Partyflock

Forumonderwerp · 653088

Waarschuw beheerder
..ze zijn namelijk helemaal DOORGEDRAAID!!

Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, ja er zijn meer forums over, maar nee geen 1 bevat de correcte info, uit 1 van de forums citeer ik:

Er gaat een gerucht in de rondte dat ID-T een versie van senstion wil gaan doen speciaal voor oldschool en hardcore en ze willen het dan Sensation Gold gaan noemen. Nu geloof ik daar zelf niet zoveel van maar omdat ik toch een beetje twijfel.....

1 ding is waar: het gaat sensation gold heten.
dat van die muziek klopt niet...het word namelijk...

een special voor URBAN EN R&B!!!!!!!!!
40,000 hiphoppers...in de arena

PROUDLY presented by an organization who used 2 represent hardcore music

mening??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jajajajajaja

:vaag:
Waarschuw beheerder
jaja.... geloof er niks van....

Waarschuw beheerder
Mening??? Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt?
Waarschuw beheerder
donateur
Eerst maar eens zien of je niet zit te jokken :P

Als het waar is: Wat een giller! :D

Relrel :K :K
Waarschuw beheerder
Oei mij te donker....

Waarschuw beheerder
R&B mag ik zeker niet missen......:vaag:
Waarschuw beheerder
een special voor URBAN EN R&B!!!!!!!!!

Dat wordt dan sensation black ;);) (geintje moet kunnen)
Waarschuw beheerder
eigenlijk kan het me niet veel boeien! ga toch niet naar dat soort feesten!

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
Whahahaha meen je niet

dat wordt een grote gangster bijeen komst
zet de ME maar alvast in
Waarschuw beheerder
Waar is de bronvermelding?

Waarschuw beheerder
ik jok niet kihhm:P
en ik schop geen SENSATIE hiero,
ik weet dat dit raar klinkt maar ik KAN de bron niet vermelden!!
laat t op je indringe...t is de waarheid...:(
uitmelkers daar bij ID&T!
Waarschuw beheerder
donateur
Sensation Gold

Toepasselijke naam met al die gouden kettingen daar om de nek van die figuren ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 floris h4l :
:respect:
Waarschuw beheerder
Zolang er geen info van ID&T zelf komt geloof ik er geen donder van.

Maar aan de andere kant... Maakt het nou uit als er een Gold komt voor Urban. Boeiend, dan is er altijd nog White en Black als dat soort publiek/muziek je niet bevalt.

Snap jullie niet, zoveel keus, zoveel klagen...

Waarschuw beheerder
Tjah op innercity was er ook al urban!
Toen werd er ook vermeld van een experiment!

week 1 Sensation White Trance
week 2 Sensation Black Hardstyle
week 3 Sensation Gold Hiphop RnB

Smart thinking: Een keer licht en geluid
huren en 3 keer cashen!
Waarschuw beheerder
donateur
PROUDLY presented by an organization who used 2 represent hardcore music

Dus ze stoppen weer met hardcore en TD? :S
Waarschuw beheerder
Hopelijk doen ze dan geen Innercity met Urban meer! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof er geen reet van..

ik weet dat dit raar klinkt maar ik KAN de bron niet vermelden!!

En dit maakt het er niet geloofwaardiger op.
Waarschuw beheerder
donateur
Precies, jullie moeten niet zo zeuren :)

:respect: voor ID&T en hun ultra commerciele denken! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als je er niet heengaat snap ik niet wat het je uitmaakt? :S
Waarschuw beheerder
Kimhmmmmm wil relluh? :p

Innercity ook al met urban??... BAH...

Waarschuw beheerder
maakt mij niet uit of men mij geloofd, vroeg of laat laten ze het toch trots zien op hun site, het gaat om de mening van jullie...;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Innercity met Urban!, dadelijk komt er nog Urban op ID&T radio! :O :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is er al als je vaak genoeg naar ID&T luistert...
Waarschuw beheerder
donateur
Idd....
Ik schrok me rot toen ik laatst Coolio voorbij hoorde komen :kots:
Waarschuw beheerder
Eerst zien dan geloven, als id&t zle niks meld dan geloof ik het niet..

Van die verhalen die de ronte doorgaan wordt ik een beetje kotsmisselijk :|:|:|:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Urban is er al op ID&T Radio, maar denk dat Sensation Gold, als het komt, lijkt me ook sterk trouwens, geen R&B zal bevatten, want dat zou wel een hele grote gok van ID&T zijn. Die feesten beginnen net hier in Nederland. Ze zijn nog op het niveau van de Statenhal, qua bezoekers dan he. En dan in een keer de Arena gaan vullen. Nee

Is toch mooi reacties uitlokken Italian Base
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik denk weet bijna wel zkr dat,dat nie doorgaat:S:S:S

Waarschuw beheerder
Ik ruik een rel.... :[

*gooit er een schepje bovenop*

L3Uk J0h uRb@N!!!!!

Waarschuw beheerder
cant stop gangsta looooviiinnnnn''

WESTSIDE

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
moet id&t vooral doen! zijn ze groot mee geworden of niet van de hiphoppers.

zwak zwak zwak! en ze zouden van en voor de houseliefhebbers zijn..... maar als je die niet meer nodig hebt...of denkt te hebben... hebben ze het verkeerd de organisaties schieten de laatste tijd als paddestoelen uit de grond. er is dus wel deglijk markt voor alle soorten house. maar id&t wil alleen maar groot veel en veel heel veel geld verdienen. ze laten steken vallen bij feesten tussen 500 en 4000 man. vinden ze te minderwaardig jammer! kleine feesten zijn zo gezellig! jammer jammer straks krijg je thunderdome en urban festival! niet!

Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan 200% HEIKSTER.nl.
Urban staat in Nederland nog in de kinderschoenen (qua commerciele evenementen dan; underground zal het wel al langer populair zijn), dus een Arena vol met Urban is nog een beetje voorbarig...

Waarschuw beheerder
En ik blijf bij mijn stelling in een vorig topic over dit (eindeloze) onderwerp:

1 x sensation white
1 x sensation black

and that's it...
Waarschuw beheerder
donateur
Maar het heeft potentie. Niet dat ik er van houd, maar ID&T is inmiddels een grote commerciele organisatie en zij zullen de ontwikkeling van Urban zeker op de voet volgen.

Ja, ik vind het ook jammer dat ID&T zich met die stijlen van muziek gaat bemoeien, want voor mij is Urban geen Dance. Maar volgens Duncan wel, en dat is zijn visie. En hij is nu eenmaal de baas bij ID&T

Waarschuw beheerder
waar rook is is vuur...
zal wel iets van waar zijn mischien..
maar meteen de arena...

Waarschuw beheerder
1 x sensation white
1 x sensation black

and that's it...

we will C :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik durf te wedden dat het ook nog uitverkocht zou raken! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Urban Vibes in de Melkweg loopt niet zo goed iig

Waarschuw beheerder
Ik durf te wedden dat het ook nog uitverkocht zou raken

dat wel denk ik trouwens ja..
zijn er genoeg
Waarschuw beheerder
ach weet je wat je moet doen je opent een kraampje gaat daar gewoon staan met een theedoeken en zakdoeken van de wibra en zegt dat het bandana's zijn speciaal ontworpen voor dat feest vang je ook nog geld ook voor zo'n suf feest

en amsterdam mag zeker 3 peleton ME inzetten
Waarschuw beheerder
geld maakt alles naar de klote, kijk maar naar het voetbal. al die comerciele clubs die alleen maar aan geld en sponsers denken :S

ach jah ik zal dr toch niet heen gaan
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
Ah jezeus dat gaan ze niet menen he... vo9lgens mij gaan ze dat niet uitverkopen hoor en als dat wel zo is gewoon een flinke bom eroverheen..

Ik heb nog een foto waar ik op sta met Duncan sutterheim (id-t) op thunderdome a decade maar ik denk dat als dit doorgaat dat ik de aansteker er maar onderhou..

Zwak van id-t om allen voor het geld zo'n negatief beeld van jezelf te gaan maken, er zullen veel mensen afknappen van id-t ze worden te commercieel en q-dance en B2s zijn denk ik degene waar we binnenkort veel van gaan horen..

ID-T JAMMER HOOR!!
Waarschuw beheerder
EUHHHH GEEN TWIJFEL NODIG

HET IS ECHT ZOOO

Ik werk op een marketing afdeling van ...

en idt is al weken aan het kijken en heeft
contact gehad met urban organisaties en de arena

Ik ga cker heen eindelijk iets wat urban verdiend
nu dance een plek heeft in nederland
Waarschuw beheerder
ff me kolven en reageerbuizen opzoeken :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sensation, of het nou black, white, gold of geel is......
Strike-one :yes: voor mij dit jaar:)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Wat een ontzettend dom gelul allemaal! Kan ook alleen in deze kortzichtige dance-scene. Hiphop djs' draaien ook op Technics...dus Technics nu ook ineens belachelijk...? Een bedrijf dat het licht/geluid verzorgd op een dancefeest, mag dat niet doen bij een Hiphopfeestje? Haha...sjonge jonge...wat een domheid zeg!

Ik hou ook niet van R&B (en ook niet van ID&T-feestjes), maar als ID&T hier een markt in ziet dan moeten ze dat vooral doen en daar vind ik ID&T niks meer of minder om. Maakt de organisatie ID&T alleen maar beter...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zal wel aardig zwart voor de ogen worden dan in de Arena :P

Waarschuw beheerder
donateur
Moeten ze geen detector poorten neerzetten daar??:P

Waarschuw beheerder
oke...that does it for me...het is al besproken in een ander topic maar ik doe vanaf nu mee aan de boycot. Wat een onzin! ongelooflijk..kan hier echt niet bij. Ik ga nu daadwerkelijk id&t feesten uit mijn agenda schrappen!
Waarschuw beheerder
donateur
Als het al waar is, dan is de eerste meteen de laatste. 40.000 urban liefhebbers bijelkaar is vragen om problemen.:D

Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij ook geen ID&T feesten meer............Schr­appen die handel uit mijn agenda

Waarschuw beheerder
Beetje jammer!
Waarschuw beheerder
donateur
Wel nee, dis juist een geweldig idee. Dit is gewoon een groot sociaal laboratorium om te kijken wat er gebrert als je 4000 jeugdbendes bijelkaar gooit.

Waarschuw beheerder
Brrr de kortzichtigheid weer hier :kots:

Ze zijn geen GABBERfeestorganisat­or meer, geen Hardstyleorganisatie­, geen Partyorganisatie.

Een Entertainmentbedrijf :yes:

Iemand hier ooit op zo'n feest geweest? Waarschijnlijk niet :D
Kan best grappig zijn, als je die domme vooroordelen maar eens achterwegen laat.

Waarschuw beheerder
Wat is er nou weer mis met andere muziekstromingen dan house? Gangsters heb je overal! En nog wel iets meer in de housescene ook. Negersweten!! (L)Mabel

Stelletje openmindede leeghoofden!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ID&T wat anders doet kan ik niet mee zitten. Jullie kunnen anders niet ontkennen dat urban een negatief imago heeft. Dat is niet voor niets, vooroordelen komen niet zonder een reden tot stand. En wat zou bij urban nou die reden zijn...
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik durf te wedden dat het ook nog uitverkocht zou raken
dat wel denk ik trouwens ja..
zijn er genoeg

Marc is een n#zi...

:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja net zoals gabbers nazi´s zijn inderdaad! Vooroordelen komen niet zomaar zonder reden.

Pffffffff
Waarschuw beheerder
In dit schijnheilige, commercieele, o zo kromme, perfect ogende, regenachtige Nederland.. kan het zo langzamerhand niet veel gekker meer, dit verbaast me nix.. ik weet wel dat ik zo snel mogelijk ga emigreren.. denk je dat Nederland teminste 1 pluspuntje heeft met de dance scene, als ik ergens op schijt, dan is het die kansloze R&B..

ik, in zaadloze dagen..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja net zoals gabbers nazi´s zijn inderdaad! Vooroordelen komen niet zomaar zonder reden.

Tadaa, weer een mooi voorbeeld.:jaja:

Waarschuw beheerder
1 ding ze wel goed die id&t chappies......in de publiciteit komen hahaha....
Waarschuw beheerder
donateur
wat nou mooi voorbeeld???

wat ben jij ontzettend kortzichtig zeg

:bah:

Waarschuw beheerder
909 nu snap ik je ff niet hihih.
Maargoed stiekem zal ik een geheimpje vertellen, ik ben zelf een Nederlander hoor.
En dat liet ik vroeger goed zien ook.
Maar geen nazi of wazi in PFbreezerslettermen.
Maarja vind het jammer dat de meeste mensen nu pas wakker worden en vooral sinds Dhr. Fortuin hun mondje open durven te trekken.
Lijkt wel een rage ofzo.

Nou kinderen slaap lekker! En denk eraan, vrede op heel de wereld voor iedereen!

PEACE
pass the Dutchie
Waarschuw beheerder
donateur
En nu snap ik je niet.;)
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer ook dat Pim het niet zo bedoeld heeft.............

Maar goed, daar kan je dagen over ouwehoeren....
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet wel dat ik zo snel mogelijk ga emigreren..

Moet je naar Amerika emigreren. Als je daar uitgaat heb je bijna altijd twee zalen, één met met hip-hop, R&B en soul en één met house.

Daaaaaag
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe, dan ga ik toch liever naar Azië. Mijn eigen ID&T beginnen.:jaja:

Waarschuw beheerder
Kijk en dat zijn dingen die Nederland wel moet overnemen uit Amerika. Voor de rest schijt ik een beetje op Amerika als ik dat mag zeggen zonder kwetsende bedoelingen.

HIPPIES 4 LIFE
PEACE
Waarschuw beheerder
donateur
Wat maakt het uit als de slager ook groenten gaat verkopen? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb eerder in een vergelijkbaar topic al gezegd dat ID&T een bedrijf is, die willen groeien etc.
Als de olie op moet Shell dan ook stoppen?

Waarschuw beheerder
ID&T moet opdonderen met r&b. nog 1 feest met r&b en ik ga niet meer naar id&t-feesten.
heb slechte ervaringen met buitenlanders op feesten, tot 2 keer toe.
straks komt er nog zo'n -murat-figuur die je overhoop schiet.

opdonderen met je r&b!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
zal tog niet. Vooral de naam gold past er dan niet by! Brown ofzo!! Binnekort ook meer R&B op id&T??????

Waarschuw beheerder
Ahh Dillie jij hebt op straat zeker ook altijd je mening klaar? Misschien moet je meer knuffels vragen ofzo? En dan ga je toch lekker niet naar ID&Tfeesten. Tot 2 keer toe zelfs? Tering, krijg nog medelijden ook. En als er geschoten gaat worden komt dat nog altijd van de Nederlandse kant, negersweten.
Artiest Manzel
Waarschuw beheerder
Hmmm lijkt mij( al enige tijd hoor) vrij logisch dat id&t geen kwaliteits feesten meer afleverd, vandaar dat ik er ook nooit meer naartoe ga.
Waarschuw beheerder
donateur
Of Urban hoe ze ook wille noemen. Blyft Kut !!

MAKE MONEY FUCK HARDCORE !!

zo denkt id&t
Waarschuw beheerder
Gaan ze nu ook al een heel feest aan die herrie wijden, ik vond één zaal op Innercity al veel te veel!!
Waarschuw beheerder
:S!! Daar zal ik dus nooooiiit heen gaan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Een van de oprichters van hardcorefeesten... ID&T is echt naar de kloten gegaan :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
en amsterdam mag zeker 3 peleton ME inzetten

dat gevoel kreeg ik dus ook... als je nagaat hoevaak er al problemen zijn bij dit soort feesten in t klein... ik moet er niet aan denken hoe dat straks met 40.000 man moet :S

(en nee, dat heeft verder niks met kleur te maken)
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Ik zeg maar zo: niemand verplicht je om naar Sensation Urban te gaan...

Dus blijf thuis als je het niet trekt.

Vind HipHop cool, maar dat ge-urban-hype...
Ik zit liever ergens anders dan op Sensation Urban met m`n blingbling te spelen :P
Waarschuw beheerder
R&B = Rythm & Blues, niet dat kut kattengejank over een hiphop beat

(en ja R&B is ook Raggen & Beuken ;))

Waarschuw beheerder
Geloof er geen ene reet van...

Hoewel, met de Bijlmer op een steenworp afstand het misschien best een slimme zet kan zijn ;)

Waarschuw beheerder
donateur
*herinnert zich dat een marktdeskundige 2 jaar geleden al voorspelde dat er van begin 2004 t/m medio 2005 een aantal feesten organisatorisch/fina­ncieel goed fout zouden lopen, met uiteindelijk rampzalige gevolgen voor diverse grote organisatoren*

*denkt dat dit een van die feesten gaat worden*

PS. de kreet "Sensation Gold" is trwns al een btje in gebruik door iemand... :O :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
naja jah zeg wat een gezeik hiero ..:s

laat id&t urban ook lekker commerciël maken , dan is het binnen de korste keren net zo als hardstyle uitgekakt .. ik heb er egt geen probleem mee..

id&t zuigt tog wel of ze nou wel of geen r&b feest geven ..

Waarschuw beheerder
Sensation Gold is meen ik al een keer gebruikt door Ruud de Wild als persiflage feest in Hotel Arena.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja en eerst kwam er een Sensation Pink.. Eerst zien, dan geloven!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga heen :devil:

Rellenuh!! kijken hoe snel ik weer buiten sta :o :p
Waarschuw beheerder
:devil::devil:gelijk een grote bom der op wheheheh :devil::devil:

Waarschuw beheerder
donateur
...ja en straks krijg je nog een Sensation Peach voor nudisten en een Sensation Yellow voor Japanse toeristen en een Sensation Red voor SP stemmers en een Sensation Orange voor alle exen van Willem Alexander en en en en...

Waarschuw beheerder
Als je niet van de muziekstijl van een feest houd dan ga je er toch gewoon niet heen. :)

Duncan is gewoon bezig met een heleboel geld verdienen, met zijn bedrijf levend te houden, als het mijn bedrijf was geweest dan had ik waarschijnlijk wel hetzelfde gedaan.

Hulde voor de mensen die weten wat geld maken is. :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wel eens gehoord van de term "doodgroeien"? (geen onbekend woord in de zakenwereld) :P
Waarschuw beheerder
Ten eerste, wat zit iedereen te huilen, dat je niet meer naar die feesten gaat? dan ga je toch niet naar die zaal waar ze urban draaien, en in het 'sensation gold' geval ga je gewoon helemaal niet.

Maar ik vind het wel gewaagd van ze, om urban te nemen, Naar mijn idee had je beter een Sensation Green kunnen maken, wat dan de techno-stijlen editie wordt. De black edition zou dan hardstyle-hardcore kunnen worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Naar mijn idee had je beter een Sensation Green kunnen maken, wat dan de techno-stijlen editie wordt.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! :D
Waarschuw beheerder
hardstyle vergelijken met urban.. en hardstyle is uitgekakt??

lmao

Waarschuw beheerder
donateur
:bah:

Urban is Bah
What the fuck zijn ze aan het doen daar gaat nerges meer over :@
Waarschuw beheerder
doe sensation black voor de urben of hoe die herrie ook heet en white voor de hardcore en andere mooie muziek :D:D :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Rene86 snapt hem helemaal niet, zegt ie: dan ga je tog niet naar die zaal.. :S het gaat mij er om als er zo'n zaal komt op meerdere feesten dat ik die mensen op een feest ABSOLUUT niet wil zien.. Urban :kots:

Waarschuw beheerder
t zal wel zwart zien van de mensen dan :D

Waarschuw beheerder
weet wel zeker ;)
Waarschuw beheerder
Ach ja, ik zit er niet zo mee. ID&T is allang niet meer de organisatie die het vroeger was.

Ze zijn geen exclusieve house-organisatie meer. Urban = Dance hoor ik mensen hier zeggen, dus dan zal het wel in orde zijn. Ze willen gewoon geld verdienen en verbreden hun organisatie met dit soort feesten. Als je het niet cool vind, ga je gewoon niet, toch?

Ik ga ook niet naar Innercity, Shockers of wat dan ook. ID&T heeft veel respect van mij, maar hun feesten zijn lang niet meer wat ze ooit waren.

Hardcore word weggemoffeld, en ze schamen zich er imo een beetje voor.
2003 was het jaar van de terugkeer van de hardcore, maar een echte hardcore area was er niet op Mysteryland, wel 2 (!!!) techno area's, een urban area enz.
Hardcore stoot 'trendy' clubmensen af, en daarom doen ze dit liever niet, een andere reden kan ik hiervoor niet bedenken.

Thunderdome heb ik me goed vermaakt, maar was eigenlijk best een aanfluiting, slecht geluid, geen aankleding. Ofwel: geen 45 Euro waard.

Maar goed, ze gaan tegenwoordig voor een zeer brede doelgroep en die bereiken ze nog steeds met hun feesten, en daar is niks mis mee. Ik kies wel andere feesten uit, want die zijn er nog genoeg.

Als ze de Arena willen vullen met Urban muziek, wens ik ze succes. Ik ga er toch niet heen dus heb er geen last van.
Waarschuw beheerder
Mooi toch, blijft het (wat de meesten hier ook schijnen te willen) gescheiden van de dance scene en is dat probleem ook opgelost.

als het klopt dan tenminste.......

Waarschuw beheerder

hahaha te droog....

Waarschuw beheerder
40.000 man hiphoppen. Shit.... hiphop hoort juist in een klein zaaltje te zijn. Dit gaat echt te zielig worden.

Dan bounced straks de hele arena :D
Waarschuw beheerder
Toch wel prettig dat Techno, Electro en D&B dit soort kwalen niet hebben....voorlopig.­..(klopt het af)
Waarschuw beheerder
Toch wel prettig dat Techno, Electro en D&B dit soort kwalen niet hebben....voorlopig.­..(klopt het af)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt omdat het 'gewone volk' er niet naar luisterd;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
IK weet het !!!!!!!!

Jaze, grow up :gaap:
Hoef alleen naar je post te kijken en kan daaruit opmaken dat je in de leeftijd van 16-18 bent
En je luistert naar Hardstyle en/of hardcore...

Omdat je gewoon een klein kortzichtig kleutertje bent :/

En btw hoelang is ID&T inmiddels al wel met meerdere stijlen dan hardcore bezig?
Geloof dat ze dat langer doen dan dat ze alleen maar hardcore feesten hebben gedaan
Dus waar heb je het in godsnaam over?? Represent hardcore.. :S
en TMF dan?? die draaiden eerst ook alleen Hakkuh en Zaguh :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
oei zat er met je leeftijd bijna naast maar de rest klopt als een bus :jaja:

Naam: Jelle
Beroep: bijna op stage
Geboortedatum: 25 april 1985 (18 dus)
Geslacht: man
Geaardheid: hetero
Relatie: nee
Favoriete muziekgenres: hardstyle, industrial hardcore
Waarschuw beheerder
donateur
We nemen het nu wel allemaal mooi aan, maar we hebben nog geen bewijs of bron gezien.

Waarschuw beheerder
Sensation Gold?? Hoe komen ze nou weer op Gold?? Maarre, niet zo moeilijk doen hoor, je hoeft er toch niet heen te gaan. Dit is anders dan op een Dance-feest een Urban zaal toekennen, dit is gewoon een apart fesst. En ja, of je het nu leuk vindt of niet Urban is echt aan het opkomen.
Waarschuw beheerder
Niet zo zeuren man.

Albert Heijn verkoopt toch ook soep van drie verschillende merken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*no comment*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
%-)

Sensation zal nooit een feest voor mij worden denk ik zo..
Waarschuw beheerder
Slechte zaak van ID&T, net als die Urban op Innercity...krijgt tog ander publiek binnen..?!!
Niet mijn smaak, niet mijn mensen en wat mij betreft hoort Urban zkr ni bij ID&T!!

Maar Sansation black of white wordt wel door moi bezocht!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
id@t is er om geld te verdinnen en dat doen ze goed ook!
het maakt hun geen zak uit wat voor publiek ze trekken.
die zaal moet vol of het nu hiphoppers zijn of gabbers het maakt hun geen zak uit.
ik denk niet dat je een arena vol kan krijgen met gabbers we zullen zien!

maar respect voor id&t jullie zeuren wel ze hebben wel een heleboel voor house gedaan en dat ze er nu veel geld mee verdienen ik zou het zelfde doen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is begrijpelijk, urban verkoopt zeer goed momenteel... ik zie steeds meer jonge mensen in ghetto-outfit rondlopen.

Waarschuw beheerder
snap het wel, Id&t is zwaar marktaandeel aan het verliezen tegenover Q-dance

Waarschuw beheerder
donateur
snap het wel, Id&t is zwaar marktaandeel aan het verliezen tegenover Q-dance

WHAHAHAH... wat een kneus... hahaha WHAHAHA
Waarschuw beheerder
nu is het helemaal niet verkeerd :D:D dit moet gewoon dag en nacht zijn!!!

Waarschuw beheerder
ey doubledutch ik weet nie wat je allemaal lult het enige waar ik naar vroeg is jouw mening en ja je hebt meer feesies ja je bent ervarener feestganger ja je hebt meer vriendjes ja je bent donateur van pf ja je denkt beter te zijn ja jajajajajja

wil gewoon meningen horen. en t boeit me geen fuck als je aan mn post kan zien welke muziekstyle ik luister, alsof dat verder wat uitmaakt. Boeit mij verder ook niet dat jij techno lounge en trance vet vind sukkel

DoubleDutch
Beroep: Professioneel Kluns

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit gerucht kon idd wel eens waar zijn!

Mijn mening?

Tsja? Wel slim maar ik zou er zelf niet voor gekozen hebben als ik de leiding had.
Waarschuw beheerder
Dalijk gaat het Urban publiek nog in id-t bomberjacks lopen:d
Als ze het maar niet verpesten daar door flink te gaan vechten enzo, zodat grote feesten een slecht beeld krijgen.

Waarschuw beheerder
het is waar M@thys :D
Waarschuw beheerder
donateur
op zulke momenten ben ik blij dat ik in enschede woon haha :D
Waarschuw beheerder
het enigste goeie van id&t is thunderdome, dit gaat echt nergens meer over! te triest voor worden

sjonge jonge jonge wat zwaar triest dit!!!

nou pffff ik hoop dat dit feest zo in de soep loopt, id-t een dance organisatie die een hiphop feest gaat geven dit gaat echt de verkeerde kant op!!

godver ik wil THUNDERDOME!!!!!!!!!­!! geen hip hop feest!!

pffff hoop hoop hoop op een roddel:vaag:

Waarschuw beheerder
ik ga je teleurstelle man :S srry geen roddel..

naja komt wel weer goed toch ;-)
Waarschuw beheerder
Rotterdam... city of R&B...

Maarja, het begint toch al Amerikaanse vormen aan te nemen hier met die schietpartijen op school... laat die Urban feesten maar komen...

Ik ga wel aardappels telen in Canada :P

Waarschuw beheerder
donateur
waarsch heet het Sensation Gold vanwege het verplichte aantal kilo's goud dat je om je nek moet hebben hangen om er in te mogen :P

(k wil er trwns wel een wedje van maken dat het feest vóór t einde door de politie gaat worden afgebroken... :S ...ik zou dus zelf echt nooitvammeleven een dergelijk groot urban feest organiseren) (en ik moet óók nog maar zien dat ze hiervoor de vergunningen rondkrijgen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alle Sensation feesten waren toch al de meest commercieel uitgemolken feesten allertijden, dus kan dit er ook nog wel bij....

Laat die rnb-gasten ook hun eigen shit hebben, gaan ze tenminste niet op feesten rondhangen waar ze niet thuishoren,
id & t is/was wat hardcore etc. betreft al (bijna) afgeschreven.
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige opmerkingen zijn gewoon echt TE dom :kots:
Waarschuw beheerder
als dit gebeurd,
weet ik niet wat ik doe
als er r&b komt,
dan boycot ik id&t echt
stelletje @#$%##&&^%^$***@#@!![]!! :kots: :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lijkt me ook wat zeg :D
als het zo is :( geen sensation voor mij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dit bedoel ik nou :S

Waarschuw beheerder
doe dat dak maar open.... STINKUH!!
Waarschuw beheerder
haha :D dj maus tis al aangepast ;)
Waarschuw beheerder
oh nu weet ik al wat er gaat gebeuren!
ze gaan er een bom op gooien :d
Waarschuw beheerder
Lekker boeiend.

Laat ID&T maar lekker Gold organiseren. Nou en?

En als het misloopt door rellen en whatever, dan krijgt ID&T geen slechte naam (Want die hebben nog best een zwaar goede naam op gebied van organisatie)

Nee dan krijgt vooral de Urban scene een slechte naam ,zo erg zelfs dat niemand meer een Urban feest wil organiseren.

En ik denk dat er dan een hoop mensen hier blij mee zijn.

Mij boeit het niet.
Waarschuw beheerder
wassik net lekkur ff de grond annet injecteer`ng met het bruine goud, hoor ik ineens weer die hoeah van hiernaast ID&T radio opzetten, snel naar binnen gesjeest om ff un lompe akira mix op te zett`ng!

Edit: plaatje te groot
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Het kan mij niet snel genoeg gehouden worden, des te sneller gaat ID$T naar de kloten en komt er weer ruimte op de markt voor kwalitatieve partyorganisatoren.

Waarschuw beheerder
Dit zijn dus de schoolvoorbeelden van meelopers.

U hebt gezocht op meeloper:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

mee·lo·per (de ~ (m.))
1 iem. zonder eigen wil
Waarschuw beheerder
ID-T :bah:

Waarschuw beheerder
En dan nog...?

Het enige feest van ze wat ik nog boeiend vind is Thunderdome, en als ze dat nou gewoon jaarlijks goed blijven geven...

Ga je anders ff druk maken om het feit dat Houseqlassics nog maar 1 keer per jaar is..

Hecht ik veel meer waarde aan iig...
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige opmerkingen zijn gewoon echt TE dom

IDD :/

Het kan mij niet snel genoeg gehouden worden, des te sneller gaat ID$T naar de kloten en komt er weer ruimte op de markt voor kwalitatieve partyorganisatoren.

ID&T naar de klote omdat ze een urban feest gaan organiseren??? Leg eens uit?? Want ze gaan zeker niet naar de klote omdat andere mensen nu niet meer naar hun 'normale' feesten gaan. Denk eens na, bijna al hun feesten zijn uitverkocht....... trek je conclusies zelf maar.......

En er is nu ook ruimte voor kwalitatieve partyorganisaties. Ze zijn er zat, ga daar dan gewoon heen. En ik vind ID&T WEL kwalitatief. Vergelijk het organisatorisch eens met UDC feesten...... En als je niet van massale feesten houd dan moet je gewoon naar minder massale feesten gaan, maar niet zeuren dat iemand anders geen kwaliteit leverd, dat slaat nergens op...

Waarschuw beheerder
René86 14 januari 2004 17:59
Naar mijn idee had je beter een Sensation Green kunnen maken, wat dan de techno-stijlen editie wordt. De black edition zou dan hardstyle-hardcore kunnen worden.

Of ze kunnen het zo doen:
- White Edition: Trance
- Black Edition Techno/hardstyle
- Dark Edition: 8 uur Darkraver solo met Lady Dana om te openen en Promo om af te sluiten :bounce:

Maar dat zal er niet in zitten denk ik.
Ik denk dat Duncan gewoon een beetje uitgekeken is op het hele Dance gebeuren, en dat hij nu uit verveling het Rijst&Bonen muziek groot wil maken...

Ben benieuwd hoe dit afloopt (als het waar is...)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
niet uit verveling......... ze spelen gewoon in op de markt!!

Waarschuw beheerder
donateur
zeker niet uit verveling volgens mij is het simpel de r&b scene is gewoon nog niet goed aangepakt in het feest gebeuren weinig echte grote feesten het enige wat id&t op in mijn ogen ziet zijn de grote Eurotjes die er uit te halen zijn... en waarom zouden ze het niet doen.. Geld is Geld voor die gasten...
Waarschuw beheerder
ID&T is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstel­ling. Ze zien geld in de Urban hoek. Dan ben je als organisatie toch gestoord als je daar niets mee doet!?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan boycot ik id&t echt

hoeveel mensen roepen dit nou?? Super veel en op een of andere manier zijn bijna alle feesten van id&t gewon uitverkocht...

Tja ik heb zelf ook helemaal niks met urban maar goed als id&t er geld in ziet gaat ook dit waarschijnlijk helemaal uitgemolken worden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tsja ik vindt Hardcore en Oldskool toch n bter idee....

Maja daar zal ID$T vast anders over denken..... Ik vind zowiezo dat hele urban niXX.. Maja wel goed dat ze er dan n apart feest van maken = bter dan n urban zaal op een DANCE feest als bv. Innercity..

Hoorde van veel vrienden dat t urban publiek gewoon een hele andere sfeer creert op feesten, maar dan wel negatief.. Dat publiek wil zichzelf vaak bewijzen hoe stoer ze zijn enzo, hoewel er natuurlijk ook wel n zoi zijn die wel echt komen om te feesten..

Maja t overgrote deel komt toch om meiden te scoren, Je hoorde ook erg vaak "Ey meisje, ey SWA" Ik heb nix tegen welke mensen dan ook, maar ik vind t gewoon niet bij dance horen.. ID&T zegt de enige dance organizatie te zijn, waarom komt er dan steeds minder dance en meer R&B? En waarom zouden mensen die van Urban houden n kaartje van 50 euro voor Innercity kopen als er maar 1 zaaltje voo ze = ? :kots: ID$T :kots:

Waarschuw beheerder
Bij mijn weten is de ondertitel van Sensation (zowel black als white) nog steeds "THE ULTIMATE DANCE EVENT". Zie je het al voor je op de aankondigingen...:

1e: Sensation White "THE ULTIMATE DANCE EVENT"
2e: Sensation Black "THE ULTIMATE DANCE EVENT"
3e: Sensation Gold "THE ULTIMATE URBAN EVENT" :/

Neen, ben nog steeds niet overtuigd...

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
Hip hop hop ...ID&T aan de strop :kots:

Waarschuw beheerder
hadden ze ma nooit moeten beweren wij zijn die hard gabbers pff vind ze gewoon om te :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige opmerkingen zijn gewoon echt TE dom

En het houd gewoon niet op ook...... :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het idd een vreemde zet van ID&T... Ik meende dat ze altijd alleen maar binnen de house-scene opereerden. Maar goed, ik zal er verder maar niks meer over zeggen. Want als je het niet met de hele meute eens bent, dan word het toch meteen weer afgeschoven op domheid...
Waarschuw beheerder
donateur
je bent niet dom als je het niet eens bent met de meute.......... wel als je domme argumenten gaat aandragen ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Precies :/

Waarschuw beheerder
God ik kots het housevolkje steeds meer uit :[ Vooral dan die small-minded Oldscool (18jr en puberend :devil: ) En Hardcore, terror e.d. kneusjes :kots:
Altijd commentaar op alles wat andere mensen aantrekt dan de Lonsdale generatie die staat te Stampen. Tering doe wat jij leuk vind en jank niet op alles wat jouw niet aantrekt.

En al die 18jarige maar zeuren dat ID&T Gabber moet blijven geven. Gasten ID&T was gabber toen jij nog de verhalen van je grote broer aanhoorde. Helaas zijn ze niet meer de organisatie van toen, oja op 1 punt "een onderneming heeft als oogpunt WINST maken"
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0012fecf000d595b104ac58e1a0037955e]http://members1.chello.nl/k.vandebelt/id-tedit.JPG[/img]

en zo is dat!

Waarschuw beheerder
sensation gold???????????
en als dat goed loopt
is het dan vootaan urb&t
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat er een Sensation Gold komt, maar ID-T wilt overal geld verdienen. Dus meer concepten, kijk bijvoorbeeld naar dat nieuwe restaurant van ze in Amsterdam. Maar ze gaan 100% zeker ook de R&B/ Urban "erbij" nemen, hardcore blijft ook nog wel (omdat ze nog steeds verdienen)
Bron: www.4n-online.nl
Waarschuw beheerder
donateur
waarom zouden ze het niet doen
en waarom zou je er problemen mee hebben
black en white zijn er nog steeds er komt er alleen 1 bij en als ze "sensation Gold" tot een succes kunnen laten brengen waarom niet
muziek is muziek en als er veel vraag is voor urban nou dan maar een Sensation Gold :D:D:D

Maar mij zie je daaar niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
als ze het dak maar openlaten dan,anders is iedereen binnen een uur stoned.

of is dat een vooroordeel :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bagger zeg! Laat de R&B lekker aan iemand anders over en hou het ook zeer zeker bij ID&T radio uit de buurt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is Urban?!?! ;)
Waarschuw beheerder
ID&T IN DE BAN
Fok hun dan maar!!!
ze willen er niet meer zijn voor de hardere stylen??
terwijl ze er zelf mee zijn begonnen :S
Kanker Kansloos & Commercieel
wrom begin je dan???
laat vooral ook niet alle fans in de steek
weg met r&b, ook tevaak gezeik met buitenlanders op feesten :kots: die tof willen doen
neej zeer slechte zet, vindt het erg teleurstellend, en vindt ook dat de hardcore liefhebbers van NL in de kou worden gezet door de organisatie waar ze alles aan hebben te danken

Waarschuw beheerder
2 Double dutch: kweet nie hor, maar jij zegt zelf prof kluns te zijn, wie is hier nou het kneusje.

Jij bent nou echt zon PF forum azijnpisser

Waarschuw beheerder
2 Double dutch: kweet nie hor, maar jij zegt zelf prof kluns te zijn, wie is hier nou het kneusje.

Nerdo!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
kijk spacestar jij begrijpt t tenminste :D (Y)

Waarschuw beheerder
kijk spacestar jij begrijpt t tenminste :D (Y)

Waarschuw beheerder
Ja toch
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
...wacht het allemaal gewoon 's lekker af ;)

Waarschuw beheerder
weheheheheheheheh :devil: 2 Double dutch Je praat Poep

R&B op sensation :d wehehe :d

Waarschuw beheerder
id&t gaat te ver nou

als ipv zo'n scheit feest nou eens meer aandacht besteden aan de thunderdome party's, want de laatste was niet echt geweldig.

was al kut dat ze meer naar trance en andere stylen gingen maar dit slaat alles

Waarschuw beheerder
id&t moet zich gewoon weer concentreren op hardcore en daarvan meer feesten organiseren fuck r&b. Hardcore 4 life
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als dat waar is heeft ID&T bij deze afgedaan. Dat is heiligschennes
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, kan ze op een briefje meegeven dat het een dikke vette flop word.........:yes:

(mocht het zo zijn iig)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
hoeveel mensen roepen dit nou?? Super veel en op een of andere manier zijn bijna alle feesten van id&t gewon uitverkocht...
Ik ga dus al 2,5 jaar niet meer naar ID&T feesten, omdat ze 'ons' toen in de steek hebben gelaten :@

id & t is/was wat hardcore etc. betreft al (bijna) afgeschreven.
Dat is het bij mij al ff ;)
Waarschuw beheerder
Als ik Irfan was.... zou ik gedag zeggen tegen ID&T... :p en van Thunderdome een apart bedrijfje maken.
En dan gelijk ook weer een label enzow :yes:... zou wel beter zijn. :p
Waarschuw beheerder
rot es op zeg; dit gelooft toch niemand

tsss...

Waarschuw beheerder
Wat een volk hier zeg... :(

ID&T heeft al sinds 1999 afscheid genomen van de Hardcore...

Wanneer dringt het nou is door bij mensen... :(
Waarschuw beheerder
ID&T heeft nooit afscheid genomen van hardcore. Wat dachten we van thunderdome op ID&T radio? Ze hebben in 99 alleen een time-out genomen omdat de de boel verneukt werd.

Maar waarschijnlijk is dit feest toch bullshit. Zou wel kunnen lachen, de volgende dag op het nieuws..
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk heeft ID&T wel afscheid genomen van de hardcore. Ze zijn ermee gestopt. Nu er nog wat geld in te halen valt doen ze het er wat bij, en nog slecht ook. Ze zijn geen hardcore-organistaie meer iig
Waarschuw beheerder
donateur
Logisch toch????

De grote hardcore feesten zijn een tijdje niet georganiseerd omdat er geen vraag meer naar was.......... Er waren natuurlijk wel hc feesten, maar dan kleiner zoals iedereen weet.

En ja, wat hadden ze dan moeten doen??? failliet moeten gaan omdat er nog maar een handje vol hc liefhebbers over waren???

Als bedrijf moet je meegaan met de bewegingen van de markt anders overleef je het niet en dit is dus ook wat id&t gedaan heeft en dus ook nog steeds doet. Wat is daar nou mis mee?????

Okay ik vind het ook nergens op slaan dat er zo'n feest komt!! En daarom ga ik er ook niet heen, maar dat betekend niet dat nu ineens al hun feesten bagger zijn :/
Waarschuw beheerder
:Z :Z :Z Boeiend!

Have an open mind!!!

Waarschuw beheerder
2MoerSauzer: Shockers is niet meer. Daar is nu In Qontrol voor van Q-Dance.
Waarschuw beheerder
Shockers is nog steeds hoor, check de homepage van ID&T maar. In Qontrol gata nu de harderestijlen en hardstyle doen en Shockers komt terug als techno-event, zoals t ooit begonnen is. :)

Waarschuw beheerder
ID&T kan zich beter weer concentreren op dat dat televisiestation wat ze een paar jaar geleden wouden opzetten 'ID&T Television'. Hebben wij dance-liefhebbers iig een leuk alternatief voor MTV en TMF :)

Stel je voor, Sensation, Qlimax, Innercity live uitgezonden op televisie zodat je je vrienden die thuis blijven kan SMSen om te tv aan te zetten en ze ontzettend jaloers te maken... :)

Maar aan de ander kant, "Ik dacht dat onze Jaap bij oma was dit weekend S)"

Waarschuw beheerder
Lees het net op de ID&T site ja, Shockers kom terug in de orginele formule. :)

En waarom kan ik met een Mac de teksten en links op de ID&T site WEL kopieren en met een PC NIET?!?
Waarschuw beheerder
Geen idee DeputyDewey, mar als je effe verder kijkt in feesten&Uitgan zie je dat er al meer topics gewijd zijn aan Shockers en daar staat de tekst al in! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zijn sommige mensen hier ook ontzettend dom. ID&T is ook maar een bedrijf als elk ander bedrijf, en wel het meest succesvolle bedrijf in het genre. Elk bedrijf streeft naar maximale winst, ID&T is dus niet anders. Logisch dat ze toen Hardcore even hebben laten liggen toch? Er was lang niet zoveel vraag meer naar, dus ga je op zoek naar een ander product. Voorbeeld: Als Nike een hele succesvolle schoen op de markt brengt, dan produceerd hij ze heel veel, logisch wat dat is geld verdienen. 6 maanden later verkoopt de schoen opeens erg slecht, dus wat doet Nike??? Heel goed kindertjes, Nike gaat een andere schoen ontwerpen, want tja je bent als bedrijf wel erg dom als iets gaat verkopen terwijl je met andere ideeen veel meer geld kan verdienen. En dan heb je hier van die kortzichtige boeren, die zeggen dat 'DI&T ons in de steek heeft gelaten', whahaha kom op zeg, dat zal ID&T een worst wezen, en nog terrecht ook. Het verdomme een bedrijf mensen, zie dat nou eens....... Nu is Hardcore weer in trek, en gaan ze er weer mee aan de gang, nou ik geef ID&T groot gelijk. En het werkt allemaal wat ze doe, hun zijn immers mischien wel het meest succesvolle bedrijf in dit genre, wat dus wil zeggen dat ze zakelijk dus gewoon goed bezig zijn, KLAAR! ....... Accepteer nu eens gewoon dat het een bedrijf is wat winst wil maken, net als Q-Dance, MoH of bolletje beschuit............­;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-Mars-L79- 15 januari 2004 14:47
God ik kots het housevolkje steeds meer uit Vooral dan die small-minded Oldscool (18jr en puberend) En Hardcore, terror e.d. kneusjes
Altijd commentaar op alles wat andere mensen aantrekt dan de Lonsdale generatie die staat te Stampen. Tering doe wat jij leuk vind en jank niet op alles wat jouw niet aantrekt.

En al die 18jarige maar zeuren dat ID&T Gabber moet blijven geven. Gasten ID&T was gabber toen jij nog de verhalen van je grote broer aanhoorde. Helaas zijn ze niet meer de organisatie van toen, oja op 1 punt "een onderneming heeft als oogpunt WINST maken"

het had een stukje kunnen zijn wat ik geschreven heb... (y)
Waarschuw beheerder
hij doet maar duncan wordt ook een dagje ouder zoals hij in zijn colum schrijft.
dus tja misschien is hij na al die jaren house zat en tja dat hij voor geld gaat dat is logisch. je gaat geen feest geven om verlies te draaien.

nou 1 ding weet ik wel..mij zie je niet meer op sensation., niet op white niet op black en helemaal niet op urban :bah: :kots:
de allereerste sensation was zo ontzettend mooi daarna is het alleen maar berg afwaards gegaan (voor mij dan he!)

Waarschuw beheerder
de allereerste sensation was zo ontzettend mooi daarna is het alleen maar berg afwaarts gegaan

daar heb je gelijk in...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Haarlem Terror 15 januari 2004 22:40
id&t moet zich gewoon weer concentreren op hardcore en daarvan meer feesten organiseren fuck r&b. Hardcore 4 lifelaatste aanpassing: 15 januari 2004 22:41

The Bad Guy 16 januari 2004 00:03
als dat waar is heeft ID&T bij deze afgedaan. Dat is heiligschennes

Het houd echt niet op hè :S:S:S

:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Waar heb je het over??

ID-T is goed bezig :D Ze bieden ook al reizen aan, kaarten voor EK, Formule 1, telefoontjes etc etc dus waar zou dit niet kunnen?

En als je het niks vind dan ga je toch niet naar die feesten toe. Je moet niks je mag naar die feesten toe

Waarschuw beheerder
Hardcore_Motherfucker wrote:
ID&T Sucks en fuck R&B en al dat soort bende

Echt te simpel... :(

Je zou onder curatele moeten staan...

Waarschuw beheerder
ID&T heeft nooit afscheid genomen van hardcore. Wat dachten we van thunderdome op ID&T radio? Ze hebben in 99 alleen een time-out genomen omdat de de boel verneukt werd.

Maar waarschijnlijk is dit feest toch bullshit. Zou wel kunnen lachen, de volgende dag op het nieuws..

Heeft ID&T wel, vroeger was er 4 keer in het jaar Thunderdome ofzo, en nog tientallen andere Hardcore feesten van ID&T zoals, Speedrazor, Earthquake, Mysteryworld..

Nu brengen ze 1 cd uit per jaar, en geven ze 1 feest, ID&T is echt alleen geen Hardcore organisatie meer...

Zoals Q-dance geen trance organisatie is maar wel 1 keer in het jaar Qontact geeft...
Waarschuw beheerder
Ach, sensation white en black zijn toch ook al kut feesten, dus waarom geen derde erbij? ;p
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
Waarschuw beheerder
Als het waar is,dan vind ik het een hele slimme zet van ID&T.Die mensen denken in ieder geval vooruit.je mag van een miljoenen bedrijf niet verwachten dat ze niet op trends inspringen.

daarnaast heb je meteen geen last meer op innercity dat er bev bepaalde doelgroepen bonje met elkaar krijgen.je kunt lullen wat je wilt maar ze spelen het spel gewoon goed.

een ID&T kan gewoon niet meer te idealisich zijn en zich alleen maar concentreren op goed lopende zaken uit het verleden.Jammer voor de echte fans,maar zolang ze dingen als Thunderdome blijven doen denk ik dat er weinig aan de hand is.

Waarschuw beheerder
Mocht het dan onverhoopt toch waar wezen, dan kan ik het alleen maar toejuichen. ID&T blijft idd gewoon een bedrijf, dat begonnen is met het organiseren van hardcore feesten. Maar toen was daar de ruimte om te groeien. en nog meer te groeien. Waarom ook niet nog meer nieuwe ontwikkelingen aanpakken dan?
Waarschuw beheerder
juist siets:)
Waarschuw beheerder
Mocht dit bericht kloppen vraag ik me af of ze nu al een hele Arena vol kunnen krijgen.

Een zaal op Innercity erbij ok, d'r komt ook veel volk uit nieuwsgierigheid kijken omdat er toch nog 7 andere zalen zijn als het je niet bevalt.

Maar 35.000 mensen naar een Urban feest , het lijkt mij dat ze eerst een beetje op moeten bouwen. De eerste Qlimax was ook niet meteen in het Gelredome. Zo moet elk nieuw concept groeien, maar als het ze lukt , petje af voor ze.
Waarschuw beheerder
Mocht dit bericht kloppen vraag ik me af of ze nu al een hele Arena vol kunnen krijgen.

Een zaal op Innercity erbij ok, d'r komt ook veel volk uit nieuwsgierigheid kijken omdat er toch nog 7 andere zalen zijn als het je niet bevalt.

Maar 35.000 mensen naar een Urban feest , het lijkt mij dat ze eerst een beetje op moeten bouwen. De eerste Qlimax was ook niet meteen in het Gelredome. Zo moet elk nieuw concept groeien, maar als het ze lukt , petje af voor ze.

Waarschuw beheerder
humz kdenk niet dat dit waar is... en zo wel dan ga ik toch niet want ga al naar white en black alst meezit met de centen :)

Waarschuw beheerder
en eerst wil ik wel eens zien of ze zoiets vol krijgen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pffffffff

wat een grap!!! :D
lijkt me een beetje vaag maar daar in tegen ik heb een hekel aan dat muziek dus ga ik er zowiezow niet heen en blijf ik daar heel vervandaan als het wel zo zou gaan maar ik betwijfel het lijkt me eg een beetje onlogies maar ja zal wel aan mij liggen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lijkt me wel lachuu man maar dan niet van die jank muziek please!!! pleur er dan wat van die hardcore hip hop in zoals eminem en 50 cent!!!! ha ha dan ga ik er zekerssssssss heen!!!!!

Waarschuw beheerder
ID$T toch ?

Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom niet doorgroeien? Ze schijnen bij ID-T te vergeten wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn..Dit krijg je dus als je allemaal afgestudeerde 'managers'erbij krijgt die altijd het laatste woord hebben omdat ze in termen van geld denken. Laat ik mij ns uitspreken over het feit dat feesten organiseren door je bloed moet stromen. Zonder de adrenaline om mensen een leuke tijd te bezorgen, zonder het enthousiasme is het niets meer dan een bedrijf met targets. Wanneer een initiatief iets moois wordt, wordt het al snel een concept. Wanneer t dan een formule wordt en tenslotte zelfs van die formule wordt afgeweken, waar ben je dan in Godsnaam nog mee bezig?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
joh als ik meer geld ken verdienen dan doe ik dat ook!!!! id&t is toch een groot bedrijf en elk bedrijf denkt hoe kan ik het meeste geld verdienen!! doe je zelf toch ook!!! of ben je elke maand blij als je maar net rond ken komen!! ha ha no fucking way!!!! respect!!
Waarschuw beheerder
t is maar net je insteek he?
Waarschuw beheerder
Laat ik mij ns uitspreken over het feit dat feesten organiseren door je bloed moet stromen. Zonder de adrenaline om mensen een leuke tijd te bezorgen, zonder het enthousiasme is het niets meer dan een bedrijf met targets.

Vind ik niet reeël om te zeggen,daar ken ik ze te goed voor,bij hun speelt meer het probleem,wat gaan we nu eens doen.laten we eerlijk wezen,ze hebben immers alles al gedaan.

het is niet makkelijk om altijd orgineel te zijn,als je wist hoe vaak ID&T een verlies moest slikken puur om het feit dat ze iets nieuws probeerden wat niet werkte.Als het je echt om de knaken gaat,speel je op save,denk ik.

En over insteek gesproken,ze hoeven bev al lang niet meer een thunderdome te doen,maar toch doen ze het omdat Duncan dat gewoon altijd erbij wil hebben.het is en blijft zijn baby.

Hetzelfde geld voor ID&T radio,ze hoeven geen hardcore uit te zenden maar doen het toch.
Zoals iedereen weet neem je dan een risico,je praat namelijk niet meer over kabel maar over FM.

Daar gaat het voornamelijk om de knaken,en ook al is het niet erg veel hardcore wat ze uitzenden,ze zenden het toch uit.

ik ken geen andere FM zender die dat durft.
dat het niet altijd leuk is voor een bepaalde achterban snap ik heel goed.en uiteraard blijft het jammer dat ze zich niet groter profieleren op hardcore,hetgeen wat hun toch heeft gemaakt.

Maar als je heel realistisch denkt,en je weet hoeveel mensen afhankelijk zijn van het loon wat ze pakken bij ID&T en de moordende concurrentie die er zeker is,dan moet je ze dat stukje commercieele proberen af te wegen tegen wat mogelijk is,en wat ze dan toch nog doen.

Maar goed ,dat is mijn mening en daar hoeft niemand mee eens te zijn,maar neem deze dingen wel mee in je verhaal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja goed gezegd sietse!!! het gaat toch altijd om de duiten!!!! siest wel!!!!! ha ha :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
als ze dat doen, dan kaap ik een vliegtuig en plant 'm zo in de voorgevel van de arena
:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t schandalig!
Een dance organisatie die groot is geworden door hardcore, die een R&B feest organiseerd.
Daarentegen verkoopt deze zelfde dance organisatie ook een dance-blad wat eigenlijk een modeblad is.

Fuck ID&T :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
'het is niet makkelijk om altijd orgineel te zijn,als je wist hoe vaak ID&T een verlies moest slikken puur om het feit dat ze iets nieuws probeerden wat niet werkte.Als het je echt om de knaken gaat,speel je op save,denk ik.'

Als het je echt om de knaken te doen is, zoek je op alle manieren naar mogelijkheden om je productaanbod te vergroten, om je naamsbekendheid te vergroten. Dan ben je commercieel bezig.. het is iets speelt wat in alle creatieve sectoren (en dan heb ik het ook over creatief zakendoen :-)), namelijk dat de debit-credit balans zwaarder weegt dan de creatieve missie waarmee alles (!) staat of valt in den beginne.Het doet me denken aan een platenbaas die ervoor zorgt dat een artiest in een hokje past en verkoopt als eenofandere Idol..
To the point: het gaat toch om het spel,niet om de knikkers?
Of is dat mijn naiviteit? Laat mij dan maar lekker naief zijn, zolang ik niet vergeet waar ik vandaan kom vind ik het allang best.

Voor de duidelijkheid, ik bedoel dit niet persoonlijk, ik heb het over tendenzen die nu gaande zijn en mij helemaal niet aanstaan.
Waarschuw beheerder
Oh, en ik ben niet 'Jenny from the block' (-:
Waarschuw beheerder
donateur
hahah, vet! ... of het slim is weet ik niet idd.
Waarschuw beheerder
donateur
... is toch niet waar.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
we hebben het hier over 4n he...
Waarschuw beheerder
We hebben het hier voer een organisatie die de hardcore stroom zowat heeft opgezet en de hardstyle en trance muziek verder heeft geholpen, en ik ben totaal geen rasist, en ik snap dat een bedrijf altijd wil groeien. Een bedrijf heeft altijd een bepaalde basis waar het mee opgegroeid of mee ontstaan is, als je iets doet wat pal tegenover je basis of e.d staat zullen dat concequenties hebben...

Op zich moet het nix uitmaken als je het niet leuk vind ga je er niet heen maar als ID&T dit gaat organiseren, gaat mijn personelijke moreel over ID&T een flinke dreun krijgen.
Waarschuw beheerder
Ik wil ook nog even inhaken op het ID&T magazine.
De opmerking dat het bijna een mode blad is klopt, wtf interreseerd mij die kleren da koop ik wel de wehkamp of hoe je dat ook schrijft. Zet er dan iets vets in over party kleding ofzo...
Het verdomd kleine stukje over Qlimax vond ik echt schandalig, man daar kun je me toch een vette report van maken, met bezoekers en organisatie en DJ's, maar goed...
Qua inhoud kan er veel aan het blad nog gebeuren en het is een dance magazine en dat vergeet ik nog welles als ik het lees!
Waarschuw beheerder
donateur
Niet alleen ID&T magazine doet dat, ook BG is bijna alleen maar lifestyle. Doelgroep: modefreaks, dus meelopers, mensen die niet in staat zijn hun eigen keuze's te maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Schoenmaker blijf bij je leest!!!! fucking comercieel ingestelde homofiel... eerst weet ie het te maken vervolgens te verneuken...

Geld geld en nog es geld daar denken ze alleen maar aan bij I-D&T..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjha ik begrijp dat ze willen groeien jha maar niet die richting nee dan krijgen ze echt een dreun denk ik laten ze eens iets nieuws doen,

iets van een andere soort stromin in de hardstyle hardcore scen ofzo

over zin een knetterend feest ergens op een eiland in de buurt ofzo maar geen urban hor vind ik zo gaar....

Ps. zoals afwwazi al zei geld das het enige wat ze willen en een hoop publiek
Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar snappen veel mensen nog steeds niet dat ID&T een bedrijf is, met als doel winst en groei realiseren. ID&T laat zih niet leiden door principes maar door finaciële cijfers. Elk berdijf doet dat, is dat nou zo moeilijk te accepteren?
Waarschuw beheerder
jha dat begrijpen echt wel donders goed egt waar zo zou ik zijn maar denk dat het geen goede imago meer krijgt als toen dan want id&t stond echt bekend als nou zoals je het wilt noemen de oprichter van hetgeen

drom ist minder vind ik mijn mening
Waarschuw beheerder
Is id&t een bedrijf??
Sorry, nee echt?? En laat het bedrijf zich leiden door diegene die leiding geeft? Oh sorry, dat las ik verkeerd, ik was net zo mooi sarcastisch bezig..(-:
Waarschuw beheerder
donateur
Anders ik wel. Altijd dat standaard gezeik, lang leve het hokjesdenken!:/
Waarschuw beheerder
Jij hebt geen moreel.
Waarschuw beheerder
La la la!

Have an open mind!

La la la!

:D
Waarschuw beheerder
Te simpel antwoord.
ID&T staat ergens voor, ID&T staat voor de dance muziek en alles waar wij en ID&T trots op kan zijn.
Als je een bepaalde trots hebt moet je die nooit en never beschamen.
Waarschuw beheerder
donateur
Lul toch niet zo slap man :S

Dus jij zou liever je bedrijf falliet laten gaan en je trots behouden? :/
Waarschuw beheerder
*gaap*

Ik word een beetje moe van dat gezeur op ID&T. Als het je niet bevalt, dan ga je toch gewoon niet naar hun feesten, en dan luister je toch gewoon niet naar hun radio uitzendingen? Als ik de kaasknabbels van de AH te duur vind ga ik toch ook gewoon naar de C1000, en niet bij AH lopen zeuren? De enieg manier om een commercieel bedrijf te laten zien dat je het wel of niet met ze eens bent is door wel of geen gebruik te maken van hun produkten. Iedereen riep jaren dat AH te duur was, maar pas toen mensen werkelijk wegbleven ging AH het beleid aanpassen.

Ik word ook een beetje moe van mensen die zeuren dat ID&T commercieel is. SO FUCKING WHAT?! Ze moeten toch centjes verdienen? Ze zijn toch geen filantropische instelling? Als je het te commercieel vind, dan ga je toch zelf een underground party organiseren? Ook een beetje triest dat die mensen die roepen dat ID&T commercieel is gewoon hun Nike's kopen, bij de MacDonald's eten, een Coca Cola drinken ... eigenlijk het overgrote deel van hun geld aan commerciele bedrijven uitgeven.

Dus: als je iets anders wilt dan wat ID&T produceert, doe het dan zelf, organiseer zelf maar zoiets (zal je flink tegenvallen), doe iets constructiefs en houd eens op met dat puberale gekanker op ID&T.
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:.......... dat zeg ik, GAMMA!
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is iedereen ID&T aan het afzeiken?? Moet je kijken wat voor feesten UDC allemaal aan het geven is, Urban, Skihut en nog een aantal feesten waar ze niet groot mee zijn geworden maar nu wel organiseren.
ID&T doet precies het zelfde en is gewoon meer omzet aan het maken want een bedrijf moet groeien!! anders gaat het kapot :S
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
eminem dan mag je als noig je mening wel uiten denk ik zo ?

URBAN ZUIGT
Waarschuw beheerder
je moet je gewoon op een doelgroep richten.(DANCE).ZE MOETEN ZELF MAAR WAT OPBOUWEN.ze hebben geld zat.
Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je je mening uiten. Alleen heb je zo weinig aan dat puberale destructieve gezeur. Doe eens wat constructiefs zou ik zeggen. Organiseer zelf een feest. Of begin zelf een radio zender.
Waarschuw beheerder
meer feesten > meer knaken, meer knaken > meer feesten...
Waarschuw beheerder
Tralalala

Twiedeldididi

Tralalala!

(l)

Al die liefde hier van al die ruimdenkende mensen! (l) Heerlijk!

:kots:
Waarschuw beheerder
zo zie je maar weer t is en stuk makkelijker om aan de top te komen, dan er te blijven ;)

*ondertussen onder het genot van een goeie sigaar enwhiskey leest duncan dit topic, lacht in zijn vuistje en gaat verder met zijn geld tellen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Moreel gaat weg simpel.
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
eminem 18 januari 2004 18:11
*gaap*

Ik word een beetje moe van dat gezeur op ID&T. Als het je niet bevalt, dan ga je toch gewoon niet naar hun feesten, en dan luister je toch gewoon niet naar hun radio uitzendingen? Als ik de kaasknabbels van de AH te duur vind ga ik toch ook gewoon naar de C1000, en niet bij AH lopen zeuren? De enieg manier om een commercieel bedrijf te laten zien dat je het wel of niet met ze eens bent is door wel of geen gebruik te maken van hun produkten. Iedereen riep jaren dat AH te duur was, maar pas toen mensen werkelijk wegbleven ging AH het beleid aanpassen.

Ik word ook een beetje moe van mensen die zeuren dat ID&T commercieel is. SO FUCKING WHAT?! Ze moeten toch centjes verdienen? Ze zijn toch geen filantropische instelling? Als je het te commercieel vind, dan ga je toch zelf een underground party organiseren? Ook een beetje triest dat die mensen die roepen dat ID&T commercieel is gewoon hun Nike's kopen, bij de MacDonald's eten, een Coca Cola drinken ... eigenlijk het overgrote deel van hun geld aan commerciele bedrijven uitgeven.

Dus: als je iets anders wilt dan wat ID&T produceert, doe het dan zelf, organiseer zelf maar zoiets (zal je flink tegenvallen), doe iets constructiefs en houd eens op met dat puberale gekanker op ID&T.

Goed gezegd (y)

Veel kunnen gewoon niet begrijpen dat het een bedrijf is.. Dat het dus om de centen gaat en niet meer om een ideaal.
En wat jij aangeeft is voor mij ook de reden dat ik niet meer zo veel naar id$t feesten ga.

Waarschuw beheerder
absoluut mee eens dat ID$T ook maar een bedrijf is, geld wilt verdienen enz enz

kan het echter ook begrijpen dat er mensen zijn die er gewoon egt niet bij kunne. om nou gelijk de arena ermee te vulle...naja "vullen" moet nog maar blijken . ;-)
Waarschuw beheerder
Ja, idd..Ik ga lekker me eigen feestje organiseren!Geen woorden maar daden; geen massaal gedoe met dranghekken enzo, geen entree van 30 euro, geen festivalbier in plastic bekertjes en ckr geen garderobe die opeens vol zit, gewoon een lekker intiem feestje met een goede sfeer en lekkere muziek~ dat is wat ik mis.
5 mei in de Amuse zal ik t doen op mijn manier!
(wat nou commercieel,HIERR!:)­)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mua vind het wel een kickuh plannetje..
zou het alleen niet gold.. maar grey noemen.
Hahaha ik zou zeker tussen die 40.000 duizend man willen staan hoppen hoor.. Strak plan.. hoop dat ze het idd echt doen ook! TOP! (y)
Waarschuw beheerder
Mua vind het wel een kickuh plannetje..
zou het alleen niet gold.. maar grey noemen.
Hahaha ik zou zeker tussen die 40.000 duizend man willen staan hoppen hoor.. Strak plan.. hoop dat ze het idd echt doen ook! TOP! (y)
Waarschuw beheerder
OMG :(
Waarschuw beheerder
Het is typisch iets voor id-t. Ik had het laatst weer toen ik hoorde dat id-t Shockers heeft overgegeven aan q-dance wat dus nu in-control heet. id-t wil gewoon mainstream gaan. Met andere woorde voor zoveel mogelijk doelgroepen feesten organiseren zodat er NOG meer geld in het laatje komt.

Ik hou het lekker bij Q-dance :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
haha, en je heb niet door hoe mainstream q-dance is?
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige blijven een bord voor hun kop houden :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
En van wie dacht jij dat Q-Dance was?

Waarschuw beheerder
ehh als ze het doen, kan ik alleen maar zeggen, goed bezig (voor hunzelf) Zo pakken ze alle jeugdstromen, en dus meer geld.
Van MIJ hoeft het echt niet. En dat club gebeuren ook niet, en trance ook niet..

Waarschuw beheerder
Hmmmzzz... lijkt me niets :S R&b is wel ok, maar om er nou een enorm feest te van maken :S NEEEEEEEEEEEEEH!!!!
Maar k betwijfel ook of t wel echt waar is..

Waarschuw beheerder
donateur
Tis allemaal simpel marketing..
Weet jij hoeveel merken Unilever heeft? Honderden, zoniet duizenden... Waarom heten ze niet allemaal Unilever? Omdat mensen er grandioos van balen als ze geen keuze kunnen(/mogen) maken.
Zo ook met ID&T... Als al die feesten onder hun naam zouden worden uitgegeven zou dr geen hond meer naar toe gaan. Door extra bedrijven op te richten creeren ze de illusie dat je een keuze hebt, dus ben je eerder geneigd om naar een feest te gaan, waarvan via-via t geld toch wel bij hun binnenstroomt.
Waarschuw beheerder
donateur
Bijna alles wat jij in de supermarkt ziet komt van een paar bedrijven, zoals Unilver en Procter&Gamble. Daar hoor je ook niemand over klagen, behalve anti-globalisten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je krijg die Q temet in je reet gedouwd, maar dat maakt niet uit ID&T, Q Dance, Monumental etc etc biedt wat aan en jij kan er gebruik van maken.
Hip Hop zit tegenwoordig flink in de lift dus zal Duncan er wel interesse in hebben...waar geld is, is ID&T en geef ze eens ongelijk. Zo lang ze professioneel met hun doelgroep blijven omgaan is er niks aan de hand
Waarschuw beheerder
urban is voor koelies joh en dat stinkt

WESTSIDE OUT
PEACE TO MY DEAD HOMIE'S IN Tha ghetto
Waarschuw beheerder
ik weet ook wel dat q-dance een onderdeel is van id-t en dat hun ook redelijk mainstream zijn, maar mijn mening is dat het bij q-dance minder te merken is dan bij id-t.

Waarschuw beheerder
bwahhh... als dat waar is... :vaag:
Waarschuw beheerder
Het was te verwachten van een organisatie als ID-T... R&B is een muzieksoort die erg sterk aan het grooeien is in populariteit en vanzelfsprekend moet ID-T daar weer op in spelen. :vaag: Ergens kan ik ze er wel gelijk in geven, zo'n feest organiseren verschilt helemaal niet zo gek veel van een houseparty, alleen de muziek is anders... Als je de expertise hebt om een fuif te organiseren en je weet dat zo'n muziekstroom het goed doet, waarom zou je dat asl ID-T dan laten liggen. De Arena komt toch wel vol!

Gelukkig is het ID-T dit altijd van dit soort rare acties uit moet halen en dat het er bij ID-T altijd om meer geld lijkt te gaan en bijv. niet bij Monumental...

Laat ID-T maar lekker expirimenteren! Zolang mijn favoriete festivalorganisatiem­aar normaal blijft doen!

Waarschuw beheerder
donateur
Mjah t zijn op zich wel andere bedrijven, met andere vormen van beleid e.d. maar het geld komt uiteindelijk toch in hetzelfde laatje terecht.
Of op dezelfde Swiss Bank Account ;)
Waarschuw beheerder
kan me weinig boeien genoeg andere dikke partys toch? ID&T denkt heej urban komt op laten we eens een goed kwalitatief urban feest geven en ik denk dat dat ook wel gaat lukken aangezien er genoeg mensen zijn die van urban houden en die id-t kennen als goede organisatie. persoonlijk zal ik er nooit heen gaan maar lekker boeiend er zijn zoveel goeie feesten dan sla je dat lekker over toch :D stomme gezeik van al die mensen hou je liever bezig met je eigen muziekstijl in plaats van gaan zeiken op andere
Waarschuw beheerder
LEEUL LEUK LEUK !!!!!

hoor net dat half idt woest is.
in het "grootste geheim" waren ze hier mee bezig
wheheheehe

maar ze hebben deze partyflock topic gevonden
en ze hebben nu duidelijk twijfels hoor ik net.

dus met jullie gezeur verpesten dit neger feesie
whahahahahahaha

cassie !!!
Waarschuw beheerder
Als bedrijf heb je een moreel en heb je een basis.
Nogmaals als je tegen die basis ingaat kun je problemen verw8ten.
Waarschuw beheerder
donateur
Het zou mij ook worst wezen of ze zo'n feest zouden gaan geven, Maar wtf is urban :$
Waarschuw beheerder
wat een verschrikkelijk nieuws!!

Waarschuw beheerder
donateur
wackiejacky 18 januari 2004 19:31
Tralalala

Twiedeldididi

Tralalala!

:lief:
Al die liefde hier van al die ruimdenkende mensen! :lief: Heerlijk!
:kots:

[off-topic]

Word jij niet een keer verschrikkelijk moe van jezelf? In een groot aantal topics die ik wel eens bekijk, zie ik wel weer een berichtje van mevr. huiskamerpsychologe die zich weer even boven iedereen moet verheffen, en iedereen moet vertellen dat ze allemaal zo dom, simpel en narrowminded denken, om daarna vaak genoeg vervolgens zelf met DE wereldschokkende conclusies te komen, die ons allemaal zo versteld moeten laten staan van je buitengewone haarscherpe inzicht...

Niet dat iedereen hier inderdaad even slimme opmerkingen maakt, maar het begint me nu steeds vaker van jou op te vallen. Wat is jouw probleem precies?

[/off-topic]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ID-T is gewoon kut!

Waarschuw beheerder
2 909. Bg alleen maar lifestyle? Wanneer heb jij voor het laatst een BG gekoch? BG staat altijd proppie vol met interviews met dj's, recensies van vinyl en cd's en een uitgebreide agenda.

Wat betreft die urban party... Tja volgens mij is dat een hele andere scene. Waarom gaan wij daar hier over discuseren. Zal best een goed feest worden voor die scene. Ik bedoel die schoorsteen moet bij ID&T toch ook blijven roken....?
Waarschuw beheerder
volgens mij had ik zelfs een zinnetje erover gelezen in het id-t magazine de laatste maar dat bedenk ik me net dus weet ik niet 100% zeker ga ik nu ff opzoeken ;)

Waarschuw beheerder
begonnen met hardcore en nu dit :s
Waarschuw beheerder
CasparCaspar: In het grootste geheim?? waarom zet id&t dan deze link: http://www.4n-online.com/ gewoon op hun site??

Waarschuw beheerder
kansloze negativiteit hier..

er zijn 1001 hardcorefeesten per week en nog lopen blaten over ID&T dat met Sensation (misschien) niet meer de hardcore "scene" tegemoet komt.. voor de liefhebbers is er toch nog Thunderdome?

en urban, ach why not.. de urban zaal op Innercity was redelijk vol, zonder spraakmakende promotie hiervan.. laat staan als dit wel groots wordt aangepakt.. de urban doelgroep wil ook genieten van mooie lokatie's en de bijbehorende show, zoals de dancescene bijna niet meer anders kent..

just my 2 cents..
Waarschuw beheerder
Mental Wreckage 19 januari 2004 18:35
wackiejacky 18 januari 2004 19:31
Tralalala

Twiedeldididi

Tralalala!

Al die liefde hier van al die ruimdenkende mensen! Heerlijk!

[off-topic]

Word jij niet een keer verschrikkelijk moe van jezelf? In een groot aantal topics die ik wel eens bekijk, zie ik wel weer een berichtje van mevr. huiskamerpsychologe die zich weer even boven iedereen moet verheffen, en iedereen moet vertellen dat ze allemaal zo dom, simpel en narrowminded denken, om daarna vaak genoeg vervolgens zelf met DE wereldschokkende conclusies te komen, die ons allemaal zo versteld moeten laten staan van je buitengewone haarscherpe inzicht...

Niet dat iedereen hier inderdaad even slimme opmerkingen maakt, maar het begint me nu steeds vaker van jou op te vallen. Wat is jouw probleem precies?

[/off-topic]laatste aanpassing: 19 januari 2004 18:57

Ach wat lief! Iemand die mij denkt te kennen! Huiskamerpsycholoogje! (l) Ik studeer Culturele Psychologie hoor, dus ik heb totaal geen reden om een soort van therapeutische gesprekjes te gaan voeren.

Wat mij dwarszit? Mij niets. Jou meer zo te zien, dat mijn posts jou niet ontgaan terwijl ik jouw naam eerlijk gezegd nog nooit voorbij heb zien komen. :bloos:

De post van mij die jij quote was trouwens sarcastisch bedoeld. Daarbij ben ik amper actief op PF momenteel dus waar jij AL die posts vandaan haalt...%)

Misschien moet je af en toe ook eens wat anders doen als achter je pjoeterschermpje zitten. En als je daar geen zin in hebt, kijk dan eens verder dan je neus lang is. De laatste tijd heb ik topics geopend die over totaal andere dingen gaan en in topics over ID&T reageer ik ALTIJD zo. Omdat het de zoveelste discussie is die toch nergens op uitloopt. Het boeit me simpelweg ook niet.

Maar goed, mentaal wrakje (inkoppertje, sorry! :bloos: ), oordeel aub pas over me als je me kent ok? En als je je zo stoort aan al die posts van me zet me gewoon lekker op negeer. Lig ik niet wakker van.

Al dat gezeik om niks, alsjeblieft zeg, maak je niet zo druk. Volgens mij ben je best aardig, ik ook, dus waar doen we moeilijk over? (l)

*jackie inzake vredespijp (nou ja...jointje dan! :P *

Waarschuw beheerder
donateur
Ach wat lief! Iemand die mij denkt te kennen!

Dat zie je mij nergens beweren, alleen ik ga uit van de postings die ik van jou tegenkom. Het valt me gewoon op dat ik jou bijna altijd op die manier zie praten hier.

Wat mij dwarszit? Mij niets. Jou meer zo te zien, dat mijn posts jou niet ontgaan terwijl ik jouw naam eerlijk gezegd nog nooit voorbij heb zien komen

'lurken' bestaat ook nog... Daarnaast had ik het eigenlijk over de periode van anderhalf jaar dat ik hier al op deze site zit.

De post van mij die jij quote was trouwens sarcastisch bedoeld

Een paar dagen terug zag ik je een soortgelijke opmerking maken in een andere topic.

Misschien moet je af en toe ook eens wat anders doen als achter je pjoeterschermpje zitten

Oh, ik heb wel degelijk een leven naast internet hoor, meid... Alleen het naampje wackyjackie valt me af en toe een beetje op, omdat ik bijna geen ander soort postings van je zie. Misschien is het dan toeval, kan ook...

Maar goed, mentaal wrakje (inkoppertje, sorry!), oordeel aub pas over me als je me kent ok?

Die inkopper maakt niet uit... M'n nickname slaat daar idd op.
:)

Ik oordeel alleen op die postings die ik van je tegenkom, en tot nu toe waren dat 9 van de 10 keer zulk soort postings, snappez-vous?

Volgens mij ben je best aardig

Klopt... Ben prettig in de omgang, alleen kan ik fel zijn als ik me ergens aan stoor.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik maak geen war hoor, integendeel.

mental Wreckage, die posting die je eerder zag was volgens mij in ditzelfde topic.

Blader anders maar eens effe door mn eigen topics heen als je in mn profiel klikt. Zul je zien dat dat heel andere dingen betreft.

Al die discussies over elke keer hetzelfde hangen meer mensen de strot uit, dus tja, ik reageer daar met sarcasme op. Valt me trouwens nog mee dat jij dat oppikte want over het algfemeen worden in zulke topics elkaars meningen niet eens gelezen.

Maar goed, laten we erover ophouden. Achterlijke topics hier over burgeroorlogen in NL, ID&T die van zn geloof afvalt...Leven en laten leven en niet zo moeilijk doen allemaal! :D

(k)je om t goed te maken?

Waarschuw beheerder
donateur
Prima, want ik blow niet... ;)
Waarschuw beheerder
Lijntjuh dan maar?

Waarschuw beheerder
Kunnen die leipo's nioet gewoon nog een zuster onderneming opstarten om dan daar hun zoals hierboven geschreven Rijst&Bonen muziek te organiseren.

En hun naam in ID&T hoog houden, of beter weer eens opkrikken en gewoon bezig houden met waar ze goed in zijn.
En zodoende dan toch hun geld verdienen in de R&B.
Want natuurlijk is ID&T een bedrijf dat winst wil en moet maken(moeten reeël blijven). maar dat kan ook op een andere manier.

laters
Artiest {SHOWLIST artist 46032, 2217}
Waarschuw beheerder
donateur
En van wie dacht jij dat Q-Dance was?
:jaja:
Waarschuw beheerder
Niet van Dj Dana in ieder geval ;)
Waarschuw beheerder
Stel dat ID&T of een ander bedrijf het aandurft zo'n feest te organiseren dan heb ik daar respect voor vanwege het risico dat ze nemen. Heb zelf een gigantische hekel aan het hele Urban genre, over smaak valt niet te twisten, maar waar al vaak op is gewezen is dat een groot bedrijf als ID&T geld moet verdienen en op een 'nieuwe' markt, misschien blijkt Urban wel een prachtige melkkoe te zijn :p (offtopic: extreem teleurstellend dat ID&T radio Urban muziek draait..)
Waarschuw beheerder
Als ID&T ( ooit begonnen met hardcorefeesten) een R&B feest gaat organiseren roep ik iedereen op ID&T te boycotten. Er is al genoeg R&B op tv en in discotheken.

Dus als ID&T aan de R&B begint begin ik een BOYCOT,wie doet er mee?
Waarschuw beheerder
present
Als Boycotter dan he :)

Waarschuw beheerder
hoor net dat half idt woest is.
in het "grootste geheim" waren ze hier mee bezig
wheheheehe

maar ze hebben deze partyflock topic gevonden
en ze hebben nu duidelijk twijfels hoor ik net.

dank u dank u ;-)
Waarschuw beheerder
Hoe weet je dit zo zeker???????
Waarschuw beheerder
sinds waneer zit r&b bij id&T dat zuigt big time
zegt : FUCK the R&B maakt de naam sensation ten schande vind ik srry hoor
Waarschuw beheerder
Ik zou het bijna geloven met die Duncan Urban....
Waarschuw beheerder
ik boycot ook mee als ze met R&B :kots: beginnen!!

:D :D :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel minder, maar uiteindelijk liggen de roots van house toch wel degelijk bij mensen van Afrikaans-Amerikaanse afkomst, waar dus ook de hip-hop / R&B vandaan komt. Maarja, het is niet mijn muziek.
Waarschuw beheerder
Whahha Sensation Gold, het gaat nog altijd 4N heten en het is niet bekend waar het word gehouden.....
Waarschuw beheerder
pfff fuck r&b and fuck id&t if they will carry on with this shit :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja dat ze een urban feest gaan geven is al minder natuurlijk..
maar ALS je dan een urban feest gaan organiseren noem het dan AUB geen SENSATION... komop zeg! Je vernaait het hele concept.
Noem het dan Urban Gold of iets dergelijks.
Mij zie je echt niet op een sensation feest als er een sensation gold zou komen. Want dan kennen ineens al die top40 rakkertjes ook sensation doordat het toegankelijker is geworden (door de gold versie).
Waarschuw beheerder
donateur
sensation is al voor top 40 rakkertjes

Waarschuw beheerder
De eerste ID&T feesten waren 'gewoon' housefeesten hoor, hardcore was er toen nog niet ...

En why not, Urban is net zoveel 'dance' als hardstyle ... maar dan wel met meer toekomst in zich ... Qneusjes & Qortzichtige mensen

En ja, organiseer dan zelf iets oid of blijf gewoon thuis of ga skihutten :D
Waarschuw beheerder
Kunnen die leipo's nioet gewoon nog een zuster onderneming opstarten om dan daar hun zoals hierboven geschreven Rijst&Bonen muziek te organiseren.

Zou je mensen in hun waarde willen laten?SVP

daarnaast is er niks zo lekker als een bord BB met Rijst,kerel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
anders ga je je druk maken om feesten waar je toch niet heen gaat :S
Waarschuw beheerder
God ik kots het housevolkje steeds meer uit Vooral dan die small-minded Oldscool (18jr en puberend ) En Hardcore, terror e.d. kneusjes

En al die 18jarige maar zeuren dat ID&T Gabber moet blijven geven. Gasten ID&T was gabber toen jij nog de verhalen van je grote broer aanhoorde.

en mijn mening op de persoon die dit geschreven heeft: voor dit soort mensen hebben ze dus het nummer JE MOET JE MUIL HOUWE!! gemaakt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat ID&T Gabber moet blijven geven

het enige wat moet hier is je mening geven ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Jopie>> Nou nou, nu moet je niet alle gabbers over 1 kam gaan scheren he vriend........:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga al jaren niet meer naar feesten van deze organisator... Waarom? Ik vind de muziek keuze minder van hun en de sfeer is er ook niet! Ik ga naar feesten van Extrema...Waarom? Vanwege hun muziek en de sfeer..

Dus is mijn advies: Vind je een muziek stijl niet goed, Ga er dan gewoon niet heen!!

En wat ID-T betreft: Het is en blijft een bedrijf en als klasiek HOT zou zijn zouden ze daar ook feesten voor geven.... Heeel SIMPELLLLL!!
Waarschuw beheerder
donateur
Super naturel>> Haha, alsof ID&T de platen draait, en de sfeer bepaald.........:s
Waarschuw beheerder
nee dit is niet waar:cry:
doe normaal zeg!
Waarschuw beheerder
noet is een goed ID&T feest op dan, kom op die maken alleen nog maar feesten voor stakers en top40 wanne beezzzzzzzzzzzz

Laat ID&T volg q-dance en b2s (q-dance wel commercieel maar best ok)

Waarschuw beheerder
Bertuz-> Ik ze dat je feesten organiseerd of je hoort bij die organisatie!

Maar id-t(niet alleen id-t, maar elke organsatie heeft wel degelijk invloed op de muziek en sfeer)

Ik zit bijna twee jaar bij het Deco team van Extrema en van NXP en er wordt echt wel over nagedacht wat we de bezoekers willen laten zien,horen en voelen!!

Tuurlijk moet je als bezoeker je ding doen: Goeie zin meenemen en lekker ervoor gaan!

Maar als ik een stadion sta met wat banners licht en wat span(rek)doeken en een dj boot
en 40.000 party people waarvan minimaal 60% de eerste keer naar feest gaat of gewoon komen om 'het' keer mee te maken en dan je wat staan aan te kijken als een steltje sufkutten dan krijg ik er geen echt party gevoel bij!

Maar dat is ook weer leeftijds gerelateerd!

Dus Love & Respect
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
4N wordt een zusterorganisatie, net als Q-dance..

Waarschuw beheerder
Ik zal er zelf zeker niet heen gaan en denk dat ID&T (nouja 4N) er ook wel na 1x van genezen is... dat worden rellen (kunnen ze bij de HMH over meepraten). Heel erg jammer dat ze idd de naam Sensation eraan gaan geven (als het al zo is). Een urbanfeest ok, maar geef het niet de naam Sensation! Ik ga hierdoor trouwens geen ID&T-feesten boycotten ofzo, ik zal alleen nooit te zien zijn op 4N-feesten. De 4N-zaal op Innercity ook gewoon genegeerd, voor de rest geweldige avond gehad daar.

Waarschuw beheerder
Het gaat Pleasuredome heten, en het is in het gelredome...

Gaat geen Sensation Gold heten.. :S

Zoek is wat op voor dat je wat post...
Waarschuw beheerder
kan toch nie :S

Waarschuw beheerder
Ga je anders ff druk maken om een organisatie dat al van het hele hardcore gebeuren is afgestapt toen de gemiddelde zeikerd in dit topic nog maar net in de brugklas zat.. :S

Artiest Search
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee... ik heb een spuughekel aan alles wat met urban te maken heeft :bah: en ik zit me nu al af te vragen hoe onwijs fout dit zal gaan!:D ik vind dat volk al helemaal niks(sfeer dus)heb ik ondervonden op IC en hardstyle en techno gaan al niet samen laat staan urban....

doemscenario!!;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ID&T sucked big time de laatste paar jaren. Het draait nu meer om het geld en niet meer om de muziek.
Waarschuw beheerder
Nou mij lijkt het wel wat zon VETTE urban party ik ga het zeker wel checken als ik mischien nabinnen kan glippen hahahaaa TERING ik vraag me soms ook wel is af waar ID-T mee bezig is en dan hebben ze nog wel Thunderdome en Mysteryland (waar de The Third Movement al 2 jaar loopt te knallen trouwens...)maar toch vindt ik dat te weinig helemaal als je met Hardcore je vaste stappen hebt gezet als organisatie

Waarschuw beheerder
ze doen er gewoon alles aan om flink geld te verdienen.

en ook een goeie naam te krijgen om het organizeren van feesten van andere muziek stylen
Waarschuw beheerder
:s :bah:
Waarschuw beheerder
Zal ik het nog maar ff een keer zetten...ALS JE NIET VAN URBAN HOUDT GA JE TOCH NIET :S...Maak je liever druk om gruwlijke feesten van je eigen muziek stijl...boeit mij dat nou dat ze een urban feest gaan geven als ze maar ook Thunderdome geven dan ben ik blij :D en elke week zijn er andere dikke partys dus waar maak je je druk om stelletje apen.

veel slimme mensen hier ook aan de reacties te lezen ;)

Boycotten :S dat soort dingen :D

GA GEWOON NAAR DE GRUWLIJKE FEESTEN EN ER ZIJN ER GENOEG ELKE WEEK KAN JOU DAT URBAN LEKKER BOEIEN KRIJGT IT&T WEER MEER GELD ZODAT ZE ONZE DANCE FEESTEN OOK GRUWLIJKER KUNNEN MAKEN :D

Maar ik ga me koffers pakken ik ga op wintersport mazzel
Waarschuw beheerder
Pleasure Dome wordt geen urban, op 30 april staat 'Luxurush' gepland in de HMH. van 4N, dus lijkt me sterk dat ze 8 dagen later weer een urban feest neerzetten.

Wordt wel een drukke tijd voor ze>>30 April: ID-T op rembrandt/thorbeckep­lein (hoop ik), en 4N feest>>8 mei: Pleasure Dome>>eind mei: TiC (hopelijk)
Waarschuw beheerder
dat wordt een grote gangster bijeen komst
zet de ME maar alvast in

:yes:

Waarschuw beheerder
Gaat geen Sensation Gold heten..

Zoek is wat op voor dat je wat post...

we zulle zien pik
misschien gaan ze het wel anders noemen omdat
het nu al 'uitgelekt' is
;-)
Waarschuw beheerder
donateur
ID&T sucked big time de laatste paar jaren. Het draait nu meer om het geld en niet meer om de muziek.

het is een commercieel bedrijf met de intentie om een brede groep mensen te bedienen, duidelijk...

ga zelf feesten organiseren allemaal!
Waarschuw beheerder

Blijkbaar niet want ze gaan shockers ook kleiner aanpakken omdat het te groot werd het wordt nu een puur techno feest

Tenminste dat zeggen ze :p

Waarschuw beheerder
nou vanmij kan id&t de tering krijgen . Als ik naar id&t radio luister wil house horen en geen r&b of iets aanverwants . Voor die troep kan je wel naar andere zenders luisteren .
Waarschuw beheerder
donateur
Nemrah 5 februari 2004 09:26
nou vanmij kan id&t de tering krijgen . Als ik naar id&t radio luister wil house horen en geen r&b of iets aanverwants . Voor die troep kan je wel naar andere zenders luisteren .

Zo, als dat de reden is dat ID&T de tering kan krijgen, dan heb je vast ook veel vrienden :s

Waarschuw beheerder
hmmz dat zuigt wel errug hard hoor! ik vind de dinsdag avond op id&t radio al hard zuigen.. :S hopelijk bedenken ze zich nog..

Waarschuw beheerder
ID&T ziet momenteel alleen maar $$$ Het is nu ff wachten totdat ze Black-Metal feestjes gaan organiseren. Mijn prognose over 10 jaar:

Sensation White: Ghospel
Sensation Black: Metal
Sensation Yellow: Asian

Zal er dan nog ruimte zijn voor trance? Ze hebben de hardcore ooit ook vaarwel gezegd.
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, zie het meer als goeie zakenmensen....... ieder bedrijf streeft naar een zo hoog mogelijke winst, zo ook ID&T....... en WIJ helpen ze aan die winst, dus wie is er nou gek??? ;)
Waarschuw beheerder
ja, je moet wel goed gek zijn tegenwoordig :S om een feest te organiseren wat voldoet aan de volgende dingen:
-geen tralies waar je doorheen geperst wordt als slachtvee
-geen plastic bekertjes met pis
-geen alterego dj's die met de limousine van t vliegveld worden gehaald
-een leuke intieme sfeer
-gezelligheid
-goed geluid en tegelijkertijd nog de dj kunnen zien zonder verrekijker
-aandacht voor kunstzinnige vj's en kunstenaars (dan bedoel ik niet de trashy plastic decorstukken die recht van de mc donalds lijken te komen)
-minder dan 20 euro entree
-geen parkeerplekken in de modder waar je voor 10 euro naar toe geloodst wordt
-geen drank voor meer dan 2 euro
-de muziek waar een lijn inzit, dwz van begin tot eind een opbouw!
-geen vechtpartijen en een goed deurbeleid
-zonder problemen je jointje kunnen roken
-garderoberuimte die meer rekken als het te verwachten aantal mensen heeft..niet dat je met oud&nieuw 2 uur staat te wachten voor je jas kan uittrekken (..)
-genoeg ruimte in de chill-area waar je lekker onderuit kan als t moet
-last but not least: waterflesjes die met dop verkocht worden...
maarja, gelukkig zijn er nog goed gekke mensen als ons, heh?..;)..Buildin' Pressure Parties, it's in the name

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan op de site van id&t na lezen dat dit ALMAAL onzin is er komt geen URBAN sensation maar mischien wel iets anders maar niet onder de naam sensation!!
Waarschuw beheerder
donateur
2rocha_azul, als je het zo stelt begin ik me soms af te vragen waarom ik er iedere keer weer heenga? Maar als ik eenmaal weer op een feestje ben.... :bounce:
Waarschuw beheerder
ej, met drank bedoel ik bier heh..fuck die breezer-sle;jes (-:
2 spacekadet: dan is t de mdma die je op t juiste spoor zet?hmmm, ok..maar dan leidt een treinkaping van de Kppr (of hoe heten die Molukken ookalweer?) je zelfs niet af:bounce:
Waarschuw beheerder
voor de duidelijkheid: ik heb alleen wat glazen wijn op, heheheh..:D

Waarschuw beheerder
De Arena ligt naast de bijlmer,
dus mochten ze het gekke plan hebben om daar een urbanfeest te geven sta ik niet gek op te kijken dat het daar dan snel is uitverkocht.

Waarschuw beheerder
Zo feest zal er NOOIT komen in de Arena, helemaal niet met 40.000 man. kijk maar wat er met 1 van de laatste Urban feesten gebeurden in Ahoy R'dam en Heinekenmusichall A'dam....vechtpartij­en.
Tuurlijk op feesten als Innercity, I love techno, Thunderdome gebeurt er ook wel eens wat. Maar heb het ook met Innercity gezien in en rond de Urban zaal.toch groep vormingen en matten.
Waarschuw beheerder
zo is het maar net
Waarschuw beheerder
ID-T begon met hardcore. Daarnaast is ID-T geevalueerd tot een dance-organisatie. Nu is het een trendy en sexy entertainmentbedrijf­, waardoor hardcore er niet echt meer bijhoort...Dat vind ik ook kwalijk. ID-T is nu meer voor de hippe student, dan voor een hakkende bouwvakker.

Als bedrijf, in dit geval ID-T, moet je een bepaalde visie en geloofwaardigheid uitstralen. Hardcore is net als trance, hardstyle en techno een vorm van house. Dat ID-T sinds 1998/1999 op meerdere dancestijlen ging richten, was op zich niet een ramp.

Maar valt Urban wel onder dance? Ja en nee. Je kan op Urban uit je dak gaan, maar het is geen vorm van house! En daar ligt het probleem. ID-T straalt dance uit met haar doelgroep en daar hoort naar mijn idee Urban niet bij. Urban heeft naar mijn idee niks met house/dance te maken, en daardoor botst het met elkaar en dat zie je ook aan de reacties van een aantal medeforummers.

Ik zeg altijd: schoenmaker blijf bij je leest. ID-T is van oorsprong een party-organisator van house/dance music. Naar mijn idee gaan de kwaliteiten van de feesten achteruit door al die nevenactiviteiten. En dat vind ik ook een negatief punt. Maar...ALL ABOUT THE MONEY, Amen...

Ik ben expres niet naar Innercity gegaan, omdat ik er een hele vieze smaak bij kreeg. Ik denk alleen dat Mysteryland en In Concert in mijn agenda staat. Ik zoek steeds meer naar alternatieve trancefeesten...
Waarschuw beheerder
Amen...en als nu nog iemand probeer hierop een tegenargument te geven weten we gelijk wie er een bord voor hun kop hebben.

Waarschuw beheerder
daar is over nagedacht....

maar toch urban :S:S:S
Waarschuw beheerder
euh hey...let maar niet op mij hoor

Waarschuw beheerder
ID-T is nu meer voor de hippe student, dan voor een hakkende bouwvakker.

Waarschuw beheerder
:respect: Wereldopmerking :D

Maar wat zijn die ventjes met "Oldscool, Hardcore, Terror" e.d. in hun naam toch verschrikkelijk achterlijk zeg :[

Ze willen het gewoon echt niet snappen

ID&T WILT JULLIE NIET MEER :devil: KUT HE!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ze zitten op Groovy figuren als jouw te wachten....... mischien kunnen ze 'jullie soort' een poot uittrekken

Waarschuw beheerder
Urban is cool man, beetje stoer kijken en tegen dikke wijven aanschurken... :respect:

Maar laat ID&T lekker aankutten, Duncan gaat ooit hard op ze bek, en zal ze droom om net zo groot als "Virgin" te woorden heel snel door het gootje zien stromen...

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Dresscode is wit
Kruising is het dan allemaal negers in het wit :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat ze allebei hun poten uittrekken

Waarschuw beheerder
Zo, als dat de reden is dat ID&T de tering kan krijgen, dan heb je vast ook veel vrienden

ga je mij het verband hier tussen ff uitleggen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Heel simpel....... als je tegen iedereen zo kritisch bent, zullen veel mensen de schijt aan je krijgen ;)......... niet dan?

Voorbeeld: Je zegt tegen een bekende, dat ie de tering kan krijgen omdat hij een blauwe broek aan heeft....... is dus net zo'n klein en onbelangerijk puntje als wat ID&T radio af en toe draait

Waarschuw beheerder
Heel simpel....... als je tegen iedereen zo kritisch bent, zullen veel mensen de schijt aan je krijgen ......... niet dan?

Voorbeeld: Je zegt tegen een bekende, dat ie de tering kan krijgen omdat hij een blauwe broek aan heeft....... is dus net zo'n klein en onbelangerijk puntje als wat ID&T radio af en toe draait

Is beetje een rare vergelijking ;) maar wat ik gewoon bedoel is dat ; id&t wou zo graag een etherfrequentie enz omdat HOUSE een plekje in de ether verdiende . Nu zitten ze in de ether en wat krijgen we ? urban enz

daar word ik eerlijk gezegd niet egt blij van .
Waarschuw beheerder
ID&T moet de woensdag avond naar de zaterdag avond verplaatsen. daar trek je veel meer mensen mee!!!
Waarschuw beheerder
What the FUCK is happening!

Zijn ze nu helemaal gek geworden bij ID&T!!

Waarschuw beheerder
Ik zie eigenlijk het probleem niet zo... 4N wordt gewoon een organisatie zoals Q-Dance nu.. dochteronderneming van ID&T (ok, maar dan met kutmuziek). Maar als je er niet van houdt, ga je er gewoon niet heen, lijkt me simpel. Ik denk niet dat er nog mensen zijn die naar Qlimax gaan en denken "nou ga ik naar een feest van een dochteronderneming van ID&T" (je zou wel ziek in je hoofd zijn als je dat dacht). Zo zal dat ook worden bij die feesten van 4N...
Waarschuw beheerder
donateur
It's All About The MONEY!!!
Waarschuw beheerder
Slim

Waarschuw beheerder
[cite]D-T is nu meer voor de hippe student, dan voor een hakkende bouwvakker.[/ci/

:vaag:

Ja, Jaze!!!! Wahha
Waarschuw beheerder
Nee he, kotsuhhh, braakuhh! Moeten we de ArenA gaan ontsmetten voor Luna dr in komt!

Waarschuw beheerder
wat ze doen ,of we horen bij id-t weet je het nooit nog even er is sensation back to 60s hahahaha zuigkloot ducan

Waarschuw beheerder
Hip hop & R&B zucht!

Waarschuw beheerder
tja...de 1 vind dat je je niets moet aantrekken van feesten waar je toch niet heengaat, de ander vindt weer dat ze genaaid worden omdat ID$T alle markten wil hebben

Wie heeft gelijk....:/