Partyflock

Forumonderwerp · 652875

Artiest {SHOWLIST artist 6296, 1394}
Waarschuw beheerder
Roept u maar!! Waar mix jij mee?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
STELLING: Mensen met een djm500/600 hebben in hun set een overkill aan efx? nou....?
Artiest {SHOWLIST artist 26741, 4822}
Waarschuw beheerder
ikmprobeer de efx zo minimaal te houden, ik vind een dateq qua sound erg lekker, maar met een pioneer djm 600 kan je gewoon net ff wat freaker draaien, maar teveel efx is ook niet chill

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijn conlusie er mot een mixer komen met de toonregeling van dateq, crossfaders van technics, en de effecten van ROland..........mmmm­m wel vet maar is tie er..........

Artiest Frank B
Waarschuw beheerder
www.doehetzelf.nl :D
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
2 Epztechno: mee eens. vooral als je je 2e plaat al strak hebt staan en je verveelt je dan ga je automatisch met die flanger zitten te pielen. en dat wordt op een gegeven moment voor de luisteraar onzettend irritant.
Waarschuw beheerder
behringer djx-700....heb um nog niet...nog 2 weken.....maaaaar...
vette sound...volgens mij de zelfde effecten unit als djm-600...xpq surround geluid...alle faders optisch-ultra-glide...en nog veel meer en dat voor maar €239;.....cheers....­..
ultime kwaliteit/prijs vergelijking....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
YOh Vicious infurmm ons als je hem hebt !!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
is cool...
zodra ik um gechecked heb zal ik ff de resultaten
op dit forum knallen....
Waarschuw beheerder
check www.behringer.nl

Waarschuw beheerder
Ik wil je niet in een bad mood:P brengen DJ_Vicious, maar ik heb dus echt alleen maar slechte reacties gehoord over die djx700...
De faders zijn na 3 mixes al gaar, kraken.
T 'knopje' voor je efx schijn je erg makkelijk onder t metaal te drukken...Bovendien staat Behringer garant voor een niet al te goed geluid.

Maar goed ik wilde de djx700 ook aanschaffen...vooral de prijs is natuurlijk aantrekkelijk...en sja misschien is dan dus de prijs/kwaliteits verhouding misschien redelijk...maar ben blij dat ik t niet heb gedaan, bij een gast die ik ken zijn bovenstaande problemen al langzaam hoorbaar/zichtbaar:(
Artiest {SHOWLIST artist 44167, 16941, 12838}
Waarschuw beheerder
The Ecler Hak 320 Performance Battle mixer

[img]http://www.geblaat.nl/fotos/albums/userpics/normal_DSCN0038.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
Met de pioneer DJM600 kan je leuke dingen mee doen,maar dateq is qua geluid vindt ik mooier.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
serieus dude?
dat is wel de eerste slechte recencie die ik hoor
maar chill dat je me de nadelen ook even onder de neus drukt..
want ik heb alleen maar goeie dingen gelezen en gehoord....
maar een maat van mij heeft 1 type eerder uit de djx serie en die is prima....
en ik heb geen ca$h voor die pioneer....
tip's misschien?????
en ik dacht dat optische faders niet konden kraken???? cheers
Waarschuw beheerder
donateur
Pioneer DJM600

Waarschuw beheerder
Maakt me eerlijk gezegd weinig uit... zolang er 3 kanaals EQ op zit (wat dus niet altijd zo is, verassing....) en er 69 of 100 mm faders opzitten kan ik wel uit de voeten :) mixers lijken toch zoveel op elkaar joh :P
Waarschuw beheerder
net ff op een Esp gedraaid vaag merk maar draaid (Y)

Waarschuw beheerder
Dateq XTC en de Nieuwe Pioneer(4kanaals met beatcouner)
vind ik het meest ralxte
Waarschuw beheerder
ik vroeg me wat af over die DJM600, er schijnt daar een sampler op te zitten. Ik draai pas net 4 maandjes en weet daar dus niet zoveel vanaf. ik vraag me af wat je daar allemaal mee kan.. iemand zin om het uit te leggen?
Waarschuw beheerder
stukjes opnemen!? :)
Waarschuw beheerder
maar kan je er bijvoorbeeld ook een stukje opnemen en dit later via een ander kanaal weer gebruiken en daar apart effecten bij toepassen enzo, en kan die ook meerdere stukjes in het geheugen hebben?
Artiest {SHOWLIST artist 1143, 5736}
Waarschuw beheerder
Had een XTC nu een Dateq LPM 7.2
Nog effe sparen en wachten en de nieuw Denon mixer aanschaffen, veegt de vloer aan met de Pioneer.

Waarschuw beheerder
Dateq mixers als je van lange schuiven houdt.
A&H Xone: 92 als je van korte schuiven houdt.
Mooi dingetje wel die Xone: 92 :) :

[img cacheid=0013030a000dd8db5445d41b1a003780a7]http://www.allen-heath.com/xone/92_front_elevation.jpg[/img]

[img cacheid=0013030b000dd8e7430a90b71a003780a7]http://www.allen-heath.com/xone/top-panel_hi.jpg[/img]

[img cacheid=0013030c000dd8f29d0f925c1a003780a7]http://www.allen-heath.com/xone/connex.jpg[/img]

Alleen pittig duur jammer genoeg, maar dat zit er natuurlijk dik in met zo'n bak... Hij komt hier in ieder geval nog wel een keer te staan. :D
Heb nu een Dateq XTC, perfect ding, enige wat ontbreekt is send & return, jammer genoeg. :( Voor de rest: (y) . Als je ook nog cd-spelers aan je mixer wilt hangen dan moet je trouwens ook wel wat meer kanalen hebben dan de XTC, een grotere Dateq dus. :)
laatste aanpassing
Artiest Rydel
Waarschuw beheerder
1) DJM 600

2) A&H Xone

3) de rest

en ja, die leegte hoort zo groot te zijn. :p

Waarschuw beheerder
The Ecler Hak 320 Performance Battle mixer

Vette bak! Bevalt ie een beetje!

Ok mijn favo('s):
-Dateq XTC & Rodec voor groove/house
-Pioneer DJM600 & Rodec voor hakkie-takkie & skretjus...

Ik heb helaas nog nooit met A&H mogen werken, dus ik kan er jammergenoeg nog geen oordeel overgeven :kots:
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
Waarschuw beheerder
Allen&Heath roelssssssss
Waarschuw beheerder
2 Jeff Bounce...:

Ik heb hem nu een jaar...En echt er is nog nix mee aan de hand.. En ik heb echt lopen Rammen en Scratchen...Ik had veel goede dingen gehoord over deze bak..Losse Schuiven , Alle schuiven ( Curves verstelbaar + Hamster switch ) , Send and Return , Erg goede EQ en als je aan het mixen/scratchen bent..Zitten er gewoon geen knoppen in de weg....Zoals bijv. bij die Xone 92...!!!

Gewoon echt een Vette Perfomence mixer Prijs...?? +/- 500 euro
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Die pioneer djm is toch dat mengpaneel waarbij je inhet donker de basstreep niet meer ziet omdat deze een groene kleur heeft?
lekker is dat, ik vind het belangrijk dat je ziet hoever je de bas hebt openstaan!
geef mij toch maar de roland dj 2000! maar ja wat de boer niet kent, vreet ie niet, denk ik maar!

Artiest Sane
Waarschuw beheerder
DJM 600 .... geen twijfel mogelijk

Artiest Julian Sync
Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Jeff Bounce...:

Ik heb hem nu een jaar...En echt er is nog nix mee aan de hand.. En ik heb echt lopen Rammen en Scratchen...Ik had veel goede dingen gehoord over deze bak..Losse Schuiven , Alle schuiven ( Curves verstelbaar + Hamster switch ) , Send and Return , Erg goede EQ en als je aan het mixen/scratchen bent..Zitten er gewoon geen knoppen in de weg....Zoals bijv. bij die Xone 92...!!!

Gewoon echt een Vette Perfomence mixer Prijs...?? +/- 500 euro

Klopt volkomen, voor een battle mixer, gewoon te relaxed!!!

Die pioneer djm is toch dat mengpaneel waarbij je inhet donker de basstreep niet meer ziet omdat deze een groene kleur heeft?
lekker is dat, ik vind het belangrijk dat je ziet hoever je de bas hebt openstaan!

Ja, je bent Dee-jay of je bent het niet!!! ;)

:D:D:D

Waarschuw beheerder
...sorry

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
djm 600
djm909!!!!!!!!!!!
the best
Waarschuw beheerder
Als er maar een 3 bands EQ op zit die minimaal tot -25db gaat kom ik al een heel eind
Waarschuw beheerder
Als er maar een 3 bands EQ op zit die minimaal tot -25db gaat kom ik al een heel eind

Artiest {SHOWLIST artist 16446, 19760, 48082}
Waarschuw beheerder
ik mix zelf met JB classic 3 met kill functie echt prima apparaatje;)
Waarschuw beheerder
Dateq LPM 7.2
Absoluut de lekerste faders en knopen!

Waarschuw beheerder
Pioneer DJM-600
toppertje is het
Artiest {SHOWLIST artist 11802, 16036}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een Behringer vmx100 voor thuis gebruik en heb m al 2 jaar In het begin ging die snel kraken maar met een flesje contactspray doet ie dat al 1,5 jaar nie meer
Artiest {SHOWLIST artist 55359, 17262}
Waarschuw beheerder
als je als dj wat meer wil brengen in je sets dan alleen de standaard dingen is een DJM 600 gewoon een must vind ik.
Waarschuw beheerder
Hoewel Dateq ook best ok is. Ik vind die mixers alleen wat basic. Die GPM 8 heeft niet eens een cross-fader
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind die Techno mixers van Vestax geweldig.
[img cacheid=00130330000667b44617f7e11a0037ac64]http://www.vestax.com/products/PCV175/PCV175_1.jpg[/img]
[img]http://www.vestax.com/products/PMC55/1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 DemonSquad.....: Heb jij zo'n mixer want ik wil er zo 1 kopen...

Twijfel tussen Djm600
Of
1 van die Vestax

Heb je er wels op gedraaid...??
Waarschuw beheerder
jah, ze zijn toppie!!
Gewoon zelfde als Dateq xtc zou ik het noemen.
Alleen de faders van Dateq zijn iets langer.
Maar verder noem ik hem 'identiek'.
Die Djm600 ken ik niet, weet ook niet hoe duur die is.
Maar zon Techno mixertje is 400 tot 450 euro nieuw.
op ebay kun je ze voor 200 wel krijgen.
Zelf heb ik er niet eentje.
Maar als ik een mixer ga kopen neem ik hem zeker!!
Vestex rulez gewoon.

Waarschuw beheerder
ik hoorde dus ook dat die behringer wannabee DJM-600 een ruk mixer is (kwalteit gezien).

krakende faders na 2x schuiven :S

goedkoop = duurkoop :)

Waarschuw beheerder
ik heb er mee gedraait, hij voelde wel goed,

alleen toen was die nog nieuw:D
Waarschuw beheerder
die Vestax is zowat het zelfde als Stanton
Waarschuw beheerder
heb een paar jaar geleden een Van Inkel gehad, weet alleen t type nie meer. Weet wel dat t een goeie mixer was. Nog iemand die m toevallig gehad heeft?
Waarschuw beheerder
die Vestax is zowat het zelfde als Stanton

Hahhahaha denk het ook wel...

Ooit gehoord van de Vestax Samurai Series..!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
DJM 600!
Artiest {SHOWLIST artist 1858, 160, 71313}
Waarschuw beheerder
GMR DJ BEAT 4 or Behringer DJX-700...
Grzt,

Gizmo