De meeste mensen vinden SOS beter dan PEP...nah daar bennik ut zekah nie mee eens..pep werkt 10 x zo snel als sos..je gaat hard ennut is nog eens goedkoop ook..dus geef jullie mening..wat is beter pep of sos??
hahaha jaah je bent zeker te oud om dat te snappen willems Lanz wat lul je met je breezah?? HeB Ik DiT Er In StaaN OfSoW?? tering..ennut is niet dubbel mijne is lekker anders
hallo doe nou maar normaal juh ben zelf oo k14 geweest!
2 the producer: wat ben jij zielig! met een uiterlijk word je geboren en t is wel heel erg zwak om iemand daarop aan te vallen...
jij bent een naam als de producer niet eens waard... veel te hoog gegrepen voor jou
(permanent verbannen)
(permanent verbannen)
(permanent verbannen)
sorry neem alles terug... had weereens niet verder gelezen dan mijn neus vol kan maarja komt misschien omdat iedereen alles 10 keer neerzet.... ik bemoei me dr niet meer mee (heel wijs)
ohh meid ik hoop dat je weet wat je zegt..je bent zeker te dom om te snappen dat het woord kanker erg is..jah en idd mijn moeder heeft het..ze heeft longkanker en het kan niet verwijderd worden..hou zou jij het vinden als jou ma op sterven ligt en mensen gaan met kanker schelden??
(permanent verbannen)
nah niet egt fijn lijk me dat!!
tog je eige ma he
maar ja dat zal zei wel ni snappe!!
pfffffffffffffffff....
hehehehe volgens mij ging dit topic over SPAT en WIT VIES POEDER.... dus reageren op een topic doe je niet dus hou gewoon je muil!!! VREDE OP AARDE iedereen aan de spat iedereen gelukkig
(permanent verbannen)
wuahah gekkie
(permanent verbannen)
waar is joost?? diana ze moet gewoon lekker der bek dicht houwe zielig gedoe
ohh meid ik hoop dat je weet wat je zegt..je bent zeker te dom om te snappen dat het woord kanker erg is..jah en idd mijn moeder heeft het..ze heeft longkanker en het kan niet verwijderd worden..hou zou jij het vinden als jou ma op sterven ligt en mensen gaan met kanker schelden??
Ik weet donders goed wat ik zeg
En ik ben ook zeker niet te dom om het te snappen
Mijn vader is er aan overleden dus lul niet zo dom
(permanent verbannen)
geloof je het zelluf!!
dat zou ik ook snel gaan segge jah
makkeluke manier om er vanaf te komen eh!
(permanent verbannen)
geloof je het zelluf!!
dat zou ik ook snel gaan segge jah
makkeluke manier om er vanaf te komen eh!
(permanent verbannen)
ik hebbut tog ook niet tegen jou..ik hebbut tegen The Producer die met kk loopt te schelden..en die me met kk uit gaat lopen schelden in PB.. zielig gedoe..
(permanent verbannen)
ik hebbut tog ook niet tegen jou..ik hebbut tegen The Producer die met kk loopt te schelden..en die me met kk uit gaat lopen schelden in PB.. zielig gedoe..
(permanent verbannen)
nou gelijk heb whaha mot je dat hore dan
denkt ook ni!
wa denk je de 1 kenk nix meer tege segge k begin maah tege de volgende
Jij begon er over dat ik uit me nek zat te lullen dat mijn vader niet dood was
Dus je bent gewoon uitgelult
Jammer joh
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Pascalle ik heb bij jou alvast op ut envelopje geklikt
Sjah ik ben ook 16 geweest maar reageerde niet zo dom als haar!!!
Dat je gaat zeggen dat poes het verzint dat haar pa dood is hoe durf je echt!!!!
Als ik in Poes der schoenen stond en zij zei het tegen mij na ik hoef je dan niet tegen te komen want dan sloop ik je helemaal echt dat je dat durft te zeggen dat iemand dat verzint
Dat je gaat zeggen dat poes het verzint dat haar pa dood is hoe durf je ,echt!!!!
Als ik in Poes der schoenen stond en zij zei het tegen mij na ik hoef je dan niet tegen te komen want dan sloop ik je helemaal echt dat je dat durft te zeggen dat iemand dat verzint
Pascalle ik heb bij jou alvast op ut envelopje geklikt
Hmmz wie zullen ze eerder bannen
Whahahahahahahhaah
Blijf maar klikken want het heeft weinig zin
Dat je gaat zeggen dat poes het verzint dat haar pa dood is hoe durf je ,echt!!!!
donateur
whahahahaha heb je op het envelopje geklikt?
wat
Nou mop jouw puberzieltje is niet de 1e die ik gekrenkt heb.. Meer meiskes zoals jij hebben geklikt.. En guess what? Pascalle is nog nooit gebanned..
Weet je waarom? Omdat ik niks onterechts/ongepasts zeg
Zal ik ff op jouw vlopje klikken, met je vlaggetje in je eigen tekst? Moet je kijken hoe snel je pleitos bent kind
haha hoor dat zegge dattik ben uit geluld
ennuh jaah moetik nou bang worde??
nou neee hoor..
Ik sta af en toe echt versteld van het niveau van nederlands bij sommige mensen hiero.
Snap echt geen fuck van die zin
(permanent verbannen)
whaha en dat intereseerd mij ..neej dus
(permanent verbannen)
nah egt he diaan..ouwe bokken hebben ook altijd wat te zeikuh
(permanent verbannen)
nah mooi merk je ut ook
zeikerds gaan ze maar ff andere afkrake
maar zelf zijn ze zo "perfect"
(permanent verbannen)
nah egt hoor..jaah ze zijn zo perfect
(permanent verbannen)
wuahahahaha maar ja beter issut snel vrijdag!!yes yes yes
(permanent verbannen)
whehe jah voor jou wel ja maar k wee nie offik mee ga hoor..want me moeder komt vrijdag thuis en dan wil ze mij ook zien natuurlijk..
(permanent verbannen)
jaah idd psies
nah ja beter gaatut goed jaw tog
maarja beter ga je ook wel mee
was kk grappig zaterdag
wreed uit ons dak van tiiiiiiiiiik taaaaaaaaaak
wuhu
(permanent verbannen)
whehee..nah ik denk dak nie mee ga hoor want me ma wil me tog ook zien..en me ma komt eg wel voor..jaah t was leuk jah
Doe mij maar pep en sos, en de rest lust ik ook wel
(permanent verbannen)
2 Stoeipoes : Jong geleerd..oud gedaan he ..wat maakt leeftijd nou weer uit tss
(permanent verbannen)
p e p s l e t > Helemaal gelijk..je ken beter nu aan de pep zitten dan als je 20 ofso ben..je ken beter nu aan de zooi zitten dan als je volwassen ben
donateur
leeftijd maakt nie zoveel uit, maar gewoon dat je dr zo stoer over gaat lopen doen, dat is pas sneu.
Maar als je 16 bent is t natuurlijk stoer om drugs te gebruiken
Ik meot er bijna van huilen al die jonkies aan de drugs, waar gaat dat heen in deze wereld
nou flink naar de klote, en dit is nog niet alles. Wacht maar tot Ya-Ba (spreek uit als: Yah-Baa in Nederland te krijgen is. Dit werkt als speed maar dan 24 uur lang. kijk maar ff in dit topic https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/15749
of lees de revu staat een groot artikel over in.
zelf heb ik liever pep, is iid lekker goedkoop en gaat er gewoon vet harde van. Alleen ya-ba lijkt mij ook wel gaaf om te proberen.
Natuurlijk stom van me
Als je 16 dan echt volwassen
(permanent verbannen)
Zoo..kbesteed mn aandacht hier ni meer aan..
Weet zelf nog altijd wat 't beste voor me is..
En geef dr geen fuck om wat andere mensen van me denke DUSS
Zoo..kbesteed mn aandacht hier ni meer aan..
Weet zelf nog altijd wat 't beste voor me is..
En geef dr geen fuck om wat andere mensen van me denke DUSS
Doei!
(permanent verbannen)
Nee jullie mensuh zijn triest!!!!!!
zitte jullie daar stoer te doen tege zoon meisjuh
"oohhhhhhh kijk mij ik ben met een groepje een meidje an ut afzeike" nu is me dag compleet
JULLIE MOETE MAAR EEN X OPGROEIE!!!!!!LOSERSS!!!!!
donateur
gewoon ff een lijn pep nemen, vrolijkt je vast wel weer op
Nee jullie mensuh zijn triest!!!!!!
zitte jullie daar stoer te doen tege zoon meisjuh
"oohhhhhhh kijk mij ik ben met een groepje een meidje an ut afzeike" nu is me dag compleet
JULLIE MOETE MAAR EEN X OPGROEIE!!!!!!LOSERSS!!!!!
Stil nou maar..
(permanent verbannen)
wat betekent grow op?
pep coke of bier what ever staat allemaal op de opium lijst dus is allemaal slecht
wil ik hebben totale verloedering
alle hoeren aan de pep en de gewonen burge ook
(permanent verbannen)
Omdat jij ouder bent zeker?
Omdat je 't beter weet?
Hahaha flikker toch op doos
Nee venr@y-sp@cer K.P.S. Lid en Pepslet zijn een team..dus ja..kan hem moeilijk alleen laten..
(permanent verbannen)
( en ff voor de duidelijkheid!!!!!!!!!!!!!)
DRUGS IS GVD GEWOON SLECHT MAAKT NIE UIT HOE OUD JE BENT,OF JE NOU JONG BENT OF OUD ,DRUGS EN ALCOHOL IS GEWOON SLECHT VOOR JE!!!!!!!!
en oude generatie doe nou nie net als of jullie slimmer zijn want jullie gebruiken/gebruikte ook dus jullie zijn net zo dom als de jeugd van tegen-woordig
donateur
zozoz lees je de revu? volwassen hoor
Heb je dan ook gelezen dat ya-ba zwaar verslavend is?
Vast niet, je bent vast gestopt na het stukje dat het voor een trip van 24 uur zorgt..
Na ja, ga het maar stoer proberen..ik zal een eurootje naar je gooien als je later in de goot ligt..
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
het anti clubkutte team
(permanent verbannen)
grtjes aan jou terreur wijffie
ik ben voor SPEED!!!!!
SD als ze uitgelult zijn beginnen ze over clubkutten
donateur
en oude generatie doe nou nie net als of jullie slimmer zijn want jullie gebruiken/gebruikte ook dus jullie zijn net zo dom als de jeugd van tegen-woordig
maar wij doen er in ieder geval niet zo stoer over!
DRUGS IS GVD GEWOON SLECHT MAAKT NIE UIT HOE OUD JE BENT,OF JE NOU JONG BENT OF OUD ,DRUGS EN ALCOHOL IS GEWOON SLECHT VOOR JE!!!!!!!!
Is je capslock blijven hangen?
Drugs nemen is risico nemen, ieder zijn eigen verantwoordelijkheid, je bent baas in eigen brein, dat is mijn motto
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
"maar wij doen er in ieder geval niet zo stoer over!
pppffffff jong waarom zouk er stoer over doen
ik doe ut voor de kick en voor mezelf
tering JULLIE MOETE NIE ZOVEEL DRUGS GEBRUIKE DA VERNEUKT JE KOPPIE!!!!!!!! ideetjuh misschien??
UUUUUHH voor oordelen en nog eens voor oordelen...ik gebruik speed maar lig ech niet
in de goot .
heb un zelfstandig bedrijf...
dus de goot wat is dah?
(permanent verbannen)
Kvind jullie allemaal maar zielig..
Dat je met zn alle tegen een jonger iemand begint.. Die alleen maar een eigen mening heeft..
We leven gvd toch in HOLLAND...waar moet 't toch heen..pfff
donateur
Jij misschien niet, maar die andere 2 wel.
En wat versta je onder een clubkut?? iemand die naar club luisterd of iemand die geen lonsdale draagt op een feest??
Dat zal t tweede wel zijn
(permanent verbannen)
(permanent verbannen)
hahahahahahahahhahahahahahahahahah
heb je ooit gehoord van "ZOEK EEN LEVE"?????
ik denk van nie anders zat je nu nie zo zielig mensuh an ut uitschelde achter da schermje !!!!!
Get a life!!!!!!!!!!
allemaal aan de G
doeje mee stoeipoes?
(permanent verbannen)
g das ook best lekker
donateur
Ben nog steeds benieuwd hoe dat klapkutje (weer e's wat anders dan een clubkutje) heeft gelezen hoe verslavend ya-ba is..
(permanent verbannen)
HAHAHA wie doet er nu stoer?
Zoo hahaha...stik dr allemaal in ok?
Ik ga me ni verlagen tot jullie niveau
nu jij nog..
ik leef me eigen leven
ik lach er maar un beetje om
jullie kennen me niet
maar dah hoef ook niet hoor,,julliezitten niet op mij tew88 en ik al hellemaal niet op jullie
grtjes verder ik ben pleitte
Ik vind 't allebei wel oke, behalve de rotheid na speed is de reden waarom ik 't niet meer doe, af en toe sos is wel lekkah
pep is misschien goedkoper en je gaat er langer op, maar ik kan de volgende dag dan niet normaal eten en ben super verrot... en na sos niet!
sos = beter
partyflock drugspromotie voor onder de 18, kijk eens lieve kijkbuisinternetters drugs gebruiken is heel stoer wil je erbij horen? moet je het zeker ook gaan doen, want op meelopen is onze hele maatschappij al op gebasserd. www.ikbenstoer.nl kijk ook ff op mij andere homepage www.ikbenookeenboer.nl