Partyflock

Forumonderwerp · 652929
1102x bekeken
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Door de jaren heen zijn er in de Castlevania-serie al vele titels verschenen, op verschillende consoles.

Post hier je favoriet(en), je ervaringen, je vragen etc...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
super mario bros 1 :yes:

en gelijk mijn vraag:

hoe kom ik door level 1???? :vaag:

;p
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
Castlevania roeleert!!

eigenlijk alle titels, behalve de eerste N64 versie. die was vrij bagger...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk ... alleen is dit topic bedoeld voor de Castlevania serie. De rest zal ongetwijfeld zn eigen topic hebben 8)
Waarschuw beheerder
donateur
hoe gebruik je je zweep op de gameboyversie??? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
hoe kom ik door level 1????

Naar rechts lopen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
hoe gebruik je je zweep op de gameboyversie???

op de knop drukken....

kom op mensen!! het mag serieuzer!!! :S
Waarschuw beheerder
donateur
sowwy :X:X

maar ik vond castlevania opzich wel grappig op de GB.... het vervelende vond ik alleen dat je zo verschrikkelijk traag liep, maar wel weer snel sprong... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij vooral lichtelijk stoort is het dwars door elkaar heenlopen van de verhaallijnen. Zit geen logica in.

Zo gaat de nieuwe Castlevania (Lament of Innocence) ineens terug naar het begin van de Belmont-clan. De hoofdpersoon is de allereerste Belmont, terwijl dit al de *-ste titel is van Castlevania...
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik vond castlevania opzich wel grappig op de GB.... het vervelende vond ik alleen dat je zo verschrikkelijk traag liep, maar wel weer snel sprong...

wat ik nog irritanter vond was het feit dat als je liep je geen achtergrond meer zag...

gelukkig hebben we nu de GBA en de titels daarvoor zijn errug sterk!!!

dez: ja, je woont in canada, ja ze hebben daar LoI al en nee, hier nog niet..... :S
Waarschuw beheerder
donateur
dez: ja, je woont in canada, ja ze hebben daar LoI al en nee, hier nog niet.....

Dit was niet bedoeld om op te scheppen...

De info die ik gaf was niet gebaseerd op het feit dat ik in canada woon, maar op het feit dat dit bv. te vinden is op gamespot.com, dimensionplus.nl of welke andere site dan ook die je iets vertelt over dit spel.
Waarschuw beheerder
donateur
maar toch heb je 'm al gespeeld.. :-D
Waarschuw beheerder
donateur
... Dat wel ... al heb ik problemen met de laatste baas ...O:)

Maar da's een ander verhaal

Waarschuw beheerder
speelde 'm nog fanatiek op de 8bit console :yes:

met hysterische muziekje.. :[

was wel grappig..vond de sequals nogal bagger eigenlijk..sloom..traag..en niet alleen qua gameplay.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
kan me nog herinneren...

ik was castlevania 1 aan het spelen, was al uren bezig en had Dracula bijna dood. heel spannend allemaal. door de spanning had ik last van zweetvoeten dus ik wilde m'n schoenen uit doen.

ik pak m'n schoen, doe 'm uit, gooi 'm weg en BOF!.........

op de (te grote) resetknop van de Nintendo.......

:S

Waarschuw beheerder
mwhehehehe :respect: heeeeeeeel herkenbaar :yes: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Castlevania: 59 piek ....

Console: 139 piek ....

Bovenstaand verhaal van Lanz: Onbetaalbaar!!!! :D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
op dat moment vond ik van niet...
Waarschuw beheerder
donateur
En toch heeft SOTN nog het meeste sfeer ... al zeg ik het zelf.
Waarschuw beheerder
donateur
dat denk ik ook.. zeker als je het voor het eerst speelt...
Waarschuw beheerder
donateur
SOTN is volgens mij de beste castlevania.

Ook Castlevania - Harmony of Dissonance en Aria of Sorrow op de GBA vind ik erg goed .

Het fijnste spelen vind ik toch met de gameboy player en de gamecube , zodat je hem op de TV kan spelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Het fijnste spelen vind ik toch met de gameboy player en de gamecube , zodat je hem op de TV kan spelen.

... En dat lukt niet met een PSX of PS2? :S

Leg uit ...
Waarschuw beheerder
donateur
een gameboy player sluit je aan onder je cube zodat je je GBA spellen op de tv kunt spelen...

en dat lukt je niet met een playstation, nee!!

domme hoer! ;-)
Artiest Neh'kron
Waarschuw beheerder
Uiteraard is de titel Symphony of the Night mijn favoriet, maar dat wist je Dez!
En over de N64 versie, kep hem laatst nog gespeeld. Inderdaad een simpel bagger spel. Hoewel de tweede uitgave natuurlijk beter was ...
Waarschuw beheerder
BTW Dez, wie is dat op je forumfoto?
Waarschuw beheerder
donateur
een gameboy player sluit je aan onder je cube zodat je je GBA spellen op de tv kunt spelen...

Ik had het verkeerd gelezen. Dacht dat het om het TV-verhaal ging. Een PS kan ook op de TV :S
Maar nu hebbik um :D

Z3N: Dat is Joachim Armster, een figuur uit LoI

Waarschuw beheerder
Vond de N64-Castlevania zo slecht nog niet... Wel ff wennen natuurlijk (3D)
SOTN heeft idd een geniale sfeer. Alleen een beetje te RPG-achtig. O.K., das dus een kwestie van smaak, maar ik vind nog steeds dat je een Castlevania gewoon met een sweep moet spelen.

Edit: Oja, en the winner is: Castlevania IV (SNES).
Verder staat alleen de naam Castlevania al voor kwaliteit, zij het nu de 8Bit versies op PC Engine (geniaal!!!) of NES, 16 Bit op de SNES/Mega Drive, 32Bit op Saturn/PSX, 64 Bit op N64. En hopelijk ook op PS2...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik kan i.i.g. wel melden (en dit is niet om op te scheppen) dat Lament of Innocence een stuk beter is dan de N64-versie qua graphics enzo. Helaas is het spel enigszins eentonig en is de muziek niet zo sterk als SOTN. Maar wel een goede sfeer: je hebt wel de wil om door te blijven spelen ... tenminste ... dat heb ik wel 8)

Waarschuw beheerder
en dit is niet om op te scheppen

Niks opscheppen, ben altijd dankbaar voor dit soort info...:)
Nou, ik kan i.i.g. wel melden dat Lament of Innocence een stuk beter is dan de N64-versie qua graphics enzo.

Dat is hun ook geraden, want de Dreamcast versie zag er geweldig uit en was zowat klaar. Er werd echter vanwege Konamis PS2-plannen niet verder aan gewerkt. Heb ik tot op de dag van vandaag nog niet verwerkt, want boycotten kun je ze natuurlijk ook niet (nooit meer Castlevania???)...
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad. Castlevania is een van de titels waar ik een console voor zou kopen. Sterker nog: ik heb toendertijd mijn SNES gekocht om Castlevania IV te spelen. Meesterlijk spel, nog steeds :jaja:

Toch staat SOTN bij mij op 1, Castlevania IV op 2, gedeeld met LOI. Chronicles voor de PS1 is ook leuk, tis net Castlevania IV.

Vampire's Blood (zo heet IV's sequel geloof ik??) vondt ik ook grappig, alleen wat minder. Haalde het niet bij IV.

Waarschuw beheerder
:yes: Volgens kenners is altijd nog "Dracula X" op de PC Engine het beste Castlevania. Ik ben steeds nog aan het zoeken naar dit spel (als het dan een beetje betaalbaar is - volgens mij niet meer intussen). Als ik dat vind koop ik er ook zo een PC Engine erbij :yes:

Heb echter alles al geprobeerd. Je hebt ook goeie PC-Engine Emulators, maar de Dracula X rom vind ik nergens.
Omdat Konami dit juist bij dit spel verboden heeft en bij alle andere Konami games niet, hopen velen nog steeds, dat dit meesterwerk ooit weer op de markt gegooid wordt... (Dit lees ik dus steeds op diverse rom-sites)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nooit van gehoord om eerlijk te zijn :S

Ongetwijfeld zul je gelijk hebben. Waarom zou dat de beste zijn???

Waarschuw beheerder
Had ik ook nog nooit van gehoord voordat ik langzaam begon Castlevanias te verzamelen. Maar je leest het gewoon overal als je ff googled...

een voorbeeld:
Als eines der besten Beispiele hierfür sei "Dracula X" genannt, das alle obengenannten Features in sich vereint und bis heute als bestes "Castlevania" überhaupt gilt und Anfang 90er unter dem Titel 'Castlevania IV' eher schlecht als recht für das SNES umgesetzt wurde.

(retrogaming.de)

Weet niet of je een beetje Duits kunt, maar sites die zich met ouwe spelletjes bezighouden vinden de SNES versie vergeleken met deze in het algemeen maar niks... (very strange, kan het ook niet geloven, maar is blijkbaar zo...)
En daarom ben ik inmiddels toch wel een beetje nieuwsgierig geworden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Duits gaat me wel redelijk af, ook al woon ik er niet meer zo dichtbij (bij het land, dan). Maar ik had er ook eigenlijk nog nooit zo naar gezocht, dus had ik er nog niet van gehoord. Je hebt me i.i.g. weer stof tot denken/surfen gegeven, waarvoor mijn dank ;)

Waarschuw beheerder
Zal ook weer eens op zoek gaan naar die game/rom, is toch al weer een jaartje geleden dat ik het geprobeerd heb...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Mocht je wat informatie en/of beeldmateriaal hebben, wees vriendelijk en deel het met ons 8)

Waarschuw beheerder
8):
http://www.pcengine.it/Dracula/draculax_eng.htm
Waarschuw beheerder
donateur
Heb Castlevania : Circle of the Moon voor de GBA redelijk dood gespeeld 8)

En natuurlijk de orginele versie op de Gameboy. Ik heb zelfs nog eens een versie op de Philips MSX gehad :) Die heette alleen anders...
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik helaas niet over meepraten ... Heb geen GBA :(. Lanz wel 8)

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaa MSX aan de macht!
Home of Solid Snake (H)
Waarschuw beheerder
donateur
Vampire's Blood (zo heet IV's sequel geloof ik??)

Vampire's Kiss, eigenlijk...
Waarschuw beheerder
donateur
Vampire killer :)

Kep wel een Turbo Duo R maar helaas geen Castlevania X :(

Dus als iemand dat schijfje heeft houd ik me aanbevolen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
SOTN IS bij mij verreweg de beste castlevania gewoon alles is er zo perfect daarna vind ik aria of sorrow erg vet van de GBA en the castlevania van de megadrive/genesis

ik heb die nieuwe van ps2 maandje geleden gespeeld leuk hoor maar krijg meer het effect of ik soulreaver ala bloodomen 2 aan spelen ben door het 3d geef mij maar castlevania in 2d blijft het beste :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan persoonlijk nog Castlevania herinneren op de Nintendo 8-bit.

Zelf was ik er niet helemaal weg van maar de tekenfilm waarin hij samen met Megaman, the Princess (de anderen herinneer ik me niet meer zo) inspeelde, vond ik hem super :D

Ik kan me niet meer herinneren hoe die serie ook alweer heette maar het is me altijd bijgebleven!
Waarschuw beheerder
donateur
Die serie heette Captain N

(met als toevoeging "the gamesmaster", geloof ik)

Waarschuw beheerder
idd Captain N

icarus zat daar ook in en Metriod
en ik ken die eerste castle van 8 bit ook nog wel en van de oude gameboy ook nog wel
Waarschuw beheerder
donateur
Over oldschool tekenfilms gesproken... zo zie je ze niet meer :)

Lament of Innocence heb ik nu ook eindelijk tot een einde gebracht en het einde maakt duidelijk dat het inderdaad het eerste spel is in de tijdlijn van de Belmont-family. Ben benieuwd naar de volgende. De muziek en de atmosfeer is zeker goed, maar het kan een stuk beter!

SOTN blijft derhalve nummer 1 bij mij.
Waarschuw beheerder
Ik heb Castlevania op de GBA (1e deel) al 2 jaar.
En nog niet uitgespeeld. :'(
Zit al tijden vast bij het Dracula.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben beidee Castlevania's voor de GBA momenteel tijdelijk kwijt...... baluh

Waarschuw beheerder
beide ? er zijn er 3 :)
Waarschuw beheerder
donateur
mijn fout :-)

ik bedoel de beide die ik heb.

3 heb ik namelijk niet.

Waarschuw beheerder
ok dan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor hen die de GBA-titels niet hebben (namely: myself 8)) ... Hoe zijn deze en waar zijn ze mee te vergelijken?
Waarschuw beheerder
donateur
ze zijn alledrie erg goed in de stijl van Symphony of the Night.
Het verschil is natuurlijk dat SOTN nieuw, verassend en vooruitstrevend was (en het leek in de verste verte natuurlijk niet op Metroid.............­)

Bij GBA titels is het meer: "mooi, een nieuw casteel want de andere heb ik nu wel uitgespeeld".

behalve als je de cartridges kwijt bent, natuurlijk..... :S
Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk ;)

Heb jij ze eigenlijk alle 3?
Waarschuw beheerder
donateur
ik bedoel de beide die ik heb.

3 heb ik namelijk niet.

Waarschuw beheerder
donateur
:$

Waarschuw beheerder
@ Unimatrix:
Kep wel een Turbo Duo R maar helaas geen Castlevania X

Dus als iemand dat schijfje heeft houd ik me aanbevolen

Anders klik je ff me link boven aan... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb Castlevania op de GBA (1e deel) al 2 jaar.
En nog niet uitgespeeld.
Zit al tijden vast bij het Dracula.

Dat gebeurt vaker bij Castlevania games. Weinig moeilijke punten, alleen de eindbaas (doorgaans Darcula zelf) is echt lastig. En ook hier zijn uitzonderingen op of foefjes voor...

Waarschuw beheerder
:yes:
Juiste tactiek vinden en dan zolang spelen tot je het juiste ritme hebt... duurt idd een poosje bij Dracula, alhoewel... 2 jaar [img cacheid=0003befe000e0bf92eb6dd7a1a0039aa4b]http://technoforum.dyndns.org/public_html/ubb/graemlins/boah.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Toch zijn er altijd wel wat geintjes te vinden. Zo bv. in SOTN: als je je shield rod en je dracula shield equipped dan heb je Dracula met 1 minuut tegen de vlakte. Gaat erg hard.

Geldt ook overigens voor de ongelooflijk grote en irritante kutbaas in the reversed castle, helemaal "bovenin" (onderin dus, maar bovenin op de map)
Waarschuw beheerder
donateur
als je je shield rod en je dracula shield equipped dan heb je Dracula met 1 minuut tegen de vlakte. Gaat erg hard

maak er 10 seconden van...

en welke kutbaas bedoel je nu?

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
SNES ownage :)

Waarschuw beheerder
donateur
megaman is 8x beter dan castlevania
Waarschuw beheerder
donateur
nietus!!

tis........
.... anders
Waarschuw beheerder
donateur
en welke kutbaas bedoel je nu?

Diegene die jij voor het eerst helemaal legaal hebt gedaan en daar derhalve eenhalf uur over deed, die grote minotaurus.

Daar waar in het normale kasteel Granfalloon zit, daar zit in dit "reversed castle" deze baas. Met schild en thunder rod of zoiets...
Waarschuw beheerder
donateur
kheb vandaar de eerste 4 levels van castlevania 4 gespeeld op een dreamcast.....

wel leuk om weer te zien, speelt alleen minder als emulatie...
Waarschuw beheerder
donateur
Issie er ook voor de dreamcast dan? :S
Waarschuw beheerder
donateur
nee, Jaap heeft een SNES emulator op de DC en een cd met een hoop SNES games (waaronder CV4, Zelda 3, Super Metroid, Actraiser 1&2 etc).

overigens heb ik zelf thuis CV4, Vampires Kiss, Zelda 3, Super Metroid, Secret of Mana, Secret of Evermore en Lord Of The Rings teruggevonden.... originele cassettes :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Lord of the Rings .. die heb ik ook met genoegen gespeeld :jaja:

Nou hopen dat je ook nog mijn exemplaar van SOTN terugvindt ... Kwestie van tijd 8)
Waarschuw beheerder
donateur
heb vandaag eindelijk de complete soundtrack van SOTN gedownd. Alle 35 traxx (er is ook een hidden track).

Nou verder met CV IV
Waarschuw beheerder
donateur
mag ik meneer er aan herinneren dat het wel eens zou kunnen zijn dat ik die SOTN niet heb???
Waarschuw beheerder
donateur
Mag ... mag ...

Maar ik kijk er niet vanop als het spel na verloop van tijd toch opduikt, zoals ook met CV IV (al was het in dat geval je eigen exemplaar wat je terugvond)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
bij deze....

en wie is michel?
Waarschuw beheerder
donateur
Inmiddels is Lament of Innocence ook in NL uit.

Zijn er al mensen die um hebben? Zo ja: voldoet ie aan de verw8ingen???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
CV 2 :kwijl: meesterwerk CV IS DA BOM!!! :D
geweldige serie heb die lambent of innocence (nog) niet maar komt wel goed (6) :D
Waarschuw beheerder
donateur
heb die lambent of innocence (nog) niet maar komt wel goed

... en?

Heb je um inmiddels?

Waarschuw beheerder
:( nog steeds niet :O moet em nog steeds bestellen...... pfft komt goed ga zorgen dat ik em deze week heb :)
Waarschuw beheerder
Väthischist 27 januari 2004 00:27

Juiste tactiek vinden en dan zolang spelen tot je het juiste ritme hebt... duurt idd een poosje bij Dracula, alhoewel... 2 jaar

2 jaar ja :D
Ik bedoel dat ik dat spel 2 jaar heb een week ofzo ermee gespeeld heb.
In die week had ik hem dus tot Dracula gehaald.
Maar die lukte me nooit.
Toen heb ik op internet een map gedownload waar de ontbrekende 17% aan secret rooms op staan.
Het spel heb ik dus ook uitgespeeld voor 99,5% ofzo :D wel grappig.
Nu ben ik met Golden Sun 2 bezig, maar dat is niet echt zon geweldig spel vind ik.

Waarschuw beheerder
Ja ik heb um, maar dat wist je al, ben nu ook bezig om sotn te regelen, als het goe dis heb ik um zeer binnekort :D:D:D:D is wel een kopie maar da boeit me nie, ik wil da spel graag voor m'n classics collectie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben SOTN vlak voor mn emigratie kwijtgeraakt :'( ... tis alsof ik een stuk van mezelf heb achtergelaten. Maar eens zal ik hem weer bezitten :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
als iemand me nu de crack of serial voor Yewnes (Symbian NES emulator) geeft dan kan ik CV 1,2 en 3 tenminste op m'n telefoon spelen :-D
Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk vind ik dat Konami weer met een castlevania moet komen in de stijl van SOTN... en dan niet voor GBA, maar voor PS2, of bijgeval de Cube....

ik heb LOI nog niet gespeeld maar ik denk nu al dat ie me tegenvalt omdat het gewoon niet kan tippen aan SOTN.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. SOTN is meer afwisselend dan LoI.

Maar toch moet je hem proberen. Er zit zeker een goeie sfeer in het spel en de levels zijn erg mooi, zowel qua graphixx als ... ja sfeer he :)

Het spel is wat kort en wat eentonig, maar toch zeker een goed opstapje naar een veelbelovend vervolg voor PS2 qua mogelijkheden.
Waarschuw beheerder
donateur
maar toch zeker een goed opstapje naar een veelbelovend vervolg voor PS2 qua mogelijkheden

daar geloof ik niet zo in... dat hadden ze ook bij de N64... ipv daar een lekkere sidescroller voor te maken moest het zonodig 3D zijn, met alle narigheid van dien....

CV hoort nou eenmaal niet 3D te zijn, vind ik...

maar ik kan natuurlijk pas een oordeel geven als ik LOI ook daadwerkelijk gespeeld heb..
alleen dat duurt nog ff...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
SUPER CASTELVANIA 4 :respect: alleen die muziek al!!!!!

perfectie heeft een naampje!

Waarschuw beheerder
wie heeft er Dracula X gespeeld op de Nec?
Waarschuw beheerder
donateur
SUPER CASTELVANIA 4 alleen die muziek al!!!!!

perfectie heeft een naampje!

CV 4 was inderdaad een geweldig spel... (is het nog steeds)... toen ik die voor het eerst zag kon ik m'n ogen niet geloven! daar moet ik bij zeggen dat toen de SNES nog niet in Nederland uit was en ik de allereerste versie op de toenmalige import Super Famicom speelde. Het gevoel daarbij: onbeschrijvelijk.

overigens is dat ook het spel dat een paar kameraden toen aan de spelcomputer heeft verslingerd (waaronder Deztro :-)).
Waarschuw beheerder
Castlevania: LOI voor de PS2 vond ik wel vet, maar SOTN is beterzz
Waarschuw beheerder
donateur
overigens is dat ook het spel dat een paar kameraden toen aan de spelcomputer heeft verslingerd (waaronder Deztro ).

Zeg dat wel. Alleen om dat spel te huren heb ik een SuperNES aangeschaft, toendertijd voor 400 gulden. Dat was een hoop kranten bezorgen toendertijd :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dat was een hoop kranten bezorgen toendertijd

nu nog steeds...
Waarschuw beheerder
donateur
Om nog even terug te komen op Lament of Innocence:

Als je hem voor de eerste keer uitgespeeld hebt kan je hem nog een keer spelen met een ander character of in de crazy mode. Het spel was de eerste keer makkelijk, maar in de crazy mode is hij (vooral in het begin) ziekelijk moeilijk! Het is een behoorlijke uitdaging om hem dan nog uit te spelen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond "Van Helsing" ook een zeer hoog CV gehalte hebben :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
De film of het spel? Heb het spel nl. nog niet gespeeld.

Heb wel navraag gedaan en het moet erg goed zijn als je van Devil May Cry houdt (zo zegt men hier)...
Waarschuw beheerder
donateur
ik bedoelde de film
Waarschuw beheerder
donateur
De film was zeker goed, alleen vondt ik het een beetje te veel in 1 film: weerwolf, frankenstein, jeckel&hyde, dracula ... Misschien was het iets beter als het alleen dracula was geweest ... beetje zoals in het spel: een lange speurtocht door een kasteel zeg maar. Maar verder was de film erg goed ...
Waarschuw beheerder
donateur
Als je hem voor de eerste keer uitgespeeld hebt kan je hem nog een keer spelen met een ander character of in de crazy mode.

Dat character is Joachim Armster, een baas in het spel. als je hem daarmee uitspeelt kan je hem NOG een keer spelen met een klein pompoenventje. Erg geinig. Ben benieuwd of er daarna NOG wat komt :S
Waarschuw beheerder
donateur
AMSTERDAM - Nintendo heeft aangekondigd tijdens een persconferentie in Tokyo met een nieuwe gameconsole op de markt te komen. Het nieuwe apparaat heeft als codenaam 'Revolution' gekregen. Het gameconcern wil hiermee de strijd aangaan met concurrent Sony.

Satoru Iwata, CEO van Nintendo, wilde geen details prijsgeven over het nieuwe systeem. De CEO is bang dat de concurrentie het idee zal gaan stelen. Wel beloofde hij dat het prototype begin 2005 zal worden getoond.

ik ben benieuwd.....

"Castlevania Revolution" ....
Waarschuw beheerder
donateur
Begin 2005? dan al?????

Waarschuw beheerder
eerst zien, dan geloven
Waarschuw beheerder
donateur
begin 2005 zal het prototype worden getoond... dan duurt het nog wel zeker een half jaar tot dat ding in Japan uit is en daarna pas naar Amerika en Europa zal komen (waardoor onze hoer Deztr0 'm dus eerder ziet dan mij :[ )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
waardoor onze hoer Deztr0 'm dus eerder ziet dan mij

Ik bemerk enige jaloezie 8)
...

Als het goed is ben jij "begin" volgend jaar hier. Misschien is hij er dan wel ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Super Castlevania ... duidelijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gek ... ik hoor nergens "bloodlines" voorbij komen ...

Waarschuw beheerder
idd Bloodlines op de Megadrive/Genesis (y) vet hoor

Waarschuw beheerder
heeft iemand hier ooit wel eens Dracula X gepeeld op de Turbo Graphx CD?
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond bloodlines niet ze geweldig, geloof ik... :S

maar dit kan te maken hebben met het feit dat ie vergeleken met CV4 kwalitatief redelijk minder was...

zal 'm binnenkort weer eens proberen :jaja:

Waarschuw beheerder
Super Castlevania 4 is idd niet te overtreffen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond bloodlines niet ze geweldig, geloof ik...

maar dit kan te maken hebben met het feit dat ie vergeleken met CV4 kwalitatief redelijk minder wa...

Mee eens. Om maar niet te spreken van: behoorlijk hetzelfde...
Waarschuw beheerder
donateur
Binnenkort LOI maar eens kopen... hij is afgeprijst bij Bart Smit :jaja:

Waarschuw beheerder
speelde het alleen ooit op de 8bit volgens mij :vaag:

Waarschuw beheerder
ik vind de GameBoy Advance games ook wel erg goed btw :yes: heb ze allemaal
Castlevania Harmony Of Dissonance vind ik de mooiste van die portable versies
Waarschuw beheerder
donateur
Lanz: het wordt tijd dat je hem speelt 8)
Hij is best mooi :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb 'm!! :-D

Toys R Us is lief :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk :D

en? eerste oordeel/indruk?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb maar even gespeeld maar de eerste indruk is erg goed.... alleen jammer dat ik een save point miste en daardoor game over was :S

zeer goede graphics, ouderwets goede CV-tunes en erg veel sfeer... ook het feit dat je echt rondloopt door het kasteel (integenstelling tot CV64) maakt veel goed...

en de vechttechnieken.. (k)

alleen de surround laat me helaas in de steek...
Waarschuw beheerder
donateur
Updates zijn altijd welkom in dit topic ...
Waarschuw beheerder
donateur
alleen de surround laat me helaas in de steek...

...of je zet het ff aan bij de options... :S
Waarschuw beheerder
donateur
is idd een optie
Waarschuw beheerder
donateur
die Succubus is irritant... :[

ben ik vanavond de hele avond mee bezig geweest en het wijf is nog niet dood.... :@
Waarschuw beheerder
donateur
Dan heb jij erg veel gespeeld (er vanuit gaande dat je het hele spel op logische volgorde hebt gedaan)!
Waarschuw beheerder
donateur
grappig detail:

toen ik zondagochtend opstond deed ik de ps2 aan, start LOI en het mens (met vleugels) lag binnen 5 minuten op de grond te kreunen...

en daar spendeer je dan je hele zaterdagavond aan :@

gisteren de "forgotten one" geprobeerd maar die is niet lief... :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker niet, dat is een hoer. Vooral in het laatste stadium...
Waarschuw beheerder
donateur
ik lag er in de 2e uit... :-)
Waarschuw beheerder
donateur
tis een hoer :jaja:

heb je hem inmiddels al?
Waarschuw beheerder
donateur
neu.... heb de laatste dagen niet zo veel gespeeld (...) en ben een beetje in het kasteel wat orbs en wapens en popadums en shit aan het verzamelen.... :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, als je er voor de eerste keer doorbent kan je opnieuw beginnen in de hard mode en in de Joachim mode.

Die hard mode is een mooie uitdaging al zeg ik het zelf...
Waarschuw beheerder
donateur
Ben momenteel zelf ernstig verslingerd aan Harmony Of Dissonance :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
na een paar weken van niet-spelen heb ik death dan nu toch verslagen... ook dit was best een zenuwen-baas, al was het maar omdat je niet te gehaast bij die gozer moet doen en alles beheerst moet overdenken.... best apart...

ben nu bezig in Joachim mode...

Waarschuw beheerder
en ook Castlevania blijft (y) alle 2d games joeppie :p
Waarschuw beheerder
donateur
en zoals wel vaker bij CV:

wat een waardeloos einde :S
kasteeltje valt in elkaar, hoofdpersoon rent weg, kasteeltje kapot, credits... :/

Waarschuw beheerder
tja,das wel waar maar het gaat uiteindelijk om het spel zelf tog? :p
Waarschuw beheerder
donateur
klopt... doch van een playstation 2 spel verwacht je toch een leuk einde...

SOTN was wat dat betreft wel leuker.... wel het standaard "kasteel wordt gesloopt" einde, maar toch indrukwekkend.

het enide van LOI duurt ongeveer een minuut voordat de credits beginnen.. :/

Waarschuw beheerder
oh :s Synphony of the night :lief: dat was voor mij de laatste mooie Castlevania
Waarschuw beheerder
donateur
SOTN was super!!!!

LOI is leuk...

Waarschuw beheerder
Persoonlijk vind ik Castlevania 1 op de NES toch wel de moeder der Castlevania's... zo nu en dan stof ik mijn NES eens af en gooi o.a. Castlevania 1 er in... hij blijft leuk!
Waarschuw beheerder
donateur
zo nu en dan stof ik mijn NES eens af en gooi o.a. Castlevania 1 er in...

Goeie zaak (Y)

LoI is inderdaad leuk. Velen vonden dit een beetje een tegenvaller. Het is leuk, niet geweldig. En dat komt meerendeels door de geringe lengte van het spel en het waardeloze einde.

doch van een playstation 2 spel verwacht je toch een leuk einde...

Inderdaad ... en een langer verhaal...

Waarschuw beheerder
Persoonlijk vind ik Castlevania 1 op de NES toch wel de moeder der Castlevania's...

Das niet zo vreemd als eerste Castlevania ;P Maar ik snap wat je bedoeld :) Toch vind ik Super Castlevania het vetst! Een hoogtepunt in de game geschiedenis! :RESPECT:
Waarschuw beheerder
donateur
Toch vind ik Super Castlevania het vetst! Een hoogtepunt in de game geschiedenis!

Zeker mee eens! Vooral voor de tijd dat het uitkwam. Alleen jammer dat de opvolger (Vampire's Kiss) zo tegenviel :S
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste Castlevania is volgens mijn Vampire Killer op de MSX :)

Waarschuw beheerder
nee das Castlevania in de speelhal ;)

Waarschuw beheerder
Zeker mee eens! Vooral voor de tijd dat het uitkwam. Alleen jammer dat de opvolger (Vampire's Kiss) zo tegenviel

En ik kan niks anders dan je gelijk geven... Van zo een meesterlijk spel verwacht je toch tenminste een aanemelijk vervolg niet zo belabberd :( Jammer...

donateur! De eerste Castlevania is volgens mijn Vampire Killer op de MSX

Mja ik had geen MSX dus dat wist ik niet weer wat geleerd :)

Waarschuw beheerder
:respect: www.vgmuseum.com :Respect:

Hehe wel leuk dat je het ff op ging zoeken ;P
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb hier nog een msx staan:D, met vampire killer, metal gear en nog wat leuke spelletjes
Waarschuw beheerder
donateur
t is alleen de vraag of ie t nog doet
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop het voor je
:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
2lanz, bekend met de msx?
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er 2 gehad. een msx 1 (met bandjes) en een msx 2 (met tapes).

helaas had ik toen nog niet door dat een SNES cartridge weliswaar in een msx2 slot past maar dat het niet voor elkaar bestemd is.... gaf wel een mooi rookwolkje :/
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe, dat is idd niet zo handig:D
Ik heb ook een msx 2 met diskette's en bandjes. Spelletjes zoals DragonSlayer (II en IV) en Zanac zullen me nog lang bijblijven:respect: en maze of gallious natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Kings Valley (1&2) :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
o ja dat was met die houweeltjes, meesterlijk ook
Waarschuw beheerder
donateur
wel geining dat je al die shit kent. ik ken maar weinig mensen die een msx hebben gehad, terwijl het toentertijd echt wel een vet dingetje was. Later is ook nog een msx 2turbo uitgekomen, maar die heb ik helaas niet meer gehad. Ken je die rpg, ik kom niet helemaal op de naam, iets van highlight toevallig? Je had er drie delen van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee... ken ik niet... :/

mijn eerste computer was een of andere vage philips (als ik weet welke dan zal ik het hier posten)... daarna ook nog een armstrad cpc 128 gehad... was ook erg revolutionair voor die tijd.. heb ik ook nog wat domme basic-programmaatjes voor geschreven (vond ik best knap van me, destijds)
Waarschuw beheerder
donateur
ja basic, met goto list enzo. Het spelletje heet trouwens Hylide wat ik bedoelde. Ik heb nog computerles gehad in basic op een msx, niet veel van overgebleven nu maar ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit nu op google ff te kijken voor een emulator, zo te zien zijn er genoeg te vinden. Nog ff checken of er wat spelletjes voor te vinden zijn, lijkt me wel geining msx'en op me pc
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb RU MSX

werkt goed :)

Ik zelf ook nog een msx computer :)

Ook heel veel orginele software (cardridges)

Waaronder Vampire killer , de Nemesis serie (behalve salamander) maar ook ,Snatcher, SD Snatcher en metalgear 2 :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kings Valley (1&2)

Ik speelde ze vroeger altijd bij een maat van me. Heb ze nu op emulator (BlueMSX).

Kings Valley, Circus Charlie, Athletic LAnd, Arctic Adventure, Boulderdash ... al die simpele shit van vroegah. Leuk :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
ik neem aan dat jullie classic-console vriendjes alle links van emu's wel gaan plaatsen....

toch? :-)
Waarschuw beheerder
donateur
goed om die namen nemesis en salamander weer eens te horen:D, was ik alweer helemaal vergeten. Vooral salamander met z'n tweeen is echt dope:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
2Lanz hier kan je blue msx downloaden http://www.zophar.net/msx.html
en hier een hele zooi games http://xydirect.com/msx/ je kan er van alles vinden:kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:D ik heb nu gewoon letterlijk zo'n beetje alle games die ik ooit op de msx gespeeld heb op me pc'tje

Waarschuw beheerder
castelvanie altijd wel leuk, vond de n64 top klinkt vreemd voor de meeste maar het was best een goed spel en de bazen waaren vett:P

ook dat laaste spel op de GBA was zeer verslaven

Waarschuw beheerder
www.romnation.net

Dit bezit alles :D

Waarschuw beheerder
super castlevania 4 voor de snes!!
[img cacheid=000709450012ea6c09940beb1a0062c53c]http://www.wishtrade.com/AZVideogames/SNES/Review/Images/scast4.jpg[/img]

symphony of the night!
[img cacheid=0013283c0012ea7a6de700431a0062c53c]http://members.aol.com/HughSterb/reviews/drac/boxshot.gif[/img]

Werkzaam bij Soma-Cruz
Artiest Soma-Cruz
Waarschuw beheerder
Ik ben De, Het & Een Vania-Addict!!! Heb nu 21 Vania titels....

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0007095b0012ea88e2966f911a0062c7a5]http://www.vgmuseum.com/mrp/cv-loi/screens/eurologo.gif[/img]
!!!!!!!MANIA!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mos is de vania man!! hij loopt nog net niet met een zweep over straat!! :)

Waarschuw beheerder
als ik er 1 heb, doe ik het ook zeker!!
Waarschuw beheerder
Die Castlevania van de 8 bit was de 1 met de beste gameplay

(ben owk helemaal 8 bit fan ) :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
ik verbaas me de laatste tijd een beetje hoeveel mensen retro-gaming leuk vinden... er zijn best veel 8 bit fans op PF (y)

Waarschuw beheerder
idd!!! denk dat dat ook te maken heeft met de voorgekoude fantasieen van tegewoordig... eerder had je een paar blokken op het schrem en daar moest je het maar mee doen, dus werdt je aan je [grotendeels] eigen fantasie overgelaten en daarbij had je ook meer duistere geheimen die meneer nintendo soms zelf niet eens verklapte... en dan de muziekjes :p deze ingredieenten kom je deze tijd niet echt meer tegen [helaas]

of ben ik de enige die hier zo over denk?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor, ik ben het geheel met je eens... de games van tegenwoordig zijn niet origineel meer en draaien alleen nog maar op graphix... kan ook leuk zijn maar we kennen het nu wel..

Lament of Innocence is grafisch bijvoorbeeld erg mooi, muziek ook en het speelt ook lekker...

maar het is geen castlevania :/

Waarschuw beheerder
Vania hoort gewoon een Arcade game te zijn... hij is 2d geboren, laat hem dan ook zo sterven!
Waarschuw beheerder
donateur
..... en daarna zo voortleven :-)

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
donateur
De 1e 2 voor de NES en de 1e voor de Gameboy. Vond hem vrij moeilijk, kwam nooit langs die grote draak toen ik het spel nog niet zo lang had :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alucard: post ff je 21 titels dan, ben benieuwd :D

Retro-gaming roeleert. Lekker simpel. Toch weer eens wta anders dan deze hi-tek wereld :jaja:

Waarschuw beheerder
vette shit was dat...... :D

Waarschuw beheerder
[img]http://gamingredients.com/features/historyofcastlevania/images/cv1c.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Kicke foto, DD!!

:jaja:

Waarschuw beheerder
Voor de geïnterreseerden die veel vroeger weg hebben gegooid etc. Stuur maar een pb dan link ik je door naar 2 sites met zeer veel retro games heb zo al me SNES volledig uitgerust met bijna elke game dat ik zoek, Master System idem en NES gehaald :)

Waarschuw beheerder
Vampire Killer [MSX]

Castlevania 1
Castlevania 2 [Simon's Quest]
Castlevania 3 [Dracula's Curse] [NES].

The Castlevania Adventure [Japans & Europees]
Castlevania 2 [Belmont's Revenge]
Castlevania Legends [GB]

Super Castlevania 4
Castlevania [Vampires Kiss] [SNES]

Castlevania [Americaans & Europees]
Castlevania [Legacy Of Darkness] [N64]

Castlevania [The New Generation] [Megadrive]

Castlevania [Symphony Of The Night]
Castlevania [Chronicles] [PS1]

Castlevania [Circle Of The Moon]
Castlevania [Harmony Of Dissonance]
Castlevania [Aria Of Sorrow] [GBA]

Castlevania & Cotra [Konami Collector's Series] [PC]

Castlevania [Lament Of Innocence] [PS2]

Waarschuw beheerder
er komt nog een deel uit [als dat nog door gaat] voor de Dreamcast [Castlevania Resurrection] en ik moet nog wel een hoop delen zien te bemachtigen... ik kan ze wel krijegn op Ebay, maar ben blut :(

ik heb trouwens ook nog een poster van: Castlevania 3 [Dracula's Curse] en Castlevania [The New Generation]
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik mij niet vergis is er ook een castlevania voor de Nintendo DS aangekondigt :)

Waarschuw beheerder
en waar heeft Gij deze info vandaan?? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik mij niet vergis is er ook een castlevania voor de Nintendo DS aangekondigt

Dat zal vast wel. En er zal, al dan niet op termijn, ook wel een mario, een zelda en een metroid komen. Dat zijn toch wel de best verkopende titels voor nintendo die een beetje interessant zijn :)

Waarschuw beheerder
en waar heeft Gij deze info vandaan

Dat kan je zo gokken ;)

Waarschuw beheerder
mmm... ik vraag het me af... Castlevania back in 3d voor de Nintendo... hopenlijk is ie niet zoals de rest van de 3d titels

Waarschuw beheerder
of hij komt terug in 2d... pppfff ik zoek wel even!
Waarschuw beheerder
donateur
Alucard: misschien wordt het wel heel wat in 3d! Er is in ieder geval heel wat mogelijk en men weet dat LoI wel leuk was, maar niet geweldig ...

Waarschuw beheerder
ik heb helaas slechte ervaring met de 3d titels... terwijl bijna alle 2d echt master zijn!!! waarom blijven ze niet gewoon bij hun roots [doe ik toch ook] :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent, in tegenstelling tot de makers van de games, niets verplicht t.o.v. de eisen van de vooruitgang cq moderne gamer.

Helaas voor ons zij dus wel :S
Waarschuw beheerder
donateur
:)

hij wordt 2d volgens mij :)

Beter

http://www.cube-europe.com/news.php?nid=6666

verder staat heel het net er vol mee als je goed zoekt :)
Waarschuw beheerder
donateur
cq

??

Waarschuw beheerder
[img cacheid=001328a40006267674b23bb31a00636c30]http://images.allgameworld.com/Dossiers/histoire/nes2.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00013d740002b60c06fe01391a00636cde]http://www.nemoprod.net/emu/console/neshot/zelda.gif[/img] zelda!!!!
ja nu hebben jullie er om gevraagd...als er iemand 8-bit nes idioot is dan ben ik t wel!!
in de goeie tijden met de nes heb ik met alucard en devon miles zo veel ernstige dingen beleeft met en door die nes...we hebben zelfs een nintendo clubje gehad bij alucard in de schuur!
kijk je kunt gewoon nostalgisch doen over die 8-bit en of sentimenteel...maar als je als je s zou weten hoe duister eigenlijk die games waren!!
er zaten toen nog verborgen levels in games die niet alleen verborgen waren om de hardcore gamer bezig te houden...nee die zaten er omdat japanse programmeurs waren die bezeten waren van vreemde mythologiën..hoezo vreemd!!
En dan komt nog t meest bizarre.......
als een mens electronische klanken van een bepaalde toon of frequentie lang en intensief luisterd kun je je, zonder dat je't weet, open stellen voor t paranormale....
en, goh, wat toevallig!, de meeste spellen van de 8-bit nes heeft van die tonen of frequenties.....
ja vergezocht mischien maar t blijft toch wel een nadenker...!

Waarschuw beheerder
[img cacheid=001328a60012fb98105cb5b31a00636e10]http://www.consoles-otaku.com/dossiers/Castlevania_la_chronique/s.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En dan komt nog t meest bizarre.......
als een mens electronische klanken van een bepaalde toon of frequentie lang en intensief luisterd kun je je, zonder dat je't weet, open stellen voor t paranormale....
en, goh, wat toevallig!, de meeste spellen van de 8-bit nes heeft van die tonen of frequenties.....
ja vergezocht mischien maar t blijft toch wel een nadenker...!

:D

Dat is nou niet direct het eerste wat me bezighoudt als ik aan het retro-gamen ben
Waarschuw beheerder
donateur
toch heeft ie wel gelijk... misschien dat dat het spelen met de 8 bit altijd speciaal heeft gemaakt ?

in vond Vania op de 8 bit op de 1 of andere manier altijd duisterder dan de versies op 16 bit en hoger. deze waren wel stijlvol, maar niet duisterder....

ik vind het iig een enorm interessante theorie die het hele gebeuren weer een andere dimensie geeft :jaja:

alleen nu verneukt dat plaatje van Zimon de lay out :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
paul: enorm bedankt voor de msx emulator (y)

werkt echt geweldig, zeker in fullscreen mode
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
paul: enorm bedankt voor de msx emulator

werkt echt geweldig, zeker in fullscreen modelaatste aanpassing: 8 september 2004 11:24

My pleasure :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
en ik heb 'm te downloaden gezet, zoals je wellicht ziet :-)
Waarschuw beheerder
donateur
idd...

ik heb het ook ergens van een nederlandse server weggeplukt. Dit was alles wat ik kon vinden ...
Waarschuw beheerder
donateur
ik zal Shareazaa er eens op los laten :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben momenteel weer bezig met Aria of Sorrow. Heb ik een tijdje links laten liggen, maar ben er nu weer mee verder gegaan ...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben m'n GBA kwijt :( en m'n HOD :(

maar goed, ik irriteerde me toch al aan de GBA 1 :/
Waarschuw beheerder
donateur
VBA doet wonderen 8)

Maar als je het origineel wilt hebben dan heeft Tamara HoD nog wel voor je geloof ik ...

Waarschuw beheerder
VBA... dat is toch een emulator??

trouwens... shared er hier ook iemand wat
van die soundtracks van Castlevania [op soulseek]?? moet echt die van Syphony of the night een keer helemaal hebben!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat ik je daarmee kan helpen, Alu :jaja:

Waarschuw beheerder
en...lay-out beter zo..?
en geen 2de vania topics dus hier op flock...
dan krijg ik de zweep..hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou net zeggen ... HOOGSTPERSOONLIJK krijg je um (6)

(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Muziek van castlevania ?

Kijk op http://www.otaku.com

Ik heb hier mijn metalgear en snatcher gekocht , en lijkt me betrouwbaar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon downloaden is goedkoper. Ben je nou nederlander of niet? 8)

Waarschuw beheerder
hahahaha....Deztr0 rules!
Waarschuw beheerder
donateur
Een verzamelaar koopt , copieën hebben geen waarde :)

Mijn orginele Metal Gear 2 is al heel wat meer waard dan wat die in de winkel gekost heeft bv
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha....Deztr0 rules!

Ik merk hier dat jij weer probeert krediet op te bouwen om de zweep te ontlopen ...

Lukt je aardig 8)

Een verzamelaar koopt , copieën hebben geen waarde

Zit ook wat in
Waarschuw beheerder
donateur
Unimatrix : :respect:

zimon : :knuffel:

Dez: :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat heb ik nou weer gedaan dan? Geen :respect:? Geen :hug:?
Waarschuw beheerder
donateur
dat je niet begrijpt dat een kopie geen waarde heeft... tssssk :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik toch alles moest gaan kopen wat ik op me computer heb staan, dan was ik nou HEEEEL arm :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dat geldt voor mij ook , maar niet voor mijn Castlevania spellen (eigelijk voor mijn hele console/msx collectie)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je nou nederlander of niet?

hoor eens wie het zegt :/
Waarschuw beheerder
donateur
Had ik het over mezelf dan?

Buiten dat: ik ben nog steeds nederlander 8)
Waarschuw beheerder
donateur
je bent een overloper :@

ontopic: vanavond eens Vania spelen op m'n nieuwe breedbeeld tv :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je bent een overloper

:nee:

vanavond eens Vania spelen op m'n nieuwe breedbeeld tv

je bent een opschepper :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
niet :@

ik wilde gewoon ontopic blijven :/
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha!

Aangepast he? Boefje!
Waarschuw beheerder
donateur
nee :S
Waarschuw beheerder
donateur
om dan ook maar weer omtopic te gaan: Heb gisteren Aria of Sorrow uitgespeeld.

Eerst had ik een kut-einde, veel te simpel. Die eindbaas ook :S. Dus ik snuffelen bij walkthroughs (er moet toch meer zijn...) blijkt dat er een heel ander en veel spectaculairder einde is, mits je bepaalde souls hebt ge-equipped.

Ik had ff niet in de gaten dat dat ook in de Ancient Books stond ... stom stom stom

Maar goed: het andere einde is erg mooi. Ook mooi verhaal!

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
donateur
ooooeewww....

iemand (ik) heeft geluk gehad vandaag... :/

Connection Rejected: 205.166.76.26 - Nintendo of America NINTENDO-COM (NET-205-166-76-0-1),Nintendo of America [NINTENDO-COM] (09-22-2004 @ 23 : 39: 18 )

long live Peerguardian :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben nu die OST van Harmony Of Dissonance aan't luisteren.. echt vette deuntjes! lekkere zware bassen :) ga helemaal uit m'n naat!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Connection Rejected: 217.18.19.112 - Sony Computer Entertainment Europe (09-22-2004 @ 23:46:56 )

:/

Waarschuw beheerder
is het een rare vraag als ik je vraag waar je het over hebt... Lanz??
Waarschuw beheerder
donateur
peerguardian :jaja:

is een klein programma dat een lijst bij houdt van IP adressen die via Peer to Peer programma's (Kazaa, Soulseek, DC++) het Internet afzoeken naar aanbieders van software en films. Als zo iemand iets van je wil downloaden dan wordt dit geblokkeerd en je IP adres (dus) niet vrij gegeven.

In mijn geval probeerde dus zowel Nintendo als Sony me te traceren.

Waarschuw beheerder
oei oei... illegaal bezig mien jong??
Waarschuw beheerder
donateur
beetje maar :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me dan geen overbodige luxe 8)

Goeie tip :jaja:

Waarschuw beheerder
Ach arme Lanz :)

Mja zodra ik het hele ftp gebeuren heb ontdekt stuur ik je me 10.000+ nes roms :P
Waarschuw beheerder
donateur
Samaan ... vriend ... O:)

Waarschuw beheerder
Hahaha Dez ook jij zal het vanzelf zien zodra ik me kan aanmelden :P

Heb overigens ook nog een kleine 1000+ aan SNES :)
Waarschuw beheerder
donateur
een kleine 1000+ aan SNES

ZIJN er wel eens zo veel? :S

Man, jij bent echt een verzamelaar 8)

Waarschuw beheerder
Hehe mja :)

Ik heb iig al op 30 Snes games, 35 NES games, 32 Megadrive games en 23 Master System games de copyright :) Die heb ik herkocht zeg maar ;)