Partyflock
 
Forumonderwerp · 653062
 
Nou als je je leven weer overnieuw mocht doen, zal je dan weer aan de zooi gaan??

Ik wel, want je maakt zoveel mee en zit in allerei vage wereldjes en als je het nog nooit heb gedaan heb je alleen in de dronkenfase gezeten, terwijl wij in weet ik hoeveel verschillende demensies zaten, en dan als je oud ben, kan je zeggen dat je veel heb meegemaakt en niet alleen achter de geraniums heb gezeten.. toch?? ( en dan nemen we nu nog een :xtc: )
Nee
ik neem het leven zoals het is..

zie dus wel!! ;)
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Ja ik zou nog veel meer drugs gaan gebruiken en ik zou er ook vroeger mee beginnen. Dat is vet ! :yes:
je moet alles een keer hebben meegemaakt
toch!?
 
en dan nemen we nu nog een :xtc:


woensdag 14 januari 2004 11:58


Gaat helemaal nergens over dit :(

Nou succes dan maar (Y) veel plezier in je wereldje :)
Ik zou het niet over willen doen kost me veel te veel tijd allemaal....
 
dank je wel, zal zeker lukken!!
nooit begonnen...
terwijl wij in weet ik hoeveel verschillende demensies zaten, en dan als je oud ben, kan je zeggen dat je veel heb meegemaakt en niet alleen achter de geraniums heb gezeten.. toch??


Dus als je niet gebruikt of nooit gebruikt hebt, heb je een saai miserabel leven achter de rug? Interresante benadering :vaag:

Maar als ik het over mocht doen? Ik denk het wel
 
en je moet niet alles lettelijk opvatten, moet zo werken gek maar dat is een afsluitzin.. (denk dat me maag er niet goed tegen kan 's ochtens)
 
jaa zeker en als ik dan zo verot ben dat ik dood ga begin ik gewoon weer opnieuw!!
ZEKER!!!:D:D:D
 
jaaaa ik vind dat je saai ben, die mensen weten natuurlijk niet anders, maar wij wel!!
Dan mag jij je definitie van saai wel eens een beetje bij gaan schaven :vaag:

Maja........
Beroep: Vanaf vandaag ga ik snoepjes verkopen
Geboortedatum: 15 mei 1986 (17 dus)


Duidelijk, lijkt mij
 
effe dood gaan en weer doorgaan of niet KARMALLA!! :) :kusje: voor jou!!
een levuh zonder drug is beter
laatste aanpassing
 
heeej heej heej wat is daar mis mee?? Ik ga zometeen snoepjes verkopen (jaaa bij de jamin dan).. proef draaien
Verkeerd begrepen :x

:flower:
 
Ik ga zometeen snoepjes verkopen (jaaa bij de jamin dan).. proef draaien


Stoer hoor (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 77375, 66834, 69534, 111682}
Ik begin eerder denk ik :D
 
bedankt he!!! kopen??? voor jou 5 euro!!
(beetje winst maken natuurlijk )
 
wat wou je er dan mee zeggen.. dat ik 17 ben??? boeie ik ben altijd de jongste geweest en mensen zeggen juist dat je blij moet zijn dat je nog jong ben, dus ben ik dat ook maar
 
owja morky, en jij bent zeker niet wijs op je motortje.. zeker geen ducati, dan is het een kutding, en je moet op je achterwiel gaan das wijs :p
 
Nee is de Honda CRB954 RR
 
das kut.. (ken ik niet) maar toch ik vind ducati's echt kankerwijs met twee uitlaten onder de zadel..geil..
Kankerwijs???


Ducati=Gruwelijk
 
geile dingen, mijn vriend moet later ech wel op zo'n ding rijden.. en ik achterop :)
jajajaja zou het zelfs nog erger doen, iig ff eerder aan de pep, en alleen maar naar hardcore feesten meteen al.

nu had ik op me 21ste pas (ja goed is het natuurlijk helemaal niet) voor het eerst pep.
 
21?? netjes :respect: voor jou!! dat doen veel mensen je niet na
dan probeer ik echt alles uit :P
 
whaha met z'n allen, met z'n allen, met z'n allen naar DE KLOTEHH :)
ja vond ik ook wel nog netjes 21 ja, sos daar doe ik nog steeds niet aan mee, wil alleen maar wakker blijven hehehehe


misschien zou ik wel nooit apenhaar (zware shag roken) als ik overnieuw mocht beginnen
 
whahaaha apenhaar dat zeg ik oo kaltijd tegen een vriend van mij, dat ie op moet donderen met zijn apenhaar.. Das een goed punt van je :respect:
Of ik het weer zal doen?
Zekers te weten, alleen zuipen is leuk maar dope zorgt toch voor veel meer leukere momenten.
:-p
 
aan je naam te zien moet je wel aan de sos zijn ( he chichi bring me de jejo!! )
zal ook veel meer gaan blowen, en betere inkopen doen zeg maar, dan zou ik op me 21ste best wel rijk zijn,
laatste aanpassing
 
ik zal op zich ook wel weer gaan blowen (ben nu al 11 maanden gestopt, want ik heb vocht in mijn spieren) maar dan moet ik het in mijn volgende leven niet weer hebben!!
 
tuurlijk!Ik ben ervan overtuigd dat iedereen in zijn leven een keer drugs moet hebben gebruikt!
Anders mis je echt wat!
 
Lady mel :respect: way the go girl!!!
 
Ik zou het zeker weer doen, als ik morgen dood ga heb ik iig geleefd en heb m`n woordje bij me over hoe het was, andere zeggen snel het is slecht, wat niet tegenwoordig
to beat trix, je begin toch overnieuw dus vocht in je spieren heb je dan ook niet

bij deze door mij vast gesteld, dus je ken roken wat je wil, joepi toch.


wel zou ik minder drinken, zonder schoen en met een klomp thuiskomen is nl geen hobby van me
 
,k zou sker weer gaan gebruiken
maar dan sker niet op m,n 14de
maar lekker op m,n 18de
en ,k zou iniedergeval van de weed afblijfen
vind ,t tog maar kutdrugs
nee, ik zou niet weer beginnen; vroeger had ik ook een geweldige tijd op een feest zonder shit (wat nu minder is)
:xtc: zeker weten van wel :jaja:


paddo's zou ik never nooit gedaan hebben als ik wist wat het was... :/
 
Ik weet het niet! Ik heb heel veel leuke dingen mee gemaakt maar heb ook een paar wazige acties gedaan waar ik mensen mee heb gekwetst...Als ik het zou doen,dan wel op eena andere manier
 
To alkraarder, ja das waar!! dat kan ik dit keer wel verkomen om rug niet te verneuken
bij deze: mensen verneuk je rug niet, die heb je later nog wel nodig, dus niet overbelasten, een slechte houding hebben en vooral stress vermijden!!
ik weet het ook niet, als ik alles nog pcies zou weten hoe t nu in dit leven is gegaan allemaal..
drugs is en blijft leuk, je maakt echt de mooiste dingen mee, maar vanzelf komen de problemen, en die zijn niet grappig meer kan ik je vertellen
 
NEE!!

het maakt gewoon teveel kapot..
Waarom zoveel problemen met drugs ? zoals hier al een paar keer gezegd word ??

Als je je verstand een beetje gebruikt is het gewoon dikke fun.

Dus mijn antwoord is JA tuurlijk zou ik het weer doen, problemen heb ik er nog niet door gekregen hoor, als je dat wel hebt gehad of nog hebt dan ben je wel verkeerd bezig denk ik.

Use your brains and drugs can be a lot of fun (y)