Partyflock

Forumonderwerp · 653088

Waarschuw beheerder
..ze zijn namelijk helemaal DOORGEDRAAID!!

Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, ja er zijn meer forums over, maar nee geen 1 bevat de correcte info, uit 1 van de forums citeer ik:

Er gaat een gerucht in de rondte dat ID-T een versie van senstion wil gaan doen speciaal voor oldschool en hardcore en ze willen het dan Sensation Gold gaan noemen. Nu geloof ik daar zelf niet zoveel van maar omdat ik toch een beetje twijfel.....

1 ding is waar: het gaat sensation gold heten.
dat van die muziek klopt niet...het word namelijk...

een special voor URBAN EN R&B!!!!!!!!!
40,000 hiphoppers...in de arena

PROUDLY presented by an organization who used 2 represent hardcore music

mening??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ID-T begon met hardcore. Daarnaast is ID-T geevalueerd tot een dance-organisatie. Nu is het een trendy en sexy entertainmentbedrijf­, waardoor hardcore er niet echt meer bijhoort...Dat vind ik ook kwalijk. ID-T is nu meer voor de hippe student, dan voor een hakkende bouwvakker.

Als bedrijf, in dit geval ID-T, moet je een bepaalde visie en geloofwaardigheid uitstralen. Hardcore is net als trance, hardstyle en techno een vorm van house. Dat ID-T sinds 1998/1999 op meerdere dancestijlen ging richten, was op zich niet een ramp.

Maar valt Urban wel onder dance? Ja en nee. Je kan op Urban uit je dak gaan, maar het is geen vorm van house! En daar ligt het probleem. ID-T straalt dance uit met haar doelgroep en daar hoort naar mijn idee Urban niet bij. Urban heeft naar mijn idee niks met house/dance te maken, en daardoor botst het met elkaar en dat zie je ook aan de reacties van een aantal medeforummers.

Ik zeg altijd: schoenmaker blijf bij je leest. ID-T is van oorsprong een party-organisator van house/dance music. Naar mijn idee gaan de kwaliteiten van de feesten achteruit door al die nevenactiviteiten. En dat vind ik ook een negatief punt. Maar...ALL ABOUT THE MONEY, Amen...

Ik ben expres niet naar Innercity gegaan, omdat ik er een hele vieze smaak bij kreeg. Ik denk alleen dat Mysteryland en In Concert in mijn agenda staat. Ik zoek steeds meer naar alternatieve trancefeesten...
Waarschuw beheerder
Amen...en als nu nog iemand probeer hierop een tegenargument te geven weten we gelijk wie er een bord voor hun kop hebben.

Waarschuw beheerder
daar is over nagedacht....

maar toch urban :S:S:S
Waarschuw beheerder
euh hey...let maar niet op mij hoor

Waarschuw beheerder
ID-T is nu meer voor de hippe student, dan voor een hakkende bouwvakker.

:respect:

Waarschuw beheerder
:respect: Wereldopmerking :D

Maar wat zijn die ventjes met "Oldscool, Hardcore, Terror" e.d. in hun naam toch verschrikkelijk achterlijk zeg :[

Ze willen het gewoon echt niet snappen

ID&T WILT JULLIE NIET MEER :devil: KUT HE!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ze zitten op Groovy figuren als jouw te wachten....... mischien kunnen ze 'jullie soort' een poot uittrekken

Waarschuw beheerder
Urban is cool man, beetje stoer kijken en tegen dikke wijven aanschurken... :respect:

Maar laat ID&T lekker aankutten, Duncan gaat ooit hard op ze bek, en zal ze droom om net zo groot als "Virgin" te woorden heel snel door het gootje zien stromen...

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Dresscode is wit
Kruising is het dan allemaal negers in het wit :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat ze allebei hun poten uittrekken

Waarschuw beheerder
Zo, als dat de reden is dat ID&T de tering kan krijgen, dan heb je vast ook veel vrienden

ga je mij het verband hier tussen ff uitleggen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Heel simpel....... als je tegen iedereen zo kritisch bent, zullen veel mensen de schijt aan je krijgen ;)......... niet dan?

Voorbeeld: Je zegt tegen een bekende, dat ie de tering kan krijgen omdat hij een blauwe broek aan heeft....... is dus net zo'n klein en onbelangerijk puntje als wat ID&T radio af en toe draait

Waarschuw beheerder
Heel simpel....... als je tegen iedereen zo kritisch bent, zullen veel mensen de schijt aan je krijgen ......... niet dan?

Voorbeeld: Je zegt tegen een bekende, dat ie de tering kan krijgen omdat hij een blauwe broek aan heeft....... is dus net zo'n klein en onbelangerijk puntje als wat ID&T radio af en toe draait

Is beetje een rare vergelijking ;) maar wat ik gewoon bedoel is dat ; id&t wou zo graag een etherfrequentie enz omdat HOUSE een plekje in de ether verdiende . Nu zitten ze in de ether en wat krijgen we ? urban enz

daar word ik eerlijk gezegd niet egt blij van .
Waarschuw beheerder
ID&T moet de woensdag avond naar de zaterdag avond verplaatsen. daar trek je veel meer mensen mee!!!
Waarschuw beheerder
What the FUCK is happening!

Zijn ze nu helemaal gek geworden bij ID&T!!

Waarschuw beheerder
Ik zie eigenlijk het probleem niet zo... 4N wordt gewoon een organisatie zoals Q-Dance nu.. dochteronderneming van ID&T (ok, maar dan met kutmuziek). Maar als je er niet van houdt, ga je er gewoon niet heen, lijkt me simpel. Ik denk niet dat er nog mensen zijn die naar Qlimax gaan en denken "nou ga ik naar een feest van een dochteronderneming van ID&T" (je zou wel ziek in je hoofd zijn als je dat dacht). Zo zal dat ook worden bij die feesten van 4N...
Waarschuw beheerder
donateur
It's All About The MONEY!!!
Waarschuw beheerder
Slim

Waarschuw beheerder
[cite]D-T is nu meer voor de hippe student, dan voor een hakkende bouwvakker.[/ci/

:vaag:

Ja, Jaze!!!! Wahha
Waarschuw beheerder
Nee he, kotsuhhh, braakuhh! Moeten we de ArenA gaan ontsmetten voor Luna dr in komt!

Waarschuw beheerder
wat ze doen ,of we horen bij id-t weet je het nooit nog even er is sensation back to 60s hahahaha zuigkloot ducan

Waarschuw beheerder
Hip hop & R&B zucht!

Waarschuw beheerder
tja...de 1 vind dat je je niets moet aantrekken van feesten waar je toch niet heengaat, de ander vindt weer dat ze genaaid worden omdat ID$T alle markten wil hebben

Wie heeft gelijk....:/