3143x bekeken
ze zijn alledrie erg goed in de stijl van Symphony of the Night.
Het verschil is natuurlijk dat SOTN nieuw, verassend en vooruitstrevend was (en het leek in de verste verte natuurlijk niet op Metroid.............)
Bij GBA titels is het meer: "mooi, een nieuw casteel want de andere heb ik nu wel uitgespeeld".
behalve als je de cartridges kwijt bent, natuurlijk.....
Het verschil is natuurlijk dat SOTN nieuw, verassend en vooruitstrevend was (en het leek in de verste verte natuurlijk niet op Metroid.............)
Bij GBA titels is het meer: "mooi, een nieuw casteel want de andere heb ik nu wel uitgespeeld".
behalve als je de cartridges kwijt bent, natuurlijk.....
Toch zijn er altijd wel wat geintjes te vinden. Zo bv. in SOTN: als je je shield rod en je dracula shield equipped dan heb je Dracula met 1 minuut tegen de vlakte. Gaat erg hard.
Geldt ook overigens voor de ongelooflijk grote en irritante kutbaas in the reversed castle, helemaal "bovenin" (onderin dus, maar bovenin op de map)
Geldt ook overigens voor de ongelooflijk grote en irritante kutbaas in the reversed castle, helemaal "bovenin" (onderin dus, maar bovenin op de map)
nee, Jaap heeft een SNES emulator op de DC en een cd met een hoop SNES games (waaronder CV4, Zelda 3, Super Metroid, Actraiser 1&2 etc).
overigens heb ik zelf thuis CV4, Vampires Kiss, Zelda 3, Super Metroid, Secret of Mana, Secret of Evermore en Lord Of The Rings teruggevonden.... originele cassettes
overigens heb ik zelf thuis CV4, Vampires Kiss, Zelda 3, Super Metroid, Secret of Mana, Secret of Evermore en Lord Of The Rings teruggevonden.... originele cassettes
Väthischist 27 januari 2004 00:27
Juiste tactiek vinden en dan zolang spelen tot je het juiste ritme hebt... duurt idd een poosje bij Dracula, alhoewel... 2 jaar
Juiste tactiek vinden en dan zolang spelen tot je het juiste ritme hebt... duurt idd een poosje bij Dracula, alhoewel... 2 jaar
2 jaar ja
Ik bedoel dat ik dat spel 2 jaar heb een week ofzo ermee gespeeld heb.
In die week had ik hem dus tot Dracula gehaald.
Maar die lukte me nooit.
Toen heb ik op internet een map gedownload waar de ontbrekende 17% aan secret rooms op staan.
Het spel heb ik dus ook uitgespeeld voor 99,5% ofzo
Nu ben ik met Golden Sun 2 bezig, maar dat is niet echt zon geweldig spel vind ik.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. SOTN is meer afwisselend dan LoI.
Maar toch moet je hem proberen. Er zit zeker een goeie sfeer in het spel en de levels zijn erg mooi, zowel qua graphixx als ... ja sfeer he
Het spel is wat kort en wat eentonig, maar toch zeker een goed opstapje naar een veelbelovend vervolg voor PS2 qua mogelijkheden.
Maar toch moet je hem proberen. Er zit zeker een goeie sfeer in het spel en de levels zijn erg mooi, zowel qua graphixx als ... ja sfeer he
Het spel is wat kort en wat eentonig, maar toch zeker een goed opstapje naar een veelbelovend vervolg voor PS2 qua mogelijkheden.
maar toch zeker een goed opstapje naar een veelbelovend vervolg voor PS2 qua mogelijkheden
daar geloof ik niet zo in... dat hadden ze ook bij de N64... ipv daar een lekkere sidescroller voor te maken moest het zonodig 3D zijn, met alle narigheid van dien....
CV hoort nou eenmaal niet 3D te zijn, vind ik...
maar ik kan natuurlijk pas een oordeel geven als ik LOI ook daadwerkelijk gespeeld heb..
alleen dat duurt nog ff...
laatste aanpassing
SUPER CASTELVANIA 4 alleen die muziek al!!!!!
perfectie heeft een naampje!
perfectie heeft een naampje!
CV 4 was inderdaad een geweldig spel... (is het nog steeds)... toen ik die voor het eerst zag kon ik m'n ogen niet geloven! daar moet ik bij zeggen dat toen de SNES nog niet in Nederland uit was en ik de allereerste versie op de toenmalige import Super Famicom speelde. Het gevoel daarbij: onbeschrijvelijk.
overigens is dat ook het spel dat een paar kameraden toen aan de spelcomputer heeft verslingerd (waaronder Deztro
Castlevania: LOI voor de PS2 vond ik wel vet, maar SOTN is beterzz
Om nog even terug te komen op Lament of Innocence:
Als je hem voor de eerste keer uitgespeeld hebt kan je hem nog een keer spelen met een ander character of in de crazy mode. Het spel was de eerste keer makkelijk, maar in de crazy mode is hij (vooral in het begin) ziekelijk moeilijk! Het is een behoorlijke uitdaging om hem dan nog uit te spelen!
Als je hem voor de eerste keer uitgespeeld hebt kan je hem nog een keer spelen met een ander character of in de crazy mode. Het spel was de eerste keer makkelijk, maar in de crazy mode is hij (vooral in het begin) ziekelijk moeilijk! Het is een behoorlijke uitdaging om hem dan nog uit te spelen!
De film was zeker goed, alleen vondt ik het een beetje te veel in 1 film: weerwolf, frankenstein, jeckel&hyde, dracula ... Misschien was het iets beter als het alleen dracula was geweest ... beetje zoals in het spel: een lange speurtocht door een kasteel zeg maar. Maar verder was de film erg goed ...
Als je hem voor de eerste keer uitgespeeld hebt kan je hem nog een keer spelen met een ander character of in de crazy mode.
Dat character is Joachim Armster, een baas in het spel. als je hem daarmee uitspeelt kan je hem NOG een keer spelen met een klein pompoenventje. Erg geinig. Ben benieuwd of er daarna NOG wat komt
AMSTERDAM - Nintendo heeft aangekondigd tijdens een persconferentie in Tokyo met een nieuwe gameconsole op de markt te komen. Het nieuwe apparaat heeft als codenaam 'Revolution' gekregen. Het gameconcern wil hiermee de strijd aangaan met concurrent Sony.
Satoru Iwata, CEO van Nintendo, wilde geen details prijsgeven over het nieuwe systeem. De CEO is bang dat de concurrentie het idee zal gaan stelen. Wel beloofde hij dat het prototype begin 2005 zal worden getoond.
Satoru Iwata, CEO van Nintendo, wilde geen details prijsgeven over het nieuwe systeem. De CEO is bang dat de concurrentie het idee zal gaan stelen. Wel beloofde hij dat het prototype begin 2005 zal worden getoond.
ik ben benieuwd.....
"Castlevania Revolution" ....