteerd raken door een "loze" opmerking :-)

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
donateur

Om er ff wat kracht achter te zetten, dacht ik, kom laat ik em ens 4 keer plaatsen ;-) Pc beteke van slag, mijn excuus.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel grappig hoe sommige mensen hier zo snel geiriteerd raken door een "loze" opmerking

Je bent gewoon een serieuze discussie aan het houden en iemand komt er doorheen en probeert z'n gelijk te halen met loze opmerkingen.

Wat zou jij ervan vinden als jij met iemand staat te discussieren op straat en er komt een klein kind tussen staan schreeuwen "NIETUS NIETUS NIETUS" dus dat zou jij gewoon ok vinden ?

Even voor de goede orde, dat kleine kind ben jij in dit geval, maar ik neem aan dat je dat ondanks die loze opmerkingen toch wel had begrepen.
Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen het voor zich moet weten of hij hulpmiddelen gebruikt of niet.

Ik doe er in ieder geval niet aan, en werk gewoon in mijn eigen tempo en schema.

Ik hoef ook niet moeilijk breed te zijn, ik ben al lang blij dat die dikke ass van mij wat minder is, en dat er wat spieren te zien zijn zeg maar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ow maar das oud nieuws se. 'k zen al 23 jaar ne klein kind, hoop da nog lang te blijven ook. Kan 'k nog lang lachen om mensen (voor de goede orde) als jou.

Tis toch jij die er tussen springt hé? Toch ook ni stiekem nog ne heel klein kindje?
Waarschuw beheerder
Tis toch jij die er tussen springt hé? Toch ook ni stiekem nog ne heel klein kindje?

Ik ben die wijze oude man van om de hoek die even wat waardevolle onderbouwde informatie aan de discussie toevoegd. ;)

Ik vind trouwens dat anabolen gebruik mits goed toegepast moet kunnen. Wanneer iemand na 10 jaar intensief trainen aan zijn of haar maximum zit en diegene wil groter worden. Dan is dat zijn of haar keuze, hij of zij verdient in mijn ogen ook meer respect dan de 18 jarige die zich elk weekend vol met drugs gooit zonder te weten wat het met hem/haar doet.
Ikzelf zie er niet zo veel in, echt groot vind ik niet mooi en moet er niet aan denken om onvruchtbaar te worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee man anabolen schieten niet op je kan beter trainen, je moet gewoon doorzetten met trainen wordt je ook wel breed

Waarschuw beheerder
2 eminem>
Ziet er heel netjes uit (y)
Mooie definitie op je benen, hoe lang train je al?

Beetje jammer dat mensen gelijk menen dat je een gebruiker bent als je er begrip voor kunt opbrengen :s
Waarschuw beheerder
Thanks, Your. Ik ga nu met onderbrekingen een jaar of 10 naar de sportschool, maar ben pas sinds 2 jaar echt serieus bezig, en pas het afgelopen jaar ook qua voeding heel serieus bezig. Heb geboft met mijn genen, want ik eet bijna dagelijks fast food, en heb nog steeds een vetpercentage van rond de 5% (een paar keer kwam de meting zelfs onder de 4% uit), en ik doe eigenlijk nooit buik of cardio.
Waarschuw beheerder
hep ook een ex die dat gebruikt omdat hij breed wilde worden, na een paar maanden werd ie dat ook maar hij vond het nog niet breed genoeg ging maar door en door....
vind uhm er nu gwoon eng uit zien zo breed.
hij werd er ook erg agressief van ook tegen mij heh!

dat pikte ik niet egt mjah hij zit er nu nog steeds aan, erg slim bezig..
en als je ermee stopt en niet blijft trainen veranderen al je spieren in vet hahaha
Waarschuw beheerder
puur natuur rules!!!!
Waarschuw beheerder
-- als je ermee stopt en niet blijft trainen veranderen al je spieren in vet

Ik weet niet of ze in vet veranderen, maar als je een kuurtje AS doet, houdt je lichaam heel veel vocht vast wat je breder maakt. Probleem is dat wanneer je met de kuur stopt een groot deel van die nieuwe 'spieren' weer verdwijnt, en dan heeft zo'n kuurtje weinig zin gehad.

Het probleem ontstaat dan als mensen denken "dan doe ik gewoon nog een kuurtje". Een tweede kuurtje slaat namelijk niet zo hard aan, en dus moet je dan meer gebruiken. En dan volgt al snel een 3e kuurtje, en een 4e, met steeds meer AS. En dan gaat het dus vaak WEL fout.

Waarschuw beheerder
2 eminem> Ik heb van nature ook een heel laag vetpercentage en als ik op die manier ga eten val ik alleen maar af.
Ik heb nu een enorme bulk om aan te komen (te weinig vet heeft ook flinke nadelen).
Maar ik doe ook zwaar werk en veel trainen dus, als ik daar mee zou stoppen en m'n voeding zou aanhouden zou ik inderdaad moddervet worden.
Alleen dat zou ik toch niet doen (het stoppen) en theoretisch gezien, al zou ik wel stoppen met sporten dan eet ik vanzelf meteen minder.
Raak ik al m'n massa kwijt en ben ik weer gewoon een spriet.
Dit verschilt dus per persoon, iemand die een trage stofwisseling heeft zal idd dikker worden waarschijnlijk maar daarintegen minder spiermassa verliezen.
Spieren in vet veranderen klopt dus niet helemaal, spieren en vet gaan gelijk op.
Weinig vet = weinig spieren en veel vet = veel spieren is de gouden regel.
Gaat niet altijd op trouwens.
Die water retentie van AS lijkt mij juist een nadeel, je ziet er eigenlijk sterker uit dan je bent :S

Waarschuw beheerder
ik vind t echt niet mooi
een jongen mag breed zijn zeker weten maar niet op die manier
ken er geen eentje die t niet overdreef na een tijdje. steeds maar meer en meer
Waarschuw beheerder
Wel AS of géén AS, zoek de verschillen :D

[img]http://www.michaeln.demon.nl/partyflock/adidas.jpg[/img]
[img]http://planetsander.hypermart.net/dennisjames.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Dat is ook wel een heel extreem geval.
Maar laten we 1 ding voorop stellen:
Een leek kan bijna nooit zomaar op uiterlijk of prestaties afgaande vaststellen dat iemand gebruikt.

Waarschuw beheerder
vind het gewoon mooi als een man in zijn eigen postuur beetje gespierd is...snap niet dat er meisjes op van die anebonen jonny's vallen,maja dat zijn meestal ook van die anita figuren :S
Waarschuw beheerder
noem je me moeder een anita?? foei :p

Waarschuw beheerder
:o sorry,maar meestal zie je dat wel op het strand ofzo...van die opgepomte hoogblonde duitsers met zo'n barbie

Waarschuw beheerder
en schijnt toch ook dat anebolen super slecht voor je zijn??? (spuiten dan)
Waarschuw beheerder
hmmm niet alle AS zijn hetzelfde
drugs is niet drugs
wiet is geen heroine
er zijn dus ook daar verschillen in

Waarschuw beheerder
ja dat weet ik,maar met spuiten zitten er toch ook resten van overleden mensen in....kan je dan geen lijkziekte oplopen ofzo????

Waarschuw beheerder
Testosteronesters zijn gewoon chemisch hoor...
Waarschuw beheerder
resten van overleden mensen????
hmmm AS wordt gewoon als medicijn gebruikt, je dokter heeft het in zijn medicijnen kastje staan......geen lijkziekte hoor :) Maar de verhalen ken ik wel over groeihormonen dat ze die ook winnen uit de hersenen van overleden mensen.....maar waar hebben we het over... :s
Waarschuw beheerder
ik merk trouwens dat er erg veel vooroordelen over AS zijn in dit topic

Waarschuw beheerder
Niet alleen in dit topic hoor.
Trouwens, wat betreft medicinaal gebruik, kanttekening daarbij is wel dat de doseringen veel lager zijn dan wat de meeste bodybuilders als kuur gebruiken.

Waarschuw beheerder
sjah ik snap niet waarom jongens zich zo 'groot' maken...kijk jij bent bodybuilder ok! maar wat heb je eraan....
Waarschuw beheerder
Maar ja er zijn toch ook wel wat verschillen. Zo'n anabolisch grote gast of gewoon een mooie beachboy look. Ik ga voor dat laaste, geheel natural.

Waarschuw beheerder
jah dat is mooi...ik vind het mooi totdat je echt van die grote aders ziet,dan is het gewoon niemeer,mooi ;)
Waarschuw beheerder
nee dat zou ik bij vrouwen ook niet mooi vinden :)

Waarschuw beheerder
hehehhe,neehj toen ik klein was zag ik eens van die vrouwens bodybuilders!en ik vond ze eng zo zonder tieten,maar wel met topje wehheheheh

Waarschuw beheerder
Bij wat tegenwoordig in de bodybuilding top allemaal gebruikt wordt om vocht af te drijven zijn AS nog kinderspel.
Insuline niet te vergeten ook.
Doe mij de tijd van Mike Mentzer maar;
[img cacheid=00055f52000df03b836624b01a003898b6]http://www.bodybuilders.com/ment2.jpg[/img]
Die snor is alleen passe haha, maar de fysiek van die kerel vind ik zeker mooi.
En hij was ook echt sterk.
Werd alleen zoals zowat elke BBer zo gek als een deur en is 49 geworden.
Van zijn trainingsmethode ben ik trouwens geen aanhanger.
Waarschuw beheerder
en toch vind ik t een heel verschil of je overdreven veel AAS hebt gebruikt of gewoon 1 kuurtje..

veel AAS
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WADxAqEaFZOz4QzcU8iPCPeBy8m8e8Z**uflgpDv7*cmttH38y6nPS7GHA!2z9MNQmFUgB*Us7ayDZmuNXJBkOWPuMy3p4yavmBodECaay!v16qOutOUbEeE0bjxDS!3SwAAAP****8/11018-bigot-f-07.jpg?dc=4675440760981998196[/img]

1 kuurtje
[img]http://www.ecreatie.com/dbb/0012.jpg[/img]

is de onderste foto overdreven?
Waarschuw beheerder
Zeker niet overdreven maar ik vind het wel zonde om met dit lichaam al te gaan kuren.
Het enige wat die goser ermee berijkt heeft is dat hij te grote armen heeft in vergelijking met de rest van z'n lichaam of hij moet wat verstoppen in die onderbroek van hem. :S

Dan heb ik nog meer respect voor die bodybuilder erboven, die knul eronder had die natuurlijk ook wel kunnen bereiken en houdt het nog langer vast ook waarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
die knul gebruikt groeihormonen, das echt leuk spul je gaat als een speer, nadeel alles groeit dus ook je organen en je botten.
nee echt top sport dat BB.
kuurtje prima maar dat gaat echt te ver.
Waarschuw beheerder
-- Ik heb van nature ook een heel laag vetpercentage en als ik op die manier ga eten val ik alleen maar af.

Ik heb dat ook. Als ik teveel fastfood eet, of te veel suiker, snoep, chips en dergelijke, dan val ik sneller af. Alleen door heel veel te eten volgens een heel gebalanceerd dieet lukt het me om aan te komen. Vroeger vond ik dat een ramp, dacht dat ik mager was, vond die aderen maar niks, maar nu ben ik er wel blij om. Ik hoef tenminste geen cardio te doen of abs, of op te letten dat niet te veel eet.

-- Die water retentie van AS lijkt mij juist een nadeel, je ziet er eigenlijk sterker uit dan je bent

Maar je moet je wel bedenken dat het bij de meeste mensen die AS gebruiken niet om gaat dat ze meer kunnen tillen (wat wel gebeurt trouwens), maar dat ze groter lijken. En bij AS houd je water vast, en lijk je groter. Bij creatine ook trouwens. En stop je ermee, dan raak je dat grotendeels weer kwijt.

-- Een leek kan bijna nooit zomaar op uiterlijk of prestaties afgaande vaststellen dat iemand gebruikt

Een leek niet, hoewel sommige gevallen wel erg duidelijk zijn, maar iemand met verstand van zaken zal het toch in de meeste gevallen goed zien. Maar dan nog, ieder mens is anders, ik heb zonder zelfs maar op mijn dieet te letten zichtbare aderen waar de meeste bodybuilders jaloers op zijn.

-- snap niet dat er meisjes op van die anebonen jonny's vallen,maja dat zijn meestal ook van die anita figuren

Lees je mee, Crazy Lady? ;-)

-- met spuiten zitten er toch ook resten van overleden mensen in....

Nee hoor. AS worden gewoon in een (chemische) fabriek geproduceerd, en zijn over het algemeen geneesmiddelen tegen onder andere osteoporose (botontkalking, de steroiden zorgen dat de botten harder groeien) en bloedarmoede. Dat ze je grotere spieren geven is gewoon een bijwerking. Zoals Your al opmerkte: bij medicinaal gebruik is over het algemeen de dosering veel lager. Ikzelf moest ooit 1x per 2 weken 50mg decadurabolin injecteren. Die opblaaspopjes zoals je in die foto's hierboven ziet zitten eerder op 200mg per dag, als het al niet hoger is.

De bekendste AS fabrikant zit trouwens in Nederland: Organon. Die verdienen bakken met geld aan de hele fitnesscultuur.

-- nee echt top sport dat BB.

Gezond is het niet, nee. Veel van die figuren komen ooit eens in lichamelijke of psychische problemen door hun AS gebruik (of beter: misbruik). Maar ja, zolang de regering nog toelaat dat er gebokst wordt, wat toch ook niet echt gezond is voor je lichaam ...

Waarschuw beheerder
2 wesley1983> Ben jij dat?
Zonde man, die gains hadden ook op natuurlijke manier gemaakt kunnen worden.

En wat bodybuilding betreft dat is misschien wel extreem maar in principe is bijna elke sport op topniveau een aanslag op je lichaam en geest.
Boksen hoeft weer niet per definitie slecht te zijn.
Ik zelf doe 1x per week recreatief thaiboksen waarbij je dus geen voltreffers op je hoofd krijgt (het is vooral techniek).
Mooie aanvulling voor m'n fitness qua oefeningen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind het nep,maarja ieder voorzich

Waarschuw beheerder
Interessant topic! Niks voor mij die anabolen, de risico's zijn te groot en veels te veel nadelen!
Lekker 3 keer in de week naar de sportschool voor krachttraining en 2 of 3 keer per week cardio thuis!