Partyflock

Forumonderwerp · 652731
Tja mensen nou vroeg ik me af, wat hebben jullie nou liever??
Ga je voor drinkvla of toch liever voor schepvla??

Persoonlijk ga ik voor schepvla want daaro zie ik meer toekomst in.

Nu is mijn tweede vraag : Blijven cavia's beter drijven in schepvla of drinkvla?
Ik ben er namelijk nog steeds niet over uit samen met de heer jurry

Ik dank u voor uw aandacht
Ja pascalle schepvla is voor mensen die niet normaal vla kunnen drinken en daarbij hun moeder dus nodig hebben om zich te laten voeden. Wat denk je anders waarom jurry en credo er zo veel over promoten, credo kan niet eens onthouden wat voor drinken die moet halen laat staan vla in z'n mond gieten. En over jurry kan ik beter helemaal me mond maar houden.
Ja Credo vergeet wel meer, bijvoorbeeld zijn kaartje als hij naar ImpulZ gaat :p

Maar toch niks tegen SCHEPVLA, want schepvla: daar wordt je groot en sterk van (niks calvé want daar ken je niks mee) (y)

Vanaf 1 januari 2005 zal het niet meer mogelijk zijn om op openbare plaatsen schepvla te gebruiken, behalve in daartoe speciaal gereserveerde schepzones, die te herkennen zijn aan een gele zuil.

Drinkvla: heerlijk en toch tijdsbesparend! :D
laatste aanpassing
2 Wijkster:

Zeer geachte jongedame,

Het verbaast ons van Schepvla, dat jij zo'n grote mond durft op te zetten. Wij geven jou namelijk als enige de 40% quantumkorting (voor de leken, dat is korting die wordt verstrekt bij een grote afname), omdat jij zoveel Schepvla eet!!!

Wij denken dan ook dat jij op moment van typen niet helemaal jezelf was, en waarschijnlijk onder invloed bent geweest. Dit kan echter geen gevaar, omdat je het combineert met ons product! :D

Wat de vergetelheid van mijn collega dhr. Credo betreft... dat klopt. :yes: We mogen hem hier echter niet op afrekenen vind ik.

Hoogachtend,

Jurry, Commercieel Manager Schepvla ltd.
Beste mevrouw wijkster,

omdat u onze schepvla zo afkraakt, bied ik u de mogelijkheid om ECHT kennis te maken met de voordelen van schepvla. Ik bied u een jaar lang 80 % kinderkorting aan op onze vla. En als extraatje doe ik er een rietje bij met verassing (parapluutje :))

Ik hoop snel van u te horen,

Credo , la in schepvla
Whahahahahahahahaha!­!!!!

Steef ruleert!! :yes:
nee die aap zou hardbass cd brengen en dat heeft ie niet gedaan

Steev :bah:

:P (L)
Zal tie wel vergeten zijn...... :D
Gaat tie ook doen geloof ik.... :yes:

Hij probeert af te kicken door middel van Schepvla te gebruiken. Het gaat hem aardig af geloof ik. Hij smeert die Schepvla ook in z'n haar, vandaar die maffe stekels, snappie? :D
Jah ik gebruik altijd die vla met die chocolade bolletjes erin dan blijft het beter in me haar zitten :s.

Sorry os weer helemaal vergeten, maar om het goed te maken gooi ik hem zo in de bus :D, want jij woont tenminste dichtbij en dat kan ik niet van anderen zeggen aan wie ik cdees geef.

ave
DUS is er maar 1 mogelijkheid voor Jurry
en dat is hierheen VERHUIZEN!!!!!
Ik maak uit jullie reacties op dat jullie heel graag zouden willen dat ik bij jullie kom wonen.
...
...
...
Ik voel me vereerd!!! :yes:
Ik zou dat ook heeeeeeeeeeeeeeeeeee­l graag willen, maar huizen kosten veel geld en dat heb ik (nog) niet.

Dus.... eerst nog ff wat pakken Schepvla verkopen en wie weet?! :D

Voor de buitenstaanders: morgen wordt er een nieuw soort Schepvla op de Nederlandse markt gelanceerd. Deze Schepvla bevat bestanddelen die ervoor zorgen dat je stekels sneller gaan groeien. Dit kan handig zijn als je die er met je STOMME KOP af hebt laten knippen.

Kopen die vla dus, zou ik zeggen. Er wordt bij elk pak een gratis potje wax verstrekt. :D

Hoogachtend,

Jurry, Commercieel Manager Schepvla ltd.
Heeft Steev ze haartjes weer afgeknipt? goed bezig mijn zoon

dank u vader
2 DaSize:

Sinds jij Steef "snuit" heb genoemd, reageert er niemand meer op ons forum?! :S

:D
iedereen is die schepvla van jullie nu al beu

groot gelijk hebben ze

:bah: :bah:
Credo!!! Heb je gelezen wat DaSize beweert?

En tis nog wel jouw maat!!! Je moet af en toe wel een beetje aan die riem trekken he?! :D

euh schepvla..drinkvla is echt goddse ranzig
Hebben jullie Hardcoreboefje gehoord? Eindelijk iemand die verstand van vla heeft! :yes:

Ik ben voor SPUITVLA! Naja... tenminste... Ik lanceer het graag! 8)

Wijkster! Ben jij ook VOOR SPUITVLA???? Hehehehehe ;p
geachte werknemers van de maatschappij CAMPINA!

mag ik even vragen waar dit forum op slaat? zie ik nou dat jullie ruzie zitten te maken wat beter is; drinkvla of schepvla?? :@

2 Jurry: ik weet dat je het er echt moeilijk mee hebt dat je bent weggepest bij de DRINKVLA-afdeling en dat je nu als schepjesinpakker op de SCHEPVLA-afdeling te werk gesteld bent!! dit houdt natuurlijk niet in dat jij nu onze geweldig goed verkopende DRINKVLA belachelijk moet gaan maken! Ik ben byzonder diep teleurgesteld in jou en ik verwacht je vrijdaochtend omstreeks 09:00 op mijn kantoor! :@ geen MAREN!!

2 Credo: het is spijtig te zien hoe jij door je kameraad JURRY (geachte heer Jurry :bah: ) ben meegesleurd in deze gekte! HET FORUM STAAT NOTABENE OP JOUW NAAM!!! Ik heb je aangesteld als directeur schepvla in de veronderstelling dat jij deze afdeling op een normale manier in de publiciteit zou brengen.. maar in tegenstelling, je roept een paar losgeschoten pubers op, je vraagt naar hun mening en spreekt deze zelfs tegen!! (ik noem geen namen WIJKSTER ;)) Je biedt haar zelfs een PARAPLUUTJE aan en kinderkorting aan! JE KOMT ZELF NET UIT DE DRINKVLAluiers!! bij deze ben jij gedegradeerd tot de secretaresse van de nieuwe directrice van de DRINKVLA.. WIJKSTER! (bij deze mijn felicitaties naar deze jongedame die zich BYZONDER goed op dit forum heeft weten te vertegenwoordigen!! complimenten!!)

2 VVDEVLOER!!! Het lijkt mij beter dat jij je bezig gaat houden met je eigen spuitvla en dit onder geen beding in contact brengt met mijn goedlopende SCHEP- en DRINKVLA! de zaken gaan uitstekend, ik gok dat niemand zit te w88 op vla uit jouw spuit!!

2 DaSize.. even heb ik getwijfeld aan jouw oprechtheid naar de DRINKVLA toe, maar ik zie dat je je goed weet staande te houden in deze belachelijke SCHEPVLAGEKTE! bij deze voor jou de taak als onderdirecteur DRINKVLA!

Zoals een ieder uit mijn bovenstaande bericht heeft kunnen opmaken, zijn de functies; DIRECTEUR, ONDERDIRECTEUR en SECRETARESSE op de SCHEPVLA-afdeling niet meer vervuld!
ik zoek mensen die deze functie denken aan te kunnen, u kunt reageren bij ondergetekende!

Nog eenmaal wil ik mijn woede uiten naar Jurry en Credo voor hun puberale gedrag in dit forum! Het gaat over het verdrinken van cavia's in onze vla :S hetgeen tegenspreekt met onze campagne! een ieder weet dat onze producten niet op cavia's worden getest! dit vat ik op als negatieve publiciteit en ik verw8 ook van u deze woorden terugneemt!!

ik vind het zeer spijtig dat een jongedame als PASCALLE onze producten nog niet kent! ik wil u bij deze uitnodigen voor n rondleiding in ons bedrijf! ik zal u voeren langs de oevers van onze drinkvla-rivierre.. meeslepen langs de scheppers op onze schepvla-afdeling en vooral ook kennis laten maken met onze gedegradeerde werknemers op de Drinkvla-afdeling! ik hoop dat u deze uitnoding aanneemt!

Ik vertrouw erop een ieder voldoende te hebben geinformeerd! reacties bij ondergetekende!

met een teleurgestelde groet, verlaat ik dit dramatische forum :'(

V.L.A. Campina

it's a bloody shame..

HULDE!! :respect:

Bern, 15 januari 2004

Van: Algemeen Directeur Unilever
Dhr. U.N.I. Lever
Zwitersland, Bern
Schepvlastrasse 145a

Betreft: ontslag Directeur Schep- en Drinkvla NL

Aan: Moedermaatschappij Schep- en Drinkvla
Directeur Schep- en Drinkvla Nederland

Geachte Directeur Schep- en Drinkvla Nederland,

Ik heb vanmorgen sprakeloos uw berichtgeving aan zowel dhr. Jurry als dhr. Credo zitten lezen. Hoe durft u mijn 2 favoriete onderdirecteuren op zo'n manier voor schut te zetten?!?! Deze werkwijze vraagt om een genadeloze afstraffing, ik neem aan dat u dit zelf aan heeft kunnen zien komen.

Bij deze eis ik dan ook een rectificatie van uw eigen bericht, en ik EIS een volledig eerherstel van zowel dhr. Jurry als dhr. Credo. Zij zullen weer in hun functie geheven worden, zullen ieder 5000 opties Unilever Europe ontvangen, zij zullen ieder een gloednieuwe Audi A8 van Unilever ontvangen (hun 7e inmiddels) én hun salaris zal met 50% verhoogd worden naar 2.3 miljoen euri per jaar!!!

Wat mevr. Wijkster betreft, wij als Unilever begrijpen op moment van lezen nog steeds niet dat u niet heeft opgemerkt dat zij slechts een spion van Ahold BV was, om zo het succes van onze eigen Schepvla over te nemen in één van hun eigen producten. Haar zal een gevangenisstraf boven het hoofd staan van 45 jaar, inclusief 125 stokslagen (dit laatste zal ze naar onze mening niet errug vinden, maar toch :D).

Wat VVDEVLOER betreft, ik verwacht deze jongeman eind volgende week op ons hoofdkantoor in Zwitserland. Deze reis zal uiteraard helemaal vergoed worden. Wij zien in deze persoon namelijk de sleutel tot een geheel nieuw productconcept: SPUITVLA!! Hij zal zich geheel kunnen richten op het produceren van dit goedje, voor een riante salarisvergoeding uiteraard!! :yes:

Ten slotte uzelf, de directeur van Schep- en Drinkvla. U zal op zéér korte termijn (denk aan enkele dagen) uit uw functie gezet worden. U heeft dit geheel aan uzelf te danken, wegens wangedrag en ongegronde belediging van mijn favoriete werknemers. Tevens bieden wij u de mogelijkheid aan om een bezoekje te brengen aan één van onze hulp-psychiaters, dhr DaSize. Zijn werkwijze is meestal zeer verhelderend, echter niet geheel pijnloos.... :D

Nu alles opgelost en "opgeruimd" is, kan ik mij weer richten op het maken van een sneeuwpop met mijn kleinkinderen bij mijn vakantiehuisje in Zwitserland. Wat dhr. Jurry en dhr. Credo betreft: KEEP UP THE GOOD WORK BOYS!!! :yes:

Hopende iedereen voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

Dhr. U.N.I. Lever
Algemeen Directeur Unilever Europe

Bijlage: ontslagbrief Directeur Schep- en Drnkvla
Dankuwel meneer de Algemeen Directeur van Unilever!!!

:respect:

ps: mijn Audi A8 graag in het zilvergrijs metallic

:yes:
geachte heer U.N.I. Lever..

wat n mop dit! zoals n ieder zal weten zit u al voor een geruime tijd in PARNASSIA, ons allen wel bekende gekkenhuis!

Ik neem het u daarom ook helemaal niet kwalijk dat u nu op deze manier revenche op mij wilt nemen omdat ik uw functie als directeur Schep- en Drinkvla heb mogen overnemen! ik begrijp dat u teleurgesteld bent!

Is daarom ook uw woede naar mijn nieuwe onderdirectrice WIJKSTER?? STOKSLAGEN? dat is toch niet meer van deze tijd? Het is duidelijk dat u al n tijdje op een gesloten afdeling verblijft! zijn de zustertjes daar een beetje lief voor u??

Ik vind het ook echt heel vervelend voor u dat u uw huiscollectie Audi's heeft moeten verkopen om uw verblijf in het gesticht te kunnen bekostigen. Het is echter oneerlijk om deze auto aan de BOYS (mooie benaming voor je directeuren :S) te beloven.. daar deze jongens in een gele LUPO zijn gezien! (het verschil tussen een A8 en een Lupo is niet zo groot... )

Het is mij tot op heden een groot mysterie hoe u aan deze site bent gekomen, daar de gesloten afdelingen van PARNASSIA niet zijn voorzien van Internet! Mijn vermoeden is dat een van uw BOYS zich voordoet als u.. hetgeen zeer spijtig zal zijn! Bij deze heb ik uw BOYS geschorst van de Schep- en Drinkvla-afdeling en mogen ze samen met VVDVLOER mijn wagenpark komen schoonmaken :D

Ik zal zo snel mogelijk een keer langskomen bij uw bezoekuur (als u dat nu al heeft, hetgeen me onwaarschijnlijk lijkt met al die waanzin ideen van u).
Het gaat u goed.. net zoals met MIJN Schep- en Drinkvla-afdeling!

met vriendelijk en doch weer treurende groet,

V.L.A. Campina

toch sneu voor zo'n man...
laatste aanpassing

Geachte lezers van dit forum,

Vanwege de grote belangstelling en betrokkenheid van diverse personen en instanties is mij door de BVD, FBI, CIA én NSA gevraagd om zowel een intern als extern onderzoek uit te voeren naar het betrouwbaarheidsgeha­lte van:

-Algemeen Directeur Unilever
en
-Directeur Schep- en Drinkvla Nederland
en
-dhr Jurry en dhr Credo

Ik kan u mededelen dat de Algemeen Directeur van Unilever volledig de waarheid spreekt, en dat dus de Directeur van Schep- en Drinkvla NL liegt dat hij (of zij) barst.

Dit is duidelijk een geval van jaloezie, het niet kunnen verdragen van het succes van het product Schepvla dat dhr. Jurry en dhr. Credo samen hebben bewerkstelligt op de Nederlandse vla-markt.

Wat er dus ook geschreven, gezongen, getypt of gezegd wordt, geloof alleen de beweringen van dhr. Jurry, dhr. Credo en de Algemeen Directeur van Unilever, dhr. U.N.I. Lever.

Wij waarschuwen u bij deze ook voor meester-oplichster Wijkster. Deze werkt in nauw verband samen met de Directeur van Schep- en Drinkvla in Nederland. Als u haar signaleert horen wij dat graag van u, de gouden tip is 250.000 euro waard.

U kunt ten alle tijde om inzage vragen in het onderzoeksrapport. Dit kunt u doen bij onze eigen BVD, maar ook bij eerder genoemde instanties, de FBI, de CIA en de NSA.

Ik dank u voor uw aandacht.

Met vriendelijke groet,

Peter R. de Vries

Geachte lezers van dit forum,

Vanwege de grote belangstelling en betrokkenheid van diverse personen en instanties is mij door de BVD, FBI, CIA én NSA gevraagd om zowel een intern als extern onderzoek uit te voeren naar het betrouwbaarheidsgeha­lte van:

-Algemeen Directeur Unilever
en
-Directeur Schep- en Drinkvla Nederland
en
-dhr Jurry en dhr Credo

Ik kan u mededelen dat de Algemeen Directeur van Unilever volledig de waarheid spreekt, en dat dus de Directeur van Schep- en Drinkvla NL liegt dat hij (of zij) barst.

Dit is duidelijk een geval van jaloezie, het niet kunnen verdragen van het succes van het product Schepvla dat dhr. Jurry en dhr. Credo samen hebben bewerkstelligt op de Nederlandse vla-markt.

Wat er dus ook geschreven, gezongen, getypt of gezegd wordt, geloof alleen de beweringen van dhr. Jurry, dhr. Credo en de Algemeen Directeur van Unilever, dhr. U.N.I. Lever.

Wij waarschuwen u bij deze ook voor meester-oplichster Wijkster. Deze werkt in nauw verband samen met de Directeur van Schep- en Drinkvla in Nederland. Als u haar signaleert horen wij dat graag van u, de gouden tip is 250.000 euro waard.

U kunt ten alle tijde om inzage vragen in het onderzoeksrapport. Dit kunt u doen bij onze eigen BVD, maar ook bij eerder genoemde instanties, de FBI, de CIA en de NSA.

Ik dank u voor uw aandacht.

Met vriendelijke groet,

Peter R. de Vries
Eindelijk, dit is het bewijs van onze onschuld. Bedankt meneer Peter R. de Vries, ons aller misdaadverslaggever!­!! :yes:

Hulde voor Peter!!!! :respect:
2 accounts aanmaken???

:S
ja ontken maar

typt zelfde stijl als jou, je bent door de mand gevallen snuit
4x %)

kut forum :@
laatste aanpassing

Jurry!! ik hoop dat DaSize liegt.. :@

(stokslagen?? ;P)
Zelfde typestijl??? Wat is dat voor een zwak argument???

Er zijn wel meerdere personen en instanties op deze kleine aardbol die dezelfde intelligente en tevens grammaticaal perfecte typestijl hanteren hoor Oz! Ik ben daarin niet de enige. :D
ik ga een grondig onderzoek in laten stellen door de Admins..

ik kan dit niet tolereren!
Geen schizofrene mensen in de toekomst in Heemskerk! :@
DaSize, ik sta volledig achter een dergelijk onderzoek en je kan dan ook rekenen op mijn volledige medewerking!!!

Ik heb alles over voor een toekomstige woon- en werkplek in het idyllische, schilderachtige en pitoreske Heemskerk!!! :yes:

Heemskerk ---> :respect: :D